-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MK VII
veterán
Skacok.. Van infó, hogy a Tuti sim kártyát mennyi idő alatt postázzák ki?
Illetve a másik kérdés ezzel kapcsolatban, hogy rendeltem én is ilyen kártyát, ki is írta, hogy sikeres megrendelés... Tök nyugodtan voltam mondom akkor csak jön.. Erre unokaöcsém szólt, hogy ő a megrendelés után egy kis idővel kapott egy sms-t, hogy lépjen be egy oldalra és erősítse meg a rendelést.. Ok jó..
Mivel nekem rendeléskor nem volt telefonom ezért a beírt számomra nem tudtam megkapni az sms-t, de két nap múlva mikor bekapcsoltam a telefonomat, akkor már nem is jött semmi.. Akkor buktam a megrendelést?
Tegnap este próbáltam megint regisztrálni a Tuti kártyára, de már csak átdobott a készülékes ajánlatokhoz mikor rányomtam a megrendelésre.. Ez azt jelenti, hogy már nem lehet rendelni?(#40979) Hoorus
Áhh.. Annyira nem fontos.. Utálom a Vodafone-t.. Szerintem a legunkorrektebb szolgáltató a 3 közül. Kiráz tőlük a hideg is.. Egyszer próbáltam tőlük előfizetést vásárolni készülékkel és behúztak volna valami 60 ezer kaucióval úgy, hogy eleve kifizettem volna 50 ezret a készülékre és összesen volt 120 ezer a készülék.. Gyakorlatilag kifizettették volna velem az egész készüléket.. Kérdezem én.. Mi értelme akkor az akciós készülékvásárlásoknak a Vodánál, ha még fizetni kell sápot is, mert úgy gondolják, hogy a 2 kilós fizetésemből majd nem fizetem a havidíjat? Meg hagyjuk már.. Mi alapon turkál egy szolgáltató az én zsebemben? Jó, hogy nem önéletrajzot kérnek egy rohadt előfizetés vásárláshoz..
Elég undoírtó dolog..Egyszerűen csak rendelni akartam édesanyámnak egy kártyát, hogy olcsóbban hívjon minket, ha akar. De, ha ennyire problémás akkor hagyom a fenébe.
Kösz a választ azért..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Top cat #40980 üzenetére
Igen.. Az oké..
Viszont unokaöcsém kapott egy sms-t is a Vodashoptól, hogy "köszönjük megrendelését bla bla bla, MPL futár fogja vinni a kártyát és az üzenetben levő oldalon aktiválja a megrendelését."
Ez előtt ő is megkapta az email-t és megerősítette a rendelést..
Viszont én sms-t nem kaptam, meg akkor ezek szerint sokan nem kaptak..
Jó lenne tudni, hogy miért nem kapott mindenki, illetve, hogy most akkor mi van? Hogy lesz aktív a rendelés? Emailban elég megerősíteni vagy sms alapján kell?(#40982) Top cat
Hmm..
Akkor X, hogy mi van... Ami Tuti 100%, hogy unokaöcsém SMS-t is kapott, hogy majd viszi az MPL meg köszönik a megrendelést..
Érdekes...
Nekem ma van a nyolcadik napom rendeléstől számítva.. Elvileg péntekig meg kell kapjam, ha 1-1,5 hetet mondtak..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz makoss #41009 üzenetére
Bocsánat, hogy közbeszólok, de milyen negatív tapasztalataid vannak ebay-os paypalos fizetésről?
Millió egy kínai cuccot rendeltem már paypall-al vagy sima bankkártyás fizetéssel és soha semmi gond nem történt.. Az áru mindig megérkezett épségben, azt kaptam amit rendeltem, nem húztak le több pénzzel..
Őszinte leszek veled... Én meg, ha tehetném nem is rendelnék már itthoni boltoktól, mert akkora felárakkal meg szállítási költségekkel dolgoznak, hogy nekem lesülne a pofámról a bőr, ha én lennék a boltvezető.Az itthoni csomagszállítás, postaszolgálat a béka segge alatti szintet sem éri el a külföldihez képest..
Van, hogy 3-5 napba telik egy elsőbbségi ajánlott csomag eljuttatása a célba, határokon belül? Kész vicc.. Pont azért fizetnék, hogy másnapra odaérjen, de nem ér oda, viszont a sápot leszedik tőlem..
Kínából ingyen ideér a világ másik feléről, másfél-két hét alatt bármi...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Top cat #41014 üzenetére
Dehogy aktiváltam.. Nincs független vagy Vodás telefon a családban.. Majd egyszer aktiválom..
Az sincs ráírva, hogy meddig lehet aktiválni.. Remélem nem csúszok ki az időből.
Igazából ilyen armageddon telefon lesz belőle, ha minden előfizunkat letiltanák egyszerre (nem fog megtörténni) vagy az UFO-k elviszik a többit (ez előbb megtörténhet) akkor előveszem ezt.. Szóval nagyon holtvágányon lesz a kártya.. Senki nem Vodás a családban.(#41016) makoss
Még mindig tartom azt, hogy itthon előbb történik veled valami gebasz egy internetes rendelésnél mintha külföldről rendelnél.. Természetesen megértelek.. Volt negatív tapasztalatod, de ennyi erővel akkor akár, ha elestél a biciklivel többet nem fogsz rá felülni? Ha elütöttek a zebrán akkor többet nem mész át a zebrán?
Értem én, hogy pfujj pfujj csájna, de koránt sem annyira rossz a helyzet mint ahogy gondolod..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz wanted5 #41019 üzenetére
Nem paráztam... Azt hittem valamit nem jól csináltam a rendelésnél, mert unokaöcsémnek sms-t is küldtek.. Azt hittem, hogy én elkúrtam valamit, viszont akartam egy ilyen kártyát.
Nem felesleges a kártya csak sokadik opció lesz a családban. Előreláthatóan édesanyám fogja megkapni. Ha nem akkor meg tartalék lehetőségnek lesz.(#41020) Top cat
Jójó persze. Egy héten belül biztos, hogy aktiválom..
Amúgy szerintem azért mondják, hogy minél előbb aktiváld, hogy nehogy kereskedj vele.. Ha egy kártya aktiválási ideje xy dátumig lehetséges akkor előbb nem fogják megszüntetni az aktiválhatóságot.. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
-
MK VII
veterán
válasz ADAM1337 #41032 üzenetére
Én személy szerint a 4 hónapos Huawei P9-cem ötödször küldtem fel a szervizbe, mert sorozatosan hibásan küldték vissza.. Most jutottunk el odáig 3 hónap alatt, hogy csereutalványt kapok... Mondjuk ez a Telekomnál volt és új készülékkel..
Szerintem nem fogják javítani a G4-ed. Kapni fogsz egy csereutalványt mivel régi készülék és ugyan olyat nem tudnak már adni...
Arra figyelj oda, hogy a készüléked vásárláskori listaárát kapd vissza illetve olyan értékben kell kapnod csereutalványt...
Nem tudom, hogy a Vodkafone mennyire akar majd átkúrni, de a Telekom rendszeresen húzza le a vásárlóit nem valós adatokra hivatkozva..
A lényeg, hogy figyelj oda.. Tudd meg mennyi volt a vásárláskori ára a készülékednek, nem akciós meg ilyesmi, hanem a teljes listaára, és úgy menj oda, hogy tudod... Kíváncsi leszek, hogy mennyit fognak felajánlani..
Telekom még úgy próbálja átverni a jó népet, hogy azt mondja, hogy felvásárolja a készüléket valami nevetséges áron...
Szóval légy résen.. -
MK VII
veterán
válasz Daffni2 #41037 üzenetére
Nagyon jól tudod, hogy igazat írtam, csak itt is kötekszel mint a Telekom topikban.. Ott is nagyon sok élő példa volt rá, hogy teljes összeget kell visszaszolgáltatni a vásárlónak.. Te is tudod, én is tudom és a Telekom topikban is már kb mindenki tudja, hogy ez így van, de azért itt is el kéne magyarázni újból?
Görgesd vissza az utóbbi 2-3 hetet a Telekomos topikban aztán rakd össze magadnak a választ...
Én pl 119 ezer forintért vásároltam meg a Huawei P9-cem. 168 ezer volt a listaára.. Nem azért kaptam meg 119 ezer forintért, mert olyan kegyes volt a Telekom, hogy leakciózta, hanem azért, mert két éve havonta 15 ezreket fizetek és platina csomagban ennyi kedvezményt kaptam.. Ez viszont nem azt jelenti, hogy nem a teljes vételárat kell visszakapjam.
Most utoljára amikor felküldtem csereutalványt kérni ismételten, akkor is a készülék értékére 168 ezret írtak a jegyzőkönyvbe, nem 119 ezret.. -
MK VII
veterán
válasz dzsordzsó #41164 üzenetére
Szia.
Szerintem tök mindegy ki rendeli a kártyát.. Akárki beregisztrálhatja..
Legalábbis mikor unokaöcsém beregisztrálta akkor megkérdezte tőle az ügyintéző, hogy nem kell-e neki még egy kártya, mert akkor küldenek még egyet.. Aztán mondta unokaöcsém, hogy neki már nem kell. Akkor azt mondta az ügyintéző neki, hogy végül is akárkinek elajándékozhatja.
Ebből nekem az jön le, hogy mindegy ki rendeli és ki aktiválja.. -
MK VII
veterán
válasz ADAM1337 #41217 üzenetére
Nem is az LG szervizeli..
A Telemax-hoz megy minden LG termék..
Én csak rosszat tudok elmondani róluk úgyhogy inkább nem firtatom.. Sok szerencsét a telefonodhoz.. Remélem minden ügyed jól zárul a Telemax-szal. Nekem 3 hónapba és rengeteg idegeskedésbe került míg elértem egy vadi új telefonnál, hogy csereutalványt küldjenek, ne pedig a sorozatosan szarul javított használhatatlan mocskokat... -
MK VII
veterán
válasz ADAM1337 #41229 üzenetére
Semmi baja nem volt a telefonnak...
Illetve egy baja volt. Én.. Sajnos lépcső sarokra dobtam és olyan szerencsétlenül esett, hogy még az alu ház is meghajlott. Biztosításra elintéztettem a javítást és ott kezdödtek a gondok.. Sorozatosan rossz javítást végeztek. Kamera nem fókuszált, kamera fókuszált, de folyamatosan zizegett, koszosan hagyták a lencse előtt az üveget és azért nem tudta, hogy hova fókuszáljon. Aztán ismételten koszos optikával küldték vissza.. Negyedik visszaküldés alkalmával már mikor visszakaptam akkor egy "új" telefont kaptam aminek rossz volt a hangszórója illetve a giroszkóp is szar volt. Fejtetőre állított képeket készített, böngészőben nem fordította a képet...
Ötödször már beleírattam a jegyzőkönyvbe, hogy, ha ismét javított vagy "új" telefont küldenek a szervizből vissza akkor át sem veszem és megyek a békéltetőhöz...
Na akkor már küldtek egy csereutalványt amivel egy bontatlant hoztam ki a Telekomtól és ez azóta is hibátalnul működik...
Addig jó amíg egy telefon nem kerül a TMX kezei közé... -
MK VII
veterán
válasz HUNNIA1920 #41461 üzenetére
Szia. De simán tarthat másfél hétig, főleg, hogy most volt 4 napos hétvége. Szerintem ezen a héten megkapod.
Nekem is kb 10 nap alatt ért ki. -
MK VII
veterán
válasz musicryder #41577 üzenetére
-
MK VII
veterán
válasz wanted5 #41647 üzenetére
Ráadásul ugye úniós előírás lesz, hogy függetlenül kell a szolgáltatóknak is a telefonokat árulni.. Nem köthetik magukhoz a készüléket jogtalanul. Ha kifizetsz egy készüléket joggal várhatod el, hogy ne korlátozzanak a használatában.
Szóval idő kérdése és minden készülék független lesz.. UPC már ezt csinálja.. És jól is csinálja. -
MK VII
veterán
válasz nagylaci6417 #41693 üzenetére
Azért, mert központilag fel vannak kérve, hogy minél jobban kúrják át a "fejünket", csak ezt nem ismerik el..
100-ból 95 ember naivan elhiszi amit mondanak neki és így még két évre magukhoz láncolhatják az előfizetőiket..
Velem is fordult már elő egy garanciális javíttatásnál, hogy az 1 hónapos telefonomat bevittem a szolgáltatómhoz, és ott közölték velem, hót nyugodtan és komolyan, hogy nem az ő dolguk a garanciális ügyintézés. Megadtak készségesen két számot, hogy ott intézzem és én postázgassam a szervizbe.
Már akkor is hülyén néztem az ügyintézőre és mondtam neki, hogy ez nem így működik. Itt vettem a telefont, kötelesek elintézni a garanciláis dolgomat azzal kapcsolatban. Aztán mondta, hogy intézzem én, mert az én dolgom.. Faképnél hagytam és eljöttem..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz karldergroße #41917 üzenetére
-
MK VII
veterán
Üdv..
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy Tuti kártyám amit még megjelenéskor rendeltem a Vodafone-tól... Még nem is aktiváltam.. Igazából úgy alakult, hogy jó lenne egy mobilnetes kártya itthonra amit valami stick-kel a géphez tudnék csatlakoztatni. Esetleg telefonnal kábelen kereesztüli megosztással. Vagy Wifi kártyával.
Erre a tarifacsomagra milyen net opciók közül lehetne választani?
Melyik érné meg jobban? Egy játékkal szeretnék a gépen játszani, de IP bant-t kaptam és mobilnetről tudnám trovább játszani, de a Telekomos előfizetésemen 1GB net van csak. Gondoltam a Tuti kártyát tudnám erre használni. Helyileg Veszprémben vagyok, 4G jó.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Úgy néz ki elleszek talán az 1GB-tal az T-s előfizetésemmel..
Már 1-1,5 órája játszok a játékkal és 10MB adatforgalmat generált.. -
MK VII
veterán
Kipróbálom. Köszi. UPC-nél működik ez a dolog?
(#43316) lugosi
Egy MMORPG-ről van szó. Másolt itemek kerültek hozzám. Gyakorlatilag fél szerót kibannolták, mert az egyik klánból pár ember rájött egy itemmmásolós csalásra és ugye a másolt itemeket értékesítették, vagy adták oda másoknak akik mit sem tudtak a dologról.. Most természetesen az Admin mindenkit kibannolt akinél másolt item volt.. Elég gyerekes megoldás volt tőle... Sokan semmiről nem tudtak csak annyi volt a bűnük, hogy volt náluk ilyen item. -
MK VII
veterán
-
MK VII
veterán
válasz metrion #43409 üzenetére
Sajnos pont egy olyan csúcskészüléket választottál aminek alapvetően is gyenge a GSM antennája.. Sok a térerő probléma azzal a telefonnal. Egy másik készülékkel valószínűleg talán jobb lenne a helyzeted.
Illetve az S7 topikban tájékozódhattál volna mielőtt megveszed azt a "csúcskészüléket"..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz MrCsiT #43583 üzenetére
Annyiban pontosítanék, hogy nem a Vodafone teszi bele a dolgait... Egyáltalán egyik szolgáltató sem készít romot.
Romot az adott készülék gyártója készít régió és szolgáltató szerint. Ezt elküldi a szolgáltatónak, az teszteli, aztán, ha minden rendben akkor rábólint és a gyártó küldi ki a frissítést.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Solange0818 #43746 üzenetére
Talán nem is baj, hogy nem vetted meg... Ha kicsit utána olvasol elég sok probléma van az i6-tal.. Többek közt térerő és akku gondok, de aztán vannak még fagyások meg egyéb nyalánkságok.
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Merlini #44108 üzenetére
Hogy mire fel?
Arra, hogy lekössenek 2 évre és ne tudj mozgolódni más szolgáltatókhoz...
Ez a trendi mostanában minden szolgáltatónál, hogy egy kis megvezetéssel próbálnak aláíratni veled 2 évet és magukhoz kötni... Én sem mentem volna bele akármilyen szépen is hangzik az ajánlat.. -
MK VII
veterán
Tehát azt sérelmezed, hogy semmit nem kell csinálnod és nem kapsz ajándékot... Akkor mégis csak jól értettelek..
Gondold már át kérlek még egyszer, hogy mi is a gondod... Ha tiszta fejjel átgondolod rájössz, hogy semmi értelme olyan dolgokon fennakadni amin egyáltalán nem kéne fennakadnod.Ha a Te gondolatmeneteddel élne mindenki akkor pl én meg azt sérelmezem, hogy nem járok busszal, de mégsem kapom meg a nyugdíjasok ingyenes utazási kedvezményét, vagy, nem járok étterembe és a torkos csütörtöki kedvezményeket nem térítik meg postán minden pénteken... Hisz jár.. Nem használtam fel a kedvezményt akkor az jár nekem...
Figyi.. Nem tettél semmit, mit is vársz akkor?
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44768 üzenetére
Az a kamatmentes kölcsön nem is kamatmentes kölcsön...
Eleve, ha készülékkel veszed az előfizetésed akkor a havidíjadat megemelik x összeggel. Szolgáltatótól függ, hogy mennyivel büntet, mert telefonnal vetted az előfizetésed.
Annyira nem kell ám félteni "szegény, szerencsétlen" szolgáltatókat... Minden lehetséges módon lehúznak rólad még egy bőrt ahol tudnak, főleg, ha készüléket is vásárolsz náluk...Köthetsz rá biztosítást... A 3 szolgáltató közül kettőnél..
Ha baj van akkor úgy kell belőlük kirángatni a kölcsönkészüléket, mert fel nem ajánlják...
Ráadásul azt is szépen elfelejtik közölni, hogy, ha garanciális javításon van a telefonod és addig nem tudod használni az előfizetésed, akkor részarányosan le kell vonniuk az előfizetési díjadból amit fizetned kell...
Szépen lenyelik, hogy befizettetik veled a rendes számládat...Ha baj, van elküldenek a f.szba, hogy nem az ő dolguk a garanciális ügyeket intézni és egyből vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel és intézzem én a dolgukat...
Szóval...
Sosem értettem aki a szolgáltatók mellett érvel...
Igen nekem is van előfizetésem és igen én is készülékkel vásároltam, és igen legközelebb biztos nem így fogok tenni...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)