-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
RONEX
csendes tag
válasz Leelou #25111 üzenetére
Ezt még el is tudnám fogadni, de a webshopból nem ez tűnik ki. Vagyis szerintem a vásárló félrevezetés határát súrolja a dolog, mert akkor azt is írhatnák, hogy 130e forint a "kezdőrészlet". Én jóhiszeműen felkerestem, a webshopjukat, hogy informálódjak és döntsek. És az ott talált információk alapján (ami ebben az esetben számomra félrevezető volt) fel is kerestem az üzletüket. Biztos az üzleti szabályzatukban le van írva, hogy kérhetnek előleget, amiből még szintén nem következik számomra, hogy egy 53e kezdőrészletű telefonra 75e forint várható előlegként!
Mondjuk 3 hónap előlegbe bele is mentem volna, de nem 14-be. Meg valahol a hitelbírálat is értelmetlenné válik, ha ennyi kockázatot nem vállalnak, még ha ez nem is hitel, csak előleg fizetés, amit lebeszélhetek(, ha 3 hónapig rendesen fizetek .Egy próbát még teszek egy másik üzletükben, hátha. Persze már biztosan benne vagyok a CRM rendszerükben mint "fizetésképtelen"
(#25113) RedSix
Azért nem vigasztal, mert a részletfizetés azon előnyét akartam kihasználni, hogy nem kell egyszerre nagyobb összeget kifizetni.[ Szerkesztve ]
-
RONEX
csendes tag
válasz Leelou #25115 üzenetére
Igazad lehet, hogy a foglamakat nem helyesen használtam, de úgy látom azért valamennyire sikerült megértetnem magam. Abban is igazad van, hogy a rendelés leadása után, kaptam meg ezt a hidegzuhanyt, vagyis a vizsgálat utána történik meg. De a plusz 75e előleg azért nekem túlzás.
CRM rendszer alatt ügyfélkapcsolatokat kezelő rendszerre gondoltam, amiben nyílván lehet tartva az ügyfelek információi és a velük történt ügyletek története, stb.
Rajtam kívül a családomban mindenki T-mobilos feltöltős így a tartozás kizárva , de nem nagyon használják mert külföldön élnek.
[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
válasz Leelou #26115 üzenetére
1. Eddig mindig 13-án 23:40-23:45 körül zártak (bár azt továbbra sem értem, hogy ha 14-én van az új, akkor miért nem képesek pontban 13. 23:59kor zárni), 1270 szerint is hónap 14-én indul az új számla, módosítás nem volt.
2.Nem ragadt be, mert konkrétan a netem lassítva van, nem csak papíron, hanem gyakorlatilag is.Itt nem 20-30 perces tévedésről van szó, hanem konkrétan 23 és fél órával előbb indította újra a ciklusomat.
Hab a tortán, online üfsz szerint ma 18:30 kor még csak 178kb-t forgalmaztam és 28nap van számlazárásig.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
cekkk
veterán
válasz Leelou #26204 üzenetére
Okt 1től változnak a flottás feltételek és ez a előfizetőre nézve hátrányosan. Erre a vodafone felajánlotta ezt a 100 plusz percet telefontban amit írtam, és akkor még úgy mondták mint ahogy le írtam. Két hölgy is így mondta, az ügyfélmegtartó osztályról.
Ellenben először a perceket tudom lebeszélni és nem a 950 forintomhoz férek hozzá A voda online ügyfélszolgálatáén is ez látszik, hogy hiába hívok 70es számot először a 100ból csökken, holott amíg tartanak a 950 ft addig 70es esetén abból kellene.
Ők meg mossák a kezüket, hogy az nem pontos stb, meg nem ezt ígérték. kivizsgálni meg nem nagyon akarják.zért ezt én így nem jelenteném ki. Simán elképzelhető, hogy nem ismerik (még? eléggé?) azt a speciális flottás ajánlatot, amit kaptál.
Mi az, hogy nem ismernek egy évek óta létező flottát? Az ügy félszolgálatot nem is minősítem, mert kettő emberből kettő félét mond -
cekkk
veterán
válasz Leelou #26220 üzenetére
Aztán miért nem fedi a valóságot?
Természetesen nem, sőt alig akarják megérteni a panaszomat, hivatkoznak arra, hogy pl az online ügyfélszolgálat adatai nem is jók a számlázáson mások vannak stb stb. Megy a terelés.
Arról ne is beszéljünk, hogy a változásokról,hogyan tájékoztatnak és a letöltés alig látszik, valamint a tarifa módosításokat(ami azért fontosabb mint a roaming változások, mert elkezded olvasni aztán hát ez csak roaming változás... ) eldugják a tájékoztató közepére.
[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz Leelou #26223 üzenetére
Én nem ezért kapom a fizetésesemet, hogy ismerjem. Aki pedig igen az tudja, mert akkor miért is kapja a.
De az értelmezés sem az erősségük az ügyfélszolgálatosoknak.Úgy látom vörösöktől lehetsz te itt
(#26224) üszök
Érdemes őket felívni és egyezkedni velük, hogy te ezt nem fogadod el. akár van hűséged akár nincs. Aztán, általában ha meghosszabbítod a szerződést és nem fogadod el az első ajánlatot kaphatsz plusz 100 percet.[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz Leelou #26232 üzenetére
És én mondtam, hogy az az erősségem?
Ők ezért kapják a fizetésüket, hogy tudják, értelmezzenek és ne 10-15 percig várakoztassanak mert épp akkor olvassák el először a tájékoztatást, és aztán megérteni sem tudják. Az, hogy nem képesek ellátni a feladatukat az már a voda baja.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)