-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #16401 üzenetére
Nem, mentem tovább. Csak gyanús, hogy 6 kútból 1-en van levegő.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez mekkora! Az X-Maxos meg néz egy nagyot, és zsigerből leutánozza.
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16404 üzenetére
Hajjaj, már a cangás is majdnem elkapta az egyik útjelző karót a mutatvány elején. Viszont meglepően nagy sebességelőnyre tett szert: a többiek tekernek veszettül, ő meg végigelőzi őket... Természetesen én soha nem próbálnám meg így javítani a 0-100 idejét (mondom soha!), de ez megmosolyogtató videó volt.
Akkor a lényegi részét eltaláltam, hogy X-Max? -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16409 üzenetére
Vannak ún. költői kérdések, amiket nem muszáj ám megválaszolni...
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16409 üzenetére
Én is tudom! Mindet tönkretették a biciklisek és a hondások
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16412 üzenetére
Ne fokozd! Amúgy friss: beugat, erre megverik, és még neki áll feljebb. LOL
Persze kérdéses, hogy mi lesz a rendőrségi eljárás vége, de azért "vicces".[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #16415 üzenetére
Ma megkérdeztem az egyiken, azt a választ kaptam, hogy nem jó. Egy kúton még el is hiszem, de a szinte összes közelibd rossz, azt már nem. Az a gyanúm, hogy fizetőssé akarják tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Golota
aktív tag
Sziasztok. Egy barátom robogója be van tárolva hozzám és megkért, hogy gumiztassam át. Egy Aprilia Scarabeo-ról van szó, nagy 16 colos kerekekkel. Elöl 100/80, hátul 130/80 gumi kell rá és az utóbbi a szük keresztmetszet gumiválasztásban (pl nincs Michelin ebben a méretben). Ö a Metzeler Feelfree-t említette, hogy tetszene neki, de körülnéznék, hogy létezik-e jobb alternatíva. A Pirelli Angel Scootert láttam, vagy a Dunlop Scootsmart ami árban hasonló. Van tapasztalatatok ezekkel?
-
csongi
Topikgazda
bevarazsoltam a rugokat, igazitottam a kuplung pofakon, kisulyoztam oket, most mar van ures fokozat, efy icipicit meg hajt alapjaraton, de annyira kicsi, hogy egy ujjal megtartom a kereket. Nah ez mar gyorsan bekopik, amugy 1500rpm korul lekacsol, es az alajaratot sem talaltam meg rendesen, a karbi szivas meg mindig megvan.
-
Hauptmann
addikt
Azért örülök, hogy ilyen fos időben nem kell 100-150 km-eket motoroznom már. Így is elég kihívás volt bemotorozni a belvárosba, meg majd hazamenni.
-
nyogo83
senior tag
Kilometerora projekt vakvagyanyra futott. Ugy nez ki, hogy ezt az orat mar megberheltek, mert az istenbarma aki visszatekerte, sikeresen elcseszte a chipet benne es igy en mar nem tudom beallitani a nekem megfelelore.
Mindenesetre kivancsi lennek a valos futasara, mert most 60.000 km van benne, visszaporgetveRaadasul mult heten az egyik motoros kollega megelozott a Lanchidon, majd odaszolt hogy tudom-e, hogy van egy nyolcas a hatso kerekembe. WTF.
Melohelyen megneztem es tenyleg picit imbolyog jobbra balra a gumi, valamit picit le meg fel is pulzal mintha tojas lenne benne. [link]
Hal istennek latszik, hogy a gumival nem okes valami, mert a felni egyenesen fut minden iranyba.
Kekhod Ferinek atdobtam a videot, mondta hogy elkuldi az importornek/gyartonak, de menjek be es lecsereljuk, mert szerinte gyari hibas lehet/elpattant egy szal benne.
Egyelore a gyarto azt valaszolta, hogy kuldjuk el a gumit, mert "okozhatja rossz futomu is". Csak rohogtunk, hogy nagyon gyenge indokkal probalkoznak, mert rossz futomutol nem lesz szalszakadas, meg sztenderre rakva semmi koze nincs ahhoz, hogy igy fusson a hatso kerek. -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #16425 üzenetére
Ha a chip amúgy előrefelé számol, "csak" programozni nem sikerült segíthet,
ha nyomod neki az impulzusokat. Gondolom 99999 után a nulla jön, nem? -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #16426 üzenetére
Megprobalom, de jellemzoen a tobbsege ugy van megcsinalva, hogy tulcsordulas vedelem miatt nem engedi 99999 utan tovabb szamlalni.
Raadasul a problema, hogy nem 5 hanem 6 szamjegyet is tud, mert egyszer mar jart nalam 150-es bontott Madison muszeral, amit 140 ezerrol kellett 36 ezerre az uj robogohoz atirni. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #16428 üzenetére
Igazad van, az egy ujabb 250-es muszerfala volt (amiben a 3 kor egymasba olvad [kép])
Az enyemen nincs csak 5 karakternyi hely.
Amugy ilyenkor elgondolkodom, hogy hany olyan vas lehet itthon, ami kint lefutotta a maga 120-140 ezer kilometeret, aztan itthon megporgetve pofatlanul 30-40k-t futottnak eladnak.
Aztan meg megy az anyazas, hogy alig van benne 40k es kihullanak belole a lovak, meg esik szet minden porcikaja. -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #16429 üzenetére
Ne azon gondolkodj, hogy hány ilyen van: az túl sok.*
Inkább azon, hogy hány, ami nem ilyen? Sajnos.*: mind?
Szerk: én is 28K-val vettem, de persze sose hittem el.
Lehetett az 128 is, de inkább tekergették, mert az óra
pl. összevissza jár. Gyújtással határozottan siet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amúgy az milyen hibajelenség lehet, hogy... Bocs a blogbejezgyzésért!
- motorfék üzemben durrog (tudom-tudom, ez akár még szelephézag is)
- amikor leold a kuplung, nagyon leesik a fordulat (1500 helyett 1200-ra)
- viszont (másodpercek alatt) visszakúszik 1500-ra (ha nem fulladt le)Sajnos a fordulatszámmérő elektronikám nem tudja logolni ezeket a túl
alacsony fordulatszámokat. Viszont emlékeimből, és az olajnyomásból
tökéletesen kirajzolódik a jelenség, mintha elszegényedne az alapjárati
keverék. Egész éjjel a karbikról olvastam, szóval nagyjából már képben
vagyok, mit lehet(ne) rajta állítani, csak kíváncsi lennék tapasztalatokra.
Így tudom, hogy a fenti linken írtakkal ellentétben nem a "melléklevegő"
csavart tekergette annak idején a szerelő, mert az nincs rajta. Csak az
alapjárati keverékmennyiséget lehet állítani+levegőt a pillangószeleppel.Viszont! Kicsit paráznék az eltekerésétől, mert eddig a fenti jelenségtől
eltekintve normálisan dolgozott, és fogyasztás sem volt nagyon "durva".
Mondom eddig. A Polini rugó óta mintha felkúszott volna 6L-re. Majd
a héten kiderül. Lehet, hogy túl erős rugó, feleslegesen szorítja a szíjat:
köztes megoldásként kipróbálhatom Malossi rugóval, az nem túl erős...Annyi volt korábban, hogy alacsonynak éreztem az alapjáratot, és egy
picit tekertem a gáz ütközőcsavarján. Ahogy a manuál is írja. De ezt a
hibát már 4 éve is elkövettem, szóval a franc tudja, jól tettem-e? Azóta
pl. még jobban durrog motorféken (a.k.a. bohócautó), ezért is néztek a
turisták utánam döbbent szemekkel az üvegtigrisnél, hogy ez meg mi? -
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #16425 üzenetére
Mondtam már, a jó teleszkóp nagyon fontos
Elég gyenge választ adtak...KCSA: Én nyertem 14000-el , igaz csak a henger volt repedt, és az utolsó javító méreten volt
Mechanikus óra...vajon hányszor fordult át?Amúgy meg tényleg jó hír, hogy 100K is elmennek.. Látszik, hogy a hitványa kerül be hazánkba, mint alig futott költségmentes robogó.. , kedves Olasz testvérek a szegény Magyarokra gondolva kíméletesen rendszeresen szervizelve használták őket..
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #16432 üzenetére
Aztán lehet, hogy pont fordítva, és motorféken túldúsul, azért akar becsoffadni,
aztán ugye "magához tér" a normális alapjáratra pár másodperc után.
Ki is akart utólagos lambda-szondát szereltetni legutóbb a motorjába? Huszi?"A kipufogóba történő durrogás pedig a túl dús keveréktől van. Motorfék közben szinte az összes karbis motorra jellemző, hogy bedúsul, a CO szint nagyon megnő. A dús keverék, mivel nem tud a hengerben elégni, kimegy a kipufogóba is, pláne nyitott rendszer esetén, mert kicsi a fojtás és juthat vissza levegő is (ez egy hosszú sztori hogy miért), az így felhígult keverék már be tud gyulladni, innen van a durrogás."
Szerk: viszont azt nem értem, hogy hidegen ugye szívatóval megyek. Semmi
durrogás motorféken (igaz, motorfék se nagyon van): ha idő előtt visszatolom,
akkor garantáltan szegényítek raja, és akkor kezd is durrogni. Na mindegy.
Ahogy a szerelő is túl szegényre állította első körben: utána minimálisan még
tekert rajta, és megszűntek a bajok. (Szóval majdnem jó lett elsőre, de nem.)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Az emberi faszság határtalan.
Ebay-en van egy cucc, a 'Buy it now' ára 5300 Ft. De volt 1 db licitelős eladás is, elég alacsony volt az aktuális ár, valami 2000 Ft, ma éjfélkor jár le, gondoltam, 4 ezerig jó vagyok, annyit megér, tettem rá automatikus licitet reggel. Most az előbb megnéztem, mi a pálya, 7500-nál tart.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16434 üzenetére
Igen, pont az ilyen mérések miatt. Nem végleges lett volna, csak amíg eltaláljuk az ideális beállítást. Viszont annyira gányolt volt a "gyári" karbi (több, nem azonos típusúból összerakva), hogy elvetettük az ötletet, és kapott inkább egy típusidegen, de jó karbit. Szóval tapasztalatok nincsenek.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Csak egy görgőzés kell a felninek, és eladható az autó sérülésmentesen...
huszi.gyb: amikor a Borároson hekkeltük a gépet, mert a stabil alapjárat
ellenére menni már nagyon nem akart, akkor mi volt a baja? Kiszakadt a
membrán a karbiban, vagy vmi ilyesmi? Már nem emlékszem, de mintha
ronggyal betömve a légszűrőt összejött annyi kraft, hogy hazamenjen.Hát igen: a kókányoltnál még a típusidegen is jobb, ha hozzá van állítva.
(Márpedig a legutóbbi karika alapján teljesen normálisan hajtható a vas.)[ Szerkesztve ]
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16437 üzenetére
Na igen... Először féltem a típusidegentől, de Marcell úgyis garanciát vállal a munkájára, és jól sikerült... (A régi karbi kb 3 fajtából volt összerakva.) Arra emlékszel, hogy egyszer panaszkodtam, hogy jó, csak nem megy, akkor a membrán jelen volt. Kiderült, hogy nem bele való, ezért nem szabad jelre tenni, kb 15fokot fordított rajta Marcell, és jó lett.
Anno a Borárosnál volt a homokevős sztori... Ott betömtük a légszűrőt, és benzinben fulladozva volt annyi ereje, hogy max 60-nal hazahúzza magát... Utána kapott új hengert.
A karbi para akkor még megmaradt, és állandóan benzinesedett az olaj... Aztán az új karbi óta tökéletes.
Más téma (Huszi megint idióta):
Milyen típushibákról tudtok Benelli Velvet 125 (elv. Majesty 125 blokkja van, azt ismerem)
valamint Piaggio Liberty 125 kapcsán?Holnap megyek megnézni 1-1db-ot, remélhetőleg jó áron el tudom hozni a kettőt egyben... (Akkor lesz két eladó )
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16440 üzenetére
A töröttekből elég volt (Kymco)... Ezen elvileg egy repedés van csak az egyik idomon... A Libertyre már most van érdeklődő, ha jól sikerül az üzlet, lehet, hogy beruháznék egy ilyenre: [link]
Majához megjött a fólia, max ha nagyon belejövök a Velvet is kap...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #16442 üzenetére
1db kommentet találtam a termékkel kapcsolatban, az a linken megtalálható:
A jó hegesztő készlet
zolie001
2015. január 1.
Érvek: Biztonságos hassználni, Precíz műveletekhez, Kicsi, kézre áll
Ellenérvek: Műanyag, félek elfog pattani., Kicsi a gáztartály
Nekem személy szerint tetszik,mert kicsi, hatékony és kötetlen.
Jól hozzáférni vele bármilyen felülethez.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16444 üzenetére
Na nem lett se Liberty, se Velvet...
Elmentünk megnézni, és hát... Siralmas.Ismerősöm egy piros Velvetről mutatott képet, helyette egy kék várt rám, amit leszedtek már Hahuról, úgyhogy nem tudom megmutatni. A leírásból sugárzott az értelem.
Odamentünk, már melegítette, és nyélgázzal kijárt a kapu elé. Majd bement, bepöccintette a másikat is és kiállt vele... (Hideg motor? )
A Benellin a gumi körben(!!!) volt kirepedve, párhuzamosan a felni szélével... (Jajj, az csak egy gumi, ne azon akadjunk fent). Jajj, egy-két anya is hiányzik, a leginkább az, ami a blokkon és a segédvázon keresztül vezető csavarra menne (Oda megy egy oldalsztender, ami gyorskötözővel van odafogatva... ) Menni sem akartam a géppel...
A Liberty-n hatalmas pizzás doboz, de persze ő csak 1 napot futárkodott vele, mert milyen veszélyes. Az eleje ráz a hátulja
harap... Ohh wait, a frissen felújított blokk óra szerint 80-at tudott sík úton ("Miért mit vársz, egy 125-ös nem fog 100-110et menni."), hátsó fék nem volt, ahogy a "kajak km"-es motoron, ami 17000-nél mutatott, és az előző (első) tulaj csak azért vette meg, hogy legyen, mert a Simsonnal járt, közel Slickre kopva a gumik... Az oké volt, hogy udvarban állt, mert napszívta volt minden idom...Adalék, ha nem volt elég:
Nem kereskedő, csak most vett egy Opelt, amit megcsinál és elad, valamint holnap megy egy Audiért... De nem kereskedik, csak elege van a motorozásból, amit gyerekkora óta csinál...Hasonló sztorikkal bombázott, alig vártam, hogy Szentkuti kolléga visszaérjen a próbakörről, ahol ő is megállapította, hogy a Liberty egy fos... Agyaltam, hogy beajánlok 70 000Ft-ot a két robogóért együtt, de végül úgy döntöttem nem ér meg annyit, hogy foglalkozzak a dologgal, úgyhogy megköszöntem a lehetőséget, és hazajöttünk.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #16446 üzenetére
Hát, nagyon az "aljának" hangzik. Gondolom nem hibátlannak hirdették, de...
Én meg sz*rrátankoltam a Madisont, még a garázsban is dőlt ki a nafta.
Mondjuk átélni nem volt ennyire vicces: nem is tudom, hogy sikerült.* Ezért azt
a 6.1-es fogyit betudom 5.8-nak, mert a többi úgyis pancsolásra került. Hehehe.
Persze, ez még mindig nagyon sok, ahhoz képest, hogy legutóbb 5,2 volt csak:
meglehet, hogy akkor tankoltam épelméjűbben, mivel akkor nem folyt ki semmi.
De ha elnevezemrészegesizé részleges tankolásnak, akkor "kiátlagolja" 5,5-re.*: dehogynem, hátradöntöttem a sztenderen, és úgy toltam csurig: hiba volt! Uis
ilyenkor még bele lehet erőltetni +0,5L-t, csak jellemzően rossz irányban távozik.
(Szerencsére azért nem külső égésűvé válik a belső égésű motor - van lefolyója.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban