-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Mai gyökér: 400-as Burgi rendszám nélkül, a bukósisak csak a fejtetőre húzva, és cigizik menet közben.
-
Hauptmann
addikt
Tele a hasznaltauto rendszám nélkóli 125-150-esekkel, de a paraszt odaírja, hogy érvényes magyar okmányokkal... Külön energia szűrni ezeket.
csongi,
A Honda rollered 2, vagy 4 ütemű?
-
Hauptmann
addikt
Meguntam a motorok nézegetését, 99% rendszám nélküli.
Ha valaki tud 125-150 cm3 körül rendszámos, megbízható (esztetikai hiba nem probléma) gépet úgy 200 körül, szóljon nekem (lehet akár váltós gép is).
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
200-220 ezer körül azért vannak vállalható példányok, itt-ott némi esztétikai hibákkal. Csak az a baj, hogy a sok rendszám nélküli szemét között nehéz rájuk találni.
Ma pl. lecsúsztam egy 125-ös Habanáról, tegnap még megvolt, ma hívom, hogy akkor megnézném, erre valaki már elvitte.
De alapjában egyetértek, a hülye B125 miatt nagyon elszaladtak az árak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #8847 üzenetére
A Maja egy kicsit széles, fogyasztásügyileg meg 3 liter alatt maradnék. No és nem hiszem, hogy odaadod 200k körül.
Igazából egy Vespa ET4 125-150 kéne leginkább, de rohadt drágák a rendszámosak a név miatt. A tegnapi Habanát is sajnálom, mert az meg egy az egyben ET4, csak olcsóbban. Nézegetem a Piaggio Liberty-ket is, de ott meg 100 közül egy rendszámos, friss olasz importtal meg nem foglalkozom.
Van Kymco Dink is, tudom, hogy bénán néz ki, de az nem érdekel. De ahhoz meg drága az alkatrész, ha jól tudom.
Láttam egy Garelli Typhoon-t, vagy mi a neve, jól is néz ki, de alkatrészek terén az is macerás lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
huszi,
Hát, kismotorban eddig csak szopóroller volt, Lásd 50-es Habana, Honda Lead 110. Ez utóbbi abban a rövidke kb. két hétben produkált mindenféle faszságot, amíg használtam, vissza is adtam szeretettel a gazdájának.
A Bálna is szopóroller, de nem a saját hibájából.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Épp nézegetek kíváncsiságból egy Silver Winget. Nagyon nehéz elhinni, hogy erre a batár nagy dögre a japánok előre csak egy féktárcsát raktak.
-
Hauptmann
addikt
Én most egyelőre letettem a 125-ös vásárlásról, nincs idegzetem szűrni a sok szemetet. Majd ősszel visszatérek rá.
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #8897 üzenetére
Ezt pl. ki fogja megvenni? Melyik rendőr szopja be, hogy csak 50-es?
szmissz,
Hol nézelődjek, ha nem a ha.hu-n, meg a jofogas-on? Ha személyesen megyek kereskedőhöz, ugyanezek a fosok vannak. Vagy ami még képről jól néz ki, és tűrhető az ára, tőlem 250 km, így az is hanyagolós.
Ha már a beteg hengerelrendezéseknél tartunk egy ismrősömnek volt valami japán belpiacos sor 4-es 250 cm3 Yamahája. Egy henger 62,5 cm3. Panaszkodott is, hogy pörgetni kell nagyon, alul semmi nyomatéka.
-
Hauptmann
addikt
válasz szmissz #8940 üzenetére
Senki sem akar tutit 200-300 ezer körül. Én azt írtam, hogy a kinézet nem érdekel, lehet karcos (sőt előny lenne, mert munkára kell, és akkor nem kellene annyira vigyázni rá, mint pl. majd a Bálnára, ha kész lesz), viszont műszakilag jó legyen. Ez azért messze van a tutitól.
DigitXT,
Köszi a lehetőséget, de még egy nagyobb gép nem kell, fogyasztás szempontjából is megállnék 3 Liter alatt, neg szeretnék elférni a sorok között pl. a Margit körúton. Erre egy ET4 pont jó lenne.
Amúgy is megvan oldva most a munkamotor kérdés egy 50-essel, de az igazi egy 125-150 lenne. Majd talán ősszel.
-
Hauptmann
addikt
-
Hauptmann
addikt
Ott lesz az valahol, felszívódni biztos nem fog.
Más téma. Nézegettem, hogy az emberek miben motoroznak. A csúcs ma egy 400-as Maján izomtrikó, rövidnadrág, papucs,, és fejközépig érő kisbukó. De általános a rövidujjú ing, szövetgatya párosítás is. Látszik, hogy ezeket még nem csapták el, de majd megtanulják. Oké, hogy meleg van, és a hálós protektoring és a motoros farmer is kurva meleg most, de kell.
-
Hauptmann
addikt
Motoron mi értelme van a külső hangszórós zenehallgatásnak, azon kívül, hogy fel akarja magára hívni a figyelmet a tulajdonos? Itt ment el az előbb egy nagy Harley, szólt valami zene, de eleve a kipufogótól nem lehet rendesen hallani, plusz a vezetőn ott a sisak.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
A másik okos szokás az az, amikor az autósorok között ezerrel megy. Pl. ma a Budaörsin egy faszkalap Burgman-os le is dudált, hogy nem mentem gyorsabban... Nem tudom, mi a faszér' kell az autók között 40 km/h-s sebességkülönbséggel haladni. Nem gondolkoznak ezek? Elég egy picit is figyelmetlen autós, vagy egy úthiba, ami egy kicsit arrébb teszi a motort.
Vagy én vagyok túl beszari?
szmissz,
Lehet, hogy egy emberről beszélünk.
csongi,
Lehet, hogy egy BMW LT-n működik is a dolog, de azon a Harley-n nem igazán. Valami metál szólt, de én sem hallottam tisztán a kipufogó hangjától.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #8973 üzenetére
Hát, én sok olyan helyzetbe nem megyek bele, mint amilyeneket mások simán bevállalnak.
szmissz,
Annak is csak egyszer fog a lábára esni a 400 kilós gép.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #8973 üzenetére
Inkább azon csodálkozom, hogy vannak emberek, akik nem gondolkodnak előre. Nekem eszembe sem jutna úgy 40-50-nel az álló autósor között menni, csak olyan sebességgel, hogy ha van valami meg tudjak állni. Pl. a tegnapi Burgman-os nem tudom mit csinált volna, ha gyalogos lép elé a nagyobb autó előtt, ami kitakarja?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #8979 üzenetére
Ha az autósorok között van megfelelő szélesség, akkor valóban lehet menni. De nem a Budaörsin, ahol kb. pont egy motorszélességnyi hely van csak. De nekem tényleg mindegy, elengedtem tegnap a Burgman-t, ha lezúzza valamelyik autót, azt ne a közelemben tegye, én meg mentem tovább a saját, biztonságosnak ítélt tempóban.
A motortörésben olyan téren igazad van, hogy még nagyon új volt a Bálna, nem ismertem még ki. Ha összeszoktunk volna, lehet, hogy nem történt volna semmi egyik esetben sem.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #8983 üzenetére
Akkor ismered a város felé vezető, középen felmart részt is. Ott is vannak bátor, ezerrel hajtó versenyzők, amit aztán végképp nem értek.
csongi,
Nem akarsz a dobozra háttámlát? Érden egy egy fószer, aki dobozokkal meg kiegészítőkkel foglalkozik, majd kimegyek hozzá, és túrok valamit a Bálnára.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Itt is megkérdezem, mert a kisrobogósban nem jött válasz.
Haver Italjet Formula 50-eséhez kellene az első futómű gömbcsuklójára gumiharang. Van esetleg tippetek, hogy itthon hol lehetne beszerezni, vagy valami nagyjából csereszabatos darabot találni? Ebay-en van 4000+postáért, de hátha van olcsóbb megoldás.
-
Hauptmann
addikt
válasz lehella #9022 üzenetére
Te is megszoptad? Tegnap késő délután a Flórián téren a felüljáró mellett a mélyedésben nadrágközépig érő víz volt, a sok köcsög miatt meg bele kellett mennem, le is állt a kis roller a legnagyobb víz közepén, ki kellett tolnom. Roppant jó volt a bokáig érő vízben...
Szerencsére nekem magasan van a légszűrő.
korcsillio,
Piaggio blokk van benne, a szokásos nyűgökkel (pl. feszültségszabályzó), ha rendes gazdánál volt, akkor nagy meglepetések nem érhetnek. 125-150 között nincs észlelhető teljesítménykülönbség, a 150-es azért van, mert az olaszoknál minimum 150 cm3, amivel felmehetsz autópályára.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz lehella #9036 üzenetére
Az elektromosság ment el, mert a benzinszintmérő sem mutatott ráadott gyújtásnál. Leállt, kitoltam, pár rúgás és már ment.
csongi,
Rákérdezhetsz, de csak ősszel lesz aktuális szerintem. Az is négyütemű? Nem tűnt élőben olyan nagytestűnek, mint pl. a 250-es Maja. Bár igazából az ideális egy Vespa ET4, vagy a most emlegetett Ciak méret lenne jó.
-
Hauptmann
addikt
Nekem ugyanezt a probléma volt a kis rolleren ősszel. Az egyik első kerékcsapágy esett szét, vízszintes irányban tudott mozogni a tengely, amikor az első féket használtam, és a tengely pozíciójától függően vagy volt fékhatás, vagy nem.
bogyo,
Vettél azóta valami gépet? Nem olvasom a másik topicot.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9094 üzenetére
Azért autóknál sem olyan egyszerű, mert nem biztos, hogy az eredeti csapágyazás bírja a megnövekedett terhelést. Valamelyik '80-as évekbeli Autó Motorban volt egy Lada, amibe beledobtak egy turbót, töltőlevegő visszahűtés nélkül. A fő probléma a hajtókar csapágyazás volt, ha kihasználták az autó teljesítményét, az eredeti siklócsapágyak nem bírták a terhelést. Meg ott van még a kipufogószelep megnövekedett hőterhelése is
-
Hauptmann
addikt
A vizes kétüteműnél a hűtés szerintem nem lesz gond, a levegősnél sokkal inkább.
Szerintem az lenne a legjobb, ha a maximális sebességet úgy 45-50 km/h körül fixálnák, mert kb. az 50-es arra van tervezve. De egy folyamatos nyeles 70-et 24 órán keresztül egy 50-es sem bírná ki, akármilyen is a motorkonstrukciója.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
A nap poénja. Állok a kiskörúton a pirosnál a Gerlóczy utca sarkánál. Jön egy kerékpáros, mondanom sem kell, hogy átment a piroson, egyenesen bele a Gerlóczyból szabályosan kikanyarodó másik kerékpárosba.
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9166 üzenetére
Hát ja, jó lett volna egy menetrögzítő kamera. Tisztelet a kivételnek, de a kerékpárosok többsége köcsög. Tegnap is sétáltam a lányommal Budaörsön, gyalog- és kerékpárúton, és beszól a buzi, hogy mit keresünk a kerékpárúton. Úgy igazi féreg módon, menet közben, a gyereket majdnem elcsapva.
Milyen londoni videó?
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #9170 üzenetére
Mint írtam, tisztelet a kivételnek. De sajnos 10-ből 9 átmegy a piroson, és ezek mind gyökerek a szememben.
Nem olyan rég mentem az Üllőin a két belső sáv között, fékezek, mert piros lett a lámpa. Erre a mögöttem jövő kerékpáros beszól, és kikerül, majd áthajt a piroson.
Nem tudom, hogy mi kellene ahhoz, hogy a bringások is tiszteljék a kreszt.
Emlékszem, milyen óbégatás volt pár éve, amikor a kerékpárosokra is kiterjesztették a zéró toleranciát. Aztán persze elintézte a kerékpáros lobby, hogy piásan is lehessen tekerni. Ezek után csodálkozunk, hogy nem tartják be a legalapvetőbb szabályokat sem?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz dugynok #9186 üzenetére
Nem, a gyalogos piktogrammal jelölt úton sétáltunk.
Jogos a kerékpáros kötelező biztosítás felvetés. 50-es robogóra is kell kötni, kerékpárra miért nem? Aztán ha valamit elnéz a bringás, és sérül az autó, polgári peres eljárásban nem kis idő, hogy megtérül a kár. Bár ha elhúz, és nem áll meg, tök mindegy.
Nincs ez így jól.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs