-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Golota
aktív tag
válasz csongi #16450 üzenetére
Külföldön még nem vettem robogót, de itthon külön "szakma". Egy mezei vásárlónak kb nulla esélye van, ha 1 millió alatt akar nagyrobogót venni.Motort már sokkal jobb eséllyel veszel normális példányt, mert az még mindig hobbi-eszköz és jó eséllyel a tulaj megfelelően gondoskodott róla. Én legalábbis kevesebb hazavágott roncsot láttam a nagymotorok között. A robogó meg az "ütni-vágni kell" kategória, kb. "Ócsóér lehessen közlekedni", ez a jelszó. Rendszeres olajcsere, karbantartás, állagmegóváűs stb ebbe nem fér bele.
-
Golota
aktív tag
válasz lehella #16454 üzenetére
Én ezt a kategóriát az aliexpresszröl szoktam venni, "Fox bomber motocross" névre hallgat. Az elsö párt 4 évig használtam (elázott és berohadt egy nagyobb túra után, de ez az én hibám), ami most van az 2 éve van meg. Tavaszi- nyári kesztyünek ideális. A mutató és középsö ujja gumírozott (könnyebb fékezni és kuplungolni), a tenyértönél börrel van megerösítve. Nyilván nem a védelem csúcsa (textil), de árához képest egyáltalán nem rossz. 15 dollár körül vesztegetik újonnan.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Nekem most ez az általam linkelt típus van, 4 éves és a bal tenyérnél van csak szétszakadva, már befúj a szél. 3500-ért ez egész jó képesség, de hátha van valami szebb-jobb
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
tigipuf
senior tag
Az létezhet,hogy a people 250 nagy plexivel kevesebbet fogyaszt mint plexi nélkül
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
tigipuf
senior tag
válasz Bogyó bá' #16462 üzenetére
Simán,kövér disznó vagyok 80-nál már lórugással felérő szelet fogok felsőtesttel .Ja és persze a "sámli,vagy budin ülős" üléspozíció is belejátszik 100%.
Ősszel tettem fel ,eleinte rohadtul idegesített,hogy gyakorlatilag nincs kontaktusom a menetszéllel,sokat elvesz a naked tipusú motorozás élményből.De gyakorlatilag munkába,boltba járós robeszről beszélek,így lehet fent marad nyárra is.Az oldalról plexi mögé bevágó széllel azért vigyázni kell,trükkös mutatványokra képes a people.Nagy pozitívuma a menetszél védelem mellett,a bögöly ,darázs,egyéb hatalmasra nőtt repülő ruha alá bebújó,mellkason szétcsattanó jószágok elmaradása.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
DigitXT
félisten
válasz tigipuf #16463 üzenetére
Nem kell ahhoz kövér disznónak lenni... Plexi nélkül én pl. alig bírok megmaradni
a Madisonon, úgy belém kap a szél. Viszont, sokkal csendesebb, mert nincs az a
dübörgés a turbulens áramlás miatt: mivel kisebb a végsebesség, garantált, hogy
rosszabb a légellenállásom, mint a nagyplexinek, valszeg többet is kajálna úgy.Szerk: plexi nélkül nem sokat mentem, elég csúnyácska úgy a gépsárkányom.
Ellenben a kisplexi átmenet a nagy (igazából nem a legnagyobb: normál méret!),
és a plexi nélküliség közt, s hát annál is voltak problémáim a menetszéllel anno.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #16464 üzenetére
Nekem a GS-en nagyon bejött a nagy plexi. Szerintem a legrosszabb a kis plexi, rosszabb mint amikor semmi nincs a motoron. Zajos is, de a menetszéltől / bogaraktól / esőtől sem véd igazán. A mostani naggyal 130-140-nél szinte nem ér a menetszél, csak a sisakom legtetejét cibálja, pedig simán átlátok fölötte, nem kell soha átnézni rajta (az államig ér kb.)
szerk: nekem először úgy tűnt, hogy 4,0 literről 4,2-re növelte a fogyasztást, de azóta kiderült hogy csak azért, mert gyorsabban megyek/mentem menetszél híján. Ha a tempó azonos, akkor nincs kimutatható különbség. Viszont sokkal-sokkal komfortosabb (nem tudom, nyáron a gatyarohasztó melegben mennyire lesz zavaró).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz tigipuf #16463 üzenetére
Nekem nagyobb plexim van, de mivel két méter magas vagyok, így a sisakom tetejére ez is bőven ráküldi a szelet. Plexi nélkül kínzásnak élem meg a motorozást, 60 felett kapaszkodni kell és a hokedli üléshelyzet miatt, blablabla... szóval nem kellemes. Naked motorral mentem már, az nem ilyen (apropó, befizettem egy nagy A jogsira , már KRESZ vizsga időpontom is van).
Nyáron is plexivel megyek, de ha összehúzom magam, akkor kicsit gyorsabban tud menni a robi plexi nélkül. Persze eddig mindkét nyáron kipróbáltam, hogy milyen plexi nélkül, pl a robogós vezetési tréningen is így mentem, sőt helyben a dobozt is levettem, azt sose szoktam.
Fogyasztást valszeg minimálisan befolyásolja, bár nem megy az ember 60 alatt sokat, de azért nagy sebességgel sem, ilyen mocinál inkább a gyorsítás, lassítás számít elővárosban. -
Hauptmann
addikt
-
huszi.gyb
senior tag
Ma elvitték Maját... Nem maradt motorom, az új Marcellnél. Vennem kell valamit...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Burt1793 #16469 üzenetére
Végül is... Van egy Cygnusom (Szentkuti kolléga vette a nevére, de még nem fizette ki). Beszámoltam Majába, de neki kellett, így én pénzt kapok csak... Agyalok rajta mi lesz a következő projekt... Amíg a Swiftet nem adom el, nem igazán akarok venni semmit, de azért nézegetek, hátha van valami jó...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #16472 üzenetére
Télen elkezdte, hogy nagy gázra néha befullad... Gyertyacsere csak ideiglenesen tűnt megoldásnak... Aztán jött az, hogy állt pár hetet, és indulás után (melegen is!) úgy füstölt, mint egy gőzmozdony... A végén a hűtőfolyadék is eltűnt a rendszerből elég rendesen (valószínűleg kipufogón át távozott...), és még melegen nehezen is indul... Szóval ment Marcellhez, hengerfej gyanúval... Remélhetőleg a tömítések teljes cseréje és egy karburátor pucolás megoldást nyújt minden problémára. Több dologból is látszik, hogy valószínűleg néhány évet állhatott a motor, lehet, hogy eddig bírták a tömítések...
Burt: Kell valami, nem lehet mindig Stiloval járni.
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz szentkuti11 #16477 üzenetére
Mi lett az YBR-el?
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #16477 üzenetére
Van az a régi vicc, hogy " hát... a csütörtököt nem fogod szeretni..."
-
kcsa
veterán
Ma azt hittem megdöntöm minden idők fogyasztási rekordját, XI kerület legszélébe robogtam oda-vissza, de hazafelé bezuhant a szintmérő
Szomorú, de ez a legizgalmasabb robogós történetem mostanában
Ui. : ja és felraktam a kötényt mert múlt héten fáztam, szóval mostantól kezdve 30 fok várható.
-
Burt1793
veterán
Hagyd fent légyszi.
Nálam sincs semmi érdekes, a műszaki fog lejárni.
A te fogyasztásod még mindig több az enyémnél? Nekem 3,4 liter/100km-nél sose több.A mutató jó szar, nekem simán a legaljára megy már 225 km felett, pedig akkor se megy bele 8 liter se. Amikor 230 fölé megyek, akkor épphogy belecsurog a 8 liter.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #16477 üzenetére
DE! Orosz rulett gyufával! 5 szál gyufáról lekaparjuk a foszfort,
majd összekeverve egy hatodik, sértetlen gyufával elhelyezzük
őket egy gyufásdoboz oldalából készített alkalmatosságban.
A frissszopórollernagyrobogó tulajdonos ezután vakon kiránt
egyet és lendületből bevágja a szerzemény alá, ahova előzőleg
már locsolt megfelelő mennyiségben üzemanyagot. A "játékot"
kizárólag a Duna parton játsszuk, hogy legyen hova berúgni az
égő roncsot, ha pont SZERENCSÉJE volt a "beavatottnak", azaz
rögtön a jó gyufát húzta elsőre. Ha nem, húzhat mégegyszer.Alternatív játék: a hibák felderítése+pénz vég nélküli locsolása!
(Aminek a végén vagy jó lesz a vas, vagy kezdődhet a rulett.) -
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #16485 üzenetére
Egy új korában Mo-ra került, 40 000km-t futott 21 éves jármű csak jó lehet, nem? Legalább nem a tésztazabálók élték le.
Amúgy tényleg egész egyben van a gép...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Mindenkinek aki már unja, hogy az a legizgalmasabb történése, hogy 3.4L, vagy
3.5L lett-e a fogyasztás 100 km-en, tudom javasolni, hogy tuningoljon! Garantált,
hogy lesz mit baszakakodni a géppel, és lesz mire költeni... ha most nem lenne.A magam részéről pl. elektromos üzemanyagszivattyú* beépítésén ügyködök.
Ezen kívül esedékes lenne az olajcsere... és "rá kéne nézni" a szelephézagra is.
Hézagmérőm már van, szelepfedél tömítés is, nyomatékkulcs is: mi baj lehetne?*: nincs különösebb oka, hacsak az a régi lemez nem, hogy szeretném valamivel
pontosabban mérni a fogyasztást, aminek szvsz bezavar a membrános szivattyú.
Namegaztán azzal szivattyúzni sem lehet, ha nem jár a motor, szóval tesztelésre
sem az igazi, ha kalibrálni szeretném a mérőt.És izgalmas lesz: 5.2 vagy 5.3 L? -
huszi.gyb
senior tag
Ezek hülyék... Runner 180 FRX 2T. Egy kép, aránylag szép, 215e... Majd kiderül, hogy nincs papírja... Semmilyen, külföldi se... Van olyan elmebeteg vadbarom aki ennyi pénzt ad egy halom alkatrészért?
szerk.: Hahun is 1db rendszámos van...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #16490 üzenetére
Lehet, hogy FXR-t kéne keresned. Amúgy érdekes, hogy venni kéne vmit,
amikor ott van egy kiváló állapotú Maja a szerelődnél. Oké, most éppen picit
kehes, de épp azért van a szerelőnél, hogy (ismét!) kiváló állapotú legyen.
Ha kész lesz, akkor mit csinálsz az FXR-rel? Vagy úgy vagy vele, mint én
2014 őszén, hogy sosenemleszkész, és addig vennél egy tartalék gépet?Ui: nekem eladni kéne inkább, mint venni. Van egy alig használt Multivarom,
ami jó a Burgman 400-ba is, és tavaly valami 50K-ba fájt. Mi pénzért lehetne
ettől megszabadulni? Nagyon jó cucc, csak felesleges a Madisonhoz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16492 üzenetére
Köszi! A J.Costa esetleg? Burgik kb. repülnek vele, Madison meg... Hagyjuk.
Megnéztem, hogy mennyi futás van bennük: J.Costában kevesebb, mint 3000 km,
Multivarban 5000 km, de a görgőiben csak 500, szóval szinte újszerű a cuccos. -
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16494 üzenetére
Megfogadva a tanácsaidat. Hátha...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16491 üzenetére
FXR akart lenni.
Furcsa 1 motorral, mostanában úgyis volt pár... Plusz a tartalék motor mindig jól jön... De csak olyat vennék meg, amit később el is tudok jól adni, és rövid időn belül aránylag keveset kell ráfordítani... Kvázi befektetésként.
Maján azért voltak nyomok, amik arra utaltak, hogy a motor sokat állt (ezért is lehet valós a 45e km), valószínűleg a tömítések ezért fáradhattak meg, legalább is ez a feltételezés... A többit majd Marcell megmondja... (btw. fel is hívom)
Az eladó cuccokal kapcsolatban írok privátot, úgy gondolom én is, hogy Mosquito által írt árak a reálisak.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...