-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SUPREME7
őstag
Sziasztok!
Érdekes eset történt velem, lehet, hogy már volt erről szó, vagy történt ez mással is, de én baromira meglepődtem. Benavigáltam egy Vodafone üzletbe, hogy részletre szeretnék venni készüléket, meglévő előfizetés mellé új előfizetéssel (Smart tab táblagépről van szó.)
Az amúgy kedvesaranyosdekoratív hölgy közölte, hogy 3havi bankszámlakivonat ÉS munkáltatói. Nem tudom, hogy jól tudom-e, de ha van 3havi bankszámlakivonat, ráérkező munkabérrel, akkor nem kell a munkáltatói, vagy én éltem eddig tévhitben? (meg is kérdeztem tőle, de csak vállvonogatással értékelte a kérdésemet, meg persze azzal, hogy nekik ez van kiadva és hitelbírálat meg miegymás) Ok, elkönyveltem, hogy nem lesz tab, megköszöntem, irány haza. Nem mintha nem tudnék munkáltatóit vinni, de a cégnél mire átmegy az igazgatóságon az minimum 1 hét de inkább 2 mire visszajut hozzám. Szóval gondoltam inkább hagyjuk.
Este, nem bírtam magammal, Online Shop-ra fel, kiválaszt, megrendel, csendben várakozik. (07-25) Tegnap a státusz "Hitelbírálat alatt lévő megrendelés"-re változott, és már vártam, hogy ma hívnak és vallatnak. (hozzáteszem, a 3havi bankszámlakivonatot letöltöttem netbankból, és megrendeléskor feltöltöttem nekik, de munkáltatóit nem kaptak)
A kutya nem foglalkozott velem egész nap, nem hívtak, azt hittem már csak jövőhéten várhatom, hogy egyáltalán hívnak, de ma este átváltott "Feldolgozás alatt"-ra a státusz, ami az én olvasatomban meg amit a gugli ad rá, azt jelenti, hogy hamarosan jön a futár?! Öröm és boldogság.
Csak gondoltam megosztom veletek, hogy majdnem futtattak velem felesleges és időigényes köröket (hiteles bankszámlakivonat - netbankból letöltött az nem hiteles, és erre fel is hívta a figyelmemet a hölgy + munkáltatói) amikor online minden cécó nélkül, "átmentem" a rostán.
Mivel az ügyfélszolgálatot közbe próbáltam hívni de a munkatársak rendkívül elfoglaltak, ezért megkérdezném, hogy mit tudtok róla, ha bemegyek egy vodafone üzletbe, rendelés azonosítóval, akkor átvehetem személyesen, hogy ne kelljen megvárni a futárt?
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #21123 üzenetére
Hát ez szomorú. Köszönöm a gyors választ.
Érdekes, körbenéztem a vodafone oldalán, és ezt találtam:
30 napnál nem régebbi munkáltatói igazolás vagy
utolsó 3 havi saját névre szóló bankszámlakivonat, amelyre a havi bérátutalás történikAkkor csak nem én tudtam rosszul. Úgy tűnik az ügyintéző nem volt képbe. (Bár nem lepődök meg, múltkor meg kellett győznöm az ügyintézőt, hogy létezik náluk ilyen termék, mert, hogy ő nem találja a számítógépen ... )
-
SUPREME7
őstag
Ez a nemsemmi. Olvasgatom a Vodafone facebook oldalát és belefutottam egy ilyenbe. Értem én, hogy csak segíteni akar, meg bizalmasan kezeljük stbstb, de azért ezt nem nevezném normálisnak.
-
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #21135 üzenetére
Most nem az a lényeg. De mindegy, úgy látom nem foglak meggyőzni, és nem is akarlak, de 100%, ha regisztrálnék a FB-ra egy hasonló névvel, magánszemélyként, profilképnek egy voda logó és én válaszolnék embereknek a kérdéseikre, és tegyük fel a vodások oda se néznek pár órán keresztül. Elhiszed, hogy rengeteg ember elküldené egy kamu címre az adatait? Még csak nagyon hasonló email cím se kéne, átlagjuzernek fel se tűnik, hogy nemhivatalos.
