Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sbazsi

    veterán

    válasz Viktor0610 #834 üzenetére

    Első: esetleg egy csillaggal megjelölni, alulra pedig hogy hamarosan az üzletekben, vagy simán ezt melléírni. És amikor kapható, akkor ezt eltüntetni vagy cserélni - megérkezett.
    Második: Nem örülnék. De ahogy a központi ügyfélszolgálatnál is meg tudják oldani a várakoztatást, itt is meg lehetne. (Pl: üdvözöljük a Voda *** üzletében. Jelenleg minden kollégánk elfoglalt. Amennyiben üzletünkkel szeretne beszélni, kérjük tartsa a vonalat, és amint felszabadul, kapcsoljuk, vagy nyomja meg a kettes gombot, és átirányítjuk a központi üfsz-re.)
    Esetleg a weboldalukra feltenni, hogy a saját üzleteikben melyik telefon kapható (0-1-több darab)
    Arról nem is álmodok, hogy visszahívjanak, mert tudom, hgoy ez Magyarországon nem divat... Pedig a telefonköltség pont náluk nem lenne probléma...

Új hozzászólás Aktív témák