-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szentkuti11
addikt
válasz DigitXT #14032 üzenetére
Ezeket a dolgokat természetesen én is tudtam, viszont amellett, hogy árnyaltad a képet, te magad írtad le a lényeget: mikor évekkel ezelőtt megvetted a Maját, már akkor is lepukkant volt, ilyen szempontból az új sokkal jobb kiindulási alapnak tűnik, ami teljesen gyárias és még a kipufogója sem zörög.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14032 üzenetére
4Road kipufogós (oké, biztos van csendesebb is) Gilerak-tól feláll a szőr a hátamon a városban. Vidéken kerepeljen a szarjával. Ha valaki ennyire nem bírja az egy hengeres motor hangját, vegyen több hengereset.
Ez a gyári motor szar, mert nem egyedi satöbbi is olyan, hogy persze, biztos lehet ízlés szerint javítani a motoron, de a legtöbb embernek ez nem fontos. Tegyük fel, hogy érzésre jobb lesz a robogó, de ez a próbálgatás mennyi időt, pénzt vesz el az embertől? Oké, neked ez egy hobbi, ha jól látom, így szereted és nem számolod a robogó fejlesztésbe vetett idődet.
Azt még mindig fenntartom, amit párszor már írtam: ha lényegesen jobb gépet akar az ember, nincs értelme a "tuningolásnak", a robogó nem versenyre készül, hanem folyamatos használatra. Ha elkezded bütykölni, elindul a lavina és folyton jobbat akarsz, ami nem gond - mondom - ha ez a hobbit, ezt szereted.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #14032 üzenetére
Na igen... A teleszkóp állapota nem a motor hibája, hanem az utak és a korábbi felújítás -nem megtörténtének- következménye. Nem is tagadom, fel kéne újítani. Tervben volt. Ahogy a kuplung felújítása is. Több költség volt tervben, de úgy döntöttem, mivel ez jobb alap (számba vettem azt is, hogy donor legyen), ezért megvettem. Így megúszok pár, a jövőben (nálam 1, max 2 éven belül esedékes felújítást). Ha valaki nem megy annyit, mint én, akkor neki lehet, hogy 4-5 év múlva lesz csak esedékes... Ahogy számolgattam a "régi" Maja eladása után, minimális ráfizetéssel megoldható a motorcsere. A 4Roadot meg akarom tartani, de marad a gyári kipufogó is, nagyon jó állapotú, kell műszakira is. A régi Majára szerzek még valami normális bontottat. A multivart lehet, hogy eladom a másik motorral, egyelőre elvagyok a gyári varioval. Majd idővel ha úgy döntök, lehet, hogy tuningolok hajtást, egyelőre a "kötelezőket" kell megcsinálni.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen