-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirkan13
aktív tag
Miért van az hogy az 1270-en elismerték a hibát hogy létező majd a levélben azt irják hogy semmi gond nem volt?A gondom az volt hogy 7-én éjjel a mobilnet olyan volt mint a mese kezdete,hol volt hol nem volt.És ezt az ügyfél szolgálatos többször is böszen elismerte higy igen valós a dolog és nem hallucinálok,ma meg jön a levél higy minden fasza volt.Elméletileg az ügyintézőnek tudnia kell ha gond van mert meg is nézte.Mindegy kikértem a beszélgetést hogy igen is az ügyfél szolgálatos bizonyította hogy tényleg gond van és kb 1-órába tellík a hiba elhárítása.
-
sirkan13
aktív tag
Az elmúlt hónapban kétszer cseréltem simkártyát minden esetben 1azaz egyforintért cserélték!!!Tehát ingyen!!!Szerintem ezt a témát nyugodtan ejhetjük.
-
sirkan13
aktív tag
Én mindig felhívom őket és megkérdezem hogy mennyire szeretnék hogy továbbra is az ügyfelük maradjak.A válasz mindig az hogy nagyon,az én válszom akkor győzzenek meg😃Mindig megtaláljuk a közös nevezőt 12éve.
-
sirkan13
aktív tag
válasz DeFranco #40449 üzenetére
Én ennyit mondok hogy győzzenek meg.Jelenleg én a 26-év alattiak csomagban vagyok 42-évesen 1,5gb nettel4990ft-os havidíjért go+ban.Kb egy hónapja hívtak fel hogy váltasak go+eura nem váltottam utánna azért hívtak hogy red eura átváltanák mindhárom előfizumat kettőt 7500-7500-ért a harmadik maradna 4990ft.10.000ft-al lenne olcsóbb a három red csomag nem kértem,majd január 14-én beszélünk a továbbiakról közöltem az ügyintézővel.Az ügyintéző megadta a nevét hogy majd őt keressem.Azt is érdemes még hozzátenni hogy a számhordozás miatt nem probléma másik szolgáltatóhoz menni,mert új előfizetőkent mindenhol királyként fogadnak és ha nem meggyöző az ajánlatuk majd négy évmúlva találkozunk.Ez idáig mindig bejött.Tálálj ki egy opciót ami neked jó menj fölé hogy több kedvezmény legyen majd szépen alkudozás közepette dobd be hogy ez még neked megfelelő.Én így csinálom évekóta.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz sirkan13 #40458 üzenetére
Ami fontos én mindig az ügyfélmegtartó osztállyal beszélek.Próbálnak azért mindenféle gagyi csomagot rádsózni de csak határozottan,és udvariasan.Ő is csak egy alkalmazott aki a cég érdekeit nézi,ha bunkó módon beszélnek velük inkább udvariasan elhajtanak a francba majd bontják a szerződést.
-
sirkan13
aktív tag
A karácsonyi ajándék az megújuló?Novemberben aktiváltam,most számlazárás után újra aktív.Mobilnetes csomag 20gb-kaptam.Újra.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
Mi lesz vajon az eu-s tarifákkal?Go+eu,red+eu?Ha minden igaz junius v.júliustól megszünik a roaming.Ezek a csomagok meg azért lettek kitalálva(+1000ft)hogy saját tarifám szerint használhassam az előfizetésem,az euban.
-
sirkan13
aktív tag
Nagyot alkotott a vodafone.Kaptam tőlük egy emailt amiben köszönik hogy az elmúlt két évben őket választottam.És egyedi ajánlatuk van csak nekem hogy a januárban lejárt mobilnetem ha most meghosszabbítom fél évig 50%-os kedvezményt kapok 6-hónapig.Ezzel csak az a gond hogy minden új előfizető illetve szerződés hosszabbító ügyfelek megkapják ezt a kedvezményt😃Felhívtam őket és közöltem velük hogy ez tisztességtelen és megtévesztő ajánlat ilyen formában.Az ügyintéző 5000ft-ot akart jóváírni a kellemetlenség miatt.Nem fogadtam el írásos választ várok tőlük hogy ezt hogy is gondolták.30-napjuk van.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz aprokaroka87 #44064 üzenetére
Igen,valószínűleg így akarta elkerülni a további kellemetlenségeket.Nem vagyok egy véres szájú ember de ez kicsit felhúzott.De azt el kell ismernem hogy eddig bármilyen problémám is volt a voda mindig korrektül járt el velem szemben.Ráadásul még azt sem lehet mondani hogy reklám lenne az email mert benne volt a hogy a lejárt és hogy két éve őket választottam tehát célzott és tudatos volt az email a részükröl.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz galaxys80 #44070 üzenetére
Nézd meg a voda honlapját még be sem lépsz és ott virít nagy betűvel.Plusz az ügyintéző sem érti mert ez egy meglévő akciós kedvezmény már legalább két hónapja.Egyébként nem két hanem ez az előfizum 6 1/2 a másik 11 a harmadik megy 4-éve van meg,és ezek csak internet előfizetések a hangalapúak számszerint (4)13 -éve vannak meg.Hidd el ha én reklamálok az mindig jogos.Én nem akartam hosszabbítani mert ami most van hűség nélküli.Az hogy nemkaptál kedvezményt az csak a te határozatlanságodnak köszönhető.Próbáld meg legközelebb az ügyfélmegtartó osztályt felhívni és azokkal beszélni az mindig bejön.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz tsteve #44071 üzenetére
Ebben igazad van.De ha egy nálam kevésbé felkészült odafigyelő embernek küldenek ilyen emailt és esetleg nem is volt szándékában hosszabbítani esetleg beugrik ennek az ajánlatnak.És csak értelmezés kérdése ki mint értelmezi a dolgot.És ha jól tudom egy reklám vagy ajánlat nem lehet megtévesztő vagy kétértelmű.
-
sirkan13
aktív tag
válasz lugosi #44075 üzenetére
Nem állt szándékomban hosszabbítani egyáltalán.És ismerve a vodafont többet fog felajállani mint 5000ft.Ez tapasztalat személyes.Mindenképpen jelezni fogom itt a fórumon az eset végeredményét.Nem értem hogy vettem.Mit is?Nem buktam semmit nem akartam hosszabbítani tehát nem buktam.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz lugosi #44079 üzenetére
Így van nem állt szándékomban.Azért szóltam mert nem egyértelmű és amint írtam mást ha esetleg valaki nem akart hosszabítani ezzel esetleg behúzhatják,mert abban a tudatban van hogy milyenfontos hogy ezt neki felajánjak ilyenformában és online meghosszabítja.Megtévesztő lehet az ajánlat ez pedig a magyar törvények alapján nem megengedett.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz csipuka #44085 üzenetére
Én nem állítottam egy szóval sem hogy átbasztak.Csak annyit hogy az email amit küldtek nem teljesen korrekt.Az email arról szól mint a kép is mutatja hogy egyedülálló.Ha csak hosszbításnál lehetne ezt a kedvezményt megkapni egy szavam sem lehetne de nem ez mindenkinek jár,ami nem baj sőt lehetne több is mindenkinek legyen új vagy régi.De szerintem az hogy úgy adják elő hogy előfizetés hosszabításhoz jár az nem korrekt.Ez úgy lett volna tiszta ha benne van hogy meglévő és új előfizetőinknek szóló ajánlat.De az kimaradt.Mint írtam engem nem a kedvezmény zavar hanem ahogy előadták.Februárban egy elég korrekt ajánlattal álltak elő,de nem volt és nincs is olyan készülékük amit szerettem volna,így maradt a hűség nélküli idő.Azt is elmondtam nekik hogy ha lesz az a készülék akkor fogok hosszabítani.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz csipuka #44087 üzenetére
Lehet hogy igazad van abban hogy arcpirító,abban is igazad lehet hogy csak újak kaptak kedvezmény nem tudom biztos így van.Egyvalamit biztosan tudok én mikor hosszabítottam mindig kaptam kedvezményeket,mindig megkértem őket hogy bizonyítsák be hogy akarják hogy továbbra is az ő előfizetőjük legyek.Ez mindig minden esetben megtörtént külömben nem lenne ennyi előfizetésem náluk.De ismétlem a voda ilyen esetben mindig nagyon korrektül jár el,legalábbis velem.Egy szavam nem lehet rájuk.Megigérem mindenkinek aki eddig hozzászólt hogy megfogom írni az eredményt.Köszönöm mindenkinek a hozzászólását a történethez.Nem bántani akartam a vodát csak megosztani másokkal is a történetet.Ha esetleg másképp jött le valakinek a dolog és a lelkivilágába gázoltam azt sajnálom.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz lugosi #44089 üzenetére
Lehet te így gondolod.De amikor megkérdezel telefonba egy ügyintézőt hogy mennyire akarják hogy továbbra is az előfizetőjük legyél szerinted mit fognak mondani?Nem azt hogy nem akarjuk ha nem hogy természetesen szeretnénk hogy maradj náluk.Innentől kezdve ésszerű határok között bármit kérhetsz.És ennyi a történet.A vodának a másik kettővel elletétben nem csak az új hanem a régi ügyfelek is fontosak.Gondolkozz aki ott van 6,8,10-éve de legyen csak kettő az biztosan hozza a bevételt még egy új előfizető az magában hordozza a nemfizetést,rizikó.De ha körbe néznél más szolgáltatónál akkor látnád hogy vannak ilyen akciók.Vettem két hónapja telenoros netet is újként megkaptam azt a kedvezmény mint a régi akinek van már telenoros előfizetése,vagy ő kapta meg amit én,nézőpont kérdése.Körbe kell nézni.Szerinted mikor hosszabítok nem nézek körbe?De és azután miután körbe jártam hogy a másik szololgáltatóknál milyen lehetőségek vannak csak utánna beszélek a vodával és úgy egyezkedem.De egyébként igen fontos vagyok.Havi 60.000+os számláknál igen is legyek fontos nekik,és nem céges hanem magánszemélyként.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
válasz galaxys80 #44094 üzenetére
Miért mi a bajod a szabadidőmmel?10-perce mindenkinek van.Én abban a megköszönéssel kapcsolatban nem lennék olyan biztos.Nem nem keresem a kákán a csomot.Ha elköszönnek tőlem fizetek neked egy sört😃De addig is kár túlspilázni a dolgot.Igérem megosztom majd a végeredményt,legyen.az pozitív vagy negatív,nem pont neked személyesen hanem a közösségnek.Egyébként nincs azzal baj ha másképp látjuk a dolgokat.Te,mások,én másképp látok dolgokat ez így van rendjén.De még mindig a voda a legnormálisabb a három közül.De ebből nemakarok vitát indítani😃
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
Most ne adjanak 50gigát,két hónapja hoztam telenor hipert 100gigát +50tv csatornát 5916ft-ért😃melóba teljesen jó.Majd 2-év múlva ha lejárt a telenor hűség.Vicceltem nem lenne egy hátrány ha annyit adnának de nemfognak.
-
sirkan13
aktív tag
Nekem a jó dolgoknál az elején beadta a netet plusz a korlátlanságot majd miután lejárt csak a tartozék kedvezményt adja.Na pont náluk nem veszek tartozékot,mondjuk nem is nagyon kapnék a telefonomhoz😃
-
sirkan13
aktív tag
-
sirkan13
aktív tag
Bővült a my vodafone alkalmazás funkciója.Már sebességet il.a felhasznált adat mennyiséget is méri mind wifin mind mobilneten,és a hívás időt is számolja
-
sirkan13
aktív tag
válasz Neil Watts #50555 üzenetére
Vagy esetleg nics e az automatikus országhívó kód hozzáadása beállítva,mert olyankor szokta ezt csinálni.
-
sirkan13
aktív tag
válasz mukibuci #50741 üzenetére
Velem például közölték hogy 2019.01.18-án lejáró hűségem után emelkedni fog a tarifa díja.Nem jár e-pack kedvezmény ill.a családi kedvezmény is csak hűségidő alatt érvényes,igaz van még mellette három arra jár de a lejártra nem.Akkor viszont botrány lesz.Abban az évben április,július és októberben jár le a többi.Mi ez ha nem emelés?Mondjuk ha szórakoznak elviszem máshova őket 14-év ide vagy oda.Már hosszabbíthattam volna de direkt nem tettem megvárom hogy mit lépnek.
[ Szerkesztve ]
-
sirkan13
aktív tag
-
sirkan13
aktív tag
válasz #15490560 #50948 üzenetére
Talán a Voda az egyetlen ahol normálisan működik az ügyfélmegtartás.Nekem egy éve mikor hosszabítottam és a lányomnak vettem telefon(Iphone se)118.000 ft kedvezményt adott.Egyszeri 3990ft-ért hoztam el a telefon Go M tarifába.1270 ügyfélmegtartást kell kéni és kapcsolják,elötte megkérdezi az ügyfélszolgálatos hogy micélból elmondod hogy bontani akarsz és már kapcsolják is.A trénél az újak nagyobb kedvezményt kapnak mint a tégiek a propellereseket nemtudom hogy milyenek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.