Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AnonymusX

    senior tag

    válasz zzola #115758 üzenetére

    Ezek olyan folyamatok, amelyek be vannak égetve. Egy-egy eset kedvéért nem lehet csak úgy belenyúlni az automatikus folyamatba, ami nem igényel emberi beavatkozást, ha már el lett indítva.

    Azért is kell az előfizető direkt közbenjárása, hogy ő maga tudja megejteni, amikor neki kényelmes, így elkerülve az előfizetői irritációt.

    Persze lehetne más is a folyamat: pl. akkor aktiválódjon a SIM, amikor a futárszolgálat kézbesített állapotot jelez vissza a T-nek. Ekkor meg a futárszolgálat rendszerére hagyatkozna a T és nem mellesleg, lehet akkor vágná le a T a dominós SIM-et mikor épp beszélsz rajta.

    Nem véletlenül lett kitalálva a rendszer úgy ahogy. Neked peched volt, mert az ügyintéző nem tájékoztatott pontosan a csere menetéről. Kíváncsi vagyok, mit mondott volna, ha közlöd vele, hogy ki akarod dobni a domino SIM-eket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák