-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #16648 üzenetére
Mutiiii!
Valtos lett? .
Nem baj!!!!! -
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #16647 üzenetére
Hát... Hogy őszinte legyek a keret eléggé kimerülőben. Ha sikerül(ne) eladnom a Multivart és a 2db Bitubo teleszkópot, akkor esetleg foglalkoznék vele, hogy strapabíró legyen. Utast úgysem nagyon fog szállítani, a sztenderre rakásnál kap igénybevételt maximum a kapaszkodó.
Amúgy is... Az eladásig nézzen ki jól.
Legyen szép, de azért horror költségekbe nem akarom verni magam. Mégis csak egy 18 éves robogót adok el, nem újat...www.dongosofor.hu
-
balazs1011
aktív tag
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #16655 üzenetére
T-Max Custom
-
Hauptmann
addikt
válasz balazs1011 #16654 üzenetére
Sok örömteli kilométert.
-
huszi.gyb
senior tag
Ismét elgurult a gyógyszer... Ajánlatot tettem egy olajcsöpögős Madison 180-ra, valamint egy rendszám nélküli Runner 125 2T-re. Utóbbit bontásra szánom, előbbit javítani és hadd szóljon
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16663 üzenetére
X9 elég jó. Próbakör mehet, de csak a környéken, mert nincs rajta rendszám
Olasz papíros, szerkezetileg rendben van, egy alapos takarítás ráfér, és akkor kívülről sem lesz rossz.A csomagtér teleszkópja, világítása és szivargyújtója is működik (ezt szívem szerint átlopnám Majába )
szerk.: Hátsó fék teljesen új (tárcsa, betét), hátul új City Grip... Szóval foglalkozott vele az eladó is, de az alap sem tűnik rossznak.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16665 üzenetére
Köszi, lehet, hogy élni fogok a lehetőséggel. (Bár a szállítás rendszám nélkül necces, de megbeszéljük).
Valamikor tesztelgethetünk is egy kört, mert most van mit
Van egy kék waxos csodaszerem, azzal mosás után át fogom törölgetni, meg kiporszívózom a sisaktartót. Esetleg egy finom polírt kaphat a plexi, és vagány gép lesz.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Na elhoztam a gépeket...
A Piaggionak van egy olyan hibája, hogy az index kb 10mp-ként villan fel. Van egy szép listám, miket kell átnézni hozzá... A kapcsoló amúgy is barkács* , foglalkozni kell vele. Jó áron volt, megéri pár órát beletenni.Az első tippem az indexrelé volt, de azóta elbizonytalanodtam.
*Maga az a rész, amit nyomkodsz egy apró csavar a műanyag házban.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
Mindenki megvan? [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #16673 üzenetére
Ez az ULB-xxx Majesty ismerős, de nem az én régi gépem... Úgy tudom nem volt itt a topicban a tulaj... Bár nem tudom honnan ismerős.
www.dongosofor.hu
-
tigipuf
senior tag
válasz -Mosquito- #16673 üzenetére
Itt a nyár,egyre gyakrabban fogunk ilyen képeket látni Bárki volt ,legyen könnyű neki az utolsó útja
Nem is kellene ilyeneket nyomni szerintem a fórumba .Ezt az oldalát mindenki ismeri a motoros életnek,aki benne van.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16673 üzenetére
Tuti kis hely, járok arra eleget. Gondolom autós befordult a robogós elé, ahogy ott szokták.
-
Burt1793
veterán
Ilyen kereszteződések mindenhol vannak. Sajnos előfordul az ilyesmi még akkor is, ha nagyon óvatos az ember. Szomorú.
Más: megvolt az összes, azaz egy alkalom az A2-ről A-ra rutin gyakorlatom, Yamaha Fazer 600-assal (naked, régebbi verzió). Elég élvezetes volt a lassan menés is, kíváncsi vagyok, hogy menni fog-e így a rutin vizsga.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #16676 üzenetére
Azon nagyon felb.sztam magam, láttam te is kommenteltél az okoskának... De alatta is, mindenki nyomja, hogy biztos 200-zal ment... Oké, én sem szoktam lassan menni, de Azért lakott területen a 200 brutális tempó, olyat még sosem láttam motorostól... Lakott területen kívül még elő fordul, bár ott sem túl gyakori.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16679 üzenetére
Ráhibáztam. Kb mindennapos ott, csak ekkora tragédia van ritkán.
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #16682 üzenetére
Ismerős... Ott egyébként az a gond, hogy iszonyatosan szűk az út is, járda épp hogy elfér, bolthoz fordulva rögtön kapuban vagy, és mindehhez középen járdasziget, két elég sokat takaró táblával.
Eszem ágában sincs felmenteni a telefonnyomkodó bambuló autóst, de ott könnyű beszopni.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #16685 üzenetére
És a tények minimális ismerete nélkül hibáztat olyan embert aki nem is biztos, hogy tehet róla...
Szerk.: Ha már Tények... A boltos nő nyilatkozata is eléggé bicskanyitogató... A motoros gyorsan jött, mert hangos volt és hallotta*... Speciel gyári dob van a motoron, bár ha herélt lehetett hangos... De ugye a CVT váltó miatt hang alapján megmondani, hogy azért 6kRPM mert gyorsít, vagy azért mert nyélen meg... Persze a média is ezt kapja fel, mert jönnek a fröcsögő kommentek, és legalább nő a kattintás... El van b.szva ez az egész úgy, ahogy van... Az ilyenek csak egyszer legyenek a lóf.sz rosszabbik végénél...
*Mire kiért már újraélesztették? Akkor tényleg gyorsan jöhetett, ha addigra a mentő is ott volt... No comment.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #16687 üzenetére
Jogos, részemről is hiba volt olvasni/nézni...
Max 120-szal mehetett. Ez biztos.
Amúgy az a furcsa, hogy az Audin nincs olyan nagy becsapódás nyom, szóval nem igazán értem hogyan/hol találta el úgy, hogy így lebontsa a gépet... De amúgy a műanyag elég könnyen reccsen. Egyik ismerősöm az 50-es gépét elfektette hidegben, és eltűnt a fél motor. Sajnos a villa is elég szar anyagból van, 20km/h-val eltalálva egy padkát már tekeredik... Nem értek hozzá annyira, de szerintem nem kell ehhez annyira nagy tempó, ha szar szögben kapnak el... Plusz ugye szemből jött... Fene tudja...www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #16686 üzenetére
Na igen ilyenkor a sok szakértőt meg tudják találni . Látta/hallotta, hogy gyorsan ment.
Digit :
Elvileg/gyakorlatilag 50km/h-ról 10-12m alatt meg kell állni HA jól csinálod illetve még ezen belül is. [link] Sajnos ő nem biztos, hogy jól csinálta és ahogy többség robogós még be sincs öltözve rendesen. Oldalba/sréhen kaphatta a kocsit el ami éppen fordult. Mondjuk 50Km/h-val rongyolsz bele így igencsak lebontani egy robogót/motort. Viszont az autónak alig van sérülése ablakai sem törtek ki be. 3hete túrán az egyik motoros 30km/h a másik kb 30-40km/h mögöttem elcsúszott a murvás aszfalton. Elsőnél hátsó fék tört, idom reccs és fogyott tükör index. Másiknál még a bukócső is kuka, plexi, blokk védő, idomok, doboz oldal stb olyan 500-600eft a kár és kb 5m csúszott.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #16689 üzenetére
Nem kell azokat a kommenteket olvasni, az emberek nagy része úgyse látja.
Ha 60-nal ment, akkor már 15m, 70-nél meg már 20m is kellhet.
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #16690 üzenetére
Két hete nekem is elkezdte azt a rezonálást, és kuplungcsapkodást amit neked: ma nekiálltam* és kitakarítottam a kuplungot és a variátort.
Legalább annyi retek volt benne mint nálad, annyival módosítottam a takarításon, hogy a kuplungpofákat nem csak papírral, hanem reszelővel is letakarítottam. És így kifejezetten simán indul
A (kiérdemelten) közutálatnak örvendő RMS görgő meglepően jó, semmi kopás nincs rajta, egyelőre jó vételnek minősítem. Kymcoban a Polini ennyi idő után már kockás volt.
* az elképzelésemhez képest kétszer annyi ideig tartott: az újonnan vett hosszabbítón ott a helyszínen kibontás után vettem észre, hogy a villásdugó egyik dugója eredendően hiányzik (nem volt a zacskóban sem), a másik full görbe. Kínaiak b+
-
huszi.gyb
senior tag
Szerelésnek én mindig úgy állok neki, hogy ne legyen gond, ha két nap.* Végre vettem ütvecsavarozót, már hosszabbítóm is van, lassan összeáll a műhely felszerelés. Már csak egy garázs kéne, hogy ne az 1. emeletről cipeljem le az összes szerszámot minden egyes alkalommal... Majd idővel lesz az is.
*Jó alibi, a több motor tartására...
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #16693 üzenetére
Amennyi benzint elrobogtál már hozzám az ütvecsavarozóért, már abból a pénzből kijön az ára
Cipelés ismerős, bár most pont van közösen bérelt garázs egy másik robogóssal.
Plusz miközben szerelgettem, a szomszéd garázsból hallom hogy még egy robogós próbálja beindítani a kis majestyt, csak nagyon nem akart összejönni
-
huszi.gyb
senior tag
Naja, inkább a lustaság játszott "majd holnap veszek". Aztán mindig hamarabb kellett. De már megvan, Kraftech, csak bírni fogja egy darabig (Lesz melója, egy People125 már megy is bontásra)
Ha nem indul be a Majesty, megveszem.Leálltam, egyelőre nem kell több sz.rwww.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
Burt1793
veterán
Nálam most hibátlan. Furcsa amúgy ez a dolog, mert áprilisban, amikor sokszor mentem esőben, elkezdte - minimálisan - ezt a remegős indulást, de azóta magától megjavult. Most újra csúcsban járok, a fogyasztás 3,5 liter környékére nőtt, megint túl gyorsan megyek, sok a dolog.
32 ezer km-nél járok, 36-nál jön a "nagy szerviz", szezon végére biztosan összejön ennyi. Az olajszintet a héten megnézem, múltkor is után kellett tölteni 4 ezernél, hátha most 2 ezernél is kér már valamit (még maradt a flakonban bőven).
Nagyon jól be van kopva a hajtás, jól csúszik a kuplung, kicsit persze pöröghetne többet 90 alatt nyélgázon, de csak a 600as yamaha után érzem a menés hiányát. Érzésre elérkeztem a fürdőkád görbe vízszintes részére, most éli az aranykorát a kicsike!
Örülök, hogy a tiéd is jó, most már akkor talán élvezettel jársz vele.
A motorhang is szebb? Egyszer találkoznunk kéne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- E-roller topik
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Robot fűnyírók
- Gran Turismo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...