-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #16850 üzenetére
Tavaly szerettem volna a haverommal együtt megcsinálni - nem jött össze. Idén sem bírtunk egyszerre szabira menni - így megyek teljesen egyedül. Remélem minden rendben lesz, és az eső sem mos el túl sokszor. Szállás magánházaknál, egyedül nem mertem bevállalni a sátorozást, pedig minden cuccom meg van hozzá (márciusban vettem k. drága sátrat... )
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #16849 üzenetére
Önzáró ez is, de nem zárta le magát eléggé. Majd most ellenőrizgetem, meg egyébként is akarok már ezer éve menetrögzítőt venni, majd most. (ha már gányolás, legyen rendes).
Aztán jó utat
szerk.: most tavasszal az Alpok jópár nevesebb útvonalát bejártam - kocsival - , csak a Grossglockner maradt ki a környéken, de el tudom képzelni nyáron meg se lehet mozdulni a motorosoktól
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi a jó kívánságot!
Én meg Erdélybe vagyok "szerelmes", a méregdrágán látogatható, pénzes motorosokkal túltömött "látványutak" nem vonzanak különösebben. Negyedik erdélyi motorozásom lesz, igaz, az utolsó csak egy rövid hétvége volt a Pádison, másfél hónappal ezelőtt, szintén egyedül. Az első kettő az 8-9 napos társas út volt.
Pünkösdkor meg a Magas-Tátrát jártam körbe, szintúgy magányosan.
Ez az életem, ez minden szórakozásom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #16853 üzenetére
Annyira nem vészesen méregdrága: Karintia kártyával a legtöbb ingyenes, a Grossglockner meg féláras. De ha bemész még pár helyre, múzeum, ilyesmik, már bőven megéri a kártya megvétele. Én is szívtam a fogam elsőre az ára miatt, de a háromtagú családdal már kb. második napon nullszaldóban voltunk a kártyával
szerk.: igen, az ingyenesnél persze drágább. De én személyes tapasztalataim után Romániába akkor se teszem be a lábam, ha fizetnek
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
-Mosquito-
őstag
Ez az a kártya? [link]
Kerékanya meg nem igazán szokott lelazulni, hacsak nincs rendesen meghúzva.Szerk.
Tavaly jól jött volna. Na majd jövőre..Bogyó :
20-30 éves autók motorok is járnak fel Glocknerre..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16858 üzenetére
Igen ez. Ha Karintiában vagy pár napot nagyon ajánlom, szerintem dupla ennyit spóroltam, mint amennyibe került
Ezeket jártam végig:
Malta Hochalmstrasse
Nockalmstrasse
Villacher Alpenstrasse[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16858 üzenetére
Debizony lelazul... Nyomatékkulccsal, gyári nyomatékra húzva is.
Kék Holdban is mesélték, hogy jött vissza a robogós tag, pár nap
múlva az új gumijával, hogy elhagyta a kerékanyát. (Mindezt arra
mesélte el a szerelő srác, hogy velem is megtörtént a lelazulás...)Ui: azóta jobban odab*szok neki, biztos ami biztos alapon...
Sajnos ez részben öngerjesztő, mert utána már tuti kevés a gyári
érték. Azt arra találták ki, amíg új + mindig pont betartva szerelik. -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #16862 üzenetére
Jópár Km és gumiszerelés, lánc húzás után még nem jött elő,hogy lelazuljon az anya. Ettől függetlenül előfordulhat és akkor vissza is tértünk a
'Kerékanya meg nem igazán szokott lelazulni, hacsak nincs rendesen meghúzva. "Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16863 üzenetére
Definiáld a "rendest". Mert ha előírt nyomatékra húzva lelazul... (nálam persze nem ez volt, de ez részletkérdés)
-
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16867 üzenetére
Ja, hát így valóban korrekt a megállapításod.
-
Grillo
senior tag
Ti hova hordjátok műszakira a robogókat? Meg mennyiért?
-
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
Na, hívtam őket, de a kapcsolás után 5 percre sem vették fel. Majd még próbálkozom.
Mondjuk fasza volna megcsípni valami reggel 6os időpontot, bár gondolom erre a hétre már nem lesz semmi.
Motor elvileg rendben van, ha odáig elérek.
Csütörtökön hazamentem, ma bejöttem, eddig jó. Idén szerintem már túl vagyok a 100 km-en hiba nélkül... koppkopp -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16834 üzenetére
A 20 fok difi csak zárt termosztátnál normális, nyitottnál természetesen sok...
Kiolvastam a logot a fedkompból: 28-án délután még jó volt, estére sz*rt be.
Honnan tudom? Motorhőmérséklet (hideg oldalon) VS. mért olajnyomás érték:
75 fokos, üzemmeleg motornál is 30 PSI volt a nyomás alapjáraton. Fordulaton
meg 50-55 között... Ehhez képest este már be sem melegedett rendesen, már
a hideg oldalt nézve. Ellenben az olajnyomás fordulaton is 45 PSI körül maradt,
tehát valójában bemelegedett a blokk, nagyon is, csak a hűtővíz nem kering jól!Alapjáraton meg amikor átmelegszik a hideg oldal is ilyen sz*r áramlás mellett
az olaj már nagyon bemelegszik, és a 30 PSI-ből csak 25 marad... Ma délelőtt
konkrétan paráztam a kútra menet, hogy ne forrjon fel a víz: 90-95 fokok simán.Azon is gondolkodtam, hogy besz*rt a KOSO mérő, de ennyi mérés után nem,
ja és természetesen dolgozik a venti is ahogy kell... Szét kell borítani, mert ez
így nem járja, hogy (lényegében) el van dugulva a vízkör: ez ugye a rosszabbik
termosztát hiba, ami előfordulhat... A nyitott állapotban ragadás kevésbé káros. -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #16881 üzenetére
Hűtővíz leenged átmosod a löttyel amid van (esetleg ecet) 2-3x. Mondjuk felesleges mondani,sajnos lassan ez is a kisujjadban lesz. Esetleg még a vízpumpára is ránéznék, hogy a műanyag lapátjai épek e. Hűtőt kívülről érdemes piros Brigéciolal lemosni majd vízzel leöbliteni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16882 üzenetére
Szerencsére a szivattyú lapátjai fémből vannak: cicereg is már egy ideje...
Nem hinném, hogy mostanra kopott teljesen le. De ha igen, az sz*pás, mert
akkor jobban meg kell bontani a blokkot, ahhoz meg kinek van kedve/ideje... -
Burt1793
veterán
Ezt láttátok? A bubi és a greengo is elég gyorsan eljutott Budapestre, ez lenne a legjobb, persze saját sisakkal.
Mondjuk az a 45 km/h-s végsebesség kicsit ijesztő, remélhetőleg csak teszt jellegű. Bog meglepődött, hogy csal az óra és aszerint ő ment 50 felett is.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #16885 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy ugyanaz a lehúzásos módszer lenne itt is, mint a GreenGo-nál, mert a havi előfizetési díj lehúzás a nem kevés km díj mellett. A másik, hogy ezzel az elektromos fossal pillanatok alatt ki lennél vasalva a pesti forgalomban. Bog szavahihetősége meg erősen kérdéses a telefontesztjei után.
Szóval ez így megint valami hipszter faszságnak elmegy, de másnak nem.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #16886 üzenetére
Ha Budapesten lakik az ember és sokat jár a munkahelyre, egyéb helyekre, akkor megérheti. Nincs aggodalmaskodás semmi miatt, gyors és kiszámítható. Az árát meg majd meglátjuk. Természetesen érdemes utánaszámolni a dolgoknak, ha majd bevezetik.
Ui.: nekem itt vidéken 11 ezer volt a műszaki pár hónapja. Felkészítés nélkül átment, a féken többet koptattak a próbával, mint én 1 hónap alatt.
Szerintem Bog-gal nincs semmi baj, rendes csávó. Telefonteszteket ritkán olvasok, persze azért szoktam, értenek hozzá, érdemes rájuk hallgatni általában. Bár én a magam útját járom, samsung bevált, egyszer próbáltam visszatérni nokiára egy Lumia 930-cal, nagyon szar volt, az s7 jó egy éve megfelel, ezt ők is dicsérték.
[ Szerkesztve ]
-
-
lehella
senior tag
-
oriic
HÁZIGAZDA
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék. Egy Sym Fiddle II-vel dolgozom naponta (plusz plexi van enyémen), tudnátok ajánlani olyan tartót ami nem drága, de egy átlagos 4,5"-es telefon nem esik ki belőle és könnyen tudom rögzíteni a motorhoz? Leginkább útvonaltervezéshez/GPS (Wazze) használom a céges telefont, és jó lenne valamivel rögzíteni a motorhoz.
Live-Die-Respawn
-
DigitXT
félisten
Nekem van egy GIVI S850-em elfekvőben. Még a One X-hez vettem,
de az meghótta magát, a gariban kapott One Max meg nem fér bele.Kormányra rá lehet rakni tépőzárral, könnyen, de a Fiddle műszereit
valszeg kitakarná, szóval valami karos megoldás kéne inkább neked.A GIVI inkább nagyobb gépeken jó, ahol a kormány külön egység.
Nagy Maján volt karos tokom, amit a műszerfal mögé rögzítettem be.
Abba belefért a One Max, nagyon tuti volt. Azt itt vettem: toksokk.hu -
DigitXT
félisten
Hát, mondjuk olyan kegyetlen sok infót akkor nem buknál.
Sebességet meg a GPS is kiírja, ha arról lenne szó...Nekem mondjuk ideális, mert a kormányon nincs semmi...
(Csak nekem már nincs mit belerakni, az a méreg, LOL...) -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16896 üzenetére
Nem, az még nincs... De KÉT olajnyomásmérőm már van (a kék számokat megjelenítő kábele sajnos kontaktos, tehát néhanapján nem lehet hinni neki, bezzeg a másik tuti, és CSV fájlban logolásra is kerül az értéke) a benzinhőmérő meg még beépítésre vár... egy jó ideje. Esetleg kapni fog egy nyomásmérőt az üzemanyagrendszer is, meg egy vákuummérőt a szívócsonk, ha onnan lekötöm a vákuumos membránszivattyút - HA cserélem elektromosra (múlt héten érkezett).
És ebben az a durva, hogy ez NEM vicc... De már jó ideje "jegelem" a projektet (csongi tudna róla mesélni mennyi ideje), mert momentám SEMMI időm nincs rá, és ha már hozzá kéne nyúlni a motorhoz mégis nagyon sürgősen, nos vannak ezeknél fontosabb dolgok is, mint pl. a majdnem felforró hűtővíz esete...
Biztos megsértődött, hogy miazhogy rövid távon nem tud bemelegedni? Be tud!Ui: amúgy a keréknyomásmérő nem is rossz ötlet, vannak is rá okos szettek...
Szerk: viszont, ha már belinkeltem a HSZ-t, az a terv is megvalósításra került, miszerint TÉNYLEG vékonyabb olajat vettem bele, nevezetesen Xado 5W50-et.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Ha más megoldás nem marad akor csinálni kell egy átkötőt a két tükör közé, és arra feltenni egy olyat amit csőhőz lehet rögzíteni. Hasonló megoldást csináltam, működött. Igaz ott az F650 GS rugozása sokat segített.. a fentmaradásban.
DigitXT: Tesóm is ezt vette az Lt-be. Pár ezer km után lényegesen csendesebb lett, és az olaj fogyasztás is javult. Az pedig a totális fekvő sor 4-es blokk.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz lehella #16891 üzenetére
Na, meg is volt, csak kiderült, hogy nincs nálam semmi, amivel az élő biztosításomat tudom igazolni, úgyhogy volt egy köröm a bankbe zöldkártyáért. Utána gyorsan meglett, igazából én vizsgáztattam, ültem a motoron, húztam a féket, bácsi meg nyomta az instrukciókat. Még a váz/motorkód helyét is én mutattam meg a gyári szerszámok segítségével.
Ja, és 4500 Ft körül lett a vége.
Én most vettem egy biciklis telefontartót a Lidlben, a tükörszárra fel is raktam, de még kicsit finomítani kell a dolgot, mert még nem az igazi, de a telefon nem esik ki belőle.
[ Szerkesztve ]