-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15951 üzenetére
A topikban volt már, aki hideg(b)en nem nagyon csipázta... Amúgy nem tudom a
választ a kérdésre (tanárbácsi): szerintem a gyártót kéne megkérdeznie erről.Szerk: viszont emlékeztem, hogy Pirelli volt az a gumi... És igen Pirelli EVO 22!
Minden stimmel, a mintázat is, ráadásul szettben EVO 21-gyel, a méretek is.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #15948 üzenetére
Akkor azt csereltesd. A konnyebb megoldas ha csapagyas, Ha nem, akkor lehet egy kis dorzsarazas utan esztergalni is bele. Nalam 15 euro lett volna darabja, plusz szallitas. es ki kellett volna preselnem a huvelyt is. Nah azt man nem. Feldorzsaraztam, es esztergeltattam bele masikat. 3K volt az egesz. 1mm- el lett nagyobb az atmerolye mint a gyari meret. Nekem is ilyen gumim van, szeretem, egy picivel melegszik lassaban mint a city, en egyebkent is a lakhelyem adotsagabol adodoan barmerre indulok van 6-800m es utszakasz ahol tudom melegiteni picit az oldalat is, viszonylag pici forgalmu utszakasz. Az biztos fekezeskor is jol fog, sokkal jobban muzsikal mint a dunloop.Amugy meg gyorsabban kopnak a robi gumik, tobbet fordul at mint a nagykerek.
De azert a 8mm minta melyseg eleg jo. . Tuls sok nem kell neki, par szaz km es bekopik.Mosquito34: En hidegen nem erzek elterest kemenysegbe az oldala es a kozepe kozott. Meleg mar valszeg elojonne valami elteres.
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15954 üzenetére
Lehet azért akciózzák veszettül, hogy 6000 Ft-ot visszatérítenek gyárilag.
Amúgy szerencsére (vagy szerencsétlenségemre!) kisebbek a kerekeim, így
az ilyen űrgumi (durrgumiöntvényből konstruálva, töménykénsavval elegyítve)
nekem nem játszik. Így legalább marad miből tankolni - 4300-ért raktam tele.
Szerintem a Madisontól, ismerve az iszákosságát ez teljesen korrekt...
Pofátlan drága (413,9 Ft/L) V-Powerrel, 198 km után: 5,2L/100 km a fogyi.Szerk: esőt ne is mondd, azt amúgy is utálom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15956 üzenetére
De az 1000-es gépe(de)t nem tankolod tele 4300-ból.
-
Hauptmann
addikt
Ma kipróbáltam a múltkor említett Forzát. Eléggé kényelmes cucc, a 'fokozatos' váltó is jó dolog, van ABS is rajta. Természetesen jobban megy, mint az X-Max, de más injektoros 250-eshez képest nincs viszonyítási alapom. Gondolom, a régi 19 Le-s 250-es Honda blokk van benne modernizálva.
Nem zörög, nincs fura hang, nem füstöl, szépen néz ki (bordó), de persze ez nem jelent semmit.
Még gondolkodom rajta.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15953 üzenetére
Ezen a képen úgy néz ki, hogy tűgörgős csapágyba van ágyazva cuccos.
Viszont nem is ez a fele ment tönkre, hanem a másik oldalon a "himbánál"...
Valahogy, a képet nézve, rögtön beugrott a pár éve olvasott Totalcar cikk címe.
Mondtam is a szerelőnek, hogy az meg jó drága, nem? Azt mondta, á nem,
valami párezer forint volt nemrég egy nemtudommilyen motorba. Namármost...
Ha az igaz, hogy "csak lengőkarral együtt lehet cserélni", az potom 25K/db.Szerk: viszont vérszívó barátunknak újabb muníció: kiszopósodott a szilent. A
motoros meg beszopósodott, hogy vagy lerak 50K-t két bizbaszért, vagy rájön
hogy egyáltalán mi a tököm lehet "dorzsarazni". Hiába no: biztos olvas minket
az öreg is, szóval az ő kedvéért. Nem hazudtolta meg magát a gép... Sok-sok
KM, és a közismerten kátyúmentes budapesti utak megteszik a hatásukat.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #15960 üzenetére
Nekem a azok a szilentek mentek tonkre, ami neked tugorgos csapagyas. Az nalam fem szilent, ket o gyuruvel kozeppen zsir futammal.
Neked a motorblokk hatartolo szilented pusztult el. Ennek van 3merete. Az kipreselheto, es barmely mas szilenttel potolhato. En nem vennem meg a kart is. Kolso, belso atmero es szelesseg alapjan keresnek bele egyet. Ha kell egy akkor lehet alakitani azt is . Autos alkatreszkent keresgelnek.
25K megb@assza...... Annyira ne maaaaannnn. -
kcsa
veterán
Konkrétan van szilent készítő valahol a mirek motor mellett is, egy kérdést megér bármikor.
-
DigitXT
félisten
Mindenképp körbekérdezek. Addig meg megy, ahogy eddig, Himbálózva.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #15950 üzenetére
Tőlem is kérdezték már, a gumi szélei miért nem olyan kopottak, pedig az enyém is kétkomponensű. Városban a menet 99%-ában egyenesen van a motor, kevés lassú kanyarban kell annyira bedönteni. Országúton is kevés a nagyobb kanyar, avagy 150 felett kéne menni.
Nálam a középső 6 centis íven látszik, hogy kopottabb és a szélső 2-2 centin, hogy ritkán (vagy sosem, nem tudom ) használt.
Neked még azért is kophat jobban, mert minden másnap mérsz nullaszázat. -
Hauptmann
addikt
Akit érdekel, megint van az Aldiban töltő.
-
kcsa
veterán
Valaki nem akar kockáztatni kemény 10 dollárt? Felesbe vehetnénk tesztelésnek egy ilyet. Nekem H4 kell, szóval ilyesvalaki jelentkezzen. Ha mer
3k buktát bevállalok, 6k-t nem szívesen
-
DigitXT
félisten
Kipróbálni én csak azért próbálnám ki, hogy elegáns mozdulattal dobjam be a
kukába, hogy ez szar. Valószínűleg mindenhova világít (kicsit sem pontszerű),
csak oda nem, ahova kéne, azaz vakítja a szembejövőt, de legalább nem látsz.Sima H4 xenonhoz tudnám hasonlítani, elméletben*, csak ez még rosszabb.
Sajnos a hagyományos, foncsoros lámpák jó vetítési képének része az izzó is.*: előbbit próbáltam s amikor a szerelő fordult egyet a géppel, fogtam a fejem.
(Mókusvadászatra mondjuk jó.) A LED-esben majd a venti murdel meg, elsőre.csongi: nem jó a link.
Grillo: nekem tuti befér, csak 3K-t is sajnálok a kísérletre. (A derót oldalt jön ki.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #15974 üzenetére
Nepper... Amúgy nagyon eltűntél index-ügyben: azóta kalimpálsz?
Szép az a T-Max, csak a futását és a fogyasztását nem nagyon hiszem.
Ennek ellenére nem ez a legnagyobb bajom vele, hanem az ABS hiánya.csongi: ezt be nem dugod hátulról* egy normál H4-es foncsorba...
*: elölről meg ugye csak a projektorokat, szóval nem vágom, hogy fér el.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Grillo #15971 üzenetére
A kábelen van a villás vége, mintha az lenne az izzó, magába a lámpatestbe a kábel megy. És én sem tudom hogy befér-e, csak már kíváncsi vagyok, hogy mennyit fejlődött a dolog
...és igen, tisztában vagyok vele hogy a ventilátor hal meg először úgyis. De mint fentebb említettem....
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #15975 üzenetére
Naná. De komolyra fordítva a szót, tényleg tudok egy Maját adni (csak még egy akku kell, de azt mindenképp kell vennem). Ha kell szólj.
Index ügyben eléggé eltűntem... Szentkuti sem ért rá, illetve a múlt hét nekem is totális káosz volt, nem tudtam a Kymcoval foglalkozni. Egyelőre még a kormánycsapágy sincs berakva (hehe, golyónként...) Ha az megvan, jöhet az elektonika bogarászása, valahol tutira zárlatos...
Malagutihoz megjött a bontott tank, mint kiderült azért ereszti a benzint, mert a kifolyó cső el volt törve. Rövid távú terv azt összerakni.
Btw. Nem kell valakinek egy doboz, platnival? Van egy fölösben...
www.dongosofor.hu
-
-
DigitXT
félisten
Nézd meg a képeket. Teszteltek egy powerledest is, ami ugyanúgy szar.
Indexbe, féklámpába (utóbbiba hekkelve*) nekem tökéletes. De ennyi.
A kivitelezés jobb, de az elvek nem változtak: mókusvakító. (Próbáld ki.)*: ugyanis helyzetjelző módban is vakított, előtét ellenállás kellett neki...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #15983 üzenetére
Ó, az a szerelőnek is elgurult a Kék Holdban anno... De összeszedegette.
Akartam volna bele fasza kúpgörgőset! De sajna vmi spéci méretű,szarolasz.Amúgy feltűnt, hogy ezzel a gumival könnyebb tologatni a motort. Mármint az
érzés olyan simább. Pedig a Heidenau sem búgott. Csak hát rücskösebb volt.
Egyszer egy busz mögött leoldott a kuplung, majd a lejtőn gurultam biciklizve
utána ~30-40-ig felgyorsulva: nagyon simán futott a gép, tetszik ez a Michelin.Majára visszatérve nekem meg egy akkum van elfekvőben.* Azt élesztgettem
mostanában a töltővel, mert hiába volt 12.8V, ha nagy a belső ellenállás, s az
indítóképessége a béka segge alatt van. Úgy tűnt, javul, pár napja meguntam:
lehet, hogy érdemes lenne próbálkozni életet lehelni belé? (Topin 6C80 ez is.)*: az a baj, hogy azt nem nagyon szeretik, ha nincsenek sokáig használva.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #15984 üzenetére
"... feltűnt, hogy ezzel a gumival könnyebb tologatni a motort..." - Vagy csak a rutin teszi. Hajdanán a Pannóniások is profi módon belejöttek e motortolásba, míg az MZ-seknek nem alakult ki ilyen rutinjuk.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TayRol
veterán
Ha valakinek cipő kellene, volna egy ilyenem, párszor használt, teljesen új állapotú, 45-ös méretben 29e pénz.
-
-
nyogo83
senior tag
Hetvegen nekiestem a karburatornak, mivel a heten elkezdett par csepp benzint csepegtetni maga ala a Madison. A karbi aljan egy csonkra huzott kis csovecske van a sztenderhez levezetve, onnan jott neha egy kisebb benzin folt a foldre.A karbiban az elzaro csavarjat nem mertem megtepni, mivel kb 15 evnyi termeszetes oxidacio boritotta be, gondoltam csak szetcsesznem a csavart. Mint kiderult, ez nem csak karbileereszto csonk, hanem a benzinszint beallitasahoz szukseges "kivezetes" is.
Eloszor kivulrol teljesen elpucoltam a karbit es erintetlen csavarokat, sok helyen gyari festekkel megjelolt(lezart) csavarokra bukkantam. A legmeglepobb az volt, hogy az uszohazbol konkretan enni lehetett volna.
Sehol egy zoldes trutyis lerakodas, semmi. Letezik, hogy Nemetorszagban ennyivel jobb minosegu benzin van(marnitn nincs benne ilyen undorito adalek), hogy nem hagy ilyen trutymot par honap allas utan a karburatorban?
Mindenesetre szep allapotban van a gyorsito membran is, a tolattyu is, tuszelep/feszek, minden.Most probalok nevezni egy szoporoller projektre( onkent ), konkretan 250-es Madison muszerfalat a jelenlegi helyebe beszerelni, mert iszonyatosan hianyzik a napi megtett km szamlalo.
Aprobb elteresek vannak, de kb plug&play belemegy.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Letezik, sajnos. Nalunk a Mol altal engedelyezett pancsok vannak. Lenyegesen gyengebb, xarabb minosegu benzint kapsz. Talan az Oil kutaknak van sajat uzemanyaguk kintrol, a tobbiek a moltol veszik.
Megjottek a gorgok, es a csuszkak. Haat boven van elteres az rms es ekozott. Olyan a szine, mint a Pulinak.
A belso suly forog a muanyagon. A sulya 25g. 10580, volt mindennel egyutt. Ha valakinek kell a gyari cikkszam szoljon.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Gyerekek, ma vettem egy Hondát. Nem motort, fűnyírót. Holnap hozzák ki. Biztos sohanemromlikel, csak olaj legyen benne.
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #15994 üzenetére
Meg 200 km/h fölé ne nagyon hajtsd, és úgy kimegy a világból.
-
Hauptmann
addikt
Azt tudja valaki, hogy az autó rendszámoknál miért maradt ki a teljes O betűs tartomány?
Új hozzászólás Aktív témák
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Filmvilág
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...