-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
_adaml21_
őstag
T-s hűségidős telefont használtan mennyire rizikós bevállalni? Letiltást milyen esetekben alkalmaznak, és milyen lehetőségeim vannak, ha szabályszegés történik, mit lehet kezdeni a "letiltás elleni garanciavállalással"?
-
_adaml21_
őstag
Júni 24-én elértem az adatcsomagom korlátját, és lekorlátozták a netet. Most Júli 7-e van, és még mindig lassú... Lehet, hogy beragadt a "rendszer"? Ha igen, mi a megoldás?
Díjcsomagom Ikon 200 LTE. -
_adaml21_
őstag
Ha az előfizetésem (és az ehhez tartozó SIM kártya) elmúlt már 2 éves, hűség is lejárt, kicserélik díjmentesen egy nanoSIMre?
-
_adaml21_
őstag
Vasárnap van olyan ügyintézés nagyobb t pontokban, hogy SIM kártyát cserélnek? Tudom, szerviz nincs hétvégen, de ez gondolom nem számít annak.
-
_adaml21_
őstag
Kijött iphonera ez a telekom app. Mutatja a hálózati forgalmat is Ft-ban, gondoltam ez egy tök jó módszer lenne arra, hogy kiszámoljam a segítségével, az eddig lebeszélt perceimet (ikon 200 lte). A csomagban a percdíj 36 ft, de megjelent szám még csak véletlenül sem osztható 36-al....
Más tarifával kellene osztanom? Vagy felejtsem is el ezt a módszert, a telekom bedobott egy újabb parasztvakítást, és direkt jó neki, hogy nem tudom, mennyi percet forgalmaztam le eddig?Köszi
-
_adaml21_
őstag
-
_adaml21_
őstag
válasz AsusBoy #31384 üzenetére
Hát aki egy ilyenért pénzt kér el, komolyan, de nem tartom embernek. Kb. 2000 Ft-ért lehet venni ilyen vágót, és nem kerül semmibe, hogy levágd.
Az, hogy a T-Mobile elkér érte 4500 ft-ot, az azért van, mert ott egy teljesen új SIM kártyát kapsz.
Szerk: ja igen, 1850 Ft-ért már lehet kapni... Mindenből vág mindent.
[ Szerkesztve ]
-
_adaml21_
őstag
-
_adaml21_
őstag
Sziasztok.
Webshopban vásároltunk egy Lumia 620 készüléket júliusban, lötyögő ház és hátlap miatt visszaküldtük 8 munkanapon belül, a készülék új-ra való cseréjét kértük.
Mint az később kiderült, az ügyintéző rosszul tájékoztatott, 3 munkanapon belül azonnal cserélni kellett volna a készüléket bármelyik T-Pontban (ügyintéző azt mondta, hogy csak Pestre felküldeni lehet, de ezt elég 8 munkanapon belül is, így még használtuk 2 napot, és utána küldtük vissza). Ezen kívül a visszaküldéssel új készüléket nem kapunk, csak pénzvisszatérítést. Ráadásul, rengeteg utánatelefonálgatás után derült ki, hogy a készülék ott ragadt abban a T-Pontban ahonnan visszaküldtük.
Most, hogy letelt a 30 nap (!!), se telefon, se pénz visszatérítés. A bicskanyitogató ügyintézési stílus, és az, hogy több, mint 1 hónapja kifizetett 50ezer forintnak nem látom semmi nyomát, fogyasztóvédelemtől való segítségkérést sejtet magában.
Most ilyenkor mégis, mi a lótúrót kéne tennünk?
Köszi, üdv
-
_adaml21_
őstag
Szia!
Dominos az előfizetés, tehát be nem fizetett számláról szó sem lehet... Engem nem érdekel, mi az indokuk, mert a törvény kötelezi őket, hogy 30 napon belül visszafizessék! Én fizettem 50ezer forintot, és egy hónapja már az emléke sincs meg a telefonnak lassan...
Az, meg hogy elvárom a cserét: ha veszek egy ócska kínai papucsot 1000 ft-ért, és hazaérve látom, hogy elengedte a ragasztás, visszamegyek és kérem a cseréjét. Én nem tudom, hogy te milyen világban élsz, de azt felháborítónak tartom, hogy veszek valamit egy kb (valakinek) félhavi fizetésért, ami gyárilag hibás, és nem tudják gördülékenyen megoldani a problémát... Nagyon igaz, hogy a vevő csak addig jó, míg fizet, utána le van sz*rva.Ja, az meg a másik, hogy a T-Pontos ügyintéző személyesen azt mondta nekem, hogy igen, visszaküldve 8 napon belül kérhetünk új készüléket. Tehát azt gondolom először a munkatársak fejében és a tájékoztatás minőségében kellene rendet tenni, és csak utána a fogyasztók (hibás) feltételezéseit kijavítani.
[ Szerkesztve ]
-
_adaml21_
őstag
Azon a visszáru nyomtatványon, amit a T-Pontban való leadáskor kitöltöttünk, egyértelműen rajta van, hogy:
"A vételárat a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül, arra a számlázásinévre és címre postázzuk, ahová Ön a számlát kérte"
Most ne jöjjünk azzal, hogy 'hiszen a T-pontban ragadt, az onnan visszaérkézéstől számított 30 napra vonatkozik', mert nem. Ez akkor lenne igaz, ha én saját költségemen a postán küldtem volna vissza, itt a nyomtatványon egyértelműen látszik, hogy 'Átvéve, 2013. júl 16'.
Hidd el, kedves 1430, eddig nekem is konstruktív volt a hozzáállásom, nem egyszer alkalmatlan időpontban hívott a kedves ügyintéző kollegina, de mindig álltam rendelkezésére, akkurátus információkkal láttam el őt, és ami a legfontosabb, hogy ÉN kerestem meg ŐT, és nem fordítva. Számtalan ígéretet kaptam már, hogy most már jövő héten biztos, aztán nem lett semmi, na de a jövő héten már tuti, és abból sem lett semmi.
Lejár a 30 nap, ígéreteket nem tartották be, részemről véget ért a konstruktív hozzáállás időszaka.
A húr ott pattant el legvégül, mikor épp intézném ezt a botrányos ügyet telefonon, és a kedves kollegina fontosabbnak, előbbrevalónak találta, hogy elmesélje nekem, hogy a számról, amiről telefonálok, épp lejárt a hűségidő, és "kedvezményesen" válthatok készüléket.....
Ezek után még naivan várhatnám, hogy legalább valahogy kompenzáljanak! De nem, örülhetek, ha másfél hónappal 50 ezer forint kifizetése után elkezdhetem a telefont "élvezni", és befoghatom a pofámat. Ez egyszerűen kritikán aluli..... -
_adaml21_
őstag
Kérdésem az lenne, hogy a Telekomnál mi az a fórum, ahol kárigényt tudok bejelenteni? Levelezőcím, e-mail cím?
Hivatalost panaszt fogok tenni, mivel úgy érzem, ez a dolog már meghaladja a "károkozás" fogalmát.
-
_adaml21_
őstag
válasz dedike #31582 üzenetére
Öregem, neked aztán kellett beleböfögni a dolgokba....
Az elmúlt 3 évben nagyjából félmillió forintot hagytam ott a T-mobilnál, mivel olyan előfizetésem van, valamint iPhone-t használok, ami eleve nem 2 ft volt. De azt akkor sem tűröm, hogy megkárosítsanak akár 2000Ft-al is, nemhogy 50ezerrrel. Ami még jobban idegesít, hogy a telefon nem az enyém, a barátnőmet leptem meg vele, és szerencsétlen, több, mint 30 napja nem látta.
Ezek után azonban ajánlhatnak nekem 50%-os kedvezményt is az iPhone-ból, csak azért mert lejárt a hűségem (vicces egyébként, hogy amikor a nagy ügyintézés közepette "hirtelen" felajánlották ezt a kedvezményes készülékcserét, 230 ezer forintból nagyvonalúan elengedtek volna 3ezret, ezt már nevezem!!), az biztos, hogy többet nem fogok náluk SEMMIT vásárolni. Hiába az időben befizetett számláknak, és hiába, hogy türelmesen, illedelmesen álltam készen, hogy megválaszoljak minden kérdést az ügyintézőnek, ennyit nem várhattam el, hogy gördülékenyen, 21. századi ügyintézéshez méltóan megoldjuk a problémát, amit NEM a fogyasztó generált.
Csak amiatt maradok továbbra is előfizetőjük, mert a másik két szolgáltató még náluk is nagyobb szélhámos... -
_adaml21_
őstag
válasz 313313 #31584 üzenetére
Hát azt majd meglátjuk, ugyanis az én esetemben nem tartottak be törvényt (+ súlyosan félretájékoztattak, balszerencséjükre ezt 2 ember tudja rajtam kívül még bizonyítani, ugyanis a barátnőm, és az édesapja is velünk volt), így kártérítést fogok igényelni, ellenkező esetben jogi útra terelem a dolgot, és a fogyasztóvédelemmel majd társaloghat kedves hangú ügyintézőnő, vagy bánom is én ki.
[ Szerkesztve ]
-
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Jelenleg ikon 200 lte dijcsomagban vagyok, azonban mivel egyetemre járok, úgy döntöttem, kihasználom a like díjcsomag lehetőségét.
Egy ismerősöm azt mondta, hogy megtehetem azt, hogy átváltok dominora hó vége előtt, majd dec. 1-én (vagyis most 2-án, mert 1. Vasárnap) átválthatok like-ra.
Kérdésem az lenne, hogy ez járható út-e?
Valamint én a like300 mellé előfizetnék a plusz 1gb net&roll-ra, 1000ft-ért, ez esetben Lte sávszélt is megkapom?Köszi előre is
-
_adaml21_
őstag
Tegnap átváltották az ikon 200 lte díjcsomagomat előbb dominora, majd rögtön utána like 300-ra (plusz n&r 1gb lte).
Ezek után azonban észrevettem, hogy megszűnt az aranykártya jogosultságom, és eltűnt kb 3000 pont a kapcsolat kártxámról...
Remélem eegy telekom üzletbe befáradva ezeket sürgősen vissza tudják állítani... -
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:1. Magenta 1-es 10+10Gb mobilinternetem van, amelynél többek között a TVGO és az HBO Go adatforgalom is korlátlan.
Mi a helyzet akkor, ha személyes hotspottal megosztom az internetet a telefonommal adott esetben az iPademre, és ott HBO Go vagy TVGO adatforgalmat bonyolítok?2. Mivel szeptember után kötöttem a szerződést, vonatkozik rám az év végéig ingyenes HBO Go akció. Be is aktiváltam az HBO Go opciót (1990 Ft/hó) valamint később az HBO Go Magenta1 kedvezményt (0 Ft/hó).
Le kell ebben az esetben mondanom az HBO Go opciót (1990 Ft/hó), hogy ingyenes legyen a szolgáltatás December végéig?
Köszi előre. -
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Van itt valaki, aki ismer üzleti szolgáltatásokkal foglalkozó munkatársat Telekomnál? Vagy egy olyan receptet, hogy hogyan lehetne ajánlatot kérni egy mikroflottára?
Sajnos a weboldalon az "add meg adataidat, és 2 munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot" funkció nem igazán működik, 1 hónapon belül 4x adtam meg, és egyszer sem kerestek fel...
Egy egyszerű ajánlatért meg nem akarok személyesen bemenni Telekomba, mert közel sem biztos, hogy lenne belőle üzletkötés, meg akarom nézni, hogy adnak-e jobb vagy hasonló ajánlatot, mint a jelenleg meglevő Vodafone előfizetések.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai