-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15300 üzenetére
Engem is megmentett volna a pofára eséstől, azért is szeretnék ABS-t...
Fokozatkijelző szerintem az olyan techbuziknak van, mint én, hogy lássák,
hol dolgozik a motor. Vagy nemt'om... Ez olyan, mint minek egy CVT mellé
fordulatszámmérő. (Ha csak nem akarod tuningolni, mert akkor kell...) Napi
használatban felesleges, hiába is nézegeted... Szóval ez a Honda nem a
klasszikus értelemben vett robogó, mert lánchajtásos, 6 fokozatú automata.kcsa: félautomata módja sincs? Keresgélem a képeken, de nem látok rajta
kapcsolót, mint a Burgman 650 S-ECVT esetében (+/- gombok ugye).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #15303 üzenetére
Pont azért keresgélem a képeken, mert a Totalbike mintha nem írta volna, de
máshol meg ezt olvasom, és mivel Integra örökség, logikusnak is tűnik: "This
means the X-ADV picks its own gears, with its ECU selecting lower gear ratios
in D mode, while three levels of S mode allow for sportier riding. You can also
ride in MT mode, which allows manual gear changes."[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Egy ilyen 3 millióba fog kerülni... vagy többe, bár nagyrészt van rá ok.
Tömege sok, még nagymotorhoz képest is.
Egy Africa Twin automata váltóval tényleg tudja azt, amit ennél ígérnek (jó, kicsit drágább, de erősebb, felszereltségben ugyanúgy tudja a LED világítást például).
A motorral viszont lehet rendesen motorozni, persze ezt nem próbáltam, csak az Africa Twin-t, de biztos nem tudja azt a stabilitást és terep képességet egyszerre egy ilyen szörny. Mellesleg hogy néz ki?(#15307) kcsa: Igen, és a bal markolat előtt (mutatóujjnál) van a plusz gomb valszeg, úgy mint az Africa Twin-en vagy a többi DCT-s Hondán.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #15308 üzenetére
egy ilyen szörny
Ebben csak az az érdekes, hogy pontosan mitől minősül robogónak?
CVT-je ugye nincs. Ülés alatti rakodója marginális. Kerekei "nagyok",
nincs problémája a rugózatlan tömeggel se, nem a blokkon rugózik...
Akkor mitől robogó? Szerk: jól fényképezve amúgy jól néz ki.Szerk: amúgy tudom ám! Mert ezen lehet kényelmesen ülni*, LOL.
*: esetleg: nem kell tornásznak lenni a fel/le szálláshoz, a viszonylag
magas üléspozíció ellenére sem. Mást nem nagyon tudok elképzelni.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #15309 üzenetére
Pontosan, ezért szörny.
A felszállás tényleg könnyebb egy ilyenre, de a 70 éves GS1200Adventure tulajok is megülik a lovukat, szóval nem elsődleges szempont ez egy normál magasságú embernél (nekem meg aztán mindegy, az Africa Twin-re is fel tudok ugrani hátulról, ha nincs rajta doboz). -
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15311 üzenetére
Hanem ezt? (Azért laza a felvezető: hajts gyorsan, és fogd a motorra, hehe...)
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15314 üzenetére
Szerintem a nagyon off egy baráti topikba belefér: ez nem ilyen szakmai téma...
kcsa: akkor bizonyára rávágod, hogy ezt melyik cikkből idézem: "és nem kell hozzá semmi, csak egy vastag számla, egy nagy adag leszaromság és némi ízlésficammal kombinált egoizmus. Értelmetlen, haszontalan autó, jó marketinggel." Szerk: amúgy volt a tágabb értelemben vett családban egy példány az "elődmodellből". Hátööö... Tényleg durva, bár csak hátul ültem benne...
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
TayRol,
Te cseréltél már az X-Max hátsó lámpájában izzót? A manual valami fület említ, amit ha megnyomsz, akkor ki lehet hátra húzni az izzókat. Én viszont nem látok ilyen fület az enyémen.
-
-
Burt1793
veterán
Nem, csak nem a semmiért meggazdagult BMWseket látom/ismerem itt a környékünkön, hanem a 2, 3 diplomás értelmes embereket. Tudom, hogy a Nagykörúton nem ők állnak meg egy sávot elfoglalva egy órára, stb.
Szegények ezért vesznek rossz szájízzel BMW-t, ami ettől függetlenül jó autókat gyárt.
Azt tudod, hogy mennyit megyek, motorral bő 10ezret évente (most idén lassan abbahagyom), autóval is kb. ennyit.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
Hauptmann
addikt
-
DigitXT
félisten
És akkor a maffiózót kiszedik a kommandósok a ... személygépjárműjéből.
ON: tegnap este végig diszkózott az ICE ALERT, szóval hűvös volt kicsikét...
(Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor láttam a Madisonon ezt:
valószínűleg ahhoz lehet köze, hogy télen általában le volt rohadva a masina.)Szerk:
tél #1 = hátsó kerék nélkül (cseremotor: Maja)
tél #2 = műszaki nélkül (cseremotor: "Maja 2")
tél #3 = tudja fene (lehet a hideggel rögtön jött a hó is - olyankor meg lerakom)
Mindenesetre februárban törtem össze kicsikét, és nem volt cseremotor: pech![ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #15334 üzenetére
Amúgy nem értem, hogy ki képes ezért a ritka ocsmány X6-ért pénzt kiadni? Plusz súlyosbító helyzet fos dízellel venni, nincs pénz rendes V8-ra?
A múltkor panaszkodtam a Tucano kézszákra, hogy hideg. Probléma megoldva, közepesen vastag kötött kesztyű, a reggeli 1-2 fokban sem, fázott a kezem, a délutáni 10-ben konkrétan meg már izzadt.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #15284 üzenetére
Itt vagyok, jelentkezem.
Élek még, mostanában tényleg hanyagoltam a fórumot. Szentkutinak igaza van, nyáron összejöttem egy csajjal, ~170km-re, sokat utazom. Az egyetem is eléggé bedurvult mostanában, ZH, labor, jegyzőkönyv hegyek...Ami a motorokat illeti: Régi Majából kivettem az akkut (bele az újba), a másik csepptöltőn. Jelenleg még mindig nincs összerakva az első fék... Két tervem van: Van egy érdeklődőm rá 270-ért, de még pénz hiányban szenved, vár valami bevételére... Vagy összerakom és elviszi, vagy megmarad tavaszig (meg sem hirdetem). Akkor jó lesz téli motornak.
Az új Majába beletekertem 2000km-t, néhány apróbb hibával:
1) féklámpakapcsoló (utángyártott bírt vagy 500km-t, szerencsére volt egy bontott gyári, rendelek majd bele új gyárit)
2) Index "kar" amit az ujjammal húzkodok műanyag és eltört, volt itthon bontott.Jövő héten megyek Marcellhez, és pár dologra ránézünk:
1) Szívócsonk csere (Másik Majáról megvan az újszerű)
2) Első fékbetét csere ("slick" )
3) Karbi állítás (vagy nem, egyelőre hidegen nehezebben indul, de repedt szívócsonkkal nem csoda)Összességében jó ötletnek tűnt lecserélni (és most is így gondolom), de lassan ezzel a motorral is elértem a 300k-t, és pár tömítést cserélni kell a blokkban is, olajsáros. A szokásos folyadékokat sem árt lecserélni, szezon előtt valamikor megejtjük ezt is.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Android szakmai topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Tippmix
- További aktív témák...