-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
q13579
senior tag
Sziasztok!!
Hogyan lehet t-mobil-nál aktuálsi egyenleg infot lekérdezni? Elsősorban az ingyenes megoldás érdekelne. (nem akarok még a hívószámkijelzésen felül is fizetni mindenféle alap dologért...)
Válaszokat előre is köszönöm!
-
q13579
senior tag
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy rejtett szám hív naponta legalább 10-szer. Felveszem, nem szól bele senki, teljesen süket. "Jobb esetben" kicsörög.
Olyan, mint mikor a T-mobile automata hívna fel. Azóta csinálja, mióta 5 napja kaptam egy sms-t a T-től, hogy van egy beragadt számla miatti tartozásom. Ha nem fizetem be, 30 nap múlva korlátozzák.
Azt hittem, hogy ezt fogja mondani, mikor felveszem a rejtett számot, azonban semmi nem történik.
Véleményetek szerint mi lehet? T-s forgalomkövetéssel figyelem a havidíjam, de nem képez kiadást, nem "von le" pénzt.
-
q13579
senior tag
Sziasztok.
Ma kaptam meg az értesítőt a díjcsomag változásokról.
Ikon200-as vagyok és nem kicsit háborodtam fel a dolog miatt... Nem csak azért, mert drágul, hanem mert irreálisan nagyobb mértékben mint az összes többi...
Szinte minden 5.000 körüli csomag 250 max 300 Ft-tal drágul, az ikon200 600-zal!. Ez 12%-os drágulás, ami röhejes...
Mi az, hogy "szerződéskötésekor előre nem látható lényeges változás" indokolja... És hagyján, hogy indokolja, de elhagyni sem hagyhatom a szolgáltatót... Én ugyanezen okra persze nem hivatkozhatok.
Mikor már azt hittem, hogy a T-nél korrektebb perpillanat nincs, jön ilyen gusztustalan lépése.. Arról nem is beszélve, hogy a Tv, internet, telefon tarifája is ugyanúgy drágul....
-
q13579
senior tag
válasz opeter87 #12071 üzenetére
Egyszerűen nevetséges amit a tarifákkal csinálnak arra hivatkozva, hogy a szerződés megkötésekor előre nem látható, lényeges változások történtek. És emiatt pl az Ikonosokat +12%-kal büntetik.. (Ráadásul a lebeszélhető percek sem változnak, így 25 Ft helyett 28 Ft-ot fizetek egy percért...)
És nézzétek meg, hogy az egyéb tarifacsomagoknál nincs ekkora mértékű növekedés. Átlagosan 5%... Ezt sem igazán értem.
Tisztességesebb lett volna, ha a perdijakat drágítják, tehát kevesebbet beszélhetsz, de a havidíj marad. Max elhasználod és többet fizetsz.
Egyszerűen nem értem, hogy ez jogilag hogyan állja meg a helyét. Főleg úgy, hogy még figyelmeztetnek is rá, hogy nem mondhatod fel a szerződést... Holott a szerződésben senki nem beszélt 12%-os emelésről.
Gratulálok a tisztességes hozzáálláshoz.
-
q13579
senior tag
De még önmagában az áremeléssel sem lenne óriási probléma, HA járna mellé plusz szolgáltatás. Értem ezelatt, hogy legalább adnának több lebeszélhető percet, adatforgalmat. Nekik ez aprópénz, de még sem érzem úgy, mintha át lennék verve. De neeeeeem. Egyoldalúan árat emel, drágítja a percdíjat, és egy deka extrát nem ad. Majd szépen felhívja a figyelmem - még mielőtt megfordulna a fejemben- hogy állj állj! Csak úgy nem léphetsz emiatt ki, mert hűséget fogadtam és vettem egy készüléket is.
Igen, vettem egy készüléket, ami nekem 24 x 5.000 Ft + 117.000 Ft-ba kerül. Nekem így érte meg. 5.600-as havidíjjal már nem, mert akkor megvettem volna használtan a készüléket 140-ért-ért és más szolgáltatóhoz megyek.
Szerződésben pedig még mindig nem látok olyan passzust, ami indokolhatná az egyoldalú áremelést többletszolgáltatás és felmondhatósági lehetőség nélkül.
Gondolom az ilyen lépéseket Németországban körberöhögik, itt meg a birkák, mint mi nyelhetünk. Remélem lesz ennek böjtje, mert ez gusztustalan... Amint lehetőségem lesz, váltok kártyára, vagy más szolgáltatóra.
És nem leszek egyedül... Aztán majd elgondolkodhat a tisztelt T, hogy rövid, vagy hosszútávban érdemes gondolkodni.
-
q13579
senior tag
Így van.
Ezzel a dologgal két piszkosul nagy bajom van:
1) Nem azért emelik az árat, hogy fennmaradhassanak és még maradjon is, hanem, mert ugyanazt a profitot nem tudják elérni ilyen formában. Ők nem hajlandóak benyelni egy fillért sem, a maximálisan kiszolgáltatott vevővel fizettetik meg gátlástalan indokokkal. Egy szemernyivel sem korrektebb magatartás, mint amit az állam csinál... (attól függetlenül, hogy az sem jó...)
2) A másik, hogy a választás teljes kizárása és bárminemű kompenzáció nélkül teszik meg. Nem hiszem, hogy elvágná őket, ha az eddig 200 perces lebeszélhetőséget 220-ra emelnék és adnának + 100 mbyte-ot havonta. Az infrastruktúrán emiatt kizárt, hogy bővíteni kellene, csekély arányos költségtöbblettel járna az oldalukról.
És nincs retorzió..
Ugyanolyan gátlástalan, gusztustalan és egyoldalú magatartás, mint amit velük tesz az állam.
Én termelő vállalatnál dolgozom, itt teljesen miniális mértékben emelünk árat, nincs mit tenni, máshova megy a vásárló. A többletterheket a cég viseli. A mobilszolgáltatóknál viszont kizárják a váltási lehetőséget azzal, hogy nyílvánvalóan kartelleznek, amivel egyszerűen nem kezd semmit az állam.
Ennyi, birkák vagyunk, azt tesznek amit akarnak, vagy amit nem szégyellnek....
-
q13579
senior tag
válasz tjb007 #12100 üzenetére
Az a baj, hogy a mobilszolgáltatóknál, élükön a T-vel ezzel ellentétben a következő a formula:
Megszoksz, vagy megszívsz... És ez utóbbi jelen esetben nem zárja ki az előbbit.
Nincs lehetőséged megszökni, mert megsarcolnak... Ha legalább ezt a lehetőséget meghagynák, megint máshogy érezném magam, még lehet be is vállalnám. De ez UNFAIR!.
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Ellopták egyik családtag telefonját 4 napja. Most kapott másik telefont és egy domino quick sim kártyát. Tudtok valamilyen módszert arra, hogy ne telefonon keresztül aktiváljuk? Egyszerűen nem veszik fel a telefont, holott 0-24-ben meg kellene tenniük elméletileg. Feltételezem ez betudható a karácsonynak, de azért egy ember valahogy igazán oda lehetne ilyenkor rakni egy ekkora cégnek :S.
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
2 és fél éve vásároltunk 2 éves hűségidőre telefont páromnak. Ezt a készüléket szeretnénk függetleníteni hivatalos módon.
Szeretném megkérdezni, hogy milyen díjai lennének ennek a t-nél, illetve más ezt legálisan elvégezheti-e?
Köszi előre is a választ.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Bő 3 hónapja járt le a 2 éves előfizetés, gondoltam veszünk az asszonynak egy tablet-et, vagy egy új készüléket a meglévő helyett.
DE! Mégis meg tudná nekem magyarázni pár szóban azt, hogy a Telekom mi a hajért adja szinte ugyanannyiért 2 év hűséggel az összes készülékét (legalábbis az általunk keresett 60-100-es kategóriában), mintha megvenném azt a nagyobb (és nem a sarki ilyen-olyan mobiláruházra gondolok) áruházakban? Ráadásul ezeket még pofátlanul "akciósként" is tünteti fel sokszor...
Komolyan annyira szívesen benezevnék még 2 évre a szolgáltatásukra, de hogy egy nyamvadt 30 %-os kedvezményt nem tudnak adni az aktuális piaci árakhoz képest úgy, hogy aláírok 2 évre...
Főleg úgy, hogy kb 10 perces művelet online szolgálatót váltani... 10 évvel ezelőtt tisztán emlékszem, hogy töredék áron dobálták az emberek után a telefonokat 1-2 éves előfizetéshez, manapság szinte semmi előny nincs benne. (Pedig ha jól gondolom az előfizetési díjak nagyobb része megy a fix költségeik fedezetésre, mintsem az előfizetéshez köthető változóra... Érthetetlen miért nincs nagyobb ösztönzés az ügyfelek megtartására).
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai