-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #16096 üzenetére
Eegen. Mondjuk sok jót nem jósolok: valószínűleg szarabb lesz mint a J.Costa,
mivel olyan kicsi a mozgástartománya, hogy az vmi félelmetes, és akkora gyári
hézagoló jár hozzá, hogy az már egy fojtással is felér... De kiindulásnak jó lesz!
Aztán végigtesztelem, melyik konfigban a legjobb és eladom a többi szart. LOL.Olajból igazából az érdekelne, hogy van-e értelme a "fullszintnek" az ásványival
szemben, hiszen tudjuk, hogy egy pörgős versenymotorról van szó... Ja nem.Szerk: amúgy most az 5100-as van benne, s télen nagyon "sok" volt az a 15W,
folyton dolgozhatott a nyomáshatároló szelep... (Lassan melegedik be a blokk.)
Gyanítom, ezen a 7100-as sem segítene, csakis a viszkozitás csökkentése.huszi.gyb: sikerült már indexrelét szerezni a Kymcoba?
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #16098 üzenetére
Az Eni olajakat még be lehet szerezni, szerintem attól, hogy a kúthálózat kivonul, még lesz, maximum kevesebb helyen. Én Eni I-Ride 10w40-est használok, tegnap rendeltem 2L-t a citybikeból.
Btw. Ha kell valakinek valami, még nem késő megrendelni, szombaton megyek a cuccokért.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16105 üzenetére
Olajszigetben azt kérdezték anno, hogy mibe lesz Ducatiba?
Le kellett lomboznom őket, hogy nem, csak egy vacak BMW...Izé. Malaguti, na. Viccen kívül, ilyen a gyári előírás, kicsit brutális.
Szerintem a macskazabálós éghajlatra ajánlható - nálunk necces. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16107 üzenetére
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16103 üzenetére
Hehe. Pont most irtam meg privatban, majd utana olvastam a hsz ram vonatkozo reszet.
Megrendeltem citybikebol a belevalot, nem kell forrasztgatni csak radugni es kesz. Szombaton megyek erte.Szerk. De hogy ne legyen egyszeru az elet a kormany is ferdult, ugyhogy szedhetjuk szet a kormanyt, ujra idomok... Stb
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #16110 üzenetére
Pont ezt akartam írni ezeket olvasva. Kíváncsian várom, hogy mikor vesz rendes motort, hiszen, ahogy írta korábban, nem korán reggel megy be a városba, így a csúcsot elkerülve motorozik egy robogóval, motorral gyorsabb lenne (és valóban élvezetes). Persze tudom, mindenkinek más jön be, de egy jó motort nehéz megtagadni. Ma már nagyon sok automatát lehet kapni, ha a váltást szeretné elkerülni az ember, stb.
Azért az a gyorsítási LOG odaüt, jó ránézni, gratulálok hozzá, szép munka.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16110 üzenetére
Ne már... Azért, mert fél év kihagyás után megint gyorsultam egy 0-100-at?
Tudom, mit szoktál mondani: egyenesben a majom is tudja húzni. Ez így van!
Egyszer összefutottam "beteg" fórumtárssal (nem motoros ügyben!): lelkesen
mutatta a telefonján, hogy milyen ZX12-t vett/vesz a napokban. Aztán, mintha
olvastam volna tőle a motorosban, hogy hát... gyorsulhatna jobban is.
Na most az a motor majdnem 200LE. Biztos nem lő ki a lámpától eléggé, lol!Írtam már számtalanszor, hogy engem ezekkel a mérésekkel csak a motorka
magához képest nézett teljesítménye érdekel, hogy nekem kényelmes-e vele
menni. Lehet, hogy tizedeket nem érez az ember, de a másodperceket igen...Nem tudom, az Audista apukát mondjuk megette volna-e, ha 8.6-os a konfig?
Lehet... Az is lehet, hogy csak nagyobb bajba kerülök, mert van még tartalék
abban a négykarikás szarban is, és csak azért is nyomni fogja, akár padlóig,
de meg ne előzzem már (inkább leszorítana). Passz. A látszattal ellentétben
nem szoktam száguldozni. Néha egy-egy kilóhúsz-harminc belefér, DE NEM
ez az utazóm a városban. (Tudnék mondani olyat a motorosból, akinek igen.)Majd ha minden kanyarban karcol a sztender (ami közúton életveszélyes is),
akkor mondhatjuk, hogy kinőttem a vasat: szerintem nagyon messze van!
Eleve kicsit libegős a kanyarokban. De ha felújítom a szilentblokkot, akkor...Szerk: és azt még nem is mondtam, hogy nagyobb, nehezebb gépet nem is
szívesen terelgetnék. Elég a Madison is, amikor tolni kell (be a garázsba).
Azért ha vki azt mondja, hogy ugyanebbe belerak 50LE-t, nem hajtanám el...
És ha még meg is fejeli ABS fékrendszerrel és stabilabb kanyarodással...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16113 üzenetére
Nem miattad keltem fel korán, azt elhiheted. De most felkeltem (megint).
Csak egyetlen kérdés: a belinkelt motorkerékpár vételárát Te fogod ideadni
ajándékba, vagy megvárjuk, amíg én keresem meg rá a pénzt? Ha előbbi,
írhatod is, hogy hol találkozzunk próbakörre. Ha utóbbi, akkor ne siess úgy!Változnak az élethelyzetek. Az, hogy összesen már jó 2MFt-t költöttem 3.5
év alatt a Madisonra több dolgot NEM jelent. Többekközt nem jelenti, hogy
- ennyit megérne a motorom (sajnos!)
- lenne rá vevő ennyiért (nem is eladó)
- lenne mégegyszer ennyim, zsebből egy másik motorra (sose volt!)
- ma is el tudnék költeni ugyenennyit rá (vagy lenne rá ingerenciám)2016-ban sajnos több temetésen voltam, mint szerettem volna lenni. Nem
motorosokén, családtagokén. Továbbá albérletben lakom, s megromlott
a viszony a tulajjal (mert egy gyökér volt és 4 év után ki akart túrni minket),
kénytelen voltam költözni: ha nézegettél (bármilyen okból) bérlakás árakat,
akkor tudod, mennyire elszállt a piac. Csak drágán van, még a szar is.
Ezek után kell még magyarázni, hogy miért dilemma az 50K-s szilentblokk?
De végülis mindegy. Más faszával verni a csalánt mindig sokkal könnyebb!Motorolajról kérdeztem, de hasznos infót tőled nem kaptam, csak a poént!
Nincs bajom a poénkodással, magam is élek vele... nem árt, ha megértem.
Sajnos nem mindig értem. Olyankor van az, hogy komorabban írok.
Milliós új motorkán ülve biztos szebb az élet. Talán, egyszer megismerem! -
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
400 as burgman olaj leeresztő csavar menete megszakadt és csöpög belőlle az olaj. Mit lehet vele kezdeni?
Egyik szerelő szerint le kell venni a blokkot és csak úgy lehet bele menetet vágni. Tényleg ennyire komplikált? -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #16114 üzenetére
Nézd én nem kívántam a zsebedben turkálni és ezek az infók nem rám tartoznak!
Amit viszont látni, hogy locsolod/locsoljátok rá a lóvét a megvett gépre, hogy legalább normálisan működjön és/vagy helyre hozni azt amit elbarmoltak a szerelők/tulajok stb.
Én azt gondolom -lehet rosszul-, hogy kevés ez a teljesítmény neked. Én is tuningoltam majd eljött a pillanat amikor megálltam és gondolkoztam és cseréltem egy 650 Burgira ami alapból tudta sőt többet is mint az Atlantic tuningolva. Abból a bele szerelt cuccokat szépen ki is szereltem és eladtam, mert az új vevőnek jó lett volna árában de sosem fizetné ki! Talán ezért is lenne jobb majd - egyszer- egy erősebb/nagyobb gép neked.Olaj.
Azt a viszkozitást írja elő akkor azt kell bele tenni, pont. Bavált a Motul akkor ne cserélj. Itt a van választék ha mégsem. [link]
Amúgy nem bántásnak/csesztetésnek szántam!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16117 üzenetére
Igazad van, nem ide való infók, csak muszáj voltam kicsit árnyalni a képet.
Szerintem azért másnak ajánlgatni egy alsó hangon másfél millás gépet...
Önmagában zsebben turkálás. Miért nem veszel ilyet? (Mert nem telik rá.)Mint írtam, a lóvélocsolás megtörtént. A múltban. SOK idő alatt. Elnyújtva!
Lehet, hogy ma nem így csinálnám, vagyis az egész biztos, hogy ezt nem
csinálnám ugyanígy végig - ugyanezzel a motorral. De azért vegyük észre,
hogy a másfél millás T-Max megint nem az út vége, hanem az eleje! Ott is
befigyelhet, hogy az előző tulaj hanyag volt, és/vagy szar szerelője volt, és
ez+az kapásból cserés, de ott minden sokkal drágább lesz. Csak az új
motor olyan, amit kitolsz a szalonból, és azon minden tuti. És az mennyi?Egyáltalán nem kevés nekem a teljesítménye. Csak volt egy kis aprópénz
a finomhangolására (15K). Amiből aztán sok lett idővel. Szerintem párszor
már átbeszéltük, hogy nem a 15K-s kiadások lespórolásából lesz a T-Max.Amúgy nem bántásnak/csesztetésnek szántam!
Ezt örömmel olvasom.[ Szerkesztve ]
-
Golota
aktív tag
válasz DigitXT #16114 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy nincs az a brutális teljesítmény, amit ne lehetne megszokni. Egy idö múlva viszont már nem az adrenalin fröccsöt keresi az ember, hanem a motorozási szokásaihoz keresi a legjobb választást. Szerintem egy idö után nem lennél igazán boldog egy nagymotorral, mert egy robogó sok szempontból praktikusabb.
Más: most már bejáratódott a City Grip és elég jók a tapasztalataim. Nagyon tetszik, ahogy fordul vele a gép és a gördülési komfort ég és föld a Twisthez képest (ez volt a legnagyobb bajom a Contival). Nem volt kérdés, hogy cserélni kell, mert bakelitté keményedve semmilyen gumi nem jó, de úgy érzem remek választás volt.
-
Golota
aktív tag
-
Burt1793
veterán
válasz Golota #16120 üzenetére
De nem csak robogót kell nézni, ott vannak a motorok, lehet venni olcsóbban, hiszen a tmax a robogók egyik csúcsa, azért ilyen mocsok drága. Szerintem ez nem zsebben turkálás, csak egy ötlet, amit érdemes megfontolni, főleg hosszabb távon. Avagy miért ír le az ember ennyi mindent egy fórumra, ha nem két semmilyen reakciót.
Igen, elég jó ez a city grip, nekem lassan cserés lesz, de még mindig jó, néha érződik, hogy mászik kifele a robi, de ez tavaly is megvolt, csak most félősebb vagyok, jóval lassabban megyek, avagy több ésszel. Ma találkoztam egy új SH300-assal, teljesen más a hangja, még visszafogottabb. Egymás mellett mentünk egy ideig, nem lett gyorsabb az új, de elég szép, az is pont fehér volt.Igen, a robogó praktikusabb jóval, kicsit fel kell málházni a motort, ami tényleg nincs ingyen, ettől függetlenül az ő motorozási szokásaihoz (elővárosban, nem csúcsban általában) egy motor jobban meg is felelne szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16122 üzenetére
Nálam nem jó a link. De nem hiszem, hogy arra ne kéne többé rákölteni.
Kollégám ajánlotta az SW600-át, 850K-ért. Korrekt ár! De nekem az is sok.
S továbbra sem akarok azért motort cserélni, mert azt tesztelem, ami van.Az, hogy le lomha kecskézem szójáték: nem az igazi. De nem is szar! Más
viszont ne lomha kecskézze le, mert azt pikkpakk lenyomom a pirosnál.Szerk: kivéve persze a nagyköbcentis nagymotorokat, és az Audistákat.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16124 üzenetére
Jól látom, hogy ez egy 61 elemű találati lista, ami az Olaszországból importált,
ergo lefosott, tekert órás, és lehetőleg ősrégi roncsokkal kezdődik 460K-ért?Bökj rá arra, ami tuti vétel szerinted! Legyen magyar rendszáma + ABS. Köszi!
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #16126 üzenetére
Köszi! Látod, ott is vagyunk 1.5 MFt-nál. És ez az árkategória alja...
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16128 üzenetére
Hülyeség, úgyis kivenném a biztosítékot
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #16126 üzenetére
A feher Atlantic nagyon ott van !!
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16131 üzenetére
HSM simán megszakérti: 100 féle útfelületből háromnál szar az abs, akkor már nem is kell, mert ő ért ehhez is.
-
DigitXT
félisten
válasz Golota #16119 üzenetére
Teljesen egyet tudok érteni ezzel, bár 500-asnál nagyobb gépen még nem ültem.
Igazából nekem "tökéletes" a Madison (az én "motorozási" szokásaimhoz),
csak (és ott ez a csak!), egy-két "extra" hiányzik elvben belőle. Úgymint necces
helyzetben még több erőtartalék és "komolyabb" fék. Tehát lényegében jó lenne,
ha lenne mondjuk 50LE, amiből "normálisan" 20-25-öt használok, "állatkodásnál"
mondjuk 30-35-öt (jelenleg ugye van max. 30), ha meg lépni kell, akkor ott az 50.Ja és persze ABS, ha "vészhelyzetben" meg kellene állni. Az a baj, hogy a CVT
nem igazán támogatja ezt a gyengébb vagyok, de ha kell, ki tudok lőni dolgot.
Talán a 650-es Burgin a SECVT, aminek ha azt mondod, hogy "Power", akkor.
És ha folyamat ott a kisördög, hogy 50LE tekeri meg a hátsó kereket, abból egy
sima kanyarodásból is lehet simán fetrengés, ha túl könnyen b.ssza ki a seggét.
Tudom, gázmarkolatnak hívják a megoldást, meg a rutin, meg az évek.És ASR!Az a baj a J.Costa variómmal, hogy hiába nyelezem, nem lép akkorát, mint egy
sportosabb "setup". És ez nem csak mérhető, hanem tökéletesen érezhető is...
Cserébe ma alig tudtam beleerőszakolni 10L-t (193 km). Azaz a fogyi vállalható:
sajnos egy pörgősebb varió akkor is pörög, ha épp nem akarom. Ez a hátulütője.Soha nem vennék melóba ingázáshoz (pár km) nagymotort, tejesen felesleges...
Aki járja vele a világot, az legyen vele boldog! De a céghez bepöfögni, meg haza:
tényleg nem túl praktikus. Még ha kevesebbet is fogyaszt 5.2-nél, akkor sem.
A T-MAX mindig is tetszett! De bizonyos dolgai NEM tetszenek. A vételára sem.Szerk: nagyon kíváncsi leszek viszont a J.Costa "túrázós" fogyijára: 4 alatt?!
Kérem tegyék meg tippjeiket...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
"Nagy Papper Túra - 2017 tavasz"
Korábban:
2013.11.15. 15:21 (29948) - 17:18 (30052): 4,4L/100 km
2014.05.12. 17:57 (31401) - 19:39 (31505): 4,5L/100 km
2014.09.02. 16:00 (35365) - 17:39 (35469): 4,3L/100 km
2015.03.24. 16:58 (36408) - 18:48 (36512): 4,2L/100 kmTervben:
2017.03.24. 15:15 (46920) - 17:15 (47024): 3,9L/100 kmBeírnám, hogy bárki csatlakozhat, akinek van kedve, ideje, és motorja,
de ebben a topikban ez a három ritkán szokott együtt összejönni.
Szóval csak úgy magamnak blogolok itt, elnézést a sok OFF-ért, LOL! -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16135 üzenetére
Hát erre most rá kellett keresnem: lehet elhúzok előtte, de sose vettem észre.
(Azt kihagytam, hogy megállás nincs! Szigorúan egyben tekerem le a tesztkört.)Ez egy nagy túra kérem! Kicsit papperos, kicsit rövid, kicsit nagypapper tempójú,
de a miénk. Mondjuk legutóbb úgy megutáltam, hogy azóta sem voltam. (2 éve.) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #16136 üzenetére
Én messzebb megyek: ha reggel még lesz kedvem egyáltalán elindulni, akkor az idei első Bakony-kör lesz megcsinálva.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Véletlenek összjátéka. Amúgy lehet, hogy ki fogom próbálni az SW600-at, vmikor.
Bogyó bá': sajnos a zseton korlátozó tényező, meg aztán qrvanagy az a motor.
Aszondja kolléga, hogy sajnos sokat eszik. Mondom mennyi? 5,6L/100 km. LOL.
Csúszik a program, nemrég ebédeltem....[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16134 üzenetére
Egy-két sorral nyugatabbra van egy sokkal jobb, nemrég aszfaltozott út, a Dunától indul. Ez a Zsámbék-Tinnye-Piliscsaba út nem a legjobb.
Mennék én csak azt meg te nem akarod, plusz lebetegedtem, most értem haza, elég volt a szokásos 50 km, inkább kirándulok az erdőben a kutyákkal, hátha elmúlik ez a csúnya köhögés. Holnap meg teljesítménytúra.
A két órás menetidő tényleg jó sok, másfél alatt "motorosan szabályosan" meg kell lennie, egy SW600-zal gondolom egy óra alatt is megtehető.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Én Március 15-én a kánikulába lenyomtam Soltvadkertet. 200Km túra volt.
A varió szépen működik. Mosta karburátor szívat még kicsit, és van egy hátsó defektem is,
Istenem de jó lenne egy Olasz szutyok -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #16145 üzenetére
NEM!
Csak azzal kevesebbet szívtam, mint a soha el nem romló Hondával... ,
De lassan majd csak össze áll.Digitxt.
A ledizzót kipróbáltam korrekt módon világít. Igaz a kivitelezés eléggé gagyika. Majd kiderül mennyire életképes. Simsonba világbajnok , de kettő együtt elmegy szerintem a Malagutiba is. Rendeltünk kettőt és kipróbáljuk a 125ös Madisonba, Fényváltós az égő, nem is gondoltam volna -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16147 üzenetére
Kedves, hogy így aggódtok. Itthon vagyok, de még nem volt időm megírni
az élménybeszámolót, elöljáróban: a csoda elmaradt, 4.085 L/100 km lett.
Talán nem kellett volna párszor végsebességet tesztelni. De része a körnek!Szerk: tényleg ott az Üvegtigris. (Remélem addig nem merült le a kamera...)
Bár nekem a Petőfi arckép sokkal jobban tetszett, mint látnivaló. Ha már...Szerk: nem rossz, de nem kezdődik 3-mal. A fenébe... Ráadásul van némi
anomália a távolságméréssel. Eddig GPS alapon igazolva is keveset mért,
kapott +2%-ot a SpeedoHealerrel. Tökéletes lett. Ma viszont 106.3 km-t mért,
ami hogy-hogynem épp 2%-kal több, mint a Google térkép által is jelzett 104.Megjegyzem, közben volt egy gumicsere, de az elméletileg növeli a kerületet.
(A kopott gumihoz képest a vadiúj elvileg nagyobb. Aham! Most hogy leírtam,
bekattant, hogy az első Michelin nem vadiúj, hanem "50%-os", lehet kisebb?)[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #16148 üzenetére
Nem olyan rossz az a fogyi! Nekem - mióta bazi nagyra cseréltem a pleximet - a szokásos 4,0 liter helyett inkább 4,2-re jön ki, de főleg azért, mert gyorsabban járok "mindent elsöprő" menetszél hiányában.
szerk: a tavalyi Esztergom-Dobogókő-Zsámbék-stb. túra során voltam az Üvegtigrisnél, én is csak azóta tudom, hogy Tinnye mellett van...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban