-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #14800 üzenetére
Fázott a lába, szerintem érthető
-
kcsa
veterán
Bődületesen erős SH300. Ezek betegek bazeg
-
tikshow
addikt
Tegnap lecseréltem a Conti Twistet Metzeller Feel Free Wintecre, marha jó! A legnagyobb gondom, hogy a motor eleje ráz is megoldódott. Néhány hete kiderült, hogy púpos a Conti . Ami elsőre feltűnt az az, hogy mennyivel simábban fut és mennyivel jobban szereti a döntést. Lehet csak az újdonság érzése, de mintha gyök 2 tempóval is stabilabb lenne. Esőben kíváncsi leszek a teljesítményére.
[ Szerkesztve ]
-
Golota
aktív tag
válasz tikshow #14803 üzenetére
Sajnos a rázkódáshoz még csak púposodnia sem kell. Olyan a gumi kialakítása, hogy azok a bazi nagy barázdák rázzák a kereket, főleg ha combosabb méretben van, mint pl az én Xcitingem. Tegnap egy frissen felújított, tükörsima úton jöttem és olyan volt, mint ha macskakövön menne az a motor.
Mikor felrakták a gumit, 2x súlyoztattam ki a kereket, utána meg az összes szilentet lecseréltettem a motoron. Ugyanúgy ráz. A tapadásával nincs különösebb bajom, bár nem egy sportgumi.
-
csongi
Topikgazda
Nem semmi egy bulvaros teszt lett megint. Itt van ez az ize, jo mert sokan akarjak fotozni, es a varoson kivul sehova sem alkalmas, igaz oda is csak korlatozva, mert se rakodasi se szel, eso vedelemmel can ellatva potom 1.4 milla az ara. A legdurvabb, hogy nehezen tudjak kielegiteni az igenyeket, mert elkapkodjak. Atya eg..... . De hat a ketkerek az ket kerek, ha egyszer valakit "megmergez".
Gyorsan leszenek ezekbol olcsobbb hasznalt motorok. -
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #14800 üzenetére
Sajnos a papucs-rövidnadrág kombó elég általános dolog, akár motoron, akár robogón. Ezeket látva mindig azt mondom magamban, hogy ezek még nem estek. De majd fognak...
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Én most bebuktam az olajcserét, nincs olyan vékonyabb falú 19-es dugókulcsom, amivel ki tudnám tekerni az olajleeresztő csavart. A köcsög japán a csavar köré kis kiemelkedéseket rakott, pont annyira, hogy csillagvillással nem lehet odaférni, csak dugókulccsal, de abból is valami vékonyabbal.
Ennyit a japán, ésszerű tervezésről.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #14820 üzenetére
Anno a kis Honda csopperemnél (ott is 16-os volt a gyertya, de 17-es az olajleeresztő, szintén elég cifrán eldugva) a gyertyakulcs másik vége volt direkt 17-es, éppen ebből a célból. A GS500-nél jó a sima villáskulcs szerencsére.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
rolixyz
tag
Sziasztok!
Adott tehát egy Gilera GP 800, amivel van egy olyan problémám, hogy ha sokáig (20-30 másodpercig vagy tovább) alapjáraton ketyeg, akkor utána alig lehet elindulni vele, fulladozik, rángat, szenved, néha leáll. Ilyenkor csak nagyon kicsi gázadással vagy nagyon nagy gázzal lehet megindulni vele. Utána magához tér, megy normálisan, ha csak néhány másodpercre állok meg nincs semmi baja, egészen addig amíg megint nem kell kicsit hosszabb időre alapjáraton hagyni.
Mi lehet a gondja? Előre is köszi, ha ötletel valaki
-
rolixyz
tag
válasz -Mosquito- #14824 üzenetére
Ezek rendben vannak, magán a motoron hallatszik hogy fulladozik, ha hosszabban alapjáraton marad.
-
DigitXT
félisten
válasz rolixyz #14823 üzenetére
Oda kéne adnod egy tesztkörre, mindjárt kiderülne.
Viccen kívül, garantált, hogy az alapjárati keverék nem jó,
a leírás alapján túldúsul: nem fogyaszt "gyanúsan" sokat?
Madison alapjárata is ilyen csopperes fuldoklós volt 3 éve,
akkor bekérte a 8,6L-t 100-on... pedig nem hajtottam LOL.
Normál fogyija 5,5 körül van. De max. 6L. (Jó keverékkel.)Ui: persze ez még ősrégi, karbis... Injektoros gépnél kicsit
nehezebb állítani az alapjáraton és nagyobb is lehet a baj,
ha nem jó... (Azért legtöbbször "csak" vmi szenzorhiba.) -
Brogyi
senior tag
válasz rolixyz #14823 üzenetére
Milyen hidegen? Normális esetben magasabb fordulatról kell visszajönnie. Most úgyis hül az idő.
Az 500-as vonalon típushiba a feszültségszabályozó. A leállás oka nem egyszerű.
Az első a légszűrő, majd utána a beömlő tisztítása. Esetleg az injektor koszos, vagy csöpög.
Mindig a legegyszerűbbel kell kezdeni, mert a szerelő nem gondol rá. Itt a tisztítás az.
Akármilyen gondos tulajtól vetted koszos lesz.
Volt aki nagynyomású vizzel megmosta, és bizony neki talán még most is dadog. A befolyt viz a kosszal, és a villannyal érdekes dolgokat csinál. Arról nem is beszélve, hogy hogyan kell megtalálni, és mennyi időbe kerül. Türelem, és megtalálod ha erősen akarod. Van rá egy teled, mert ilyen masinával nem közlekednek hidegben. -
TayRol
veterán
Srácok, 70-ről 100-ra az 500-asoknál van rugalmasabb? Gondolok itt 350-es vagy 400-as blokkokra.
-
tigipuf
senior tag
-
TayRol
veterán
válasz -Mosquito- #14831 üzenetére
Teljesen jo a mostani, csak azt vettem észre, hogy a heti 1-2 autópálya mellett sokkal többször kell az erő olyan helyen, amikor 70-ről kell gyorsítani 90-100-ig, vissza, majd megint gyorsítani. Es kiváncsi voltam, hogy a robogók között erre melyik blokk a legalkalmasabb.
Nagy motorra most nem akarok vissza ülni, elég kényelmes ez a robogózas.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Imádok este 9 körül zuhogó esőben hazajönni, főleg úgy, hogy négyszer keresztezek villamossín párokat (Alkotás út vége Széll Kálmán tér déli részén, Széll Kálmán tér és Szilágyi, Budagyöngye, Szépilona), amik mind ferde kis szögben mennek át az autóúton. Még pár ilyen alkalom és megyek korcsolyázni. Utána pedig országúton az álló vízben, úgy, hogy jönnek szembe, vizes a plexi és a sisak ->semmit, de tényleg, semmit se lehet látni, felfestés nincs, cserébe a táblák rendesen csillognak. Csoda, hogy nincs baleset (bár csak egy robogóst láttam, xenon lámpával, fehér nagyseggű nem tudom mit).
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #14829 üzenetére
Ez nem (csak!) a blokkon múlik: egy gyári varióval jellemzően nem nagyon
vált "vissza" a gép, és ha 70-nél lenyelezed, akkor gyorsul, ahogy gyorsul,
de nem fog nagyon pörögni, és nem fog sokat fogyasztani. Ilyen gyárilag...Tuning variókkal lehet elérni nagyobb rugalmasságot, de azt is okosan kell
megválasztani, mert az istenített J. Costa nálam olyan "szánalmas" időket
tud, hogy sírni volna kedvem. Menni megy, meg egész jól motorozható! De
a kraft valahogy nem nagyon akar megjönni. Nohiszen 6000 rpm alatt jár...
(Legutóbb mértem egy 11 mp-es 0-100-at. Úgy, hogy 60-100 7 másodperc:
lószar, nem forog ki, nem húz, de legalább nem fogyaszt ANNYIT, hehehe.
A miheztartás végett a legjobb időm 8,6 mp, és 5 másodperc 60-100. Nem
mindegy! Persze egy ilyen tuning szinte biztos dob a fogyasztáson 0,5L-t.)
Amúgy gyárilag se sokkal rosszabb 9-10 másodpercnél, sportosra hangolt,
egyszerűen ez a J.Costa túl nehéz neki: ebbe is lehet súlyokat cserélni.Az a 2 grammal könnyebb görgő jó tipp, de vagy bejön, vagy nem! Nekem
elég sokféle varió/görgő kombináció van a garázsomban, hogy is mondjam:
nem mind varangy ami fénylik. Egy gyári varióba pl. a Dr. Pulley szuper,
kitolja a végsebességet ÉS jobban gyorsul vele a gép, és fogyasztani sem
fogyaszt sokkal többet. De multivarba ugyanez már nem ideális: nem szar
alapból, csak amikor valamiért "felborul" a csúszógörgő, és úgy kiakasztja
a variót magasabb fokozatban (a legkisebb megszűnik), na onnantól fos.A gyári varióba bedobok 2 grammal könnyebbet lehet, hogy gyorsulást ad,
de végsebességet tuti elvesz... fent jobban szét fog pörögni, adott esetben
teljesítménycsúcs fölé, így azzal veszíteni is lehet. Ha csak a városban
kéne gyorsulgatni és a vége nem érdekelne, akkor működhet. De mivel Te
M0-n végsebesség közelében is hajtod nap mint nap, szvsz nem lesz jó...Első körben tennék bele egy 10-15%-kal könnyebb görgőt, s megnézném,
mit megy úgy, és ha nem nagyon buta a gép "csak" végre kevés ugyanezt
Dr. Pulley-val játszanám be, és kész is... (Többet nem érdemes rákölteni.)Szerk: amúgy az önsúly se mindegy, ha meglódulásról van szó... Anno pl.
AndrewTdi Nexusával pariban volt a Madison 140-ig s végre is hasonló volt.
(És akkor még nem nagyon volt tuning, szinte gyári volt a hajtás, a Nexus
meg nem nagyon volt beteg. Azért gyárilag elkenné a száját, valószínűleg.
Azonban pl. egy Velvet 400-as - amiben a Madison blokkja van, de sokkal
könnyebb a felépítmény - biztosan otthagyná az 500-as Nexust is, sokáig:
végsebességre esetleg már nem. Mert ott meg a légellenállás dominál.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Pofozza a Hondát, de hogy? (155 ccm, tehát A1-gyel felejtő, 15LE, tehát
250-eshez képest kevés, nálunk autópályára nem feltétel a min. 150 ccm,
cserébe legalább rohadt drága, és nem is feltétlen a legkényelmesebb.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Hazafelé Yamaha XMAX ment előttem sportdobbal.
Igazi koponyarepesztő egyébként a hangja, de ami ennél is gázabb volt hogy olyan manővereket művelt a pilóta a szarjával, hogy nekem is égnek állt a hajam. Szerintem indexet se terveztek rá a gondos mérnökök, legalábbis nem láttam hogy működne.
De a kedvencem: Y kereszteződésben jobbra haladnánk, előttünk autó, de ő beállt mellé/elé a baljára, hogy ő majd kilő. Egyrészt ezzel zavarta az autót a kilátásban, meg egyébként is igazi paraszt dolog. Másrészt a kilövés elmaradt (ugye ez még mindig csak egy szar 250-es), de még ez a kilövés(ecske) is olyan zseniálisan sikerült hogy majdnem pofára esett az Y kereszteződések közepén lakó kavicsos részen. Kár hogy a röhögésem nem hallatszott a sportdobja miatt
-
Burt1793
veterán
Miért, te végig indexelsz, amikor a kocsik mellett elmész sűrű forgalomban? Én általában nem indexelek, az is zavaró tud lenni. Persze ez eléggé helyzetfüggő.
Első kocsi mellé beállni tényleg köcsögség, én végigelőzöm a sort és beállok az első mögé.(#14839) tikshow: SH150 ellenfele, a PCX más méret.
(#14837) DigitXT: A nagyobb ülés alatti csomagtartó az egyetlen előnye, bár lehet, hogy csak a 300-as SH-n van ilyen kicsike csomagtartó, már nem emlékszem a 125-re/150-re. Nem mondom, hogy az SH műszerfala szép vagy, hogy jó anyagokból van, de ez vállalhatatlan például, szerintem.
Ui.: Ha nem ezt a címet adták volna neki, rá se kattintana az emberek nagy része (én se olvasom a totalbike-ot általában, de ezt végignyálaztam).
Ugyanaz: volt egy olyan cím, hogy: na most megnyeleztük a rulettkerék Audi-t (Papp Tibi), ezért néztem végig, nem volt benne semmi...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #14841 üzenetére
Elején óvatosan: hátsóval nekem nem volt baj anno (Dobogókő felé járattam be),
viszont az elsővel az esőben sikerült ABS nélkül túl nagyot fékeznem, és paff...
Együtt cserélve fokozottan igaz, mert az eleje és a hátulja is elmehet pár km-ig.Burt1793: persze, persze. Clickbait-nek hívják, nem véletlenül. Én se linkeltem
volna, ha nem akarok "hangulatot kelteni".Meghalt a topik a tuningos HSZ-től?[ Szerkesztve ]
-
tikshow
addikt
Na a robi teljesen téliesítve, visszakerült a nagy plexi és felkerült a tucano. Viszont a derekam fázik, huzatos. Ezen tud javítani egy vesevédő?
-
tikshow
addikt
Köszi! A kabát hossza nem para, habár nem hosszú, hanem derékig érő, de még hozzá is van csatolva nadrágom övéhez. Ellenben a kabát alatt a pulóverem és a pólóm rendszeresen felcsúszik így egy kis résen ezek kint vannak. Ami fura, hogy kis plexivel mindebből semmit sem éreztem, azóta van amióta felkerült a nagy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Robogó, kismotor
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Robot fűnyírók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- LEGO klub
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest