-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13752 üzenetére
Nincs érezhetően nagyobb robogó, igazából azzal lehetne javítani, hogy az ülés tömését módosítom, de a napi kétszer fél óra bőven kényelmesen megtehető így is, nem érződik kicsinek (ezt a kicsiséget úgy értettem, hogy nagynak tűnök rajta). A későbbiekben sajnos tényleg csak a túraendúrók lesznek kényelmesek, illetve azokon nem fogok ilyen menőn kinézni.
Ui.: Sose használom doboz nélkül, most is csak letettem a sátorba, még az is növeli szemre a robogó méretét, azért amikor házak ablakain látom magam, nem ilyen szembetűnő a dolog.Tikshow: láttalak, szép nagy robi, amúgy azon se nagyobb a lábtér, a derékszög még a legbarátibb ilyen magasságnál. Remélem lesz még ilyen, jó lenne, ha külön lenne nagyrobogós csoport. Engem a létrán menés idegesített, direkt nem szopatom magamat ennyire szívesen. A szlalom nagyon jó volt, kicsit kevesebb motorossal vagy hosszabb pályával még jobb lett volna, közúton messze nem lehet így menni, maximum egy-egy kanyarban. A fékezős rész is tanulságos volt, eddig fék készenlétet a harmadik, negyedik ujjammal tartottam, most kiderült, hogy a másodikkal kellene, amúgy az a rész elég jól ment, abs nélkül is, próbálgattam országúton is, a kikerülős feladatot is. Nem tudom miért dicsért úgy a Robi, lehet, hogy a fejemen lévő kamera miatt.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Sziasztok,
Tudtok nekem ajanlani autovillamossagi szerelot pesten, aki beszerelne egy riasztot a robogomba?
Felhivtam mar parat, de senki nem vallalja. -
lehella
senior tag
Van pár telephelyük Budapesten, én hozzájuk jártam a Síp utcába
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13756 üzenetére
Azért EZ meredek kijelentés. Értem, mire mondtad, hogy "érezhetően", hogy
szerinted ugyanannyira férnél el egy nagyobb lábtérrel rendelkező modellen...
Én ezt passzlom, mert nem vagyok ennyire nyakigláb. De amúgy abban pont
egyetértek, hogy az üléssel lehet játszani! A Madisonon se lehetne rendesen
elférni, ha nem vettem volna le a háttámlát, és ülnék gyakorlatilag a helyén.
Pedig a Madison sem kicsi, de ha úgy nézzük, nem is nagy: az SH nagyobb. -
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13764 üzenetére
Azt nem róhatom fel neki, hogy 201 centivel nem olyan, mintha rám öntötték volna. Egyik gyári motor se ilyen, mert akkor a 180 centis ember se tudna felülni rá.
Attól még, hogy kanapérobogó a robogó, nem lesz nekem kényelmesebb, sőt, nem tudom előrerakni a lábam, mert a kormányba beleér a térdem folyamatosan. Az ülést lehet módosítani, de elférek így is, jobban meg nem fogok kinézni ezáltal.
Tényleg nincs semmi gond az SH-val, olvass el róla egy tesztet nyugodtan, városba a legjobb robogó elvileg és én se tudok rá rosszat mondani. Az meg, hogy az én 5 éves, 26 ezret futott példányom hibátlan, nem nagy szám.(#13767) Hauptmann: Ez a Hondás, Yamahás duma viszont nettó hülyeség, nem azért jó az SH, mert Honda, le se szarom, hogy Honda. Nagy a kereke, kellően erős a motorja, jó a szélvédelme, olcsó a fenntartása, alacsony a fogyasztása, jó a rugózása városban, jól lehet vele manőverezni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13768 üzenetére
De amúgy ültél már "kanapérobogón"? Mármint olyan nagyobbacskán?
Csak mert nekem úgy tűnik, hogy mintha valamivel több hely lenne rajta...
(És akkor még fel sem tette a lábát a lábtartóra - amivel kigurul a világból.)Szerk: a T-MAX viszont lehet, hogy kicsi lenne ha nem ülsz az utasülésre.
[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13773 üzenetére
Nem emlékszem, biztos csak viccelődtem, ritkán számít a márka, plusz mindenkinél más stádiumban van ott a robogó, nálam ez még elég új, így mondhatok róla (csak erről az egy példányról) véleményt, de egy 15 éves, behozott, széthasznált példányról nem érdemes túl sokat beszélni, annak a motornak az állapota már csak a karbantartástól függ.
Látom, van az első hsz-ben képes motorbemutató. kcsa-nak a korábbi motorja van ott, ki frissíti ezt? Most, hogy van egy menő képem az enyémről, berakhatná valaki.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13775 üzenetére
Szuper.
Miért 0-60 a gyorsulás érték? Az pont nincs ott sehol, 0-50-et és 0-100-at láttam mindenhol... Na mindegy, akkor ~-ezek. Kamerával nézve "lemértem" már párszor a gyorsulást, úgy ki tudtam küszöbölni a reakcióidőt és a 4%-os óracsalást.
(#13776) csongi: Írtam üzenetet.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13780 üzenetére
Na végre, nem nekem kellett bemondanom.
(#13781) kcsa: Pontosan, az tényleg hiányzik, de elég, ha a plexi öntisztul. Amúgy a robogó többi részén alig látszik a kosz, persze azért elég sűrűn mosom, de hát szép fehér. A tiéd barna? Azon meg aztán nem is látszik a kosz, csak kár, hogy a nagy része fekete a műanyagoknak, amik eléggé koszolódnak.
Ma egy undorítóan hangos vespa 300 gts-sel futottam össze, piros lámpánál mellém ért, jól megnyelezte, követtem, látta, hogy mennék bátrabban a sorok között és elengedett, pedig nem is mentem a seggébe, meglepett, rendes volt, nem tudom miért előzött meg és azt se, hogy minek rá ilyen kipufogó, van egy tök jó robogója, igazi sleeper, erre rárak egy olyan kipufogót, ami nagyobb hangot csinál, mint egy rendes nagymotor kiforgatva.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na, ha minden igaz, hétvégén összeáll a Scarabeo, mondjuk ideje lenne, április elején vittem el a szervizbe...
-
-
csongi
Topikgazda
Nah ezt a madison rollert ossze raktuk. Persze a karbi istene meg szivozik, de hatha beall normalisba
-
DigitXT
félisten
Még jó, hogy nem Honda...
"arról kell írnom, amit kipróbáltam, az pedig a rá szánt pár napon szar volt." -
DigitXT
félisten
Nekem annyira nem jön be, valószínűleg meg sem bírnám ülni, nemhogy hajtani:
csak véletlen futottam bele, átolvastam, és a cikk utolsó mondata kicsit fura volt.ON: múlt héten megfordultam Siófokról egy tankkal laza 90-110-es tempóban.
Ez egyrészt nem nagy szám (uis 12L a tank), másrészt nem is túl jó, mert ilyen
körülmények közt eddig 4,2 körül evett a gép... Most 4,7-et sikerült beleerőltetni.
(Ez pont olyan "szar" eredmény, mint amikor kormoló kipuval voltunk "túrázni"...)Oké, az elején volt egy kis baki: rosszul csuktam rá a tanksapkát, s pár km úgy
ment bele, hogy szépen feltűnés nélkül (csak benzinszagúan) folyt el a benya...
Az volt nagyon durva, mikor egy előzés után nagyobb tempó / menetszél mellett
gázelvételre elkezdett a lábamra spriccelni a benzin. Mondom ezt most hogy?
(Nyilván a lassulástól sok anyag indult meg a tanksapka alatt, a menetszél meg
kifújta a "csöpögtetőből". Mindenesetre rögtön félreálltam és "megigazítottam"
a tanksapkát, utána teljes nyugalomban, és eseménytelenül mentek a km-ek...)A kuplungom sz*rakodik, egyszerűen nem vált vissza "egyesbe", de tkp. ezért is
mentem le Siófokra, elhoztam egy erősebb (Polini) kontrasztrugót. Meglátjuk.
Ahogy a találós kérdéses HSZ-ben jeleztem, pont olyan. Ráadásul ahogy csongi
írta, kicsit félre is van kopva az amúgy eléggé új gyári kuplung, ezért a héten egy
új Malossi kuplungharang is befigyel, csak nem tudom, mi legyen a kuplunggal...
Elvileg a Malossi Fly nem kompatibilis, hiába Burgman a hajtás, a tárcsa más. -
miresz
veterán
DigitXT: Megjött a relé,a ledhez. Beszereltem a relét,és a powerledeket is,de csak folyamatosan világít mind a 4 irányjelző. WTF
(#13794) DigitXT: Nagyon elcseszni nem lehet,mert csak 1 féle képp lehet rádugni a relére a csatit.
Mindegyikkel csak világít,led-el és sima izzóval is. A ledet a gyári relé kezeli,csak baromi gyorsan villog.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #13793 üzenetére
Jól kötötted be? Csak izzókkal próbálva villogtatja, csak LED-ekkel nem jó?
Szerk: egy tesztre vedd ki az irányjelző visszajelző izzóját a műszerfalból...
Azért gondolok erre, mert nagyon sügér módon van bekötve. Mindkét lábára a
táp van kötve. Azon megfontolásból, hogy majd valamelyik irányban lesz fesz,
a másik majd kvázi-testen marad, tehát a visszajelző izzó világít, halleluja...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #13795 üzenetére
Nekem eleve nem tetszett, hogy csak egy általános "indexelsz!" visszajelző van:
megszoktam a Maján, hogy azon az oldalon villog, amerre kint van az index...
Tehát eleve meg akartam moddolni ezt is, hogy legyen balra-jobbra visszajelzés!
Ellenben a csipogáshoz meg kellett volna egy közösített ág, szóval dióda... 2 dbDe visszatérve a te problémádra: ha kiveszed a visszajelzőt, akkor valóban nincs,
tesztelni viszont lehetne azt, hogy "amúgy" működne-e a rendszer. Ha nincs egy
viszonylag kis ellenállású izzón keresztül rövidre zárva a balra-jobbra index tápja:
amennyiben úgy minden szép, minden jó, akkor neked is kell 2 db dióda... Vagy!Amikor próbáltam a Benelli Velvet 400-ast annak is visszajelző gondja volt, mivel
a LED-nek nem mindegy, melyik lábán kapja a delejt, csak egyik irányba vezet...
Mivel az is egy dióda amúgy. Csak épp amikor vezet, akkor fényt is bocsát ki.Szerk: azóta nálam a balra index az index visszajelző, a jobbra index a tompított:
azt, hogy ne felejtsem el felkapcsolni a lámpát a feszmérőről tudom. Ha 14,5V,
akkor nem világítok, szóval ideje felkapcsolni. Ha nem direkt "akkutöltés céljából"
megyek fényes nappal csak LED-del. Tudom, hogy mindig kéne világítani: ez van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #13799 üzenetére
Kéne egy fotó az aljáról, meg egy próba* felcserélt lábakkal.
Nem biztos, hogy a Malaguti megoldása szabványos, csak azért,
mert amúgy rá lehet rakni a derékszögű csatlakozót közvetlenül...*: csak mert a folyamatos világítás olyan, mintha a fix 12V menne
át rajta jelen bekötéssel, és nem szaggatná az áramot egyáltalán.Szerk: viszont fordítva bekötni a leírása szerint nem jelent túl jót,
mert attól (elvileg) meghal a cucc, és nem is garanciális.
"Prüfen Sie unbedingt vor der Montage mit einer Prüflampe etc. die richtige Polung. Eine Verpolung von Klemme 2 und 5 am Blinkgeber, führt zur Zerstörung und ist kein Reklamationsgrund."[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest