-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #11849 üzenetére
Tuning nincs, nálam hidegen/melegen átforgott, csak hidegen nem indult be. Aztán az lett, hogy hidegen nem forog át (lassan, mintha merülne), melegen igen, majd most már csak lassan forog át, esélytelen, hogy beinduljon. Rápróbálok bikázva vagy másik akkuval. Köszi a tippet.
Ha az önindító rossz, javítható, vagy csere?
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #11851 üzenetére
Egy jobb autóvillamossági szerelő valószínűleg meg tudná csinálni, de szerintem sokkal többe kerülne, mintha szerzel egy jó bontottat. Mondjuk szétszedheted, és a bronzkeféket / kommutátort megtakaríthatod, néha segít az is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
-
Brogyi
senior tag
-
csongi
Topikgazda
Én megnézném azt a pár csatlakozást ami van. :9 Ha az önindító rossz, nem biztos hogy egy nagyobb Amperes Akksitól életre kel. Viszont egy kontakt hibát simán átnyom egy magasabb Amperes akku. Ha mégis nagyobb áramerősség kell, akkor az indító ideig óráig fog menni. Primitív belső, könnyen felújítható, ha forgórész nem égett ki, vagy ilyesmi. Egy bontott kb annyira jó mint a tied vagy hamarosan olyan jó lesz
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz huszi.gyb #11853 üzenetére
Ha hosszú távon gondolkozol a motorral akkor inkább felújítás mint a bontott. Hozzájuk akármit vittem (autó önindító-generátor), 3-4 óra alatt készen is voltak vele és garit is adnak Legutóbb Corolla generátort újítottak fel 25-ért és olyan, meg úgy néz ki mint az új, megéri.
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
Mindenkinek, de főleg Burt1793: ismertek általános típushibát, jellemző problémát SH300-nál?
Gondolom az a jó ha Honda olaj van benne, lehetőleg még a gyári, elvégre az a legjobb, csak rontani lehetne rajta -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #11862 üzenetére
Nem kockáztatok. Csak a legjobb márkát választhatom, amelyik a legjobb minőséget adja.
-
StoneBridge
senior tag
Vespa 250 GTS teljes egészében Piaggio blokk köré épült, vagy van valami difi? Van itt Vespas kollega?
Volt anno egy Madison 250-em, az is Piaggio blokkos volt, alapvetően nem volt vele gondom, minden mással bőven.
Most a motorom mellé szemezgetek egy GTS-el. Sok minden nem állt még össze a GTS-el kapcsolatban, pl. futómű gyatra lehet?Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #11864 üzenetére
Vespa GTS 250/300 100%-ban Piaggio Quasar blokk. Ami 100%-ban megegyezik a Peugeot Satelissel, olyanom volt, több apróságot is Vespa service manualból néztem ki
-
StoneBridge
senior tag
Köszi!
Akkor ez meg is van egy kis keresgélés után:
Piaggio QUASAR engines as fitted toAPRILIA ATLANTIC 250-300, SCARABEO 250-300, SPORTCITY 250, SPORTCITY CUBE 300
DERBI GP1 250, RAMBLA 250-300
GILERA NEXUS 250-300
MALAGUTI MADISON 250 2005
PEUGEOT GEOPOLIS 250, SATELIS 250
PIAGGIO BEVERLY 250-300, CARNABY 300, MP3 250-300, MP3 YOUBAN 300, X7 250-300, X8 250-300, X9 250 EVOLUTIO
VESPA GTS 250, GTS 300 SUPERA blokk nem is lenne idegen, majdnem 4 évig használtam ilyennel szerelt Madisont.
Még a futóműről kéne valami infó, mennyire tartós, mennyire béna - kicsik a kerekek, elöl egy-lengőkaros. Egy tesztet olvastam, ott azért sok jót nem írtak róla. Városi munkába járósnak és ide-oda rohangálósnak venném, túrákra ott lenne a nagy.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #11866 üzenetére
Na a futóműves kérdésre nem igazán tudok válaszolni. Ahogy tudom itt senkinek nem volt GTS-e. De azt kizártnak tartom hogy élhetetlen legyen, rohangálósnak biztosan jó.
-
StoneBridge
senior tag
Szerintem sem lehet vele nagy gond.
2 éve áll garázsban, biztos kell majd szervizelni. Variátor szíj elöregedhet ennyi állástól?
Olaj, folyadékok csere, gumira ránézek.
Retro forma bejön, már csak az árán kell csiszolnom, aztán meglátjuk. Ha összejön, majd jelentkezem.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Brogyi
senior tag
Az ülésem kiszakadt tudtok ajánlani egy jó mestert Bp-n tapasztalat alapján?
-
huszi.gyb
senior tag
Nincs valakinek véletlenül egy kis dugódkulcs készlet az Árpád híd közelében? Itt rohad ez a fostalicska, de fogóval nem tudom kivenni az ülés alsó 2 csavarját
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Peugeott 300 akármi
2011-es 12K km. Agyatlan zörgés a vario házban, majd két ünnep között bele lesek. Az első teleszkop olyan mintha csutka száraz lenne, nyikorog benne a rugó . Azt mondja srác, szerinte kemény az első teló.
Hmm. lenyomom, és megkérdezem, nem akarsz orra bukni vele fékezéskor? Nem, mondja
Hát ez barátom olyan konkréten mint a takony. Szóval szopóka rollerke 2011, -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #11870 üzenetére
Érezd az iróniát :p
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #11872 üzenetére
Ha már Honda szopóroller, a haver SH-ja (ami a múltkor blokkcserés volt gariban), ismét szarakodik. Ma összefutottam vele, és mutatja a haver nagy bőszen, hogy erősebb gázadásra dízeleket megszégyenítő fekete füst jön a kipufogóból. Bónusznak rendesen elkezdte enni az olajat, de se kék füst, sem a motor alatt nincs olajfolt.
A fekete füst gondolom szar keverékképzés, túlságosan dús a keverék (vagy lambdaszonda, vagy gázkarállás szenzor valószínűleg), na de hová megy az olaj? Holnap viszi vissza, hadd örüljön a márkaszerviz.
-
kcsa
veterán
Na jól van már, nem tudom hogy mertek ilyet leírni a legjobb gyártóról...
-
Hauptmann
addikt
Némi iróniát érzek a szavaidban... A 300-as People-t elvetted? Biztos mehet, mint az állat, met kicsi és könnyű.
Más. Rossz világ lesz annak, aki ne áll be a divatmajmok közé, és nem kerékpározik Pesten.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #11881 üzenetére
A haver csak azt vette észre, hogy hirtelen fagy az olaj, aztán megfigyelte a kipufogófüstöt, hátha kék. Nem kék, hanem fekete, az odatartott papírzsebkendő faszán kormos lett.
Ha jól emlékszem, tavasszal vette a motort újonnan, aztán jött a blokkcsere nyáron, úgyhogy garis. Engem az izgat igazán, ogy hová tűnik az olaj? Mert a fekete füst erős gázra tipikus benzindús keverék probléma, de az olaj nem ég el, mert nincs kék füst, és a motorból sem folyik.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Hauptmann #11882 üzenetére
Ott injektor/ECU/szenzorok vannak. Azt kéne előkaparni az emlékeiből,hogy mikortól van ez a jelenség,volt e közben szervizben. Hol szervizeli/javítja a gépet,diagnosztikai csatlakozó van?
B@cki.. [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #11883 üzenetére
Jézus ereje, ez mi a szar?
-
Hauptmann
addikt
Kissé bizarrul néz ki. Ha jól gondolom, az új gazdát várja szeretettel a váltófelújítás is.
Mosquito,
Én lambdaszondára és/vagy gázkarállás jeladóra tippelek, de majd a szerviz megmondja, a jövő héten viszi. Mivel garis, márkaszervizbe, azt hiszem, a Dream-be, vagy a Karasnába.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #11875 üzenetére
Na ezen a gyertya konkrétan barna, tömör téglapor szerű cucc bele evődve. Nem tudom hány km-t ment így, de elég trágya ahogy kinéz... Kicsit megcsiszoltam, de így sem röffent, bár a szikra szemmel láthatóan nagyobb lett... Karbi pucolás, gyertya, légszűrő csere jön jövő hét elején, aztán ha nem segít, lehúzom a hengert... Meglátjuk mit mutat... Rohadtul nincs hozzá kedvem....
Kérdés... BPR6HS helyett ha BPR7HS megy bele az okozhat gondot?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
-
StoneBridge
senior tag
válasz -Mosquito- #11870 üzenetére
Ez a konkrét darab 9 éves lenne. Ami előny, hogy 250-es, ismerem is, tehát lehet azért vele mozogni utassal, illetve nincs szétütve, állapota a valódi 10 ezer km-t tükrözi. A sok állás miatt lehet gubanc, de szerintem a folyadékok cseréjén és egy vizsgán túl sok minden nem lesz.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #11890 üzenetére
Nemtom, az én Satelisem azért 25k kilométer után is pár apró karcot leszámítva újszerű volt. Szóval ha valaki vigyáz rá, simán lehet tripla annyi benne mint 10k.
De ugye továbbra sem kilométert veszünk, hanem állapotot (még ha ez sablonos kamu duma is), szóval ha általánosságban jó állapotban van, netán ismert az előélet, akkor rá kell mozdulni
-
StoneBridge
senior tag
Abszolút egyetértek. Motort is így vettem tavasszal, végül nem újat, hanem 6000 km-el egy szezont használtat. Az új felára nem érte volna meg a plusz költséget.
Ez a Vespa 2. tulajos, leellenőrizhető a szerviztörténete, meggyőzően néz ki (tegnap is megnéztem). 3 másik (idősebb, azokra ráfér egy restaurálás is) Vespa áll mellette, aki eladja már nem használja őket, mert nem érzi jól magát rajtuk. Ami durva, hogy tartják az értéküket, pedig egy kis glancon kívül semmi különös.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #11893 üzenetére
Próbáltam megpucolni, hátha talpon hazajön a gép, de nem... Visszatettem, mert holnap veszem át a rendelést, amiben lesz egy zsír új gyertya is. De utána bal váll fölött nagy ívben. 5000km+ os a gyertya, 2T-ben.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #11895 üzenetére
Scooter 2T-t használtam (eladásig). Utána valami Castrollal ment, bár az utolsó az szarabb volt... Most OMV full synth, plusz az a szarabb van a tartályban, de alig várom, hogy kifogyjon, és megy bele a jól megszokott Repsol (azt nagyon szerette 0 füst, szép járás...)
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Holnap megyek megnézni ezt. Utolsó szó jogán valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- LED világítás a lakásban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- További aktív témák...