Szerk:
Ebből a dologból csak azt akarom kihozni, hogy miért kell arra buzdítani embereket, hogy feltétel nélkül bízzanak meg interneten kapott üzenetekben, küldözgessék nyugodtan a személyes adataikat, jelszavukat.?![ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz Tappancs2001 #21222 üzenetére
Az oldalukon keresztül azt hiszem csak ha OTP-s vagy, mert oda irányít át ha jól emlékszem, én pl BB-os vagyok, netbankon keresztül sima átutalást csinálok, közleménybe az azonosítómmal és kész.
-
SUPREME7
őstag
Valaki tud valami okosat erre?
[FIXME: TRANSLATE] <order_status_10>
Ezt dobja a Vodafone webshop a rendelésem státuszára Vajon ha felhívom az ügyfélszolgálatot, megrendelés szám alapján megmondják, hogy hogy áll a megrendelés?
-
SUPREME7
őstag
válasz HaZsolt #21729 üzenetére
Én múltkor felmondtam a mobilnet előfizumat. Egyből hívták a rábeszélő embert, kérdezte a miértet. Hiába mondtam neki, hogy vettem tabletet szintén náluk ugyanazzal a csomaggal és felesleges 2, még így is alkudozott, 3100helyett hirtelen "akár 1000ft alá is lemehet a havidíj" csak tartsam meg....
#pakriksz
Az ügyfélszolgálatot felhívtam, hogy mi ez a hiba a rendelésemmel, és az ügyfélszolga valamiért nagyon terelt. Azt tudni kell, hogy azért rendeltem telefont, mert a webshopon gyanúsan olcsón van egy telefon, alap előfizuval is. A srác azt mondta "Rosszul töltöttük fel az árakat és azért nem szállították még ki nehogy többet kelljen fizetnie" ... Tuti, hogy visszadobják a rendelésem, azzal, hogy téves volt az ár, de akkor tuti kiverem a balhét, hiába védi őket az ászf...
[ Szerkesztve ]
-
-
SUPREME7
őstag
válasz Fr@nkieWilde #21750 üzenetére
Mikor kaptál róla értesítést? Van amikor 24-48 óra mire valóban aktiválódik. De mondom, legegyszerűbb rájuk csörögni. De ha van más netképes telód, vagy családba, megpróbálhatnád abban megy-e.
-
SUPREME7
őstag
válasz pakriksz #21763 üzenetére
Nyugi, tényleg valami gubanc lehetett náluk és erősen vakargathatták a fejüket, múlt héten a Galaxy Ace (Már nem rendelhető) Kontakt1es csomagban 24 hónap hűséggel, ~53000ft volt, 12hónapra meg 18990ft Megrendeltem, és nekem is ezt a státuszt dobta, amihez nincs hozzárendelve a Magyar szöveg.
Tegnap felhívtam őket, és mondta az ügyfélszolga, hogy már intézik, és estére meg is kaptam az sms-t, hogy feldolgozták és hamarosan jön a készülék.
-
SUPREME7
őstag
Átfutottam a Vodafone Online Shop Vásárlási Feltételek és Adatvédelmi tájékoztató
2012. szeptember 1-től hatályos változata-t, de nincs benne erre vonatkozó adat, tehát maximum az ügyfélszolgálaton tudsz kérni felvilágosítást. (Ha tudnak mondani rá valami okosat) -
SUPREME7
őstag
Rendszeresen szoktam megosztani tábláról mobilra netet ha valamiért szükség van rá (mobilnet7) mivel nem akarok kettőt fizetni és általában mind2 nálam van úgyis, és eddig semmiféle korlátozást, figyelmeztetést nem kaptam, de ez nem jelenti azt, hogy garanciát vállalnék rá, hogy nyugodtan lehet. Ettől függetlenül nem értem mi az alapja a tiltásnak, szerintem semmi közük hozzá, hogy az adatforgalmamat hány eszközön használom ha kifizettem.
-
SUPREME7
őstag
Engem meg most fognak elveszteni, megyek át a T-hez Na jó még marad vodás előfizum de az súlytalan. Viszont arról kérhetnék infót, hogy ha felmondom a flottás előfizumat, nem kérek számhordozást, akkor azonnal le is kapcsolják a kártyát, vagy van valamennyi felmondási idő?
-
SUPREME7
őstag
Köszönöm, akkor van időm
-
SUPREME7
őstag
válasz Daffni2 #22523 üzenetére
Jelenleg is flottában vagyok, de ez még régi, nem túl jó kondíciókkal. Az új céges flottában 3500ft/kártya és korlátlan minden irányba, minden időben. Csak az smsért kell fizetnem a havidíjon felül valami tizenpárforintot, de kb havonta 5-6 sms-t ha küldök, szóval az is súlytalan. Ha jó az infóm, összvissz 2 cég kap ilyen flottát az országban a T-nél. Így is ezt gondolod?
-
SUPREME7
őstag
válasz Daffni2 #22525 üzenetére
HM Én is alig vártam, hogy leteljen a hűségem (megjegyzem, saját hülyeségem miatt voltam egyáltalán hűségben, mivel mikor kihoztam ezt a flottát a vodától, vettem egy akkor 2ezer forintos nokia 1680-at és nem néztem meg, hogy ezzel aláírtam 2 évre. Ha nem veszek telót, nincs rá hűség). 2 kártyát már anyósomék használnak fél éve, most végre én is berendelek még kettőt nekem meg asszonynak.
Ja és így fogok fizetni a 4 kártyára annyit mint most a 3-ra úgy, hogy spórolunk ahogy tudunk.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
-
SUPREME7
őstag
válasz King Unique #22585 üzenetére
A szakértők majd megmondják a hivatalos álláspontot, én mondom a tapasztalataim. Pár hónapja volt dolgom a vodánál számhordozással, feltöltős kártya volt tehát semmi extra. Először telefonon azt mondták azonnal megkapom a papírt, amivel mehetek tovább a T-hez, de persze nagy túrót. 15napot mondott helyszínen az ügyintéző, amit maradéktalanul ki is használtak. Ha jól emlékszem ~2000ft körül fizettem a feltöltős kártya hordozásáért. Előfizetésesre nem tudom mennyi lehet.
Picit félreértettem Ha T-től hozod át akkor rossz helyen kérdezel, mert akkor a T-nél kell kezdened. Ha a T kiadta a papírt, hogy viheted a számod akkor kell menni a vodához. És a T-nek kell fizetned az esetleges díját a számhordozásnak.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz AMD Power #22613 üzenetére
Bőven elég. bár mondjuk nem lehet egész nap youtube videókat nézni meg letöltögetni, de nekem napi használattal is elég a 2GB, sőt sokszor marad is. De ez tőled függ. Én azt tanácsolom, hogy vedd meg hűség nélkül, akkor 3100ft de bármikor lemondhatod. Ha kevés, akkor meg kérsz nagyobbat.
A másik meg, hogy a lefedettséget is tesztelni tudod, bár ahogy látom Budapesti vagy, úgyhogy nagy baj nem lehet, legalábbis én pesten még nem találkoztam komoly lefedettség hiánnyal.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Én most voltam bent lemondani a flottámat, minden ment rendesen. Ajánlatot nem kaptam a telefonos emberkétől mert nem adtam esélyt neki Viszont vicces volt, kérdeztem, hogy az E-számlámhoz hozzá férek-e majd még, mivelhogy gondolom nem tekintenek el az utolsó számlámtól ha le is kapcsolják a számokat De nem, úgyhogy még mehetek majd be kérdezősködni, vagy hivogatni a 1270-et ha egyáltalán megmondják hogy kész van-e a számlám, mivelhogy nem küldik ki postán csekken. Ezt azért jobban átgondolhatnák.
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24025 üzenetére
Úgy tűnik a voda alkalmazottak egymást ekézik. Nekem most azt tanácsolta az ügyintéző, hogy tegyek panaszt.
Van egy Vodafone Smart Tab 7 táblagépem, és pár napja felhívtam az ügyfélszolgálatot a töltővel kapcsolatban, hogy kicserélik-e, mert néha tölt, néha nem. Azt mondta vigyem be, és helyben kicserélik.
Ma bementem, mondtam, hogy az ügyfélszolgálat tanácsolta, hogy jöjjek be, és itt kicserélik és mindenki boldog. Ügyintéző egyből porig rombolta az én elképzelésemet, mivel ők nemhogy helyben nem cserélnek semmit, de ahhoz, hogy én új töltőt kapjak LE KELL ADNOM A GÉPET IS, és persze amíg visszajön a szervizből, nem tudnak cserekészüléket adni. És azt tanácsolja tegyek panaszt az ügyfélszolgálatosra aki ezt mondta.
Vagy saját költségen átvihetem Budaörsre a szervizpontra.Létezik, hogy egy nyamvadt töltő miatt le kell adni az egész kütyüt? Biztos vagyok benne, hogy több kár éri út közben mint nálam egy év használat alatt, főleg, hogy a gépnek az égvilágon semmi baja.
-
SUPREME7
őstag
-
SUPREME7
őstag
@mukibuci:
Volt egy korábbi kérdésem amiben leírtam, hogy nem tudnak cserekészüléket adni a táblagépem helyett ha leadom. Van erre valami szabályozás, hogy kötelesek-e cserekészüléket biztosítani, és ha igen, akkor milyet? Illetve a szervizben töltött idő alatt, ugyanúgy ki kell fizetnem a havi díját a mobilnetnek amit nem tudok használni?
Köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24148 üzenetére
Köszönöm szépen
Arról tudsz valamit, hogy az E-mailben küldött panaszokkal kivárják a 30napot a válaszadással, vagy azért záros határidőn belül igyekeznek válaszolni? 1hete írtam az ÜFSZ-nek, szerintem egy normál hangvételű levelet, de eddig semmi reakció. Meg úgy egyébként szoktak erre korrektül válaszolni, és esetleg megoldást keresni, vagy hagyjam a fenébe és adjam be a készüléket? Mert ugyebár arra lettem volna kíváncsi, hogy miért nem lehet az ilyen apró dolgokat, mint a megtört kábel, a helyszínen kezelni, miért kell leadnom több hétre a készüléket blablabla ... és, hogy örülnék ha kicserélnék a kábelt. Ne álmodozzak?
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24150 üzenetére
Akkor nincs más, beadom. Utolsó kérdés:
Ha nincs komolyabb probléma, a készüléknek nincs baja, tehát egyértelműen a töltő-adatkábel adta meg magát, akkor vajon hamarabb visszajön a szervizből, vagy akkor is ülnek rajta? Illetve erre sincs valami időintervallum ami után lehet verni az asztalt, hogy mi van a készülékkel?
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24150 üzenetére
Ma megjött az ügyélszolgálat válasza. Ilyen bullshit összeollózott választ rég láttam. Csak annyira összeollózott, hogy egy komplett mondat szóról szóra 2x szerepel benne. Úgyhogy írtam nekik én is pár kedves sort, pedig tulajdonképpen nem számítottam másra, de azért ez durva Egyszóval bekaphassák.
-
SUPREME7
őstag
Sziasztok. Töltőről,adatkábelről meg lehet állapítani, hogy az gyárilag járt-e egy készülékhez, vagy külön lett vásárolva, vagy másik készülékhez járt gyárilag?
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24311 üzenetére
Konkrétan egy vodafone smart tab 7, amit töltőhibával leadtam a szervizbe, és visszajött, hogy lejárt a 6hónap gari a tartozékra ezért nem cserélik. Felhívtam az üfsz-t itthon mikor már lenyugodtam, mert ott eszembe se jutott, és kiderült, hogy a külön vásárolt tartozékokra van 6hónap, de én gyárilag kaptam hozzá és azt mondta az üfsz, hogy menjek tegyek panaszt. Hogy jött vajon a szerviznek az, hogy ez utólag vásárolt?
-
SUPREME7
őstag
De, pontosan! De a szerviz (telemax kft, akik elérhetetlenek telefonon) visszaírt egy ilyet:
"A gyártó a vásárlástól számítva a készülékre két év garanciát vállal, a tartozékokra kizárólag 6 hónapot."
Úgyhogy megyek is be reklamálni. Ott helyben annyira felidegelt a nő, mert bármit mondtam neki "én csak egy szerviz felvételi pont vagyok nem tudok hozzászólni" szöveget nyomott, pedig már ott mondtam, hogy úgy tudom egy év teljes körű, tehát a tartozékokra is vonatkozó garancia van.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24315 üzenetére
Hát mondjuk, hogy nézzen utána, nem? Nem azért van ott? Meg mondjuk neki kisujjból kéne tudnia a garanciaidőt, nem csak vállat vonogatni. Én, ha korrektűl kezelnek ilyen helyeken, nem szívózok csak mert jól esik. De amikor csipőből hülyének néznek és ilyen ignoráns ügyintéző lepattint, azt baromira nem bírom.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24319 üzenetére
Ja szóval még én vagyok a hibás? Ez a munkája, hogy az ügyfeleket tájékoztassa, a kérdésekre válaszoljon, segítsen megoldani. Ez nem egy viszonteladó, ez egy márkaképviselet. Ha itt ennyire leszarják az ügyfelet akkor hova forduljak? Érdekes módon a 1270-en egyből meg tudta mondani az ügyfélszolgálatos, hogy az bizony nem úgy van, menjek vissza és tegyek panaszt. Akkor most ki a hülye?
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24321 üzenetére
De nem az a baj. tudnia kéne nem, hogy 1 év garancia van rá. Ha én ezt jelzem, hogy szerintem itt hiba van, akkor ki kéne, hogy vizsgálja. Nem vállat vonogatni.
A szerviz kihozta, hogy valóban a töltő hibásodott meg, de a szerintük 6 hónap garancia lejárt.
Jó, teszek is, csak mielőtt nagy pofával bemegyek reklamálni, gondoltam utánajárok, mielőtt én esek pofára. De Te is úgy adod elő mintha, én lennék a hibás. Ha nem járok utána, megvetetik velem 5ezerért az adatkábelt, meg 6ezerért a töltőfejet.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24325 üzenetére
Szerintem én a Vodafone-tól vettem a készüléket, és nem a szerviztől. A vodafone vállalt rá garanciát, nem a telemax kft. Azt mondja az ügyintéző, hogy a jótálláson lévő 12 hónap, " csak olyan izé" és 6 hónap a garancia, meg a fogyasztóvédelmi törvényben is 6 hónap van. És itt elmagyaráztam neki, hogy de az a külön vásárolt 10E forint alatti termékekre vonatkozik. Az ügyfélszolgálat meg félretájékoztatott. Eszméletlen, hogy egymásra mutogatnak. Szóval megint felcseszték az agyam, este 7kor már nem akartam pattogni, de nem hagyom annyiban.
Az már csak részletkérdés, hogy annyira tudja miről beszél, hogy azt mondta vegyek újat, kb 1800ft ... mondom akkor hozzál kettőt belőle ha annyi. 5200ft csak az adatkábel. A töltőfej kb ugyanennyi, vagy még több.
Ennyire képbe vannak az ügyfélszolgálatosok ... hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Biliárd és snooker topik
- Eredeti játékok OFF topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Robogó, kismotor
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...