-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
Tudok 5 km-rel rövidebb utat is (ez a fizikailag legrövidebb), de az tovább tart. Elhiheted, hogy mindet leteszteltem már. De én örülnék a legjobban, ha volna valami jó útvonalad.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #14499 üzenetére
Valós 125 kmh, hogy a motornak is kényelmes legyen? 400 ccm a belépő.
Viszont ami "tempónál" kényelmes, az meg a kocsik közt lehet problémás:
elég speciális felhasználásnak hangzik. 120 fölött a legtöbb kis robi már
üveghangon forog, mert elfogyott az áttétel. Nemrég számoltam ki 250-es
Madisonra, hogy elméletileg 116 kmh a vége, ha minden gyári rajta.
Az óra persze mutathat kicsivel (vagy sokkal) többet, de ez a valós tempó. -
DigitXT
félisten
válasz TayRol #14503 üzenetére
Mentem amúgy az M0-on a Madisonnal - halál unalmas. Persze, ha a Bandit
"elfért", akkor nem lehet gond egy SW-T600-zal sem, vagy Burgman 650-nel.
Pedig ezek egyike sem fut akkora szekérkerekeken, mint a Beverly, vagy SH,
esetleg Scarabeo. A robogó egy kompromisszum. Ahogy a nagymotor is! De
a legviccesebb a nagykerekű robogó! Mert az meg dupla kompromisszum.A Bandittal mi a baj amúgy? (Ha el nem adtad időközben.) Annak a 125 séta,
a sorok közt írod, hogy fér, oldaldobozzal meg pakolható is: abszolút win-win. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #14504 üzenetére
Azt azért tedd hozzá hogy szerinted (és / vagy neked) dupla kompromisszum a nagykerekű robogó
Én egészen megkedveltem az idei szezonban. Mindenhol leírják hogy ingázós városi szúnyog. Ennél egy betűvel nem jobb, de annak egészen kellemes.
Szerk.: én évek óta nem autózok, és kb soha nem motoroztam, gyakorlatilag csak közlekedek, gondolom ezért az eltérő vélemény (gondolom érthető amit mondani szeretnék)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Minden véleményemhez odaírhatnám, hogy szerintem, meg nekem.
Sosem mondtam alapigazságokat. Azt meghagyom a hondásoknak.
A robogó kompromisszum, a felfüggesztés miatt. A nagymotor ugye
csomagtartóhiányban szenved, ill. dugózni sokkal kényelmetlenebb,
ha full manuál módban, kuplunggal kell játszani. A nagykerekű meg
SZERINTEM dupla kompromisszum, mert ugyanúgy nem pakolható
cserébe nem sokkal jobb a felfüggesztése (rugózatlan tömeg): talán
a kátyúkra meg a nyomvályúkra kevésbé háklis, de nagyjából ennyi.
NEKEM nem kéne oldaldoboz sem, mert ahol a tükröket kell kerülni,
nem lenne kellemes, ha utána az oldaldobozzal zúznék le mindenkit.Az ingázós városi szúnyog biztos jó, nagydarab szúnyog azért, csak
nem nagyon hiszem, hogy valós 125-ös utazóra lenne hitelesítve.
Ahogy levezettem, hogy a Madison 400 sem jó erre a felhasználásra,
hiszen 116-nál már megvan a csúcsteljesítménye, leghosszabb gyári
áttétel mellett, tehát onnantól "üveghangon" kínozható tiltásig (8600).
Az hogy nekem vitte a 150-et, már tuningnak számít, s nem arra van.Ui: eleve nem olyan hézagoló van benne, mint a gyári... Tudom, mert
azt is most vettem, hogy egy full gyári, nem kopott hajtást kipróbáljak.
Szerintem az is csalódás lesz. De majd belerakok Dr. Pulley görgőt, s
kész. A JCosta amúgy kezd bekopni. Egyszer már ment 9,6 mp, LOL.
5000-en ~90 kmh érhető el vele, 6000-en ~105, 7000-en meg ~120...
Szóval hosszabb, mint a gyári áttétel! De így se végsebesség bajnok.Szerk: pontosabb rpm vs. sebesség adatokat csak akkor fogok tudni,
ha kiolvastam a logot a fedkompból: egyelőre nem volt hozzá kedv.
Az elég egyértelmű, hogy rosszabbul megy, mint a Multivar, viszont a
fogyasztásra elméletileg kedvezően hat. De így is 5L fölött lesz.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14507 üzenetére
Szerintem meg a kiskerekű a totál kompromisszum, csak vergődik vele az ember a magyar utakon (menj minden nap a Budakeszi úton, hiába ismered a kátyúkat, nem lehet mindet kikerülni, főleg, ha előzni akarsz, plusz a terelővonal végig szar, kiskerekűvel ott elsüllyednék), az SH-n van doboz, minden belefér. Sose kéne kis kerekű robogó. Na puff
kcsa: nem értelek, egyáltalán nem csúnya az SH, nem szép, de azért egész vagány egy jó plexivel. Egy kiskerekű kanapé jobban tetszik?
Nekem még senki se mondta (a való életben, nem a fórumon), hogy csúnya.Valós 125 az tényleg durva neki, én is mentem már vele autópályán, valós 115-től már pörög, valós 130-tól már üveghangú és tud kicsivel 140 alatti max sebességet.
Szerintem robogóval nem lenne több időben a nem autópályás táv.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14508 üzenetére
Ez is egy vélemény. Sosem éreztem, hogy vergődnék vele, bár a
Budakeszi úton tényleg bekoppantam párszor, de nem járok arra.
Meg mondjuk nem kell tökölni az előzéssel... bocs, írtad, hogy Te
felfelé nem bírod, ha valaki 70-nel tötymörög, és ott kevés a kraft:
ez az a kategória, ami fejben dől el. Nem kell a felezőn menni, és
nem kell mindenáron előzni, csak hogy megmutasd. Lehet menni
normálisan is a robogóval. Kiskerekűvel, nagykerekűvel egyaránt.Nem tudom, mekkora doboz van az SH-don, de biztos Qrvanagy,
ha minden belefér: nekem a Pro L2 mellett már nem fér el a sisak
így csak olyan robogó játszik, amibe a Pro L2 vagy a sisak befér!
Madisonba pl. nem fér az ülés alá a sisak (innentől nincs kérdés):
ülés alá Pro L2 + kabát (esetleg még a nálam lévő cuccok), hátra
a dobozba a sisak, kesztyű + térdvédő, és slussz: több hely nincs.Amúgy nem AKKORA elvárás, hogy beleférjen a gerincvédő. Még
a Benelli Velvet 400-ba is elfért, pedig az csak egy száguldó sámli.
De mondjuk egy Nexus, vagy egy T-Max elvérzik: nagy doboz kell!Ezt mondjuk sírva-röhögve olvasom vissza így 3 év után.
Szerk: amúgy szerintem se csúnya az SH. De azért nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14509 üzenetére
Akkora a doboz, hogy belefér a sisak, kabát (gerincvédővel természetesen), kesztyű, térdvédő, plusz még pár papírlap, ha szükséges. Az ülés alatt egy hálós pók és egy colstok lezáró van alaphelyzetben, de azért oda is fér még anyag, kb 15 liternyi.
Nem azért megyek gyorsabban, amikor úgy megyek, hogy "megmutassam", kinek mutassam meg, nem ismerek senkit, szimplán sietek.
(#14510) kcsa: Na ne viccelj már, az új alig különbözik, kicsit bandzsítva ugyanaz, persze egy-két vonal más és LED-es a lámpája. Amúgy az enyémnek a hátsó lámpája nekem tetszik, a tiédé nem annyira, az újé nem rossz.
Na mutasd milyen a plexi![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na igen, a 125-ös kényelmes utazónál felvontam a szemöldököm.
Na nem azért, mert mondjuk egy Nexus 500 ne tudná, vagy kicsit
tuningolva akár a Madison 400, de a kényelmesnél rezeg a léc.
(A CVT-vel amúgy nincs baj ilyen szempontból, és az egy henger
se lenne akkora kompromisszum... HA nem kéne szétpörögnie...)Amúgy én se mennék pályára, csak azért, mert autóval gyorsabb:
motorral ha nem valami extrém szar a rövidebb út, az a gyorsabb.
(Ettől függetlenül szoktam kerülni az Egér út felé, arra tesztelek...)Szerk: amúgy anno még Beverlyt is akartál venni. Ellenvélemény.
És egy HSZ-t visszaolvasva, az SW600 valóban nem túl szép, de
nekem az újabb kiadás, ami duplalámpás, az tetszik. De iszonyat
nagyméretű gép, arra nehezen fogjuk rá, hogy könnyed, városi.Burt: mégis hány literes doboz, hogy sisak, kabát, Pro L2 minden?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14514 üzenetére
Valszeg a fő különbség, hogy a Pro L2 egy különálló gerincvédő, nem az
amit a kabátokba ilyen címen polifoamból belevágnak. De maga a kabát
is lehet vastagabb, ahogy írod, mert a protektorok nem összehajthatók...
Mindenesetre simán el tudok képzelni nagyobb dobozt, mint az enyém, s
örülök, hogy az SH-ra akkora batár kerül gyárilag. De akkor se kéne. -
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #14512 üzenetére
Nincs fotó, kicsit felb.sztam az agyam, miután két órát elsz.rtam a felrakásával.
Igen. Egy plexiével. Közben szembesültem vele hogy a tükör-adapterben megszakadt a menet (ilyet még vennem kell valahol, de hogy hol?). Aztán nekiálltam volna hogy felrakjam a kötényt (jön az ideje), de két lyuk hiányzott. Elő volt jelölve, csak lyukasztani nem sikerült a gyárban... Itt már 200as vérnyomással összecsomagoltam és felmentem. Majd bekapcsoltam a számítógépet, hogy keressek tükör-adaptert, erre a gép be se kapcsol, az is beszart. Úgyhogy inkább lefeküdtem a picsába aludniBTW szerintem a doboz az a 32-37 literes fajta, nem túl nagy. Sisak mellé szerintem nem fér már sok cucc
-
Burt1793
veterán
-
lehella
senior tag
Szevasztok!
Múlt héten voltam a mocival szervizelésen, mentem már vagy 120 km-t azóta, volt karbi állítás is (alapjárat minőség és mennyiség csavarok csak).
Tegnap délután egy hosszabb lámpánál ácsorgás után fordulaton elkezdett fulladni a gép, de a fulládás-torpanás váltakozva volt a normális üzem mellett. Sötét volt, így a kipufogó gázt nem tudtam sasolni. Siettem haza, nehogy lerohadjak, meg is úsztam a megállásokat, de kb 5 km után elment a motor ereje, 20-30km/h volt a vége, inkább megálltam vele, alapjáraton szépen ketyegett, de amint húztam neki egy gázt, láng jött hátul a kipufogóból és komolyakat is durrogott. Van aki ezért komoly pénzt fizet (Proex ). Leállítottam a motort, kicsit vakaróztam hogy mi lehet, majd beindítottam, pöccröff volt és simán vette a fordulatot, hazatudtam gond nélkül jönni vele. Ez mi a pék f.sza lehetett?
Szerelőm azt mondta, hogy csak az alapjárati rendszert állította, nem szedte szét a karbit és nincs köze a szervizeléshez, inkább valami vizes szutykos benzinre tippelwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
tigipuf
senior tag
Erősen megmosolyogtató ha valaki úgy gondolja 1 250-es robinak 110-120 az utazója.
Persze nem mindegy ,hogy 60 kilós ürge ül a nyeregben vagy egy 120 kilós (mint én) .
Az 100%,hogy az enyém ,hangjából ítélve az a 80-90 amit szeret.
De ez nem újdonság ,hagyományos váltós 4t 250-sek is,(nem szarrá pörgetett tuningolt) is ott körül mennek szépen.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #14518 üzenetére
Ez egy ingázós sisak, fekete, semmi különös. Amúgy meg robogón nem piszkolódik a kesztyű és a térdvédő. A kesztyűm előtt ott a plexi, a térdvédő előtt pedig a "homlokfal", vagy mi.
Motorozva tényleg nem jó a sisak belsejébe pakolni.kcsa: Eredeti Tucano-d van 45 ezerért? Megéri? Én is szeretnék valamit, eddig 3 réteg nadrággal és kabát, aláöltöző és pulcsi, téli kesztyű+markolatfűtéssel nyomtam, ami nem rossz, csak 10 perc az öltözés...
-
DigitXT
félisten
válasz dugynok #14523 üzenetére
Bocs, nem vagyok egy Atlantic szaki. Sőt, valójában semmilyen sem.
Madisonhoz úgy-ahogy értek, mert szerelgettem+használom. De ennyi.Szerk: viszont azt megerősíthetem, hogy a 180-as Maja is inkább 85-90
körül érezte jól magát hosszú távon. (De 12"-es kerekeken valóban picit
félelmetes volt a valós 120, szakadékban hátszéllel: ugyanúgy, ahogy a
400-as Majára is írják, hogy 130 fölött nem az igazi. A Madison se az...)Valahogy úgy érzem, ahogy kcsa írja, hogy a robogó koncepciójába nem
illik ez a száguldozás. Még ha bírja is, nem szereti. Elmelegszik a hajtás,
meg minden. Aminek kényelmes, az inkább az 500+, kéthenger, de azok
meg már nem klasszikus értelemben vett robogók. Talán még az SW600.Szerk2: 250-es Maja meg kegyetlen nyomvályú-érzékeny volt, nem is baj,
hogy nem nagyon tudott 100 fölé menni. Cserébe: baromi kényelmes volt,
hatalmas csomagtartóval (mínusz pont a lépcső miatt), és ~80-ig jól ment.Nem is tudom, mit vennék, ha ilyen felhasználásra kéne (125 kmh+dugó):
vszeg bepróbálkoznék a Madisonnal, aztán keresnék más útvonalat.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #14507 üzenetére
Napi Hondás. Szakadó eső, Margit körút, a Honda sportgépes barátunknak nyélgázon üvöltetve, száguldozva, úg 50 km/h kellett elmenni az álló autósorok között centikre a kocsik tükrei mellett.
DigitXT,
125 km/h+dugó: Valami vékonyabb, 500-600-as supermoto?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #14529 üzenetére
Biztos csak félpró volt. Tanulja még a Hondázást.
A viccet félretéve, tényleg nem értem, hogy mi a faszért kell ezt zuhogó esőben is csinálni? A száraz aszfalton is megvan pillanatok alatt a baj (lásd, múltkori S-Wing 600-as, papucsos köcsög), csúszós úton ez még hatványozottabb.
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #14522 üzenetére
Egyszer már volt eredeti tucanom, k.rva jó cucc, feltétel nélkül megéri, nulla fokig farmarben elvoltam a 15 km-es távon, pirosnál kifejezetten fázott a lábam amikor le kellett talpalnom Csak az árát sajnálom rá, egyszerűen drága és kész.
Ez most B kategóriás cucc, OJ márkájú, most vettem ilyet először. Jelentősen olcsóbb, de tapintásra és hatásra ugyanolyan mint a tucano, talán még vastagabb is. Igazi teszt a héten várható.
-
Hauptmann
addikt
Tucano-t használtan ki lehet fogni a jófogáson, vagy a képes motor-on. Én is ott vettem a Yamahára tökéletes állapotban. 35 lett volna a motorline-nál, 15-ért vettem a neten.
Viszont a felfújható párnák nem örökéletűek benne sajnos (bár az egyiket én végeztem ki egy parkolásgátló karóval, a másik viszont magától lyukadt ki), de nem tétel, mert valami 1000 Ft/db, vagy ha nem az összesütött rész engedett el, gumimatrac ragasztó.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #14524 üzenetére
Abszolút így gondolom, egyhenger+cvt kombó nem pályára való, ráadásul egy nagyköbös városban a klasszikus ingázós nézőpontból rosszabb lehet mint egy szúnyog (indulásnak: alkatrészek árai, fogyasztás). A legjobb valami normális motor és egy 250-es robesz párosa lehet, azt vehet elő az ember reggel, amit akar
-
Grillo
senior tag
Nekem volt a Gulliverhez is, azt 7 ezerért vettem, alig használtan.
A Scarabeohoz vettem újat, az olyan 25k volt, de nagyon fasza. Van hozzá muff is, így a vastag kesztyűben izzadt a kezem olyan 10 fokig.
Ahogy nézem, az az olcsóbb is vagy 60 euro+posta, akkor meg már majdnem ugyan ott vagyok. De majd írd le a tapasztalatokat, kíváncsi leszek. -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #14528 üzenetére
Hát a supermoto-ból aztán végképp nem maradna semmi kényelemből,
bár kátyúk ellen valószínűleg a hatalmas rugóút + a klasszikus motoros
felfüggesztés a tuti. Nagyobb tempónál azok is kegyetlenül ráznak, nem
kifejezetten pályázásra vannak kitalálva. Mondjuk én csak úgy csinálok,
mintha értenék hozzá, valójában csak elképzeléseim vannak, meg amit
innen-onnan összeolvastam, meg amit ismerősöktől hallottam... Krossz
motort próbáltam gyerekként, nagyon f*stam tőle/majdnem kerekeztem!
Nem rossz motor a krosszmotor. De kell hozzá egyfajta "önbizalom", és
akkor persze árkon-bokron átmegy. De nem arra van, hogy nagy tempó
tartósan a hótunalmas betonon: a supermotová átalakítottak sem.SZERINTEM. (Ha egy mód van rá, maradok a robogóknál.) NEKEM az
az ideális, amit ezek nyújtanak kényelemben, pakolhatóságban... Nem
átallok egy-egy ledöntést élvezni, meg egy-egy "kigyorson" vigyorogni.És nem őrülök meg a BKV-n munkába menet, napi 2x1 órában, hanem
motorozok 15 percet minden reggel, és jól is kezdődött a nap... Persze,
alapvetően közlekedésről van szó, de néha élvezheti az ember. Amúgy
a napi Hondásra reagálva. Hadd csinálja! Ha nem engem veszélyeztet.
Nekem az se "szimpatikusabb", amikor a papucsos (!) Suzukis papi kb.
állóra fékez minden tükörnél, és szarik arra, hogy mögötte haladnának.
(Hagyjunk mindenkit úgy közlekedni, ahogy szeretne, ahogy tud, és kb.
amennyire a szabályok engedik: ha összetör, vállalja a felelősséget!) -
TayRol
veterán
Na, úgy néz ki megvan a vasam...
-
TayRol
veterán
válasz Grillo #14549 üzenetére
Igen.
Nem tudom, mennyivel megy, csak vasárnap kerül hozzám, unokatesóm találta.
Magyar, 2004-es, teljesen karcmentes, 21e km-rel, minden gyári (doboz, plexi, stb), 4 kulcs, számlák, új gumi, blabla.
De hogy ne legyen minden ok, sokat jártak vele és rövid távon, benzines az oil. Remélem tényleg csak azért, amúgy minden rendesen melegszik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen