Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Golota #16119 üzenetére

    Teljesen egyet tudok érteni ezzel, bár 500-asnál nagyobb gépen még nem ültem.
    Igazából nekem "tökéletes" a Madison (az én "motorozási" szokásaimhoz:R),
    csak (és ott ez a csak!), egy-két "extra" hiányzik elvben belőle. Úgymint necces
    helyzetben még több erőtartalék és "komolyabb" fék. Tehát lényegében jó lenne,
    ha lenne mondjuk 50LE, amiből "normálisan" 20-25-öt használok, "állatkodásnál"
    mondjuk 30-35-öt (jelenleg ugye van max. 30), ha meg lépni kell, akkor ott az 50.

    Ja és persze ABS, ha "vészhelyzetben" meg kellene állni. Az a baj, hogy a CVT
    nem igazán támogatja ezt a gyengébb vagyok, de ha kell, ki tudok lőni dolgot.:(
    Talán a 650-es Burgin a SECVT, aminek ha azt mondod, hogy "Power", akkor.;]
    És ha folyamat ott a kisördög, hogy 50LE tekeri meg a hátsó kereket, abból egy
    sima kanyarodásból is lehet simán fetrengés, ha túl könnyen b.ssza ki a seggét.
    Tudom, gázmarkolatnak hívják a megoldást, meg a rutin, meg az évek. És ASR!

    Az a baj a J.Costa variómmal, hogy hiába nyelezem, nem lép akkorát, mint egy
    sportosabb "setup". És ez nem csak mérhető, hanem tökéletesen érezhető is...
    Cserébe ma alig tudtam beleerőszakolni 10L-t (193 km). Azaz a fogyi vállalható:
    sajnos egy pörgősebb varió akkor is pörög, ha épp nem akarom. Ez a hátulütője.

    Soha nem vennék melóba ingázáshoz (pár km) nagymotort, tejesen felesleges...
    Aki járja vele a világot, az legyen vele boldog! De a céghez bepöfögni, meg haza:
    tényleg nem túl praktikus. Még ha kevesebbet is fogyaszt 5.2-nél, akkor sem.:N
    A T-MAX mindig is tetszett! De bizonyos dolgai NEM tetszenek. A vételára sem.

    Szerk: nagyon kíváncsi leszek viszont a J.Costa "túrázós" fogyijára: 4 alatt?!:Y
    Kérem tegyék meg tippjeiket...;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák