-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
könnygázóra
tag
válasz _Gergő_ #8860 üzenetére
Én naivan nem írtam le azt a kísérő számot, amit rendelésnél kijött, mert azt hittem, hogy legalább egy e-maillel megdobnak, hogy vissza igazolják a rendelést és leírnak benne mindent. Így a srác akivel beszéltem semmit nem tudott mondani, felvette az adataimat és tovább küldi nem tudom hova akik majd jelentkeznek.... de azt se tudta megmondani, hogy mikor.
Na ja.... rend a lelke mindennek:)
Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
-
ottoyes
senior tag
válasz _Gergő_ #8865 üzenetére
Ma megint hívtak.Kétszer is..ehhehe Elsőként a készülék szinét kérdezték...amit már tegnap megbeszéltünk..dehát ismétlés a tudás blabla..aztán pedig egy másik hölgy hívott,hogy hitelképesség vizsgálat kell..mondom az már tegnap volt...ja...akkor viszhall!Nem is sejtem,hogy mikor lesz telefon..
Ottoyes
-
gg72
veterán
válasz _Gergő_ #8845 üzenetére
Én múlt szombaton rendeltem egy mobilt szerződéshosszabbítással, szerdán délután rákérdeztem, azt mondták, hívjam a futárszolgálatot, ott azt mondták, hogy még át sem adták nekik a csomagot, erre újra ügyfélszolgálat, ahol sajnálták a dolgot, de rengeteg a megrendelésük, stb... Erre ma reggel írtam egy emailt is nekik (eddig mindig válaszoltak néhány órán belül), de most nulla válasz. És a visszaigazolásban nekem is 3 nap szerepelt. Csak akkor azt tudnám, hogy miért van online shop, ha nem győzik?! Egy hét alatt 25 márkbaboltba bemehettem volna.
-
gg72
veterán
-
gg72
veterán
válasz _Gergő_ #8882 üzenetére
Ez a (semmitmondó) válasz jött ma:
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy az online shopban megrendelt készülékek kiszállítása adminisztrációs okokból kifolyólag nem kerültek három munkanapon belül kiszállításra.
Munkatársaink beérkezési sorrendben, folyamatosan dolgozzák fel a rendeléseket, melyet a lehető leghamarabb próbálnak ügyfeleinknek a megadott szállítási címre eljuttatni. -
könnygázóra
tag
válasz _Gergő_ #8906 üzenetére
Nah most kezd nekem nagyon tele lenni a f*om az egész vodafone-nal. Lassan két hete várom a telefonom, de még mindig SEMMI, az ügyfélszolgálatos ma sem tudott semmit mondani és nem tudta elérni az illetékeseket. Megint az a válasz jön, hogy majd jelentkeznek. De a legjobb, múlthét szerdán szintén jeleztem, hogy még nem kaptam semmit, erre az ügyfélszolgálatos srác mondta hogy továbbítja és majd KERESNEK, erre most nézi egy másik és közli, hogy nincs is ilyen bejegyzés
Nálam pontosan ez volt az utolsó csepp a pohárban.... folyamatos problémák
és reklamációk, levél, hogy a problémám kivizsgálása huzamosabb időt vesz
igénybe, aztán jött a szöveg, hogy visszahívnak (vagy ötször), utána meg
jöttek azzal, hogy elvesztek a reklamációim a rendszerben.... és ezért
nem tudják kivizsgálni.
Rád is hasonló sors vár...:(Tanács a Vodának: nem a hardveren kellene spórolni, itt az ideje a 486-osokat
korszerűbb gépekre cserélni...)Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest