-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
Neten rendelt Like S SIM ma hívtak személyes átvételt választottam Alleeban.
Átvételre nov. 5 du 14.00tól van lehetőség 5 napon át.
Kérdésem, tényleg kiviszi egy T-pontba a GLS a normál SIMet, amit majd át tudok venni?
Szerintetek ha holnap bemegyek, megmutatom a mail, esélyes hogy kiadják nekem a SIMet?
-
glaci
őstag
Na elfogyott, de legalább még rendelhető.
Mivel érdemes megvenni?
Én egy társkmártyás Net&Roll XS -en gondolkodom.
De az Eco XS és Fun Atanytárskártya sem tűnik rossznak.
(Csak előfizus hűség, díjcsomag hűség nélkül.)
Ha most NET -es kártyával veszem, akkor az már nem konvertálható hang előfizetéssé később ugye?Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
djculture
félisten
Átlehet de több napos procedúra hacsak benem mész személyesen ugyanis simkártya cserével jár.
Amúgy betyár árak e-magon ezerszer jobb árak voltak reggel. Apple iPhone 5S mobiltelefon, Kártyafüggetlen, 16GB, Ezüstszürke mobilt vettem 109-ért függetlent plusz egy Nokia 530 at függetlent 14950-ért plusz egy dualcore 7 colos táblagépet 6745 jó magyar forintért
[ Szerkesztve ]
-
-
raziel01
veterán
Péntek reggel 7:23.
Meglévő előfizetésem van de az mellé kértem új előfizetést, új számmal Move XS díjcsomaggal.
Részletre vettem. Mivel aranykártyás vagyok így nem kértek semmi befizetést.haxiboy: Move XS és nem kértek szerencsére semmit. Ha azt mondták volna, hogy fizessek be mondjuk 30-40 ezret akkor hagytam volna a fenébe, mert annyit nem ér nekem. Így havonta a 4000 Ft még oké.
[ Szerkesztve ]
-
glaci
őstag
A hibákért a végén elnézést kérek! Telefonról írtam és mivel a kis ablakban nem látom jól, szerkesztéssel szoktam javítani, amit újraolvasásnál találok. Viszont most mire a végére jutottam már kifutottam a szerkesztési időből.
(#52964) cris78:
Vangelis esetében minden elképzelhető ...
[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
kerxy
senior tag
Köszi az infokat. Engem 17.10 kor hivtak egy szalagavato közben szóval...
De ha úgy is be kell fizetni az még be nem fizetett részleteket akkor minek kell varni az engedelyre? Hivjanak fel mondják el ezt és arra varjanak hogy befizessem, ne en varjak mar ennyit.
A másik meg, hogy én a mostani rendelesemet nem részletre veszem, tehát egyben kipengetem nekik akkor meg pláne nem értem. Vegulis mindegy csak csütörtökön át tudjam venni ez a lényeg[ Szerkesztve ]
-
vwpolopg
őstag
Arra majdnem lecsaptam, de nincs kedvem ugrasztani a kanizsai kapcsolatokat Beraktam készletértesítőre a feketét meg a fehéret, meglátom ez milyen lesz, ha gázul szól elajándékozom Ha meg jól és nem lesz a többi színből akkor lefóliázom
(#53571) Vangelis: olyat még sose kellett tennem, maradjon is így
[ Szerkesztve ]
-
madle
őstag
Akkor lehet az lesz, hogy marad a Like S díjcsomag, annak a lebeszélhető percei gyakorlatilag elégnek kell, hogy legyenek s ehhez kötök egy internet csomagot.
Ilyenkor ez, hogyan működik? Van a csomagban 300MB, ha kötök 1GB-ot 1200Ft-ért akkor az még hozzáadódik az előfizetési összegez és havonta 1,3GB-ot tudok netezni?
-
Teko001
őstag
A honlap és az ÁSZF szerint is hálózaton belül korlátlan a Next S, mely az ÁSZF definíciója szerint:
A „hálózaton belüli" kifejezést kizárólag a Magyar Telekom Nyrt. mobil rádiótelefon hálózatán (a továbbiakban: Magyar Telekom magyarországi mobil hálózatán) belül indított és abban végződtetett alapvető szolgáltatásokra vonatkozóan kell érteni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
cris78
őstag
Nekem ment a fő számlán egy részlet, társkartyara vettem egy ipadot részletre. Lejárt a reszletem a fő kártyán és vettem egy telefont részletre új társkartyara. Így most két tarskartyam van, mind a kettőn részletek futnak még. Semmit nem kellett fizetnem.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
BéHGT
senior tag
Másik böngésző be sem tölti az oldalt...
Viszont ez a chat-es ügyfélszolgálat komoly... Írtam neki, hogy inkább élőben venném meg a kinézett készüléket, mert rosszakat olvastam a webshopról, erre jött a válasz:
"sajnos az a tepasztalat, hogy a netes forumokon a negatív tapasztalatokat osztják meg az emberek, a pozitív visszajelzést az elégedett ügyfelek nem szokták jelezni. Az oldal azért jelzett hibát Önnek, mert nem lehet sajnos személyes átvétellel megrendelni a telefont, de ha biztonságosabbnak érzi üzletben átvenni a készüléket, akkor kérheti azt is, hogy a futár az üzletbe szállítsa ki a készüléket, így kollegáimmal azonnal megoszthatja, ha esetleg valami nem felel meg Önnek a készülékben." -
glaci
őstag
Megnéztem a weboldalon.
Ha az ott fellelhető infók helyesek és a kolléga által átadott infók is megfelelőek, akkor:
Mivel van aktív készülékhűsége, de tarifahűséget nem szeretne vállalni ezek az árak vonatkoznak majd Rá:
Next S: 11k
Next M: 18kMajd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
laabom
tag
Hivatalos helyről mivel az elöbb be tudtam regelni a samsung oldalán a termékregisztrációba. De lehet holnap felhívom az ügyfélszolgálatot mit tud ebben segíteni. Mindegy mert senkinek nem adnak már papíron számlát szóval mindenképp le kell tölteni. Amúgy meg egy felajánlás volt egy rendezvényen. Nyertem más elektronikai cuccot is azokban van garijegy meg stb. Csak ez a nagy T-mobile újdonsága hogy nem adunk számlát inkább töltsd le...
-
Soulfly842
addikt
Virtuális szolgáltatónak hívják szép szakzsargon szerint.
A Telekom mobil hálózatot használják, de az ügyfélszolgálati folyamatok és minden más a Telekomtól függetlenül történik.
(#56308) St3ven
"Ha blue mobile-os előfizető vagy, a Telekommal kötsz szerződést."
Ez így nagyon nagy badarság.. még ha az önkiszolgáló felületek technikai kivitelezésében kaphattak is segítséget (bár ez csak találgatás lenne részemről is) a telekomtól ez teljesen függetlenül működik.
Szeretnék köszönetet mondani minden itteni fórumozónak. Kimondva-kimondatlanul, de sokszor - a sok ismétlődő kérdésen túl - sok egyedi problémával, felmerülő kérdéssel, illetve probléma megoldással szembesültem itt. A személyes ügyfélszolgálati folyamatokon túli folyamatokból relatíve kevés van -mivel a személyes ügyfélszolgálaton, mint végső végponton minden egyedi helyzet kezelésében magasan kvalifikáltnak kellene/kell lennie a kollégáknak - de sok háttérben zajló folyamatról, ügymenetről, illetve az ügyfélszempontból tetten érhető nyomon-követhetőségről itt is elég sokat tanultam.
Ennek is tudható be, hogy a 2014-es évet - kb. 400 személyes ügyfélszolgálaton dolgozó T-Pontos kollégám közül - a top 9-ben zártam (ennek köszönhetően egy egyedi 'élményút' vár rám - Erről ennyit és nem többet! )
Imígyen: szeretnék köszönetet mondani az itteni fórumozóknak *virtuális 'pacsit' adva sokaknak*.
[ Szerkesztve ]
-
glaci
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Milyen program, ami...?
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Lejtőre került a streaming
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen