-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz tikshow #14847 üzenetére
Jó, hogy beírtad, így eszembe jutott, hogy nekem is fel kéne rakni a nagyplexit:
csodálkoztam, hogy miért fázom este protektoringben... Sajnos kabátom épp
nincs, így eddig az esős napokat csak megúszni tudtam. Muszáj lesz venni.
Ég és föld amúgy így, de ezt már sokszor írtam. (Zajosabb. De kényelmesebb.)Azon agyalok, milyen kabátot vegyek. Ami már nem vízálló, és a cipzárja is jól
besz*rt, meg egy-két patent is elengedte magát, tehát kukás végeredményben,
már 7 éves múlt. De teljesen megfelelt nekem amíg még nem amortizálódott le.
(Tavasszal vettem helyette egy másikat, de végül visszavittem, mert sz*r volt...)Szóval milyen kabátot vegyek? Kecskemétre költözött a Parilla, ahol még most
is árulják pontosan ugyanazt a modellt, ami 7 évet végig JÓL szolgált: fontos az
is, hogy be tudjam rakni a ForceField protektoraimat, amin a tavaszi rossz vétel
csúnyán elvérzett. De legalább kimutatta, hogy méretre se jó, meg fazonra se...
A Prexport kabátba tökéletesen passzolnak. Szóval: a legegyszerűbb lenne újra
olyat rendelni, pontosan ugyanabban a méretben, és kész. De ha van jobb?! -
StoneBridge
senior tag
A napokban nekiláttam első lámpa izzót cserélni, mondom megvan úgyis fél óra alatt. Mindig kicserélem a gyárit, mert a legolcsóbb és szerintem leghasznosabb "tuning", ami szóba jöhet. Amúgy is jönnek a sötét délutánok, sötét reggelek, kell a fény.
Na lett az egészből 2 óra szöszmötölés. Először a plexit, utána az első csomagtartót kellett lebontani, majd az első idommal is szenvedtem egy sort. Plexi vissza kicsit macerás volt, meg a tükröket rendesen beállítani.
A hatás jó lett, Osram Night Racer H4 jóval fényesebbet vetít a gyári izzónál.Szerintetek érdemes valamivel a plexi és a lámpaidom közti kb. 1 centis hézagot valamivel kitölteni a téli hónapokra, hogy fogjon még valamennyi menetszelet? Fekete öntapadós szivacsra gondoltam, de lehet semmi értelme...
Tucano októberben nálam is felkerül. Még meg kell vennem. Vennék használtan is, de egy darab nincs abból, ami nekem kell.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
TayRol
veterán
válasz StoneBridge #14855 üzenetére
ugyan ilyen izzót vettem de még nem cseréltem ki a mostanit, kíváncsi leszek a tapasztalataidra.
-
üszök
őstag
válasz tikshow #14850 üzenetére
Én hűvösebb időre hosszabb kabátot ajánlanék,olyan fazonút mint amit Digit linkelt. A derekas kabátok szeretnek felcsúszni,a nyári nekem is olyan. Egy kis nyújtózástól már érzem,hogy felcsúszik a dereka.
És a legjobb márka pedig a B Star. Van vagy 10 éves a kabátom,lassan cserés,de még bíri. Mondjuk nem használom minden nap.
Tavasszal én is vettem egy akciós kabátot,de e l is adtam frissiben,mert az alja úgy állt mint a lambada szoknya az asszony szerint. jött is a hideg a derekamra rendesen."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
válasz tikshow #14858 üzenetére
Nem ajánlott, hamar szétégeti a generátor állórészét az a plusz 40 Watt. Külföldi X-Max fórumokban állandó téma.
De hogy ontopic is legyen. Szopóroller 364463637. rész (de nem a motor hibájából). Megállok az Akadémia utcában rendesen, parkolóhelyen. Otthagyom a motort, majd jövök vissza kb. 1 óra múlva. Olyan furcsának tűnt az eleje. Aztán kiderült, miért. Valamelyik geci belémtolatott, és letört az első sárvédő eleje, meg az egyik oldalsó rögzítőpontnál végigrepedt. Amikor megálltam, egy furgon parkolt előttem, valószínűleg az volt. A szerencse az, hogy középsztenderen állt a motor, ha csak az oldalra teszem, el is borul. Mondanom sem kell, betétlap nincs, természetesen senki sem látott semmit.
Most vadászhatok színhelyes sárvédőt, mert gyanítom, hogy az olcsóbb, mint ha műanyagos javítaná, plusz a fényezés.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én nem a töltőfesz miatt aggódnék: sok dolgot túl lehet terhelni!
1) elfüstölhet pl. a vezeték (a csatlakozóknál hajlamos megégni)
2) megéghet a foncsor is: ha már csak bemattul, már sz*rt se ér
3) megéghet a világításkapcsoló (nálam ilyen is volt már, LOL)A végeredmény minden esetben az, hogy rosszabbul látsz,
mintés költeni kell a gyári állapot helyreállítására: nem ajánlott!
4 éveHaputmann: nem gondoltam, hogy a generátornak is odab*sz.
Azt még lehetne kezelni, mondjuk LED-es helyzetjelző/féklámpa.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #14863 üzenetére
És kiadnák a felvételeket magánszemélynek is? Amúgy nem feltétlen "gonosz"
volt, aki elkövette... simán lehet, hogy olyan szögből jött a furgonhoz és ült be,
hogy nem is látta, hogy beállt mögé a motorka, autó meg ugye nem "lógott ki":
kemény 3 napos furgonos tapasztalatom, hogy a mögötte semmi nem látszik...Persze, ha feljelenti, és kinyomozzák, hogy ki volt, stb. De ha kicsi a kárérték?
Nagyjából pont lesz*rnák a rendőrök az esetet, szabálysértésként meg pláne.
És akkor még bizonyítsd be azt is (ha van is felvétel), hogy előtte nem volt törött.Szerk: ettől függetlenül, ha érzékelte, hogy nekiment valaminek, nem túl korrekt
megoldás, hogy meg se nézi, meg papírt se hagy, hogy bocs, ezt lezúztam...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #14868 üzenetére
Ha nem akarná lefényeztetni, hanem elég egy hegesztés, akkor párezer forint.
Nekem se lett telibefújva a Madison, nyomtak rá egy kis ezüstöt és megy tovább.
Jól jön az a következő töréskárnál is: lehet igénytelenség, de nem kiállítási tárgy,
hanem használati, ezeknél meg benne van, hogy történik ez-az... fényezni drága,
persze megérheti, ha az embert nagyon zavarja a "nem tökéletes" gép látványa... -
Hauptmann
addikt
válasz TayRol #14863 üzenetére
Széchenyi utca után. Van ott a sarkon egy kávézó, ahonnan pont láthatták a történést, de persze senki nem érzékelt semmit. A kamera ott van a sarkon, de a franc tudja, hogy milyen irányban áll, nem lehet a búrán átlátni.
Nem tudom, hogy mekkora a kár, bontottként nem hiszem, hogy annyira drága lenne a sárvédő (10-15 ezerre tippelek), csak legyen megfelelő színben. Ha meg nincs, marad így, amíg nem találok.
Azért szerencse, hogy nem oldalsztenderre tettem...
tikshow,
Igen, HS1.
[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
En vettem sarga fenyut az autoba. Nincs parja.
Esobe, kodbe, ejszaka eddig a legjobb nekem. Nem farad a szemem tole es teljesen jol lehet vele latni normal ejszaka is. -
Burt1793
veterán
Jött velem szembe egy új Sh300-as, messziről láttam a LED-es lámpáját, szép bordó színe volt, Budakeszin találkoztunk, kb 40-50-nel mentünk mindketten, én már előre intettem, ő nem köszönt, pedig rokonjárgányom van. Emiatt meg kell venni az újat nekem is? Jelentkezzen a sofőr!
Láttam egy sportdobos enyémhez hasonló generációs 300-ast, mély rotyogó kipufogóhanggal (normál 50-es tempót tartva), azért ez elég zavaró lehet a motorosnak és a körülötte lévőknek is. Én 50-ig, ha csak sebességet tartok csendes vagyok. -
lehella
senior tag
válasz Burt1793 #14878 üzenetére
Meglepő ez a világítás téma. Mikor kiégett a tompítottam, fogtam a polcon lévő első H4 izzót és beraktam, 55w-s, azóta is azt vettem hozzá. Most hogy mondjátok a 35w-s izzókat, megnéztem a service manualt és nekem is 35w kéne, pedig már 4-5 éve biztos 55w világít a gépben
ui: jó hideg volt ma reggel, még jó hogy tegnap felraktam a kéz tucanotwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz TayRol #14880 üzenetére
Én is jobban örültem volna ma az autónak, de ma nem volt opció. Félúton már eszembe jutott a Dumb és Dumber első részének motoros jelenete
kcsa: Lehet veszek azért egy hs1 35w izzót a biztonság kedvéért, hátha megjavul egykét anomália
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
Meglehetősen off téma, de van bárkinek ötlete arra, hogy az ablaktörlő karokat a kocsiról hogy szedjem le, ha teljesen rá van rohadva a tengelyre? Vettem (egy olcsó = gagyi) lehúzó célszerszámot is, de hamarabb tönkre tudtam tenni, minthogy lejött volna a kar. Két hete ezzel szopok...
Locsolgatom wd40el és rozsdaoldóval felváltva minden nap, de semmi.Ismerős javaslatára holnap kólával fogom beáztatni, de ha ez se jön be...
Esetleg nincs valakinek kölcsönbe egy vékony fejű csapágylehúzója?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Miért kell a kart levenni? Sérült? Én csak a fejrészt szoktam cserélni...
(#14887) dugynok: a fékfolyadék lemarja a fényezést. Ha már foszforsav, akkor inkább RO-55 rozadaátalakító, nem?
(#14888) kcsa: értelek, akkor tényleg muszáj...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
üszök
őstag
Bálnát mennyire kell szétbontani szelep állításhoz? Az értékeket nem tudja esetleg valaki?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kcsa
veterán
Folytatom az offot, aztán elhallgatok már Rájöttem hogy forszforsav (és az azt tartalmazó löttyök) nem lesznek túl jók, az ablaktörlőkar alsó része öntött alumíniumnak néz ki - de legrosszabb esetben is valami spiáter lesz - úgyhogy a sav nem túl jó ötlet. Na majd még gondolkozom.
-
TayRol
veterán
Feltettem a Tucanot, elég jó, bár meg kell néznem, mert mintha a térdemnél egy kis hűvöset éreznék, lehet, hogy valahol bejut a szél.
Arra még nem jöttem rá, hogy pl. délutánonként ha meleg van akkor hogyan kell összetekerni...
Illetve a Beverly 500-ason az izzócseréhez szét kell szedni a műszerfal idomot?
Az elmúlt 1000 km-t tekintve 4.25 a fogyi, ebben van 10% autópálya, a többi város.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #14897 üzenetére
Én most tankoltam 186 km-re 9,66L-t. Városban nekem ez már rekord...
És egészen meglepett a JCosta, hogy teletankkal is megint bement 10 alá.
Lehet, ha berakom a Polini rugót, amint lesz időm szerelni, megtáltosodik?
0-100: 9,4 mp 60-100: 5,8 mp (a 0-60 a szokásos: 3,6 mp) 200 m: 10,2 mp
A lustább verzióban ilyet csinált, amire írtam, hogy elég szánalmas/erőtlen:
0-100: 11,0 mp 60-100: 7,0 mp (0-60 elég gyenge: 4,0 mp) 200 m: 10,8 mp
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen