-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz Debilon #16598 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy egy hosszabb túrán máshogy megy az ember, adott esetben nem is lassul sokat 50 alá, ami jótékony hatással van a fogyasztásra, akkor is, ha amúgy nyélgázzal megy nagyobb sebességgel (persze nem folyton).
kcsa: motorféküzemben nem is hallható nagyon berregés 😃 milyen autó ez? 😃 Ha olyan jó füle van a kollégának, hogy a gördülési és szélzaj mellett a dugattyúk súrlódását vagy a szelepek mozgását, vezérlés zaját hallja, akkor az dicséretes és tényleg nem a minimálisan befecskendezett tüzelőanyag miatt zörögnek ezek.
PH-n van típusspecifikus topik? Külföldi oldalak nem jobbak?[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz Burt1793 #16602 üzenetére
ez a kevesebb fogyasztás úgy lett, hogy szerpentinezés közben gáz-fék-gáz-fék, elég kevés egyenes és egyenletes sebességű szakasz jutott arra a tankolásra. előtte és utána itthoni tankolás, ahol több egyenletes sebességű szakasz volt, mégis több lett a fogyasztás
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
lehella
senior tag
Sokakkal vívtam én is szélmalomharcot (meglepő, hogy ennyire sötétek, alap szerelést elvégző emberek is az autós világban) ebben a témában, nem lehet mit kezdeni velük. Volt aki szerint akkor felrobbanna a motor, ha nem kapna üzemanyagot tolóüzemben Sokan nem tudják, de már a kocka Ladákon is volt ilyen elektronika, ami elzárta a nyál útját motorféken.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Debilon
addikt
válasz tikshow #16606 üzenetére
magyar: 4,2 (mol encs)
szlovák: 3,7 (slovnaft, zdiar)
újabb magyar: 3,9 (mol edelény)muszáj volt tempót mennem, mert lemaradtam volna, sokat nem tudtam finomkodni sajnos az ismeretlen terület ellenére sem
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #16608 üzenetére
Mekkora a tank? Mindig "csutkára" nyomod, teljesen ugyanúgy tankolva?
Bogyó bá': ez nagyon jó. Hogy egy kis ON is legyen, szerintem megint
megborult a Dr. Pulley görgő. Elmentem tankolni*, és utána gyanússá vált,
hogy alacsony fordulaton már megindul. Egy-két lámpával később meg tök
egyértelművé, hogy nagyon gázos, pont mint anno a Multivarban.** Szóval
csodagörgő ide-vagy-oda, ha egyszer "rossz kedve" van, megszívtad vele...*: természetesen a megborulásnak köze nem lehet hozzá, csak azért írom,
mert vicces, hogy különösebb kifolyás nélkül belement 11,14L.... 201 km-re:
lelki szemeim előtt már láttam a valóra vált rémálmot a budaörsi emelkedőn.**: anno a Multivart hibáztattam, mert abban többször előfordult. Ebben nem:
eddig nem volt vele baj, de ha egyszer előfordul, előfordulhat máskor is.Szerk: volt alkalmam mérni is így gyorsulást, hát elég szánalmas lett.
Ilyen szarul a J.Costa-val se ment, persze nem normális "kettesben" rajtolni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #16614 üzenetére
Na, az már mond valamit. Nekem csak 12L, és mindig teletankolok, persze!
Csak az, hogy a középsztenderen éppen a hátsó kerék felé billen-e a motor,
vagy épp az első kerék felé okoz egy laza 1L-es (betankolható) különbséget.
Nálam sajnos elől van a tanksapka, szóval könnyű úgy túltankolni, hogy egy
nagyobb fékezésnél elkezd belőle ömleni. (Meg hőtágulás után magától is...)Szerk: lényeg az, hogy egy jó fél literes szórása simán lehet emiatt, nálam.
Ezért, az irreális értékeket ki szoktam átlagolni, mert ugyanolyan használatnál
ugyanazon a kúton ugyanazt tankolva nem lehet, hogy egyszer 4,9 máskor 6,1.
Hogy a szlovák benzin ennyivel* jobb, hosszabb távon tudnád tutira mérni.*: fél liter már nem mérési hiba, ha mindent tökéletesen csinálsz, és nem olyan
hüle, olasz motorod van, mint nekem... (De a 0.2-re azért én nem adnék sokat.)[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Szombaton elmentem megnézni a T Maxot.
