-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
pamesz
tag
Sziasztok! Elolvastam a téma összefoglalóban a csereutlvánnyal kapcsolatos lehetőségeket. Sajnos most, miután 2 egri üzletben is át lettem ejtve. Gyorsan elmesélem. 2017. év végén, vásároltam pont a megjelenéskor egy Mate 10 Pro telefont. Akkor 296400Ft-ért. 1 hónapja megy a szervizzel a harcom kijelző beégés miatt, végül, ma megkaptam a csereutalványt. Gondoltam hurrá, beballagok egy T-be, viszont mivel már nem kapható náluk ez a telefon, az akkori értéken választok valamit. Az egyikben, (hiatalos telekom) csak nagyokat néztek, hogy ők még ilyet nem is láttak, de mindjárt megkérdezik, majd jött a válasz, hogy üzletvezetői engedély kell ahhoz, hogy bármit is kezdjenek vele, menjek vissza pénteken. Ez után átmentem egy másik üzletbe, (ők nem hivatalos Telekom) a csóka azonnal cserélte is volna, egy a telefon utolsó árához hasonló telefonra, ami szerinte 115 ezer forint lenne, igy ennyiért választhatok telefont. Hát montam köszönöm, nekem egy prémium telefonom volt, nem az én hibámból ment tönkre, nehogy már egy alsó kategóriás telefont adjanak helyette. El is jöttem, majd itthon találtam ezt a fórumot. Szerintetek mit tegyek? Olvasgattam a fórumot, volt aki visszakapta a pénzt. Van lehetőségem erre? Bocsi, ha hosszú voltam.
-
Vangelis
nagyúr
válasz pamesz #108309 üzenetére
Amikor anno utána jártam:
KEDVES ÜGYFELÜNK!Hivatkozással társaságunkhoz 2016. augusztus 30-án, elektronikus úton érkezett panaszára, amelyet a készülék garanciális cseréjével kapcsolatban nyújtott be, az alábbiakról tájékoztatjuk.
Őszintén sajnáljuk, amennyiben ügyfélszolgálatunk munkájával, ügyintézőink stílusával, ismereteikkel nem elégedett! Vállalatunknak fontos, hogy minden téren magas színvonalú szolgáltatást biztosítson előfizetőinek, ezért folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek minőségi és udvarias kiszolgálást nyújtsunk.
A gyártó, vagy a gyártói szerviz csereengedélyt állíthat ki, jótállásban történő javítás során a termék javíthatatlansága esetén. Ezen csere engedélyek Telekom üzletekben érvényesíthetők.
A csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az S4 készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).
Megállapítottuk, hogy a cseréhez az ár: 158 556 Ft, tekintve, hogy több mint másfél évvel az első megjelenés után vette az S4 készülékét, amikor már nem volt csúcskategóriás (voltak újabb, jobb modellek).
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
lacibacsi
addikt
Sziasztok!
Csereutalvány beváltásával kapcsolatban szeretném a segítségetek kérni.
Huawei telefonom garanciális időn belül javíthatatlanná vált, a szerviz csereutalványt állított ki.
Hivatalos Telekom üzletben érdeklődtem a lehetőségek felől. Ott azonban kizárólag egy megoldást tudtak mondani az utalvány beváltására, méghozzá az összefoglaló szerinti első lehetőséget, vagyis egy nem drágább és kizárólag Huawei márkájú telefon megvásárlását.
A telefonom eredeti vételárának megfelelő (az alatti) Huawei viszont csak olyan van a T kínálatában, ami gyakorlatilag gyengébb, mint a tönkrement telefonom. Nem szívesen cserélném gyengébbre...
A "ráfizetéssel sokkal drágábbat" felvetésemre egyértelműen elutasító volt a válasz. O.K., ez az összefoglaló alapján sem járható út. De a nagy probléma az, hogy a pénzvisszatérítéssel kapcsolatos kérdésemre valami olyan volt a válasz, hogy "olyan sosem volt és teljesen kizárt"?
Mert nekem az is tökéletes megoldás lenne, ha visszaadnák az eredeti vételárat (amit már teljes egészében kifizettem) és részletre vehetnék egy szebb-jobb-erősebb új telefont.
Mire kell hivatkoznom, hogy a pénzvisszatérítést elérjem, vagy ha nem akarják, akkor kihez fordulhatok? Ha az ügyintéző nem partner, akkor lehet kérni az üzletvezetőt, vagy kihez lehet fordulni az igazam érvényesítése ügyében?
Köszönöm!
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz lacibacsi #108819 üzenetére
Ja, és a T-nél az vásárláskori kisker árat éri a csereutalvány, ez főleg akkor jó, ha anno mondjuk akciósan vetted a készüléket, persze ez csak új készülék vásárlásnál érvényes, kp. visszakérésnél a számlán szereplő összeg a mérvadó. Kérj üzletvezetőt, általában engednek drágább telefonra is beváltani ráfizetéssel.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
lacibacsi
addikt
Sziasztok!
Csereutalvány felhasználásával kapcsolatos korábbi hozzászólásom sztorija lezárult.
Elsőre elég határozottan elutasítottak mindenféle rugalmas eljárást, de tanulva a tanácsaitokból, másodjára már nem hagytam magam. Nem tudom, hogy az üzletben lévő eladók buták, vagy butának vannak betanítva, de egészen más lett a helyzet miután elhangzott a "kérem az üzletvezetőt!" mondat. Az üzletvezető (vagy valami vezető féle) egészen másként állt a problémámhoz. Típus azonos készülék már nyilván nincs a kínálatban, ami viszont ilyen árban (listaárban) van, azok nekem nem kellenek. A "ráfizetéssel drágábbat" módszert ő is elutasította, de így utólag ennek örülök, mert sokkal jobban jöttem ki a dologból. A lényeg, hogy a pénzvisszatérítés felvetésére erősen húzta a száját, de végül ez lett a megoldás. Tulajdonképpen fénysebességgel utalták vissza a vásárláskori vételárat én pedig fénysebességgel vásároltam a webshop-ban új készüléket, a listaárhoz képest jelentős online kedvezménnyel...
Első alkalommal még teljesen zöldfülűként sikerült megfogniuk, de másodjára (felvértezve a tanításaitokkal) már sima győzelmet arattam... Köszönök minden segítséget!
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
-
torma1981
veterán
Sziasztok.
Nekem a csereutalvánnyal kapcsolatban lenne kérdésem.
Lg tv-n sajnos javíthatatlan, és kaptam csereutalványt. Bementem a boltba, mondtam nem szeretném tv-t adják vissza az árát. Erre ők ilyet nem tudnak. Ajánlanak 3 tv-t ami az eredeti árban volt. Az üzletvezető is ezt mondta, hogy a kolléga aki ezzel foglalkozik ezt mondta neki. Mivel nincs már ilyen készülék, miért lennék köteles elfogadni amit ajánlanak? Hova tudok fordulni? Nekem a pénz kell vissza. Az biztos, hogy soha többé Telekom.
-
xeno204
aktív tag
Sziasztok,
Több helyen olvastam hogy a Telekom nehezen váltja készpénzre a csereutalványokat, sajnos ma ezzel én is szembesültem...
Egy tavaly kifutó modellként vásárolt TV-t garanciáztattam a gyártói szakszervizben, majd az ott kapott csereutalványt szerettem volna beváltani, de a Telekom üzletben először nem tudták értelmezni a papírokat, majd telefonos segítségkérés után is csak "elzavarni" tudtak, olyan szöveggel hogy megnézik van-e raktáron az ~ 1 éve kifutott modell, vagy majd a szerviz ad új készüléket (ezt nem is értettem) .
Utólag már rájöttem hogy hétvégén csak értékesítő droidok ülnek az üzletben... jövő héten megpróbálok beszélni egy üzletvezetővel. -
kali
legenda
válasz xeno204 #124442 üzenetére
Szia,
A csereutalvány elsődlegesen cserére hivatott, ha van azonos típusú készülék, azt kell adniuk és elfogadandó, ez jogszabályi előírás.
Amennyiben nincs azonos típusú, de van (szerintük) azonos specifikációval rendelkező, azt kínálják fel, te viszont ha azt nem szeretnéd, keresel akár csak egy eltérést - mindig van valami - és köszönettel visszautasítod, ekkor nem erőltethetik rád a cserét. Ilyenkor előfordul, hogy kinézel egy kicsivel drágábbat és jobbat, mint amire az előzmény alapján jogosult lennél, de belemennek a cserébe, lepapírozzák.
Ha azonos típust nem tudnak adni és te másmilyen, általuk felkínált típust nem akarsz elfogadni, akkor mehet az elállás. -
xeno204
aktív tag
A csereutalvány azonos márkára cserét ír elő, ami nem megoldható, mivel a Telekom megszüntette a márka forgalmazását. Jelenleg árban a legolcsóbb készülék (más márka) is több mint a duplája a cserélendő darabnak, és mindenben jelentősen rosszabb, csak a rendeltetése megegyező. Ráadásul anyagilag ők is a pénzvisszatérítéssel járnának a legjobban, kérdés erre mennyi idő múlva jönnek rá. Sajnos abban sem vagyok biztos hogy a mai kaland után elindult-e bármilyen folyamat az ügyben, mivel én semmilyen papírt vagy igazolást nem kaptam, még a csereutalványt sem vették el tőlem .
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz xeno204 #124446 üzenetére
Mehet az más gyártóéra is, nem ritka, hogy lepapírozzák, ha minden félnek érdeke.
Muszáj elindítaniuk a folyamatot, ha jelezted nekik, hogy mi a helyzet. Telefonon érdeklődj később, miszerint mikor és hol voltál bent adott ügyben, bemutattad a csereutalványt, arra mit mondtak és annak fényében most mire számíthatsz...stb., így is nyoma lesz. -
xeno204
aktív tag
Nálam a legjobb eset lenne a visszatérítés, mivel a szerviz nem írt konkrét összeget a csereutalványra, így a Telekom dönti el hogy mennyit ér a TV, ez lehet a kisker ára (már a vásárlás idején is alacsony lehetett), vagy a számla alapján, nekem egyik sem jó a cserénél.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz CrazySouls #128344 üzenetére
Igen visszafizeti, de hallgasd meg a lehetőségeket, mert a csereutalvány “alapja” nem a kedvezményes ár, hanem egy vásárláskori listaár.(azt kell összevetni a mostani listaárakkal)
-
CrazySouls
kezdő
válasz m1lan #128452 üzenetére
Nemrég értünk haza.
Írtam egy hosszú levelet nekik.
A készülékcserére jogosító igazoláson az én nevem van.
Az előfizető apám. Viszont ott a gyári szám, ami egyezik a számlán és garanciajegyen lévővel. A szerviz azt mondta, hogy teljesen mindegy kinek a neve van rajta. Ügyintézéshez kell az előfizető.
Elmondtam, hogy normális készülék egy volt, egy 65-os LG Oled, de már az sincs készleten, más nem érdekel, mert sokkal drágább náluk, mint arukereson bárhol. Kérnénk a készülék vételárát. Az igazoláson is az van, hogy vagy megfelelő készülék vagy vételárat vissza.
Erre majd hívják apám néhány nap múlva 3 készülék árával, ha nem fogadja el(és nem fogja), akkor újból be, és lehet kérvényezni a vételár kifizetését. Viszont azt mondták az igazolást kérjem ki újra apám nevére.
Hívtam a szervizt, azt mondták teljesen jó így, gondoljak bele XY vesz TV-t 5 év garanciával, eladja az ország másik végében, rá 1 évre meghal. Szerviz, csereutalvány. Ő se szedheti össze a tulajt a világ másik végéről.
Kíváncsi leszek mi lesz ebből. Hiába előfizetéses, fizetnem kell a részletet, a TV meg kuka.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Futás, futópályák
- Toyota topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- Yettel topik
- További aktív témák...
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen