Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz plömplöm #67623 üzenetére

    Nekem telekom átállásnál, honlap votl pár napig, az, hogy bejelentkezni engedett, de minden más már nem működött mert még a régi honlapra akart irányítani.

    Amúgy ja... érdekesek ezek a fejlemények, azt gondoltam volna, hogy eddigre javul a helyzet, de végül appon keresztül sikerült hó elején adat egyeztetni, mert weboldal mindig lefagyott... igaz lehet épp csúcsidő körül néztem lehet ez is gond volt... Nah de remélem a következőig jövőre, már javul :D

    Ezen kívül szerencsére komolyabb gondom egyikkel sem, volt. Sőt.

    #67624) gmail.com Ez nálam majdnem így van. Esetleg még használom az appot, ami szerencsére müködik (persze az pont nem érdekel, hogy hány percem van még, a napi limit/ingyenessé válás miatt). Utóbbi időben a jó dolgok is müködik már. Adategyeztetés is müködik... hol könnyebben hol nehezebben...

    Összességében ez az összevont app, nekem tetszik, (sőt korábban pont azt kifogásoltam, hogy minek kell két fiókot is létrehozni emiatt). Átállásból szerencsére nem sok gondom akadt, minimális ügy intézni valóm volt. De azok rendben lerajtoltak.

    "Gondold el, hogy feltöltőkártyás és éves adategyeztetés lenne, de valamiért mégsem megy neki...."
    Volt vagy 3 is nyár óta, sőt 2 összeg feltöltés (érvényességi idő miatt elsősorban). És egyéb ügyintézés. Egyik már ebben az időszakban viszonylag hamar 20-30 percen belül felvették úgy rémlik.

    Amúgy ha felüdülést akartok hívjátok fel az Alzát, azonnal kapcsolnak :D

    Adategyeztetésre visszatérve, egyiknél gond volt, mert mindig azt írta ki, hogy nem megfelelő adatok, elidegenítés... mire kiderült, hogy ez egy sima sablon üzenet... (a tulajt is el akarta idegeníteni a tulajra). Akkor én a my voda fiók regisztrációjával oldottam meg a problémát. Utána már gond nélkül ment, még a fiókok összekapcsolása is, ez augusztus szeptember környéke.

    Decemberben viszont igaz 12-13 között az sms sem jött meg a web oldal lefagyott... viszont appból pillanatok alatt megjött, működött...

    Szerintem ez az adategyeztetés, azoknak fog gondot okozni, akik nem ismerik a változást, és esetleg több kártya van azonos néven... ha még nem volt egyeztetni valójuk... akkor majd jön a meglepetés... - akár ilyesmik miatt is túl terhelt lehet az ügyfélszolgálat...

    És még hány egyéb gond lehet...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák