Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    őstag

    válasz 4Grider #47117 üzenetére

    Persze, biztos van értelmes oka, csak nagyon-nagyon nem hatékony. Nekem az, hogy egy más nevén lévő flottából átmenjek egy másik szolgáltatóhoz számhordozással együtt, az egy kész tortúra. Persze lehet én vagyok béna, de azt csináltam, amire azt javasolták, hogy a legjobb.

    - Más városban lévő előfizetőnek személyesen be kellett mennie a Vodához és felmondani az előfizetésen lévő hűséget a számra - persze kötbér fizetéssel
    - Kapott egy új feltöltőkártyás sim kártyát, ami egyelőre nem élt
    - A hűséget 48 belül veszi le a Voda, bármelyik pillanatban
    - Amikor lekerül a hűség, az eredeti sim behal és nincs hálózat, át kell tenni az új simet (pont nem volt nálam, beszoptam egy fél napra)
    - Most már nincs hűség a számon, de az továbbra is az eredeti előfizető nevén van
    - Lemondó nyilatkozattal be kell menni a Vodához és kérni az előfizetés átírását - persze ennek van külön díja. Miért? Csak.
    - Az ügyintéző szerint 2 napon belül meglesz, úgyhogy nyugodtan lehet menni az új szolgáltatóhoz
    - Én ezt meg is tettem, akik adták az új sim-et és megadtak egy 2 nappal későbbi időszakot, amikortól élni fog a kapott sim
    - A megadott időszakban nem kapcsolták be az új sim-et. Miért? Mert a Voda még nem írta át a tulajdont az én nevemre
    - Megoldás? Várni kell, 15 napon belül valamikor/bármikor átírják. Addig használjam a
    - Ezután újra be kell menni az új szolgáltatóhoz, és újra várni kell egy újabb megadott időablakra a számhordozás elvégzéséhez.

Új hozzászólás Aktív témák