Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz Boond #65686 üzenetére

    Elvileg 30 napon belül kell rá reagálni.

    Ami a feltöltős kártyákat illeti, én nem vártam mást, minthogy működni fognak és működnek is. Amiért példának hozom őket fel, hogy ha azok tudnak működni mindenféle olyan felhasználói tevékenység nélkül, amely az éppen aktuális telefon beállításait piszkálná, akkor a korábban havi előfizetéses kártyáknak is kellene működniük, de nem működnek a magyar határ átlépése óta.

    Említettem, de a szolgáltató állítása szerint
    a.) részükről nincs semmilyen probléma sem,
    b.) nem csatlakozom a partnerhálózatra,
    c.) nincs beállítva a telefon az Internetre,
    d.) hiába akarnak nekem segíteni, ha nem vagyok hajlandó együttműködni a telefonos ügyfélszolgálattal (például az állítom, hogy a telefon az elisa 4G hálózatra van kapcsolódva, szerintük viszont nincs rajta, ezek után kérdeztem, hogy akkor mire van kapcsolódva a telefon, erre a válasz, hogy nem adhatnak róla felvilágosítást)

    Az átállás egy dolog, nem gondolom normálisnak azt a hozzáállást, hogy erre hivatkozva nem történik normális ügyintézés, vagy ha történik, akkor nincs eredménye és csak többszöri személyes szűk egy órás várakozás és újabb bő egy órás ügyintézéssel sem tudok elintézni semmit sem, csak harmadszorra. Ne az ügyfél szenvedjen attól, hogy a szolgáltató képtelen az átállást megszervezni, mind a szolgáltatás szintjén, mind pedig az ügyintézés szintjén!!!

Új hozzászólás Aktív témák