Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz Hauptmann #11999 üzenetére

    Azért hozzá kéne tenni pár dolgot... Japán és japán közt is van különbség...

    Igen, Totalcar japánbérenc... Részben jogosan, részben nem...
    Én is szeretem a Japán gépeket... Jelenleg van otthon:

    Mazda 323F 2.0 TD 180ekm (vezérlésen, 400-nál cserélve, azóta legalább 50 belement 3:) ) lefosott szar, de megy...

    Mitsubishi Lancer 1996 VI 1.3 Benzin 295e km (290-nél halt meg a gyári kuplung), fasza kocsi, kötelezők ráköltve, néha kicsit alacsony olajszinttel ment... :(

    Mitsubishi Lancer 2003 1.6 benzin 180ekm, néhány apróbb hiba, balfasz szerelők, 40ekm óta fasza, kötelezőkaet megkapta.

    Yamaha Fizz 50 2T 5ekm óta hibátlan, esésből akadó kormánycsapágy csere kell, meg volt egy hajtás felújítás... Ég tudja mennyi km-es...

    Yamaha Majesty 180 4T szopóroller... Olasz importból, talpra állítva és életben tartva sok-sok pénzért... (Inkább ne adjuk össze DigitXT ;] )

    Suzuki Intruder VL1500 1 tulajos, garantált km (20k) 1 szezon faternál (700km alatt semmi hiba, első gumi elöregszik 45k...)

    Ha jó állapotú gépet veszel, akkor azért a japánok is bírni tudják... Fontos, hogy milyen volt az előző tulaj, és az sem feltétlenül mindegy, milyen gyártmány...

    Franciától féljünk? Ott is lehet jó, csak tudni kell az évjáratot, motor típust 298 vagy 299ccm, mert egyik szar másik jó lehet... Szóval az általánosítás kamu, de azért benned már van gyűlölet a japán gépek iránt rendesen... :DDD

    A "szarolasz" Fiat 1,9JTD-be ma raktam bele 600km-t, faszán jött 7L alatti átlaggal, vegyesben :)

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák