-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #10306 üzenetére
Azért kérdezem mert ezt írtad:
"Nem megy ijesztően nagyot, de kellemes kis motor"Én mikor a Te Libertyden ültem megijedtem.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
lehella
senior tag
válasz szentkuti11 #10349 üzenetére
Gondolom olyasmi mint nekem a Runnerekkel
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #10349 üzenetére
Mostanában kevés Leot látok, azok is zömmel rendszámosok. De 4-5 éve még sokkal több volt, azok is persze rendszám nélkül.
Gondolom a remek Rotax blokkok miatt szép lassan kikoptak
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #10777 üzenetére
Én sem néztem végig, nem esett jól.
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #10785 üzenetére
Robogó, kismotor topik? (Vitted volna inkább el a Maját...)
Na mindegy: pont most volt hívásom, hogy a BAH csomópontnál
nézné meg. Mondom odaviszem, de akkor hidegindítás?huszi.gyb: nem feltétlen hülye, csak lehet melóhelyen nézné.
Szerintem el fog jönni inkább házhoz, a BAH-tól 10 perc busszal.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #10788 üzenetére
[DEGEC]
Ez egyébként valami divat, hogy előbb veszünk motort, utána csinálunk jogsit?
Vagy csak a váltórugdosósok hóbórtja? Mondjuk a Maja ex-tulaja is így csinált,
de ő már akkor látens-váltórugdosós volt, szóval ő nem számít. Érdekes, na!
[/DEGEC]Szerk: nagyburgis videón, néha amikor visszab*ssza 1-be (váltónyomogatós!),
megcsikordul a kerék - hiába az ABS, ha a motorfék fogja meg a hátsót, LOL.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz szentkuti11 #10785 üzenetére
Tolem, maradhatsz
Nekem is hamarabb volt vas, mint jogsi.
Igaz egesz telen ment a gatyaba razas.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #10794 üzenetére
Nem gáz ez hogy előre megveszed, csak utálatos addig nézegetni
Én 50/125-el jártam, aztán miután minden második sarkon rendőrt láttam, elfogyott a bátorságom (kb. két hónap alatt), és rendszámosra cseréltem. Amivel már azért nem mertem járni, mert még nem volt kész a jogsi.
Ennek is már lassan 8 éve
szerk.: az 125 arra kellett, hogy megtudjam érdekel-e egyáltalán a kétkeréken közlekedés. Bejött, úgyhogy nyugodt szívvel fizettem be jogsira.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #10826 üzenetére
Ó, amikor felkerültek a friss gumik, akkor is gyorsulgatni kellett... Lett is perec.
Igaz, nem akkor, és nem ott - csak 20 perccel (és néhány kilométerrel) később.Nem semmi, hogy mennyire nem eszik: jó móka lehet, bár városban nekem az
a sok váltórugdosás nem hiányozna. Ha már váltós, menjen nyomatékból is.
De a fogyasztás nagyon kellemes: nem kell majd sűrűn tankolni. Madisont épp
ma tankoltam meg valamivel 200 km fölött, ami jó! (De majdnem 11L belement.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #10832 üzenetére
Hát az N103 szerintem nem fér bele, bár sosem volt ingerenciám belerakni.
Viszont elég mély. (A fele.) Meg hosszú, szóval gerincvédő pipa. (A 250-es
más világ, de annak meg a hosszú dolgok nem fekszenek, a lépcső miatt.)Ui: a Madisonba se fér az N103. Széles a héjszerkezete. (A Bieffe bukó az
simán bepattintható az ülés alá, de az már egy ezer éves és zárt sityak.) -
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #10887 üzenetére
Miért, P+R nélkül bevezetni normális? Naugye
-
huszi.gyb
senior tag
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #11437 üzenetére
Nem para, nem rohanunk sehova. De ha előveszed YBR-t te is jobban fogod élvezni
-
huszi.gyb
senior tag
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #11524 üzenetére
Ennyi
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #11524 üzenetére
Ismerős, mi?
kcsa: Akkor jöhet Alma?
Pont holnap akartam elvinni neked a kábelt, munka előtt. Azért odaviszem.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #11680 üzenetére
Naja, odabaszott... Ma nem sikerült gyertyapipát vennem, hétfőn még így fog elvinni melóba.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #12064 üzenetére
Inkább a váltót, mint a motort az árokba
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #13475 üzenetére
Ez megint lerohadásnak néz ki. Nekem meg ma volt meglepi a kúton...
Úgy néz ki, "elszállt" az óraállás tegnap, így 42K helyett 31 km volt benne.
Fejvakarás. (Valahogy helyre kéne hozni a szervizek és a műszaki miatt.) -
-Mosquito-
őstag
válasz szentkuti11 #13475 üzenetére
Épp telefojna van és kicsit pihentek?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #13478 üzenetére
Hitler beájulna.
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #13480 üzenetére
Amúgy van azon a motorkán autópályamatrica is?
Én tuti nem mernék menni kibicelni az adott szakaszra. -
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #13482 üzenetére
"Csak a humorodat ne veszítsd..."
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #13475 üzenetére
Az egészben az a kemény, hogy legfeljebb két órával előtte beszéltük hogy "áá nehogy már ne bírja ki"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szentkuti11 #13478 üzenetére
Mer' cihopata módon száguldoztok....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #14030 üzenetére
Nem vagy egyedül, én is a gyári állapotot szeretem tuning nélkül
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #14030 üzenetére
Egy kicsit árnyalnám a képet: a gyári dob nekem pl. zörgött, szóval valóban
volt egy karaktere (mint egy kehes Trabant?!), de nekem nem volt kellemes.
Jó gyári dobom sose volt, így nem tudom milyen hangja lenne. De a 4Road
kegyetlen karakteressé teszi a gépet, aztán hogy ez vkinek nem tetszik...Multivar fölött nem kéne pálcát törni, amíg egy beteg motorban próbáltad.
Ugyanez igaz a finom(abb) reakciókra, torpanásra (és minden motorikusra):
nyilván tudod, hogy az ex-Majámban már egy utángyártott hengerszett van,
egy tökmás motorról származó karbival, amit elvileg mai napig nem sikerült
tökéletesre belőni: legalább nem eszik sokat, de bevallottan sz.rabbul megy.
Ezt egy gyári motorhoz hasonlítani nem fair. Nekem volt összehasonlítási
alapom a gyári varió és a Multivar közt: ég és föld volt maga kategóriájában.Öreg Maján a teleszkópok felújítást még nem láttak, nem csoda ha kemény.
Van bennük km rendesen. És ebből ugye rengeteg Bp-en, kátyús utakon.
Szerintem erre az összehasonlítós dologra térjünk vissza 2 év múlva, mikor
huszi beleteker az új gépbe is 20000 km-t Bp-en mennyire romlik az állapot.Annyi bizonyos, hogy az ezüst Maja vételkor is lepukkant volt, s nem kevés
pénz volt, mire használható állapotba került, és nem mindenre költöttem.
Pl. letört idom fel van csavarozva és kész. (Műanyaghegesztőnél nem járt.)
Szóval az fél siker, ha a sötét így friss import állapotban is már/még egyben
van, de azért majd nézzünk rá az állapotára 2 év (cihopata?) hajtás után.kcsa: én mondjuk a saját ízlésemre kialakított ("tuningolt") motort szeretem.
Meg az is, aki pl. fogyasztáscsökkenésre hajt. Tuningolja a hajtást.
Szerintem örülj neki, ha egy gyári motor Neked tökéletes. Mondjuk azt nem
tudom, miért vettél a Kymcoba anno Malossi kuplungot, ha a gyári a tuti.
Szerk: vagy miért mondod, hogy a Dr. Pulley görgőkkel jobb volt a motorod.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #14033 üzenetére
Abszolút: nem véletlen mondtam, hogy sokkal jobb kiindulási alap!
Az enyémet ott kellett volna hagyni, 2010-ben a kereskedőnél... Ezt is
leírtam már párszor, meg azt hogy azért cseréltem el mégis, mert már
szabadulni akartam a 150-es Symtől, amire ugyan semmit nem kellett
költeni, csak hát letoltak vele, annyira nem is ment és rendszám nuku.Burt: természetesen igazad van. Rengeteg idő, és pénz: ez egy hobbi!
Drága hobbi de mint írtam volt szórakoztat. Ha megjön a normális rpm
konverter elektronika (ha már forrasztani nem sikerült jól az SMD IC-t),
kezdődhetnek a komolyabb tesztek. Van egy pár alkatrészem.- Dr. Pulley görgők 14, 16 gr, kombinálva 15 gr
- Hagyományos görgők 15, 17 gr (akár 16 gr?)
- Malossi kuplungharang, Malossi kuplung ami
nem biztos, hogy kompatibilis. De meglátjuk!
- Polini kotrasztrugó, Malossi kontrasztrugó stb.S végül a csúcs, ha megérkezik lassan: JCosta
Valami szórakoztató csak összejön majd a fentiek kombinációjából.
Ui: mások egyhengeres hangjához, és/vagy utálatához semmi közöm.
Nem kevésbé irritáló, amikor a sor4 600/1000 1-esben húzatja 120-ig!
(Természetesen valami tyuning dobbal, versenypályára való hanggal.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #14120 üzenetére
Túl gyorsan jött. A gyalog persze szarjon sünt. (Fizetni ki fog? KGFB?)
tigipuf: napi használatban nem szabadna lemerülnie. Mérnék egy töltést.
Legkönnyebb a töltőfeszültséget megmérni: ha az sem jó, akkor fesszab.:
alapjáraton jellemzően kevés szokott lenni, picit emelt fordulaton nézd.
(Szerk: persze, ha a generátor szar, az okozhat hasonló tüneteket, de az
a ritkább, egy fesszab megsülés sokkal gyakoribb, én is cseréltem már...)Szerk2: az akku is halódhat. Ha pl. elszulfátosodott, "nem veszi a töltést".
Amúgy azt a guminak látszó ipari hulladékot cseréld, mert drága az idom.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz szentkuti11 #14120 üzenetére
Ossze hoztak. Araszolas. Ez siman tolta neki 30-40 el.
A gyalogos meg... Hagyjuk . Tenyleg ilyenkor kifizet? Volt ott autosnak is kara.
Tigipuf: At kell nezni a vezetek koteget, lehet hibas csatlakozo, vagy kabel okozza a bajt. Aztan cserelni amit kell.
Gumi csere!! Nem varj vele, mert aszfalton is bukta lesz!!![ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz szentkuti11 #14120 üzenetére
Ezt a videót csak most láttam.
Itthon ezt simán ráverik a motorosra a 'relatív gyorshajtás' gumiszabállyal, mert a gyalogos és a kerékpáros nem büntethető. Jó pár éve volt ebből egy precedens ítélet, éjjel az M6-oson elütöttek egy kivilágítatlan kerékpárost, és az autóst varrták be azzal a dumával, hogy nem a körülményeknek megfelelő sebességgel közlekedett, Az, hogy mi a faszt keresett egy kerékpár éjjel, kivilágítatlanul ey autópályán, kb. szóba sem került.
De amúgy tény, hogy a legtöbb motorosnak attól áll fel, hogy az álló autósorok között ki tud nagyobb sebességgel elmenni (lásd, a múltkori Silver Wing-es) köcsögöt). Aztán előbb-utóbb jönnek az ilyesféle meglepetések.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #15289 üzenetére
Öreg Maját eladta már?
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #15649 üzenetére
Ha kölcsönadom a SpeedoHealert, ingyen is belecsavarodik a sok km...
Szerk: tényleg, már nem emlékszem, de anno meg is akartad venni a nagy
Maját, vagy csak úgy motoroztunk egyet? (Azóta se voltunk.) Azt tudom,
hogy akkor derült ki, hogy csipegeti az is az olajat, de mire a (futár)srácnak
elvittem a tartalékot, már tudta: mondta a szerelője, hogy előfordul... Ennek
ellenére csavart bele (SpeedoHealer nélkül) 20000-eket. (Mármint km-eket.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #15651 üzenetére
Legalább te nem fikáztad. Az a másik (hipszter köcsög) viszont idegesítő volt.
De amúgy én is marha voltam, mert feltételeztem, hogy van A2-es jogsid. Még a
Madisont is odaadtam "viszonyításképpen": azért "robogóhoz képest" mendegél.
(Aztán nem tudom, hogy az YBR mekkora erőgép, de írtál valami orrkifújásról.)Tisztában vagyok vele, hogy nem minden a teljesítmény, leülök magamtól...
Szerk: megvan a HSZ-ed.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #15649 üzenetére
Most már nem sokat... Csak egy-két autót kell eladni hozzá évente
Plusz a tervezett szervizek...www.dongosofor.hu
-
dugynok
senior tag
válasz szentkuti11 #15794 üzenetére
Köszi Olvastam, csak nem tudtam pontosan mit is jelent a tájékoztatási fokozat, máshol meg azt írják, hogy marad a szmogriadó...
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz szentkuti11 #15794 üzenetére
Szerintem csütörtökre benyomják megint a tiltást, és akkor Putyin előtt nem kell annyi autót szétzavarni.
-
üszök
őstag
válasz szentkuti11 #15996 üzenetére
Kösz. Mennyi egy ilyen doboz? Platnyi van hozzá? Monolock vagy csavar tartja?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
válasz szentkuti11 #16477 üzenetére
Mi lett az YBR-el?
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #16477 üzenetére
Van az a régi vicc, hogy " hát... a csütörtököt nem fogod szeretni..."
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #16477 üzenetére
DE! Orosz rulett gyufával! 5 szál gyufáról lekaparjuk a foszfort,
majd összekeverve egy hatodik, sértetlen gyufával elhelyezzük
őket egy gyufásdoboz oldalából készített alkalmatosságban.
A frissszopórollernagyrobogó tulajdonos ezután vakon kiránt
egyet és lendületből bevágja a szerzemény alá, ahova előzőleg
már locsolt megfelelő mennyiségben üzemanyagot. A "játékot"
kizárólag a Duna parton játsszuk, hogy legyen hova berúgni az
égő roncsot, ha pont SZERENCSÉJE volt a "beavatottnak", azaz
rögtön a jó gyufát húzta elsőre. Ha nem, húzhat mégegyszer.Alternatív játék: a hibák felderítése+pénz vég nélküli locsolása!
(Aminek a végén vagy jó lesz a vas, vagy kezdődhet a rulett.) -
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #16485 üzenetére
Egy új korában Mo-ra került, 40 000km-t futott 21 éves jármű csak jó lehet, nem? Legalább nem a tésztazabálók élték le.
Amúgy tényleg egész egyben van a gép...
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #17240 üzenetére
Te is tudod, ebből az derül ki, hogy szépen le van mosva, és a tulajnak van egy mercije
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #17327 üzenetére
Azt mondod, várjunk még azzal a kijelentéssel, hogy patika a gép?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #17327 üzenetére
Több forrásból is az az infó származik, hogy csak a gyári tömítés a jó, rms eldurran...
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz szentkuti11 #17352 üzenetére
Nem, megvan, csak ugye minek vagyunk itt, ha nem hánytorgatjuk fel a múltat.
Voltam pár napot Hollandiában munka ügyben. Hát, sok a robogó, ránézésre 50-125 körüliek, mehetnek a bicikli úton is (sőt, csak ott mentek), és sisak sem volt a többségen. Ráadásul ezek a Vespa és hasonló felépítésűek mennek többnyire. Nagymotor szerintem nem volt annyi, mint itthon.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #18906 üzenetére
Lábad hogy van?
-
huszi.gyb
senior tag
-
yodamastah
őstag
válasz szentkuti11 #19349 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest