-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #12649 üzenetére
Persze, ez a kerek atmero es fizikai resze. De a nagy kerek es ossze torok tojas lesz szet megy a gumi... Stb.
Csak szerintem nem lessz rosszabb egy kiskerek jo teleszkoppal mint nagy kerek fos teleszkoppal.
Ez robogo a lengo suly kemenyen oda basz a hatuljanak es bakkecske lesz -
csongi
Topikgazda
-
csongi
Topikgazda
-
Chal
addikt
válasz Burt1793 #12649 üzenetére
Na ez "jó" hír, én is pontosan ezen az útvonalon járnék heti kétszer az N-Max-al. Az egyébként 13-as, de már eldöntöttem, szóval lesz ami lesz Eddig egy Vino-val nyomtam (10-es kerék), azzal amúgy nem volt annyira vészes a budakeszi lejtő. Viszont ahol napi szinten jártam vele (Hungária körút) ott halálközeli élmények voltak a pattogástól, remélem az N-Max azért ebben nagy előrelépés lesz.
-
Burt1793
veterán
Én most a Hungárián is járok, nem tűnik vészesebbnek a Budakeszi útnál (Szépjuhásznétól lefelé), nagyon sok kátyút kapott a téltől... főleg reggel, a dugóban a vonal mentén (ahol ugye megy a robogós) olyan gödrök vannak, hogy sírok a robogóval együtt, amikor muszáj belemenni.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #12639 üzenetére
Azt a piros Sport City-t nyár vége óta hirdetik. Azért lehetne annyira igényes az eladója, hogy szerez hozzá két normális fékkart.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12659 üzenetére
Mindenhol fosok az utak Pesten, kivéve a frissen aszfaltozott részeket, de az is kérdés, hogy meddig bírja (pl. ott az Üllői Klinikák előtti része, tavaly feltúrták, utána aszfaltozták, mostanra faszán fel van gyűrve az új réteg, olyan, mintha kis gömbökön mennél át). Februában egy hatalmas kátyú volt a Hungárián a Reitter Ferenc u, előtti felüljárón a szélső sávban. Épp azt néztem, hogy ha abba bármilyen motor belemegy, annak szevasz. Három hét alatt csinálták meg.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz csongi #12644 üzenetére
Gulliveren 13as, de ballonos kerekek voltak, sokkal kevésbé volt szar, mint az Pug SV125 12 colosai, mondjuk annak a gépnek erősen lógott már a bele.
A Scara 16os kerekein nagyon faszán enyhíti az úthibákat, meg a fútóműve is sokkal jobb, mint a fentieknek. És dönteni, kanyarodni is sokkal jobb ezzel, nem mondom, hogy nagymotoros, mert az oktatáson kívül nincs gyakorlatom motorral, de inkább azok stabilitását érzem, mint a kis gyöszök világát. Ennek ellenére egy jó futóműves, kis kerekű is lehet fasza, főleg gondolom egy nagyobb kasztni alatt, ahol már a tengelytáv sem fél méter, meg nem 50 kg. -
csongi
Topikgazda
Valaki jön WTCC-re Vasárnap?
-
Chal
addikt
Alakulgat a 125-ös vásárlás projektem, és úgy néz ki sikerülne elszámolni egy családi cégben a vételárat. Arról nincs véletlenül infótok hogy ilyen esetben mik a magánhasználat feltételei? Tehát ha én, mint a cégtől független személy használom a robogót, és megállít a rendőr, akkor kell e neki extra papír? Gondolom menetlevelet csak nem kell tölteni egy robogóra, de egy meghatalmazás azért legyen nálam?
-
huszi.gyb
senior tag
Na Maja alakul már ma megkapta a friss olajat és a karbit. Lassan összeáll de a féknyereg javításra szorul. Az új AP Racing fékbetétet amikor akartuk berakni látszódott hogy az előző ékszerűen kopott. Valamikor régen (előző tárcsánál )annyira elkopott a fékbetét hogy a vas is elkopott és a dugattyút megreszelte a féktárcsa... Javítható de még egy gond...
Tact elhalálozott ma kifújta a hengerfej tömítést... Nem vagyok ideges...www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz dugynok #12671 üzenetére
Nem, nálam csak ékre kopott egyik felén 1,5mm másik vason, a tárcsát már DigitXT cserélte, így az jó lesz, jöhet az új AP Racing betét.
Agip olajat kapott, mostanában azzal használom. Olcsón kapom, ingyen olajcserével, a motor nem eszi jobban, mint a Castrolt/Repsolt.
kcsaöltséghatékony, még csak 220k körül jár a szervizelés és javítás 12ekm @2 év alatt... (DigitXT ráköltéseitől eltekintve, neki sem 2ft volt).
Hauptmann: Jó gépek a japánok, de ha valaki igénytelen f.sz, akkor az évekkel később is visszaköszönhet, mint a mellékelt ábra mutatja. Előző tulaja mindent megadott a gépnek amit kellett, ezt tudom, nem sajnálta a pénzt... De előtte volt egy, aki igen... Hát... Lassan minden ki lesz cserélve. 61k km van az órájában.
Csongi: Ja persze, ha a szerelő garázsában áll?
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #12679 üzenetére
Ezek utan robogozni... Jajjj
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #12679 üzenetére
Legalább három napig beszélgettek a comb/vádli izmaim a hasonló kiülesektől.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #12679 üzenetére
Már a videót nézve is érzem az oxigénhiányt
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #12682 üzenetére
Hat ha ennyire ki tudtal ulni, akkor nem csoda plusz te kicsivel nagyobb vagy, mint Ali
Fun on: egyik baratomtol kapok kolcson egy yamaha aeroxot vagy mit, mig a motorom helyre nem all. Yamaha-Fiat matricasat
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #12684 üzenetére
A legkirályabb robogó ami csak létezhet. Motoros topik egyik kedvence azzal alázott BMW-ket saját bevallása szerint
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #12684 üzenetére
Nem akartam azt írni, hogy ugyan úgy történt a kiülés, ezért lett inkább - hasonló -
Gyanús az a Yamahama.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #12686 üzenetére
Ő az
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #12689 üzenetére
Nézd, megkapod, kipróbálod, aztán rájössz, hogy egy klasszikus swift is nagyobbat gyorsul mint egy gyári ötvenes. A tuning nyilván más történet. Ennek fényében a bmws arc valószínűleg a röhögés miatt lemaradt a rajtról
De látod, CBF600 se elég jó már
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #12693 üzenetére
Azért elég ciki hogy a postásnak is olyan van. Így a hévvezető már nem is vesz olyat
-
(jan)
őstag
Sziasztok!
Malaguti Centroval van valakinek huzamosabb tapasztalata?
A Centro két új motort is kapott. A 125 és 160 köbcentis blokkok közös jellemzője az új elektronikus benzinbefecskendező. Ennek kialakításához még az olasz környezetvédelmi minisztérium is segítséget nyújtott, valamint a Ducati Energia és a kínai Tonji egyetem voltak a technológiai partnerek. Az eredmény a két új blokk, alacsony emisszióval, Euro3-as szabványoknak megfelelően, és remek fogyasztással.
Mennyi kilométert futhat egy ilyen spéci blokk? És ha bele kell nyúlni vajon mennyire zsebbenyúlós a történet? Elég csábító az alacsony fogyasztás.
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
Hauptmann
addikt
Nem sok Centro rohangál, itthon ritka típus. Mivel Nicasil-os a blokk, ha rendesen volt olaj cserélve, akkor sokáig bírja. De ha elhanyagolták, vagy esetleg korábban megfőzték a motort, azt a Nicasil réteg nem szereti, pillanatok alatt hordósra tud kopni. Viszont itt már nem játszik a klasszikus hengerfúrás, és a túlméretes cuccok beépítése, ezért ha kopott, sérült a hengerfal, vagy új henger (gyári, vagy utángyártott), esetleg bontott. A harmadik alternatíva az eredeti henger perselyezése, kifúrják a Nicasil réteget, és öntöttvas perselyt tesznek a hengerbe. Haverom csinált ilyet a krosszmotorján, neki bevált egyelőre. Na de egy biztos, hogy ha a blokkhoz kell nyúlni, az nem 10 filléres kategória sajnos a mai modern gépeknél, márkától függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
Valaki ha látna valamerre 140/60 14-es gumit igen jó áron akciósan ne tartsa magában. Vagy esetleg igen jó állapotú használt is érdekel.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Gmail
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen