Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bepken

    veterán

    sziasztok!

    pár hete rendeltem a vodánál egy mobilnetet, kaptam hozzá egy ZTE K-4510-Z típusú USB modemet.
    a térerő problémába nem mennék bele...csak annyit, hogy ott, ahol a legtöbbet használnám (szerény otthonomban), papíron a vodának LENNE a legerősebb hálózata. viszont sajnos a gyakorlatban mégsem mégsincs így.
    a probléma szerintem magával a modemmel van, ugyanis random indőközönként magától le-fel csatlakozik...még akkor is, ha a jel éppen egész megfelelő lenne. teljesen mindegy, melyik laptopom melyik USB portjába dugom, a helyzet mindig ugyan az. első körben a firmware verzióra gondoltam, de természetesen nem találtam frissítést.
    az ügyfélszolgálat szakszerűen megállapította, hogy mind a két laptopom (beleértve az USB portokat) hibás ÉS/VAGY az általam használt vírusírtó program okozza a kellemetlenségeket....

    szerintetek mi lehet a probléma?

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Brotha00 #24730 üzenetére

    köszi a választ :)

    de nem teljesen értem, miért probléma, ha több portot is kipróbálok. ha arra gondolsz, hogy minden portnál felpakolja a drivert, akkor az valóban megtörtént, de ez miért eredményez bontogatásokat? mert ha mondjuk minden USB port esetében külön virtuális portot hozna létre...akkor talán megérteném, hogy kavar van :)

    az adapter beállítások közt megnéztem, mit is hozott létre...
    ugyebár van egy virtális port "Szélessávú mobilkapcsolat" néven és egy betárcsázó "Vodafone Mobile Broadband" néven:

    ami számomra érdekes, hogy az utóbbi sosincs csatlakoztatva...vagy ez azért van, mert a segédprogram (melynek ugyancsak "Vodafone Mobile Broadband" a neve) már megtette?

    próbaképpen most kikapcsoltam a NOD32-t, hátha tényleg annyi a baja...bár szerintem arról a NOD is tájékoztatott volna, ha valami nem tetszik neki. de próba szerencse :)

    a 1270 pedig tényleg nem tudott érdemben segíteni, immáron második alkalommal mondták el (gyakorlatilag) ugyanazt: "a hiba az Ön készülékében van"
    ja igen....volt még egy kifogás erre a hibajelenségre! amikor megrendeltem a szolgáltatást, még aktív volt a T-Mobile mobilnet is. természetesen az ügyintéző már magától a ténytől, hogy ilyesmi van a gépemen, majd szívszédülést kapott ;] a tanácsa szerint azon nyomban törölnöm kellett volna mindenestül, amit persze akkor még nem tettem meg, hisz volt egy szolgáltatásom, ami működött....és volt egy, ami nem...
    azóta viszont már nyoma sincs a gépen annak a régi kapcsolatnak, a hiba mégis fennáll.

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Brotha00 #24732 üzenetére

    Win 7 (64bit) op.rendszert használok.

    most megnéztem eszközkezelőben, csaka ZTE modem szerepel ott, illetve 3db COM port:

    elvileg ez így rendben van, nem?

    (#24733) Daffni2: sajnos ez kilőve :/ mármint itt, ahol használnám, csak 2G van (EDGE)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz club1 #24735 üzenetére

    pontosan tudom, hogy mire van szükségem, köszönöm :D ezelőtt 2 évig T-Mobile stick volt, azzal is 2G hálózatot használtam, gond nélkül. nyilvánvaló, hogy nem seed szervert szeretnék üzemeltetni, és nem video stream-eket akarok nézni. - egyébként nem csak itthon (ebből adódóan nem csak EDGE hálózaton) használom/használnám

    a problémám annyi, hogy kettőből két laptopon ugyanúgy le-fel csatlakozik az eszköz. értsd: nem a net kapcsolat szakad meg, (az 5-ös skálán 3-4 közt ugrál a térerő) nem...egyszerűen olyan, mintha kihúznád a stick-et a csatlakozóból (hangjelzés), majd felugrik egy kis ablak és közli, hogy "device not found"

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Z0C! #24742 üzenetére

    na hát úgy néz ki, "megoldódott" a probléma (bár ezt még nagyon félve mondom ki....) immáron több, mint 24 órája vagyok egy huzamban csatlakozva a hálózathoz! (kis öröm is nagy öröm, jó? :D)
    amit csináltam: kivettem a SIM kártyát a stick-ból, majd visszatettem. ennyi. elég lapos a sztori tudom, de valami ilyesmi kínja lehetett, mert mint mondtam, most teszi a dolgát....a hosszútávú békés együttélés érdekében remélem, hogy innentől jól fog viselkedni!

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    sziasztok!

    ma módosítottam a mobilnet csomagomat MobilNet L csomagra (12GB + 100GB éjszakai)
    az elméleti része tök jól néz ki, az én igényeimet ki is elégíti (ára se rossz egyébként), viszont a gyakorlati részével kapcsolatban vannak aggályaim...tekintve, hogy ha elhasználom a 12GB keretet, az instant +1 ropi.

    mivel főleg az éjszakai keret része érdekel a történetnek,a kérdésem az volna, mire kell vigyázzak? vagy ne aggódjak, mert tuti biztos, hogy 00:00-tól automatikusan az éjszakai keretből számolja a forgalmat?

    köszi előre is,
    szép napot!

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    sziasztok!

    van nekem egy Huawei R209Z típusú WiFi Hotspot eszközöm, amit használok immáron másfél éve, teljes megelégedéssel. azonban az utóbbi 1-2 hónapban elkezdett érdekes dolgokat művelni. nyilván a végeredmény mindig annyi, hogy "nincs net", de hátha Ti meg tudjátok mondani, hogy ennek mi az oka.
    korábban néhány alkalommal előfordult, hogy belassult vagy teljesen el is ment a kapcsolat, ilyenkor egy újraindítás segített (1-2 naponta talán) - majd mostanában ez odáig fajult, hogy akár óránként is újraindíthatnám a készüléket, mert folyton van valami nyűgje, majd gondol egyet és hirtelen minden okés.

    ilyenkor a térerőt jelző led zöld helyett narancs színű, ami ugye a lassú kapcsolatot jelzi. na de két okból sem lehet gond a térerővel: a készülék fix helyen van hosszú hónapok óta, korábban nem volt ilyen gond, közel max H+ térerő van egyébként. a másik pedig, hogy mobiltelefonról is tökéletes a térerő, és a jelenség idején IS tökéletesen rajta a net.
    aztán, amikor belépek a böngészős kezelőfelületre, sok érdekességet látok. néha a kapcsolat állapota egyszerűen "nincs csatlakozva", de van olyan is, hogy adatforgalmat jelez, holott az egyetlen csatlakoztatott eszközön nincs internetkapcsolat.
    az utóbbi napokban pedig olyat is látok, hogy a csatlakoztatott eszközök között szerepel egy "USB1" sor, holott töltőről megy, tehát USB-n keresztül nincs sehová csatlakoztatva.

    kérdésem az volna, hogy egy gyári visszaállításnak van e értelme, elhárítja e az ilyesfajta problémákat...vagy vigyem vissza a készüléket?

    köszi előre is,
    szép napot!

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    sziasztok,

    a jelenlegi Mobilnet L (12+100GB) csomagomat szeretném módosítani az új(?) HomeNet csomagra. egy kedves, de elég bizonytalan hangú Hölgy azt mondta telefonban, hogy a hűségem miatt nincs rá lehetőség. kérdezném, hogy ez valóban igaz lehet? csak mert ilyen kifogással még nem találkoztam más szolgáltatónál (pláne úgy, hogy az áhított csomag havidíja is magasabb, meg persze újabb 2 évre megvennének vele)

    szép estét,
    bepken

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Daffni2 #38992 üzenetére

    hinnye.... pedig ugyanúgy fizetném a (magasabb) havidíjat, ugyanúgy bérelnék egy (másik) eszközt, csak így én is jól járnék, mert jobb szolgáltatást kapok a pénzemért, ők pedig újabb 2 évre megtartanának.
    nem vagyok benne biztos, hogy fél év múlva még mindig annyira jó ajánlat lesz ez a mostani, így simán meglehet, hogy máshova megyek. fene se érti ezt.... :)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz mukibuci #38994 üzenetére

    igen, van még hűségem (benéztem én is, mert kevertem a telefon előfizetéssel) szóval jövő május végéig lett korábban hosszabbítva a hűség. akkor nem volt gond ebből... bár azt értem, hogy itt nem egyszerű csomag módosításról van szó.

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Daffni2 #39002 üzenetére

    hmmm. tényleg érdekes...köszi szépen azért Mindenkinek :) akkor marad a jelenlegi csomag, aztán jövőre meglátjuk, mi lesz a kínálat.

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    sziasztok,

    érdeklődni szeretnék, hogy - mint hűséges előfizető - milyen lehetőségeim vannak abban az esetben, ha sorozatos hibabejelentés (bár utóbbi időben belenyugvós leszaromajdleszvalami módban nyomom) után sem oldódik meg a gondom, aminek kapcsán hűségidő alatt szeretnék felmondani egy mobilnet előfizetést? még bő 3 hónap volna belőle.

    háttérsztorinak annyit, hogy többször volt már eszköz csere, konkrétan a cserekészülékkel voltam csak megelégedve, ami egy korábbi modell...sajnos azt azonban nem engedélyezték, hogy megtartsam. hiába hangsúlyoztam több ízben, hogy pedig ily' módon tudnának....azaz képesek volnának nyújtani egy elfogadható szolgáltatást számomra, csak hagyják, hogy az a szerencsétlen, agyon karistolt, ütött kopott csere modem nálam maradjon és befogom a számat. de nem... :)
    jelenleg egy R216 típusú modem van nálam, több szempontból is visszalépésnek tartom, még az előzőekhez képest is. csak már szégyellem magam, ha hívnom kell az ügyfélszolgálatot. személyesen pedig már szerintem az ajtón belépve szólaltatok meg minden rejtett szirénát, ami problémás ügyfél érkezését hivatott jelezni.

    van arra bármi esélyem tehát, hogy békében (kötbérezés nélkül) váljunk meg egymástól?

    köszi előre is,
    szép napot!

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Zack1899 #41879 üzenetére

    az alap probléma igazából annyi, hogy rendszeresen újra kell indítani a modemet. koppon van a térerő, mobiltelefon is vodás, ott nincs soha probléma.
    de nehéz volna felsorolni mindent :) közel 3 éve fizetem ezt a mobilnetet (egyszer már hosszabbítottam) és ez idő alatt jelenleg a 4. modemet nyúzom. volt egy, ami egyszerűen aksi hibás volt (R209), cserélni kellett. innentől indultak a problémák :) kaptam egy másik R209-est, amivel egy ideig minden rendben volt, majd elkezdte a sorozatos bontogatást, ami konkrétan lefagyás volt szerintem. értsd: térerő fullon, csatlakozási idő számláló pörög, adatforgalom nulla. kértem a javítást, sw frissítést kapott csak, többször is. közben, minden szervizelés alatt egy R206 volt a cserekészülék, amivel - mint mondtam - tökéletesen meg voltam elégedve. ezt tényleg hangsúlyoztam is minden egyes alkalommal (legalább 3x volt szervizben a készülékem) - majd ugye sokadik alkalom után felajánlották, hogy kapok egy 4G modemet és azzal minden problémám elillan majd. jelenleg itt tartunk, a hibajelenség szinte ugyanaz, mint az előző eszköznél....annyi különbséggel, hogy ez naponta 3-4x csinálja, a korábbi 2-3 naphoz képest :D

    (#41880) mukibuci! felvilágosítottak, hogy ebben az esetben kártérítési díjat számláznak majd ki nekem :))

    [ Szerkesztve ]

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz mukibuci #41882 üzenetére

    lehet így van, csak nem szeretnék tovább szórakozni :)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz karldergroße #41912 üzenetére

    "megnéztem, mit kapnak az amúgy 4-5-ször gazdagabb németek"
    meg ott kb 4-5ször annyi előfizető is van, szerintem - ergo van miből :)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    sziasztok,

    volna egy R216-os MiFi, amit függetleníteni szeretnék. telefonos ügyfélszolgálaton azt a tájékoztatást kaptam, hogy "mivel az eszköznek nincs billentyűzete", nem tudom magam beírni a függetlenítő kódot, tehát le kell adjam valamelyik irodában és ők majd valamikor 30 napon belül függetlenítik.
    a dologban annyit nem értek csupán, hogy akkor mégis milyen függetlenítő kód beírását kéri tőlem, ha megnyitom egy....gyakorlatilag akármilyen eszköz, akármilyen böngészője alól a MiFi kezelőfeleletét? nyilván ezek mindegyike rendelkezik beviteli eszközzel is, tehát be tudnám írni magam is a kódot...

    szóval most akkor mi van? :)

    [ Szerkesztve ]

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz 4Grider #43323 üzenetére

    de akkor - ha jól értelmezem - személyesen bemutatva az eszközt akár ott helyszínen is megkaphatom a kódot, igaz?

    valahol az ÁSZF-ben én is olvastam hasonlót egyébként. csak nyilván egy MiFi nem azonos egy egyszerű USB stick-kel, ahol valóban nincs billentyűzet :)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Diák66 #43325 üzenetére

    igen a kód beírásának menetét már felfedeztem, ezért is csodálkoztam azon, amit az ügyintéző mondott. bár ezek szerint valóban be kell menjek személyesen, illetve várnom is kell, míg postán kiküldik a kódot...de így legalább nem szívok akkorát, mert addig tudom használni az eszközt. csak legyek türelmes :)

    köszi az infókat! :R

    [ Szerkesztve ]

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz bepken #43326 üzenetére

    hát nem csalódtam....ma személyesen már teljesen másról tájékoztattak a függetlenítés kapcsán :D

    mivel egy éve megvásárolt (!) készülékről van szó, az ügyintéző szerint nem 2500 Ft, hanem 20000 Ft volna a függetlenítés... amikor rákérdeztem ennek okára, természetesen ÁSZF olvasgatást javasolt, idézni nem volt hajlandó. repült is a panasz :)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz mukibuci #43340 üzenetére

    a szerződésemen 05.02-ig van hűség, semmilyen hosszabbítást nem írtam alá az eszköz (R216) megvásárlásakor, csupán megelégeltem, hogy a kezdettől nálam lévő R209 szarakodik és szerintem ők is, mert ezt a megoldást javasolták: vásároljam meg. hűségről nem volt szó.

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz mukibuci #43342 üzenetére

    tehát a hűség lejárta után akkor csak 2500 lesz az a 20000, nem igaz? (legutóbb 2015.05.02-vel hosszabbítottam) - panaszt azért tettem, mert nem tudott magyarázatot adni arra, hogy lehet 20000 Ft, ha most fog lejárni a 2 éves hűségem. én is ezekről az árakról tudtam, csak telefonon meg mosolyogva mondta a hölgy, hogy mivel ezt az utóbbi eszközt megvásároltam, arra amúgy se vonatkozik a hűség, tehát 2500...

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Bozek #43345 üzenetére

    kérdésem továbbra is: miért?

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Bozek #43347 üzenetére

    az ászf szerint is a szerződéskötéstől számítva kell nézni, csak emiatt nem értem, amit mondasz.

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz bepken #43348 üzenetére

    nem vagyok biztos benne, hogy bárkit is érdekel, minden esetre leírom a fejleményeket. hátha lesz annyi haszna, hogy más sem fogja hagyni magát hülyének nézni.... :)

    sokadik telefonhívás és - elutasított - írásbeli panasz után ma végre megkértem a függetlenítő kódot az R216-os eszközhöz, bruttó 2500 forintért. nem tudom, mi okozta a zavart a fejekben, de örülök neki - és őszintén bízom is benne - hogy sikerült rendbe rakni a dolgokat :)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    sziasztok,
    egy kis segítségre volna szükségem, ismét :)

    adott egy ZTE R216-Z MiFi eszköz (kóddal függetlenítve), ami úgy néz ki, vírusos lett. nem szeretném itt is részletezni...lényeg, hogy SMS spam tevékenységet észleltek róla, így le is lett lőve az egész egy időre a jelenlegi szolgáltató által (Telenor) - ezen felül én még a biztonság kedvéért átírtam az SMS központ számát, majd teszteltem is, elvileg magyar számra nem tud SMS-t küldeni, de ez nem túl megnyugtató számomra, mivel az SMS-eket konkrétan angliába küldte az említett fertőzés.

    na de lényeg a lényeg: szeretném újrahúzni a firmware-t, erre viszont - számomra teljesen hihetetlen módon - a voda semmilyen lehetőséget nem kínál. a német voda oldalán találtam letölthető firmware-t, mely ráadásul R215-re van...egyedül abban bízom, hogy az alatta lévő táblázatot jól értelmezem és elvileg kompatibilis a firmware az én eszközömmel is. viszont német tudásom erősen a nullához közelít (gugli forítóra meg most nem bíznám magam inkább) - szóval arra kérném a Kedves Kollégákat, hogy erősítsék avagy cáfolják meg: feltehetem e ezt a firmwaret az enyémre? - [link]

    köszi előre is :)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

  • bepken

    veterán

    válasz Diák66 #44474 üzenetére

    köszönöm szépen! le is töltöttem gyorsan :R

    viszont rögtön elakadtam ott, hogy USB-n keresztül nem ismeri fel a gép az eszközt. drivert meg sehol sem találok...hihetetlen egyébként, hogy ennyire nincs terméktámogatás sem a gyártó, sem a forgalmazó részéről.

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

Új hozzászólás Aktív témák