-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1011
aktív tag
Sziasztok.
Rég jártam erre, a tapasztalatotokra lenne szükségem 2005-ös Yamaha T Max 500-zal kapcsolatban?
Vásárlásnál és szervizelésnél mire kell odafigyelni?
Vannak típushibák?
Válaszokat előre is köszönöm.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #16551 üzenetére
Na, az érdekes lenne, ha lenne itt egy T-Max tulaj, végre.
Amennyire én tudom, a régi (és a 2005-ös az nem új) még
karbis modell enyhén iszákos, jó 8-9L-t is bever, ha húzod!
Ezt nevezhetjük típushibának is. De ne vedd készpénznek.Mondjuk azt is mondják szedi a lábát rendesen: ha veszel,
feltétlenül írd meg, muszáj lesz gyorsulnunk egyet, vmikor.Szerintem odafigyelni főleg arra kell, hogy ne roller legyen.
Tudom, ezzel semmit se segítettem. De ismered a topikot:
egy 12 éves vas, ha még esetleg olasz import, netán occó,
mert az kelendő, hozzátekert órával, igazi időzített bomba. -
balazs1011
aktív tag
válasz DigitXT #16552 üzenetére
Ha jól tudom akkor 2004-ben volt a váltás karbisról injektorosra.
Tavaly már egyszer megnéztem egy ilyen motort ami itt van a közelben. Tényleg szép és jó állapotban van, fogorvos a tulaj, és napi használatban van.
Csak az ára egy kicsit sok. Tavaly még csak érdeklődtem ,mert
akkor még meg volt a Beverly.
Jó jenne tudni a típushibákat, nehogy úgy járjak mint a Beverlyvel és mint
itt nagyon sok mindenki. (szopóroller) 50 párezer km van a motorban.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Hauptmann
addikt
válasz balazs1011 #16553 üzenetére
Szerintem a T-Max eleve hatalmas nagy szopóroller, már az alkatrészárai miatt is. Én ismeretlen előélettel nem vennéák, akármennyire is jól néz ki.
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #16553 üzenetére
Ez a cikk alapján minimum a facelifteset keresném én is. Drága, de legalább a fenntartása is
De ha megveszed, remélem tudod hogy van egy utad ide felénk
-
balazs1011
aktív tag
Hauptman biztos forrás csak az amit a szalonból én hozok ki, a többi az lutri. De a használt közt is van jó.
A cikket elolvasva tényleg egy költséges játékszer. De talán a 3 év alatt ebbe is bele tudok tenni 3000 km-t
Kicserélek mindent, ami esetleg rossz rajta, aztán eladom. A Beverlynek a formája fogott meg annak idején, de nem mondható stabil motornak. Talán ez majd az lesz.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #16551 üzenetére
Itt biztos több,pontosabb infót találsz. Majestyclub Min 3-4 T Max tulaj van.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #16557 üzenetére
Köszönöm az infót és a linket. Igaz ritkán vannak a bejegyzések.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
tigipuf
senior tag
válasz balazs1011 #16558 üzenetére
Mert ritka is a Tmax mint a fehér holló
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
nyogo83
senior tag
A felnimrol egy-ket nagy foltban pereg le a festek. Rendbe akarom tenni, a kerdes az, hogy mit lenne erdemes vele csinalni?
Nyilvan otthon nem allok neki legyalulni a festeket, mert ahol tapad, ott a budos eletbe nem jon le a csupasz femig, viszont ahol lejott, ott meg tipikus alu korrozios durva felulet van.
Szoval homokfujasra mindenkepp elkuldom, hogy szep egyenletes legyen a felulet.
A lenyeg, hogy szintereztessem vagy fenyezzem le?Az is felmerult bennem, hogy veszek ket felnit, (kb 3-5k/db) es azokat rakom rendbe, addig se alljon napokat a robogo. Gyulolom a BKV-t
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #16560 üzenetére
Eloxaltasd!
Hiaba szinterezel, ha nem kapja meg az ala kezelest az is rossz lesz.
Illetve sosem lesz olyan ezust mint az elox.
Ha oldoszeres festes lesz, akkor is fontos az alapozas, az alumnal, azonnal kezdodik az oxidacios folyamatat, amint paraval levegovel erintkezik, es a sima festes alatt ez folytatodik. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16562 üzenetére
Koszi!
Termeszetesen ha festve lenne, akkor rendesen alapozva, normalisan lenne fenyezve. Porfesteshez meg szinten elokeszitik, hogy jo legyen.
De nem rossz otlet az eloxalas se. Igazabol porfestos rengeteget talalni itt pesten, nem is olyan veszes arban dolgoznak(kb 5k/felni a lakkozzassal egyutt).
Viszont eloxalassal kapcsolatban meg arat se talaltam. -
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #16558 üzenetére
Itt az idő, pörgesd fel a fórumot.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #16565 üzenetére
Rajuk kerdezek. Elsore en is oket talaltam meg, meg egy masik kisebb csaladi vallalkozast.
Kicsit mas tema:
Van valakinek tapasztalata NZI bukosisakok teren?
Miskolci a forgalmazo, viszonteladonak az Eleven motors van megadva pesten, de sajnos naluk alig van 1-2 darab keszleten.
Nagyjabol megvan hogy mekkora sisak kell, felnek berendelni(bar gyanitom megoldhato lenne a meret csere). -
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #16566 üzenetére
Az eladó per pillanat rossz néven vette hogy hétvégén érdeklődtem.Mondom, orvos, nem kenyérre kell neki az ára.😃
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
Nagyon OFF, csak részben kapcsolódik... HA igaz, hogy egy STOP táblánál
lassítás nélkül hajtott egy autó elé, akkor szörnyű, de önhibás baleset. R.I.P.Nem azzal van baj, ha valaki megy, mint a barom, csak tudja, hogy hol lehet.
(Pl. a mercis maffiózó, aki nyomott egy kövér gázt, de nem ment túl gyorsan,
csak olyan 120-130-cal, szerinte, és csupán amiatt halt meg két ember, mert
szerinte neki nem adták meg az elsőbbséget. Aha. Ha nem láthatták, bukó.)Szóval nem ártana vmennyire ésszel közlekedni mind autóval, mind motorral,
neadjisten biciklivel is. Szegény robogós csajon látszott, hogy halálidegesen
állt félre, miután pár centivel megúszta taxis balfaszságát, aki jobbra indexelt
a mellékutcába, majd a behúzódás után betépte balra, hogy megfordul. A kis
50-es 2T meg normál követési távolságból épp kikerülni készülte... Megúszta.
(Na jó, ez kicsit symbianos történet lett: ma este láttam, messziről... De már
húztam volna én is elfele, mert nagyon nem bírom a 2T szagát. Mázli, hogy
azért annyira nem siettem, így engem se tudott kivasalni az "okos taxis"...)Az a szar ezekkel, hogy váratlan helyzet, az ember lefagy, hogy ez most mi?
Hogy egy kis ON is legyen: annyira nem ritka a T-Max, hogy ma kettő is jött
velem szembe munkába menet. Szóval van belőle, de azért nem népmotor...
(Mindkettő fekete volt, múlt héten meg egy kékkel kergetőztem. Szóval 3 db
legalább fut belőlük Bp-en. Ha a mai kettő nem ugyanaz volt kétszer LOL.)Másik megjegyzés: a hétvégi állásban 83%-ra merült az akksi, és ezen a 15
perces út sem sokat tudott tölteni, mivel végig xenonnal mentem. Hm. 12,6V.
Nem annyira nyerő dolog ez az akkunak. Túl sok a készenléti fogyasztásom.
Vagy csökkentek rajta, vagy tehetem rá hétvégén a töltőre, hogy "kíméljem".
Mondjuk annyira nem kíméletes dolog állandóan tölteni 14,7V-ig. Akkor már
inkább csak tápegység módban, mert az 13,6-on tartja (azt meg szereti).Szerk: xenon nélkül lehetne durvábban tölteni, csak az meg megint nem vmi
kímélő visszatöltés, mert egy 15Ah akkunak rohadt sok lenne kb. +8 Amper.
Vagy amennyit felvesz, na. (A xenon mindenesetre nagyjából ennyit bekajál.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #16569 üzenetére
Sajnos azota meghalt! RIP
Sajnos ennek a kutyunek is van fogyasztasa, es raadasul allando. Ezt sokkal okosabban kellett volna megoldaniuk. Egy hetvege alatt igen sok ekkora feszultseg veszteseg, gyorsan haza lehet vagni az akkut.
Vagy tegyel be egy relt, ami xVolt alatt lekapcsolja ezt a kekfogas kutyut. Vagy egy fizikalis kapcsolo, lallas utan lekapcsolod, indulas elott pedig fel, igy is megtudhatod a valos fogyasztast allo helyzetben.
A kilometer ora fejegyseg is allandoan aramot kap, az is kajal. A ketto egyutt sok.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16570 üzenetére
A kékfogas cucc 1 mA-nél kevesebbet szív miközben logol: bőven maradhat.
Igen, sok ez a zuhanás egy hétvége alatt. Kb. 22.3 mA fogyasztásom van, és
ebből 10 mA, hogy az UTCOMP ne felejtse el a dátumot... Meg kéne néznem,
hogy esetleg az utólagos műszerek (benya, olajnyomás-, fordulatszámmérő),
amik lekapcsolásáért nem kár, nem csámcsognak-e el pár mA-t szintén: még
a gyári óra lekapcsolása is szóbajöhet, csak az a napi számláló százmétereit
felejtené el. (A km-ek megmaradnának, azokat úgy néz ki epromba menti.) -
DigitXT
félisten
válasz csongi #16576 üzenetére
Az akkura van kötve közvetlenül. Szoftverből meg azt tudja, hogy 15Ah és sanyi.
Ha rácsatlakozom kékfoggal, nagyjából fél másodpercenként frissíti a mért feszt
és a hőmérsékletet. (Nem közvetlenül akkuhőmérséklet, a cuccban van a mérő.)Ha nem csatlakozom rá, akkor 5 percenként logot készít... Egyelőre nem jöttem
rá, hogy hogyan lehetne kiexportálni belőle (ha egyáltalán). Andoridos szoftver.Azt nem tudja, hogy mi mennyit fogyaszt... De a gyors változásokat "kiátlagolja"
hogy ne ijesztegessen, ha felkapcsolom a xenont, hogy jajj, lemerült az akku. -
tigipuf
senior tag
válasz Hauptmann #16572 üzenetére
részlet egy cikkből vagy igaz vagy nem:
Így aztán „Ricsi” 2015-től már önállóan alkalmazta azt az értékesítési technikát, amit volt főnökétől sajátított el: német banki finanszírozással, Németországban bejegyzett cégen keresztül luxusautókat ad (36-48 hónapra) tartós bérletbe - Magyarországon. A gépkocsi értékétől és a bérleti konstrukciótó függően, 20-25 százalék saját erő befizetését követően, havi 1000-2000 euró lízingdíj megfizetésével juthatnak hozzá nagy értékű, német rendszámú autóhoz olyanok, akik szeretnék elkerülni, hogy az adóhivatal felfigyeljen rájuk. Ennek a szisztémának ugyanis az a lényege, hogy a valódi bérlő neve rejtve marad a hatóságok előtt. Ezért aztán a kliensek jellemzően olyan személyek, akik nem legális forrásokból finanszírozzák a luxuséletvitelüket, amelynek elengedhetetlen kelléke a méregdrága, nem ritkán 50-60 millió forint értékű autócsoda. A Molnár közreműködésével Magyarországra kerülő gépkocsik rendszámain MB betűjelzés olvasható, amely Miesbach város területi kódja. A „csodaautók” magyarországi bérlőinek „igazolást” állít ki a németországi cég, amely lehetővé teszi, hogy magyar állampolgárok Magyarországon használhassák a gépjárművet.
Forrás: https://kuruc.info/r/6/173075/"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok! Újabb hülyeséget tervezek/tervezünk Szentkuti kollégával... Ma megnéztem egy Aprilia Leonardot. 250ccm, Majesty blokk.
A vario alapjáraton csörög, fordulaton elhallgat.
A gumik kopottasak.
A teleszkóp fent, ahol a műanyag idom már félig takarja olajsáros, de maga a szimering jónak tűnik. Az első teleszkóp picit "darabos".Ezen kívül egy szépséghibája van, valamikor az oldalára borulhatott, és egy padka vagy valami keményebb tárgy 2 idomot megsértett, ezen kívül nagyon szép, ép az ülés, pöccre indult.
Szerintetek a vario menthető, vagy kompletten csere? A teleszkópba vajon elég lehet olajat önteni?
Nem tervezem túl sokáig megtartani, így fontos, hogy a költségek ne szálljanak el.
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
Pedig azért a többi motoroddal is szoptál te is.
Amúgy ez a 250-es, Majesty blokkos verzió.
Hibalista:
Füstöl (olajat eszi szerintem)
Csörög a vario
Gumik kopottak
Nívópálca füle letört.Előnyei:
Egyedi, szépen vart ülés
Pöccre indul, jól húz
Hátsó gátlók minőségiek, cserélve voltakBeszéljen az állapotáról néhány kép (jobb oldalán van sérülés, az látszik.
MÁS:
Maja ma járt Marcellnél, ténylegesen hengerfejes volt, szerencsére a tömítés csere megoldotta a parát, de elég durva volt, ahogy az acél tömítés szétnyílt...www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #16589 üzenetére
Ugye nen fizettel semmit?
Hutofolyadek csere is volt pont elotte, es ha nem legtelenitette ki rendesen, akkor nalad jelentkezett a hiba, de ettol o hibazott Yamaha gyorsan kinyomja a hengerfej tomitest.
Ezt mar en is megszivtam 125-nel.
Azt a festek hibat, ugyesebb festo teljes idom festes nelkul is megcsinalja.
Motor fustoles. Merjetek vegnyomast -
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #16590 üzenetére
A helyzet az, hogy ez a hiba már akkor fenn állt, amikor a múltkor odavittem. A nehezen indulásról talán már itt is írtam. A vízpumpa felújítás szükséges (de nem elégséges ) volt...
Most pöccre indul hidegen-melegen.
Ha őszinte akarok lenni, a múltkor nem kellett volna elhozni. Csak azért hoztam el, hogy visszavigyem és "megvárósba" csinálja meg, így hamarabb lett motorom
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #16591 üzenetére
Ja és az kimaradt, munkadíjat fizettem, 8000Ft-ot.
Mindenki motorozik? Eléggé halott a topic...
Na nem baj, megint Leo... A mai napon WD40 kúrát kapott a két hátsó teleszkóp, azóta a nyikorgás sokkal jobb lett. A zárak kaptak némi kulcsozást (zárolajzó jégoldó után ).
Lehetségesnek tartjátok, hogy keveset mentek a motorral, és azért csörgött (jobban) a vario? Most már egész halk, persze még csörög, de a kukoricadarálóból lett mondjuk műanyag pohárban rázogatott dobókocka.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Hogy stílusos legyek, többet meg Csesznek csinálni...
Illusztrációs képen is épp vasalódik kifele az a bringás. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #16596 üzenetére
Oda tettek magukat
Az mar nem is erdekes, hogy az unios szabalyok szerint, minden utvonal ami felujitasra kerul, ki kell egesziteni kerekpar utvonallal. Itt a tersegunkbe minden megepult utnal a bringas nyomvonal keszult el csak, sajnos aszfalt sosem kerult ra.Elvittem az esztergalyoshoz a csonkot, elmeletileg a heten kesz lesz. Hetvegen teszt es kuldom az enyet.
Ha minden jol megy hetfon feladom, es kedden megkapod. -
kcsa
veterán
Ha valaki nagyon unatkozik, átkukkanthat a Ford topikba. Ahol reggel óta próbálom meggyőzni a társaság egy részét, hogy az autó nem a benzintől berreg (az egyébként nem káros) motorféküzemben
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag