-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Üdv mindenkinek!
Fél órája vagyok Vodafonos, Telenortól hoztam át 2 hívószámot számhordozással. Minden simán zajlott, első időablak, első órájában megtörtént a csere. Ilyen is van, sajnos tudom, nem mindenkit engednek el ilyen "könnyen". Telenor bekaphattya -
őstag
válasz alba-regia #22844 üzenetére
Igen olvastam a kálváriádat, pont rád gondoltam. Szurkolok.
-
őstag
-
őstag
válasz Caldera #23471 üzenetére
1. Nem biztos, hogy bemondásra elhiszik. akkor mindenki így cserélne. Tehát produkálnia kell a hibát. Viszont mivel régi a SIM-kártyád, lehet ingyen cserélik. Majd mukibuci pontosít
2. Igazolnod kell magadat. (Magánszemélyként személyi, Cégesnél aláírási + személyi és ha nem Te vagy a cégvezető, akkor meghatalmazás)
3. Úgy képzeld el, hogy lesz a nagy kártya, amiből kitörheted normál SIM-ként és abból meg ha kell microSIM-ként. Így[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Barthezz2 #23492 üzenetére
Értem amit írsz. Régebben adtak szép kedvezményeket az olcsóbb havidíjak mellé. De egy ideje leszoktak róla. Emlékszem, havi 5-6e kötéssel 18 hónap után elhozhattam egy Nokia 6300-t. Ára 20e forint volt 2 év hűséggel. 10-ért beszámították a régi telefonomat (valami vackot leadtam), és volt még 7500 Ft hűségkedvezményem. Tehát mindösszesen fizettem 2500 Forintot, egy akkori profi telefonért. (Off szolgáltatónál)
Na ez ami megszűnt. (Átalakult...) Ha nincs nagy forgalmad, vagy óriás tarifád, akkor le vagy tojva. Aláírni ilyen feltételekkel újabb 2 évet nem fogok, ezért inkább független telókat veszek.
"Rég volt, tán igaz sem volt."
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
A kontakt tarifák értékesítésének megszűnésével, ugye nem módosultak a még ebben a tarifában lévők lebeszélhetőségeinek a feltételei? -
őstag
Sziasztok!
Valamiért több napja nem enged instant sim kártyát aktiválni.
(Tesco-ban vásárolt perc+, 2016.09.02. lejárattal.)Hibaüzenet: "Átmenetileg az online SIM-kártya aktiválás nem elérhető"
Mi lehet az oka?Már minden blokkolót kikapcsoltam...
Vagy náluk van ahiba?[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
Telefonon aktiváltattam az instant feltöltőkártyáimat. Regisztráltam az online ügyfélszolgálatra.
Hol találom ott a számhordozás elindítását?Feltöltve még nincs, az lehet gond?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #71835392 #45703 üzenetére
Ez is hűség nélküli.
Arról nem is beszélve, hogy szaladjál már be egy Bluemobile ügyfélszolgálatra mondjuk egy gyors kártyacserére Győrben. Szerintem Budapesten ha az Oktogon közelében laksz és el tudsz menni munkaidőben, akkor persze nincs gond... Ugyanezt tedd meg hétvégén...
Ezért hagytam ott őket.Az olcsóságnak ára van. Kinek belefér, kinek nem.
Ja, nem 2310 Ft. a 3GB náluk?
Mondjuk valóban 10 Ft-tal olcsóbb.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz vulnrea #46737 üzenetére
Amikor felhívtam őket először, akkor azt mondták, hogy biztos nálam van a hiba. Mondtam neki, hogy eddig feltöltős voltam náluk, most meg előfizetéses. A kártyát cserélték, de a telefon ugyanaz maradt és nem működött a 4G az új kártyával ott ahol eddig semmi probléma nem volt vele.
Közöltem vele, hogy állítólag ilyenkor aktiválniuk kellene, mert lehet az állítódott el, vagy az új kártya miatt nincs is alapban bekapcsolva az előfizetéshez. Nem, nem, nem. Biztos a készülék beállításaim rosszak...Pár óra múlva hívtam őket más ügyben, és gondoltam rákérdezek megint.
Ránéztek és azt mondták, hogy valamiért kikapcsolt a 4G az előfizetésemen, és azonnal visszakapcsolják.
1 perc és volt 4G-m.
Ennyi.Attól is függ, mennyire felkészült ügyintézőt fogsz ki.
-
őstag
válasz the.odzsy #47040 üzenetére
"A statisztikákat figyelve: a közlekedési balesetek főbb okaiban és okozóiban az elmúlt évekhez képest nem történt érdemi változás. Első helyen az abszolút és a relatív gyorshajtás (873 eset), másodikon az elsőbbség meg nem adása (792 eset), harmadikon pedig az irányváltoztatási, haladási, és bekanyarodási szabályok megsértése (412 eset) áll."
-
őstag
válasz baloghgabor #61058 üzenetére
Én sem tudok számlát befizetni az alkalmazásban.
-
őstag
Tegnap a netes felületen be tudtam lépni, számlabefizetést indítottam, de még mindig befizetetlennek mutatja a számlámat. Banki felületen megtörtént az utalás, sms-t is kaptam róla, hogy sikeres tranzakció. Még várok...
-
őstag
válasz Landsmann #67704 üzenetére
Én az akciós sms-ükre válaszoltam, amivel aktíválták volna a Tuti100-at. Sima TUTI-ról. Semmi visszajelzés nem jött. Kipróbáltam a TV TUTI100-at a 1270-re és tádám átváltotta. Majd jött két sms, hogy sikeresen átváltották, a másik arról szólt hogy nem lehet ezt a tarifacsomagot a jelenlegi helyett választani.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Xbox Series X|S
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Autós topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpársportok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...