Menetdinamikára ,hangra nagyon tetszet., csak volt egy érdekes finoman zörgő hangja alapjáraton és fordulaton is. A motor újrafényezett felirat nélkül. Úgy hogy maradt a doktorúrnál.Más: Motor és alvázszám alapján ki lehet deríteni egy Kawasakiról hogy melyik országból való, és mekkora a teljesítménye? Nagyon nagy segítség lenne ha esetleg valaki tudna ilyen infoval szolgálni.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Debilon
addikt
válasz DigitXT #16615 üzenetére
az SW-T annyira nehéz, hogy nem tudom megemelni az elejét, billegés kizárva (pedig párszor jól jönne) csak rendesen belekapaszkodva lehetne az elejét megemelni, úgyhogy a tank mindig ugyanúgy áll ha töltöm
az a 0,2 az tényleg nem sok, azt már Magyarországon tankoltam és Edelény-Paks távon lett ennyi
és sajnos nem tudok hosszabb távú tesztet a szlovák üzemanyagból
bár egész jól bírta a gép a 2 nap alatt a szerpentinezést és a hegyre le és fel meneteket, 12% körüli emelkedők, km-eken át tartó folyamatos emelkedős, szerpentines utakat.cirka 590 km a 2 nap alatt amit a hegyekben raktunk bele
más: farmerre vagy nadrágra kívülre felhúzható térdvédőt tud valaki javasolni, ami használható (főleg ha véletlenül elesek védjen is)
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz balazs1011 #16616 üzenetére
teljesítményt talán, szerintem csak a gyártás helye van belekódolva, autóknál legalábbis tuti
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
balazs1011
aktív tag
válasz Debilon #16618 üzenetére
25 kW -> 34 LE , 2003- ban már ez is számított????
Első forgalomba helyezéskor ezt írták a forgalmiba.
Hihető???????---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Debilon
addikt
válasz balazs1011 #16620 üzenetére
én elhiszem, bár nem tudom, hogy miről is van szó, csak annyit olvastam, hogy kawasaki
ha első forgalomba helyezéskor ezt írták, akkor valószínűleg úgy van, de ha megkérded a kawasaki magyar képviseletet szerintem tudnak segíteni (ha akarnak)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
-Mosquito-
őstag
Kcsa
Be kéne linkelni a Ford topikba.. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16624 üzenetére
Már más felhozta
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16626 üzenetére
Mivel a modi épp lekapcsolta a dolgot, nem folytatom, de mosolyogtam rajta:
"Szvsz ez autós topikba való téma."
Szerintem oda se, mert aki ennyire nem vágja a fizikát, hogy még a lendület
fogalmát sem ismeri (és hogy bizony az a jól felgyorsított tömeg nem áll ám
meg olyan könnyen magától), inkább ne vezessen autót, mert közveszélyes.Az 1.4-es csodajárgányt már meg se említve: nekem olyan, de olyan limitált
szériás motorkerékpárom van, aminek a hengerűrtartalma csak 383 ccm, de
az olajtartályba 2200 ccm tölthető. És ezt rá is írják. Szóval akkor 2.2-es! -
lehella
senior tag
Esemény dús hetem volt és még nincs is vége.
Hétfőn késő este vettem észre, hogy úgy mentem Kápmegyerről Máriaremetére haza, hogy nem égett a hátsó lámpám. Vicces volt, mert megelőztem egy 40-el cammogó rendőrt a házunktól nem messze és rá se villogott Legalább a rendszám világítás megy.
Kedden feldőlt a motorom oldaltámaszon, pici festék sérülés lett csak, semmi vészes. Szar volt a talaj, sose volt még ilyenem...
Tegnap majdnem elkúrtam egy gyalogost a Szépvölgyi úton, két sáv a Kolosy tér felé, beállva, én előzök balról kb 30-al. A droid felém nem nézett mielőtt kijött volna, satufék, balrahúzás, tőle fél-fél méterre álltam meg. Néz mint a majom, kérdeztem hogy körbenézés? Visszaszól, hogy szembe sávban előzés? Mondom hogy lehet a lámpánál előre menni és a felezővonalon megyek. De szembe sávban??? Mondom tökmindegy, ha nem nézel körben elütnek!
Ma már inkább autóval jöttem dolgozniwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
martillo
tag
Sziasztok,
Kacerkodom egy nagyrobogo beszerzesen, leginkabb napi munkaba jarashoz, ingazashoz, kb 2x15-20km/nap.
Yamaha X-MAX 250-et lattam egyet, viszonylag jol kinezot, 2006-os evjaratut, ~450.000 Ft kornyeken.Erdekelne a velemenetek a motorrol, az arrol, hogy realis-e, mire kellene figyelni vetel eseten?
Illetve barmi praktikus alternativa, ha van, koszonom!Keret max fel milla, cel a munkaba jaras, esetleg alkalom szeruen Balcsihoz/Velencei tohoz leugrani ket szemellyel kenyelmesen, nem rohanva.
Koszonom!!!
-
-
tikshow
addikt
válasz martillo #16631 üzenetére
2007-es az enyém.
Típushibát nem tudok mondani. A hátsó lámpa lógni fog, az elöl lévő műanyag ami végig ér keresztbe és magába foglalja az indexet valszeg törött lesz, vagy javított(sokszor nem 5 csavarral rögzítik a plexit, vagy simán eltörik és visza magával ezt az elemet is, ez a nagy GIVI plexisekre jellemző), a csomagtartó nem fog fent maradni, mert rossz lesz a gázrugó.
Egy éve hű társam, olajcserén, fékbetétcserén és -17 fokba aksi töltésen kívül semmi nem volt vele. Idén lesz esedékes egy hátsó betét csere, szíjcsere és szelephézagállítás, de csak azért, mert kilométerbe itt tartunk.
A világból ki lehet vele menni(pl.: Budapest - Balatonfüred - Budapest az M7-esen), habár csak urasan 100-110-el, felette már nagyon erőlködik addig viszont relatíve dinamikus a 20 lóerejéhez képest.
Amivel érdemes lehet számolnod vásárlás utáni költségként(nagy része mindegyik motornál áll, de más árakkal):
- Olajcsere - kb 10.000 munkadíjjal
- Szíj - kb 8.000 + munkadíj
- Fékbetét első - 4.500 (EBC Gold, van olcsóbb) + munkadíj
- Gumi (Metzeller Feel Free Wintec, a legdrágább ami rámegy) első-hátsó: 45.000 + munkadíj
- Izó csere (Osram Night Racer 90, HS1 - a gyári elég gyenge) - 2db, 5.000 + munkadíj
- Csomagtartó gázrugó - 6.000 + munkadíj
- Első teleszkóp olajcsere - 20.000 munkadíjjal
- Fogyasztás: 3,5-4,0(plexi mérettől függően), egy tankkal a lámpa kigyulladássáig kb 250km (előfordult már 300km is) tehető meg(10l)Szervizbe én a XIII. kerületi Karasnába hordom, abszolút jól dolgoznak, 5.000 forintos óradíjuk van. Van egy nagyon jó szerelési útmutatóm, azzal elég sok mindent megcsináltam rajta már, de a motort/hajtás, felfüggesztést érintő dolgokkal mindig szervizbe megyek.
U.i.: Ja de mégis eszembe jutott egy típushiba. A fekkarok egy idő után elkezdenek ragadni, ezt ne úgy értsd, hogy beragad, hanem, olyan lesz, mintha kiment volna a kenés belőle, tehát egy kicsit nehezebb, gumisabb érzésű lesz amikor behúzod. Ezt a Karasnába secc perc alatt orvosolják neked, az okát nem mondta a szerelő, állítólag jó biznisz és más motornál is van.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Na ma szétszedtük a Leot, hogy ránézzünk a hajtásra... Érdekes kép fogadott (tovább nem sikerült bontani légkulcs hiányában, de képről látszik mit kell venni... )
Érdekes, hogy elég jól ment így is, pedig a szíj is eléggé kuka.
Jövő héten berendelem a variot, kuplungot, szíjat, és görgőket (valamint egy elektromos ütvecsavarozót)... A hátsó kapaszkodó már félig előkészítve a festéshez, kap alapozót és Ral9006 fedőréteget.Kedden hívom a hódokat, aztán kap két új City grip gumit... Akkor már csak a teleszkópokkal kell foglalkozni (ha akarok), de lehet, hogy meghagyom az új tulajnak. Most már jól dolgoznak, csak picit nyikorognak...
Egyébként eladva, de majd csak szeptember elején kerül az új tulajhoz, ismerősöm...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Ilyen állapotú robogók járnak az utakon, hogy szegény tolvajnak is rögtön szervizbe kell vinnie? Hát milyen világ ez?
-
huszi.gyb
senior tag
A mai napon lekerült a hajtás a Leonardoról... Köszönet ezúton is az ütvecsavarozóért Kcsa-nak.
A vario csavarja nagyon nehezen akart engedni, de én nyertem. A kuplung könnyen lejött.
A kuplungnál és a főtengelynél is minimális olajsár található volt... Azonban a variátor belsejében... Na ott csodás dolgok vártak rám.. (A fénykép a 3. féktisztítózás után készült)...Miután kipucoltam, meglepve tapasztaltam, hogy a csúszkák és a görgők (Malossi) semennyire sem koptak meg. A nyomólapon viszont látható némi kopás (valószínűleg ezért zörgött...).
A görgők szárazra törlésekor vettem észre, hogy eltérnek a gyári mérettől (11vs 14g). Kezdett gyanús lenni, hogy talán Malossi Multivar van benne? És igen, a Varioban is megtaláltam a Malossi feliratot. Úgy gondolom, visszaállítom gyárira úgy adom el (legalább a költségeim egy részét fedezi a multivar) Ugyanitt multivar eladó
Tegnap nekiláttam a kapaszkodót is lefesteni... Azt hiszem homokszórás lesz belőle...
A Soproni és az Obi reklám nem fizetett hirdetés
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #16646 üzenetére
Akkor ok , csak finom homok legyen, ne durva. .
A spray csak reszlegesen jo, sajnos a felni festek sem egy nagy teher birasu, konnyen kopik.
Ha megis azzal fujod, akkor valami jo lakkal fujd at, az jobban birja. .
En a hajedben meg neznem mennyi lenne eloxalva, az strapabiro, mar ha az a koltseg belefer. -
balazs1011
aktív tag
Sziasztok.
Igaz nem T Max, és nem is nagyrobogó, de talán nem kerülök ki a csoportból---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #16648 üzenetére
Képet nem raktál be, de én facebookon már láttam. Gondolkodtam is, hogy beszóljak-e, hogy defurcsa t-max ez, aztán inkább mégse
-
balazs1011
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban