-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #14650 üzenetére
Rendszámmal, érvényes műszakival?
Amúgy a topikba simán befér, az is "szopóroller" kategória. (Anno 4 éve legelőször a 125-ös ETZ-ket nézegettem, de aztán pár hónap alatt végig olvastam az Index MZ-s topikját (bő 100 ezer hozzászólás ), és egy életre letettem róla. Azok állandóan szerlenek, gányolnak, szopnak a hasznavehetetlen utángyártott alkatrészekkel, és gyakorlatilag nem is motoroznak....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #14653 üzenetére
Az más. A hobby az hobby.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #14653 üzenetére
Szereti az orális örömöket, nincs is ezzel gond. Nade csak adni?
-
Metacska
aktív tag
Sziasztok!
3. éve nyúzok egy 125-ös Piaggio Liberty-t. Nagyon szeretem és gondos gazdája vagyok, rendszeresen szervizeltetem, de kinőttem.
Kinőttem én is, mert a magam 193 cm-jével és 98 kg-jával kevés az a 12 LE. Nem hajtom, de a vége óra szerint is 105 a testsúlyom alatt, tehát valahol a valóságban 90 körül lehet.
Sokat filóztam, hogy motorra cseréljem vagy robogóra, mert a párommal szeretnénk túrázni, de a kényelem és a párom biztonságérzete döntött ezért nagyrobogó lesz.
Első körben nem szeretném magamat nagy költségekbe verni. Olyan 400-450e a keret.
- Ne legyen túl idős.
- Kényelmes legyen.
- Jól dobozolható, pakolható.
- Rugalmas legyen, bírja a tempót (akár pályán is).
- Ne legyen horror a fogyasztás és az alkatrészköltségek.
- Vajon elég a 400 ccm3?Javasoljatok típusokat.
Köszi!
-
kcsa
veterán
válasz Metacska #14656 üzenetére
Nem akarlak nagyon elkeseríteni az elején, de fiatal, megbízható típus korrekt alkatrészellátással olcsón nem igazán létezik. Pár napja lefutott itt egyszer már ez a téma, de én pályázásra (pláne ha többször, tartósan) egyáltalán nem néznék robogót. A többit majd a többiek
-
Metacska
aktív tag
Akkor konkretizálok.
2004-2005-ös évjárat (nekem ez még a nem túl idős kategória), illetve nem pályázni szeretnék vele, hanem túrázni, ahogy írtam, de alkalmas legyen 10-20-30 km erejéig pályán való közlekedésre, sebesség tartásra.
Ilyen árban - korban azért van választék. Burgman, Majesty stb stb.
De a ti tapasztalt véleményetek többet ér.
Köszi!
-
Hauptmann
addikt
Totalcar? Az megvan a tegnapi adagolós videón, hogy lemossák a motort nagynyomásúval, majd később leszedik az adagoló tetejét, kifolyik a gázolaj, és a cikkíró először azt hiszi, hogy a magasnyomású mosótól beázott?
Az ilyen mit keres egy technikai portálon, miért nem a Nők Lapjába ír cikkeket? És ezek nevezik magukat a legjobb autós szakportálnak...
-
Hauptmann
addikt
válasz Metacska #14659 üzenetére
Ennyiért csak olajzabáló Burgman-t kapsz, de ha belefér Neked, hogy minden tankolás után olajutántöltés, akkor...
Olaszokból Scarabeo, Beverly, bálna Atlantic. Sokan szídják az X9-et, nem alaptalanul, de azokból is ki lehet fogni jót.
Vagy Kymco Exciting.
Mondjuk 5 kilóért van T-Max is, de az eléggé rollergyanús.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #14660 üzenetére
Ők újságírók, Zách Dani amúgy se technikai cikkeket ír, de a Rulettkerék őt is megtalálja, nem is ő szereli az autót, nincs ezzel gond, csak kicsit jobban képben kell lenni. Az a baj, hogy sokan csak annyira vannak képben, mint jelen esetben te, ebből jönnek a téves következtetések és mende-mondák.
Ha már itt tartunk, én nem csapattam volna le nagynyomásúval a motorteret... -
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #14662 üzenetére
Továbbra is azt kérdezem, hogy ha nem ért az autókhoz, minek van ott? Nincs azzal baj, hogy újságíró, de valami technikai affinitása legyen már (így sak saját magát égeti le)... Én sem állok műkritikusnak, vagy grafikusnak, nem értek hozzá. Ennyi. Vagy akkor ne hirdessék magukat úgy, hogy Magyarország legjobb autósportálja, mint ahogy pár éve tették.
Amúgy van valami érdekeltséged a Totalcar-nál, mert feltűnően sokat véded őket, múltkor is előkerült a téma, egyből elkezdted magyarázni a bizonyítványt.
De abban igazad van, hog a motortérnek én sem estem volna neki nagynyomásúval.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #14663 üzenetére
Nincs érdekeltségem, csak többféle autós újságot olvasok, az emberek nagy része viszont csak a Totalcar-t, ami bevallottan nem szaklap, célja inkább a "szórakoztatás", persze van egy-két szakmai része, de a legtöbb dolog nem az. És ez zavar, hogy azt gondolod (mondom, nem csak te, sok ember, akivel beszélek az életben), hogy amit írnak, az mindenképpen szakmai és valós/igaz.
Hallgass meg egy Égésteret.
Amúgy természetesen minden ott dolgozó vonzódik a járművekhez valamilyen szinten.
Segítek:
Stump Bandi, Göbölyös, Papp Tibi, Novoth Tibor négyes az, aki műszaki pályán végzett.
Karotta, Vályi nagyjából képbe került az évek során.
Zomborácz Iván és Zách Dani motorozik, Winkli pedig egy napszemüveg blogot vezetett a Totalcar előtt, annyira értenek az autókhoz kb., mint egy "átlag" magyar. Szóval nem vagyok beépített ember, csak ismerem a tagokat. Most jött egy új fazon, illetve ott van a hírszerkesztő, aki mindenféle katalógusadatokat és új infókat ismer (nem jut eszembe a neve, de mindegy, cikkeket nem ír).
Az autókkal nagyjából én is képben vagyok, ezért zavar, hogy téves tényekkel jönnek hozzám az emberek, a Totalcartól idézve (mondom, vannak szakmai részek, de messze nem mind az!).szerk: a Totalcar-t is olvasom persze minden nap, jót mosolyogtam szegényen, az a jó, hogy mindenre rákérdez, fejlődik. Inkább az volt a gáz, hogy nem volt mindkét tömítésből a szerelőnek, miközben olyan motoros autókkal volt tele a telke...
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #14664 üzenetére
A 10-12 évvel ezelőtti TC még valóban szórakoztató volt, akkor sokkal kisebb volt az arc, és lelkesedéssel pótolták a tudásbeli hiányukat. Aztán hirtelen valamiért kicserélődött a gárda pillanatok alatt (szóbeszéd szerint a Winkler kavart valamit, ami az embereknél kiverte a biztosítékot, és léptek). De az igazi mélyrepülés akkor kezdődött, amikor megjelentek a bukott Motor Presséből az emberek, Balázs Viktor, meg a társai, no meg az a szlovák idióta sem épp emeli a banda fényét (tipikus köcsög hozzáállás, hogy ha nem neki tetsző a kommentfolyam, először cenzúráz, utána meg az egészet letiltja).
-
huszi.gyb
senior tag
Asszonytól kapok is, de le kell foglalni magam valamivel, nehogy félrelépjek
Amúgy lejárt a műszaki, de elvileg átmegy csont nélkül (előműszakira elvinném). 35k akkor sem sok irányárnak. Kb 60-ból névre írva meglenne, a legolcsóbb a hahun 100. Egyből adnám is el, mielőtt bármivel foglalkozni kéne. Amúgy Maja is megvan még, azzal is kell foglalkozni. Holnap hozom meg rá az új kipufogót, hétvégén összerakom a hajtást, a gumik cseréje még hátra lesz, és mehet eladásra.
www.dongosofor.hu
-
-
szilchi
őstag
Na az utóbbi pár napban nem nagyon volt gond az indulással ezért még nem is hívtam fel a szerelőt.De ma délben el akartam menni vele de sehogy sem akart beindulni.Aztán 10 perc és jó pár próbálkozás után el is fáradt az akksi így most megint töltőre tettem.Egy kép a gyertyáról
A gyertya új,210 km van benne.Igaz nem a gyárilag előírt DPR7-es hanem egy DPR8-as.De elvileg az is jó bele.
Tegnap mentem vele 60-70 km-t.És bár nem indult mindig elsőre de 2-3 próbálás után mindig elindult.Igaz szinte mindig húzni kellett a gázt.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
TayRol
veterán
2. tankolás, az elmúlt 4 munkanap Pesten 200km kb, plusz még egy-két dolog, igy 267 km-re tankoltam 10.25 liter benzint. Ugyan ugy, mint amikor megvettem, középtámaszra rakva, két kattanasig. Tűrhető fogyasztás.
-
StoneBridge
senior tag
Amit még észrevettem ezekkel az új Michelin Power Pure SC gumikkal, hogy hidegen nagyon figyelni kell velük, mert eszméletlen csúszós. A parkolóházból úgy jövök ki, hogy nyekereg a legkisebb fordulásra is, enyhébb fékre meg már csúszik. Esőben, vagy késő ősszel azért majd lesznek izgalmak... szóval lehet a City Grip lett volna mégis a jobb választás.
Szerencsére kicsi a kerék, így gyorsan bemelegszik és akkor már nincs bizonytalanság.Lassan pedig szeretnék újra Tucano Urbano / "tyúkanyó takarót", előzőleg is nagyon bevált, szerintem a hűvösebb időkre elengedhetetlen. Valaki próbálta esetleg az újabb EVO-t? Arról mik a tapasztalatok?
(#14673) TayRol
500-tól ez egy nagyon jó fogyi...[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
TayRol
veterán
válasz StoneBridge #14676 üzenetére
zsír, köszi, ennek örülök.
-
csongi
Topikgazda
válasz StoneBridge #14676 üzenetére
Igen a City Grip hamarabb melegszik, figyelni kell az első pár km-en, de utána már jól viselkedik.
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #14676 üzenetére
A parkolóházból úgy jövök ki, hogy nyekereg a legkisebb fordulásra is, enyhébb fékre meg már csúszik.
Ott általában valami műgyantás valami/fényes beton/más szokott lenni az nem aszfalt. Amúgy meg az két komponensű gumi 2CT, kemény közepű puha szélű.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz -Mosquito- #14679 üzenetére
Jaja, olyan fényes, a cipőtalpa is enyhén csúszik rajta. De a motornak a szintén Michelin 2CT-je akkor miért nem nyikorog, meg mászik el? Oké, jóval nagyobb a tapadófelülete, de nyikorgás ott akkor sincs.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #14680 üzenetére
Az,hogy mennyire zajos függhet a gumi mintáitól is,csúszás meg az összetevőktől. Mekkora sebességgel mész, milyet döntesz stb. Ne ott próbálj vagizni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Brogyi
senior tag
válasz TayRol #14673 üzenetére
Hát nekem csak egyetlen értékem van ami megközelít (270km/10.33lit). Pedig az enyém csak 400-as.
Valószínűleg nálam az a baj, hogy 200km felett gyakran levegőt szív a benzinpumpa, és így azonnal tépek tankolni. A csorólámpa erős gáznál nem villlog hanem folyamatosan ég. Kicsit a tempót csökkentve kialszik.
Direkt hallgattam a kérdéseidnél, mert hát az én véleményem nem mérvadó, mert elfogult vagyok. Kíváncsi vagyok mennyire leszel elégedett vele a nagyobb gépek után. Nekem bevált, sőt még most is tetszik.
Ezzel a darabbal kb. 43 000km-t nyomtam le. A 140-es tempóra pedig azt mondom, hogy a motor sokkal erősebb mint amit a futóműve elbír. Így meg se néztem a végét.
Remélem sok örömöd lesz benne. Széles utat. -
TayRol
veterán
válasz Brogyi #14682 üzenetére
Nálam is lesz injektor csere valószínűleg, de annyira az nem dobja meg a fogyasztást, szoval szerintem kb ez a 4 literes fogyasztás lesz a standard. Jövő heten ujra tankolás, majd beszámolok róla.
Nem annyira komfortos mar 140 felett, mint ahogy a gyorsulása sem az igazi 80-ról. De majd megszokom. -
Brogyi
senior tag
válasz TayRol #14683 üzenetére
Hu-huuu! Az íííígen mondaná az egyik ismerősöm. Ez patika. Az enyém már viharvert ehhez képest.
Gratula.
Az injektor csere az alpjáratba fog beleszólni, és talán amit sokan emlegetnek az olaj szaga más lesz. Én nem szagolgatom, használom, és lecserélem minden tavasszal km-től függetlenül. Ha sokat megyek akkor előbb, de a tavaszi csere marad.
A tempóról. Ez bizony nem motor (bár én mindig annak hívom). Vigyázz vele, mert legyűr ha a határait feszegeted. Ha kevés akkor add el rögtön. Egy kis körre felülhettem egy FZ6-ra. Azon észre se vettem, és már 200 volt. Figyelj a motor visszajelzésére, és tartsd tiszteletbe. ( Hú, ez olyan öreges volt. Bocsi.) -
TayRol
veterán
válasz balazs1011 #14686 üzenetére
hamarosan hibátlan lesz műszakilag is.
-
TayRol
veterán
Köszi az infokat mindenkinek!
Ma amúgy nem sok motorossal/robogóssal találkoztam a városban Bezzeg mindenki kocsiban ült.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen