-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Sikerült bevinni a fogyasztást 2,7 alá egy picit. Csak annyit tettem, hogy az előírás szerinti nyomásra fújtam a kerekeket. Elől-hátul 1,4 bar volt csak bennük, a gyári előírás 1,9-2,2.
-
Hauptmann
addikt
Ez a baj, amíg egy 'szaklap' ilyet hoz le főcímként, addig a sok birka be is szopja a 'japánsohanemromlikel' dumát. Mondjuk a TC-től mást nem is várok ritka japánbuzi fajta, ilyen cikket japán motorról nem tennének ki.
A népítélet író is gyökér, mert ugye a Rotax blokk nem olasz...
Kommentelni meg szokás szerint nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #11872 üzenetére
Ha már Honda szopóroller, a haver SH-ja (ami a múltkor blokkcserés volt gariban), ismét szarakodik. Ma összefutottam vele, és mutatja a haver nagy bőszen, hogy erősebb gázadásra dízeleket megszégyenítő fekete füst jön a kipufogóból. Bónusznak rendesen elkezdte enni az olajat, de se kék füst, sem a motor alatt nincs olajfolt.
A fekete füst gondolom szar keverékképzés, túlságosan dús a keverék (vagy lambdaszonda, vagy gázkarállás szenzor valószínűleg), na de hová megy az olaj? Holnap viszi vissza, hadd örüljön a márkaszerviz.
-
Hauptmann
addikt
Némi iróniát érzek a szavaidban... A 300-as People-t elvetted? Biztos mehet, mint az állat, met kicsi és könnyű.
Más. Rossz világ lesz annak, aki ne áll be a divatmajmok közé, és nem kerékpározik Pesten.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #11881 üzenetére
A haver csak azt vette észre, hogy hirtelen fagy az olaj, aztán megfigyelte a kipufogófüstöt, hátha kék. Nem kék, hanem fekete, az odatartott papírzsebkendő faszán kormos lett.
Ha jól emlékszem, tavasszal vette a motort újonnan, aztán jött a blokkcsere nyáron, úgyhogy garis. Engem az izgat igazán, ogy hová tűnik az olaj? Mert a fekete füst erős gázra tipikus benzindús keverék probléma, de az olaj nem ég el, mert nincs kék füst, és a motorból sem folyik.
-
Hauptmann
addikt
Kissé bizarrul néz ki. Ha jól gondolom, az új gazdát várja szeretettel a váltófelújítás is.
Mosquito,
Én lambdaszondára és/vagy gázkarállás jeladóra tippelek, de majd a szerviz megmondja, a jövő héten viszi. Mivel garis, márkaszervizbe, azt hiszem, a Dream-be, vagy a Karasnába.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #11906 üzenetére
A magyar 'szak'újságírás nem kicsit elfogult a japán gépekkel szemben, még jó, hogy csak szépet írnak a 'szent' márkáról...
üszök,
Te meg térj észhez, csakis Hondát vegyél, ne ilyen szarolasz fost. Nem megbízható.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Új fogyasztási rekord a Yamahával, 375 km 9,5 liter benzinnel 2,53 l/100 km. Igaz, nagyon óvatos gázkezeléssel.
-
Hauptmann
addikt
Na kérem szépen, kezdődik a szopóroller a soha el nem romló japán Yamahával. Elfáradt kemény 20 ezer kilométer alatt a vízpumpa szimering. Biztos a prémium beszállító kevésbé sikerült szimeringje került bele még a gyárban.
Ezzel csak az a baj, hogy a sok hülye, meg a szaksajtó terjeszti ezt a 'soha nem romlik el' dumát, mesterségesen felverve a japán gépek árát kb. a semmire.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #11989 üzenetére
De, tényleg annyi van benne. Ez nem konténeres fos volt, hanem tulajtól vásárolt gép. A haverom, aki tud olaszul, beszélt vele, beszélt a márkaszervizzel is, ahol vette, meg vitte kötelezőkre, minden egybevág a szervizkönyv adataival, papíron rendben lévőnek látszott a gép, ezért vettem meg jó drágán. Igen, egy szar 125-ös gépért, mert japán, kicsit sokallottam azt az 500 ezret.
burt,
Nem általánosítok, volt korábban Honda Lead 110, szar volt. Most ez a Yamaha 4000 km után kezd szarakodni. De remélem, megáll a vízpumpa cserénél, ha nem, villámgyorsan megválok tőle. De vannak tapasztalatok japán autóval is, nem épp pozitívak (és egyik sem levetett trágya volt, hanem új, vagy nagyon fiatal). Nem azt mondom, hogy a nem japán nem romlik el, hanem azt, hogy a japán is elromlik, vagy el fog romlani.
Ha pl. a faszkalap Totalcar/Totalbike nem nyomná állandóan ezt a hülye 'nem romlik el' dumát hivatalból, és nem nyomná a köztudatba, lehet, hogy olcsóbbak lennének ezek a termékek a használt piacon.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Ma leadtam a Yamahát, és megint a kis 125-ös Liberty-vel nyomom. Csak lehet, hogy idén már nem lesz kész a gép, mert mindenhol kínai fos vízpumpa szett van, rendeset mg rendelni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #12005 üzenetére
huszi,
Nincs bajom a japán gépekkel, cak az a hülye duma kopna már ki. A japán is el fog romlani, ugyanúgy, mint az olasz, a francia, a német, stb. Ha szerencséje van az embernek, sokáig nem lesz baja, ha nincs szerencséje, szopórollerré válik. A baj inkább az, hogy csak azért is nyomják a nem romlik el dumát mindenhol. Ha meg elromlik, arról a japánfan mélyen kussol. DeakkorisaHondaazisten.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12012 üzenetére
Nem érted a lényeget. Tudom, hogy nem a vég a vízpumpahiba, a szimering megadta magát, előfordul. De nem igaz a soha nem romlik el duma. Mert igenis, elromlik. Ha szerencséd van, akkor nem alattad.
Amúgy a szerelő furcsán nézett, mert a 125-ös X-Max-ra nem szokott jellemző lenni a vízpumpa hiba. Azt egyből megnézte, hogy esetleg korábban hozzányúltak-e esetleg, de nem, nagy valószínűséggel a gyári pumpa van még benne, de majd megbontás után kiderül.
A TC nem japánbuzi? Hát, akkor Te valószínűleg egy másik TC-t szoktál olvasgatni. A becsületensnepperről meg annyit, hogy a szokásos hülye frázisokon kívül soha nem mond semmi érdemlegeset. De végülis igaza van, abból nagy baja nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Most különösen sok a gyökér az utakon. Nemrég majdnem én is eldobtam a kölcsönmotort. Gurulok a Széll Kálmán tér felé az Alkotáson a buszsávban, és egy tetű kerékpáros simán kihajt elém a Márvány utcából. Szerencse, hogy nem mentem 50-el, satu, a motor elkezdett csúszni, de lábbal kiigazítottam. A legszebb, hogy csak ment tovább keresztben a túloldalra.
Olyanokat meg sem említek már, hogy pl. a fasz szándékosan rámhúzza a kormányt, hogy ne tudjak elmenni mellette, de ilyenkor jön az a trükk, ha van hely, hogy akkor hirtelen jobbról megelőzöm.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12029 üzenetére
Mert látszik, hogy szándékosan csinálja. Amikor látom a feje állásából, hogy nézi a tükröt, és pont annyira jön beljebb, hogy ne férj el. Aki esetleg csak nem figyelt, az olyankor utána igyekszik elengedni az első alkalommal. De aki direkt csinálja, az végig úgy megy, hogy ne tudd megelőzni, mint az előbb egy gyökér Lexusos a Budaörsin.
-
Hauptmann
addikt
válasz Debilon #12048 üzenetére
Ez akkor igaz, ha a külföldi vizsga még érvényes. Ha lejárt, akkor műszakiztatni kell itthon is. Ami még fontos lehet, hogy ne legyen semmilyen adótartozásod a NAV felé, mert amíg fennáll, nem fogják engedni befizetni a regadót.
Mosquito,
Óvatos vagyok, nem húzok nyélgázt az autósorok között, mint sok bátor egyén. Például pont ezért nem gurultam a lejtőn lefelé most sem a megengedett maximális sebességgel az Alkotáson, mert tudom, hogy ott rendszeresen kidugják az orrukat az autók a buszsáv közepére. Ha 50-nel megyek, alighanem telibebaszom a kerékpárost. Egyébként meg kíváncsi lennék, hogy más hogyan oldotta volna meg ezt a helyzetet. Azt a mellékes infót még nem mondtam, hogy a mellettem lévő sáv foglalt volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
válasz Micsurin #12057 üzenetére
Miért, mit mondott a szerelőd? Az a baj, hogy ennyi pénzből választhatsz a nagyon lefosott, vagy a kevésbé lefosott gépek között. főleg a 125-ös kategóriában. Nagyon nézd meg, mit veszel. És mivel a blokkba nem tudsz belebújni, így is marad rizikófaktor, elég belegondolni mondjuk egy lekopott nicasil rétegbe, amihez elég egy elmaradt olajcsere, vagy rossz minőségű olaj, esetleg egy túlmelegedett motor.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Boldog karácsonyt.
-
Hauptmann
addikt
Írtam nemrég, hogy a haver blokkcserés SH-ja megint szar, füstöl, zabálja az olajat. Kiderült, mi okozza. A henger a terhelt oldalon a két holtpont között ki van hordósodva, a nicasil réteg tűhegynyi helyeken meg van sérülve (mindenhol máshol gyári az érték). Most megy a pingvinezés rendesen.
Nekem egyből az jutott eszembe, hogy az az új blokk biztos új? Mert a motor ment kb. 2500 km-t, és ebben 1000 km körül volt egy olajcsere.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
De újnak lett mondva, és amúgy is a Honda Magyarország közbenjárására lett cserélve, mert a márkakereskedő nem nagyon akarta. Hogy most mi lesz, azt még nem tudni, de ha nem kap másik blokkot (vagy most már adhatnának egy új SH-t), fogyasztóvédelem, meg levél az európai Honda központnak.
Vagy selejt volt gyárilag a henger, vagy nem új. A kínai fosok sem mennek tönkre 2500 km alatt.
-
Hauptmann
addikt
ilyen Guzzi-d volt? Mondanál róla pár szót? A haveromnak Breva 1100-a van, a nyár körül ül át másik gépre, én meg gondolkodom, hogy meg kéne venni (persze előtte el kell adni a Bálnát).
-
Hauptmann
addikt
Ma megállított a rendőr, a papírokat nézte. Pár szót váltottam vele, azt mondta, el nem tudom képzelni mennyien vannak akik rossz kategóriával vezetnek nagy gépet, sőt olyan is akad nem egy, aki bármiféle jogosítvány nélkül vezet nagymotort.
-
Hauptmann
addikt
Hogy megállt a topic.
-
Hauptmann
addikt
Szopóroller folytatódik.
Tegnap úgy gondolta a Yamahán a töltés, hogy bizony elhalálozik, Most feldobtam az akksit a töltőre, aztán délben leviszem szervizbe, a szakadó esőben a fasznak van kedve méregetni multiméterrel.
Azt is észrevettem, hogy az egyik első teló szára enyhén olajos. Erről mondjuk nem a gép tehet, hanem a mocsok pesti utak. Párban kell felújítani a telókat?
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #12161 üzenetére
Az akksi új Yuasa, akkor került bele, amikor vettem a motort. Előttem pucolták fémtisztára a sarukat. A biztosítékokat én magam pucoltam meg még november végén a Bálnás oxidációs tapasztalat után (nem nagyon volt rajtuk oxidáció). Mindenesetre az 'örökélet+1 nap' Shindengen fesszab ennyit bírt. Elvileg holnap érkezik a bontott.
A teleszkópszárakat, porvédőt hetente kétszer törlöm át, esős időben gyakrabban. Ezzel a résszel nincs gondom, sajnos a teleszkópok ilyenek, elfáradnak, az utak sem tesznek jót az élettartamuknak. Csak az a kérdés, hogy hová vigyem felújíttatni őket. Egy javaslatot már kaptam, Déczi Racing, Máriássy utca,
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #12166 üzenetére
Igen, azt nem írtam, hogy az akku sarkain mérve 11,9 V volt a töltés, fordulaton.
Dühítő, hogy a körbeszopkodott Shindengen szabályzó így meghal.
A teleszkóptippet köszönöm, felhívom mindegyiket.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #12227 üzenetére
Köszi, megnéztem, lehet, hogy veszek is holnap, ha a közelemben lévő Aldiban lesz. Valamelyik gyökér a Vaterán ugyanezt a töltőt 10 ezerért árulja.
Maszkért meg bemegyek egy Lidl-be, ha járok valamelyik felé a jövő héten. Végülis nem létkérdés most a maszk, mert már nem nagyon kell, de hátha sikerül kifogni egyet.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Kilyukadt a Tucano-ban az egyik felfújható betét, de a duct tape mindenre jó.
-
Hauptmann
addikt
Érdekes dolog történt ma. Tankoltam, egyúttal megnéztem a guminyomást. Jó volt, mentem tovább. Pár kilométer múlva érzem, hogy a motor olyan idétlenül billeg keresztirányban, és nagyjából nincs kormány. Megállok, a következő kútnál, addig kb. 20-al mentem, hát teljesen lapos az első. Lélekben végigpörgettem, hogy hol lehet a környéken motorgumis. Felfújtam a kútnál, de szerencsére nem eresztet aztán. Valami szar kerülhetett a szelepbe az első nyomásellenőrzéskor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Spórolós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Microsoft Outlook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest