-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #13050 üzenetére
Amúgy a Multivar "csak" egy varió, de valahogy, mégis sok pluszt ad,
cserébe nekem fél lityivel növelte a fogyasztást a Maján. Madisonon
már nem biztos, mert azt ritkábban kell nyelezni "közlekedés" esetén.
Viszont motorozhatóságban, élményben, eredeti önmagához képest
ég és föld, és nekem csak ez számít: nekem ennyit jelentett a tuning,
és elmondhatom, hogy soha nem unatkozom a motoron. (A 8.8 nem
cél, hanem következmény.) Aki ezt nem érti, jobb, ha hozzá se szól...Megjegyzem, a fogyasztás csak egy paraméter, és nem biztos, hogy
a legfontosabb: egyéni preferencia. (Már nem szívesen ülnék kisebb
robogóra, mert ezt szoktam meg, ezt érzem jelenleg a "legjobbnak".)
De ismerem a véleményed: városba kicsit, túrázni meg sor4 600+!Én nem túrázok, nem pályázok, nem "motorozok", de jól szórakozok.Ui: írtam korábban, hogy mérnök manus volnék, azért is szórakozok
mindenféle mérésekkel, meg az elmélet gyakorlatba ültetésével...
Vmi nem úgy viselkedik, ahogy (szerintem) kéne, igyekszem javítani.
Pl.: nem véletlen kötöttem be a 250-es Maja H4-es tompítottját a H7
mellé, sokkal jobban lehetett vele látni/gyárilag úgy kéne szerelniük. -
ALI_G
veterán
válasz DigitXT #13040 üzenetére
Igazából nekem csak majesty 250 blokkja érdekel A password 250-ben ilyen blokk van. Ami nagyon fura, hogy nincs neki olajszűrője és 3000 km-enként kell olajat cserélni. Ez olyan kőkorszaki
Nyilván köszönőviszonyban sincs az r6r-rel, majd igyekszem így is kezelni. Beverly 250-et próbáltam, hát a féktől nem voltam elragadtatva, de ilyen kategóriában másban nem reménykedtem.
-
DigitXT
félisten
Hát a blokk az blokk. Nem valami bivaly, nem pörgős, sűrű olajcserés, de tartós.
Fékkel jó vigyázni, mert rendszerint alultervezik (úgyse megy "gyorsan" jeligére).
Ilyen szempontból egy integrált fékes jobb (pl. Madison), máskor meg jól jönne,
ha csak a hátsót fékezné. A futómű általában nem a robogók erőssége: az ABS
azért még nagy vágyam, mert nem feküdtem volna el két éve, ha lett volna rajta.Szerk: a linkelt videókon hallatszik a motorhang. Kicsit kerepelős, de hát melyik
egyhengeres robesz nem az... (Jó, amelyiknek elnyomja a nyitott dob hangja.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #13051 üzenetére
Igen, "csak" egy varió, de sokat dob rajta. A fogyasztás most lement az új karbival vegyes 3,6 város ~4 (eddig 4,2-4,3-mal szemben), de még szeretnék nagyobb főfúvókát, mert úgy érzem több van a motorban mint amit kihasznál. Nem tuning, csak optimalizálás.
Tudom, hogy ismered a véleményemet, ettől függetlenül meg tudom érteni, aki úgy gondolkodik, mint te, és egy, nagyobb gépet vesz. (Két gép dupla fenntartási költség, dupla nyűg, dupla hely, cserébe van "tartalék"). Tudom, hogy Maja főleg nem túrázásra való, mégis járok Dobogókő-Esztergom-Visegrád környékére "rendszeresen", mert így is élvezhető. De egy CBF-fel azért más, egy jobb futóművel sokkal kevésbé fárasztó, és küzdős egy ilyen... Ahány ember, annyi felhasználási terület...
Olyan ez, mint az új Jeep-eken az off road&országúti négyévszakos gumi. Mindenhová jó, de sehova sem... Persze, ha van egy célgép, az jobb az adott célra. Ez nem azt jelenti, hogy másikkal nem lehet megoldani, max nem olyan jól.
Ismertünk olyat, aki 50-essel két BMW alázás közt elment túrázni...Ízlések és pofonok, majd ha lesz egyszer pénzem, meglátom élesben hogyan döntök... Addig csak a szám nagyMás: Majával jövök haza, Szentendrei úton belső sávban rendőr. Óra 90(-15%)-nel a külsőből elcsordogáltam mellette... Lefordultam a Csonti Car után, ők tovább egyenesen, be a Shell kúthoz. Szó nélkül haza jöttem, majd ahogy megálltam, levettem a bukót, befordul a szomszéd elé, kékfény fel, kiszállnak, sapka fel, odajönnek hozzám. Bemutatkozott, mondta, hogy személyit, jogosítványt, forgalmit kérne. Átadtam mindent, mondja, arra kíváncsi érvényes-e a műszakim. Mondom neki, hogy igen, július 1x, hamarosan benne leszek az 1 hónapban és viszem a motort. Biztosítási papír nem érdekelte, rendszámot, motor típust nézett, mondtam neki, hogy rá is van írva, és mondtam a típust is. Leellenőrizte, további szép napot kívánt, és elmentek. Hozzá tenném, a tompító benne volt.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #13054 üzenetére
a tompító benne volt
Az nagy mázli. Rengeteg "kis" Maját látni rendszám nélkül,
pedig mind legalább 125-ös. Szóval önmagában nem baj, hogy
ránéztek, ezen van-e rendszám, bár ezt menet közben is látták.
(Műszaki érvényességéből lehet, hogy csak a kéket, a 2016-ot.)Szerk: idén meg már nem is kap új matricát, ha jól tudom. Fura.
Szerintem nem volt baj ezzel a matricázással. De hát ők tudják![ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #13055 üzenetére
Tudom, örültem is neki, hogy megnézte, de a rendszámot látnia kellett, mert lefékezett a belső sávban, és rendesen nézett... Lehet, hogy nem eléggé, nem látta, mert kapásból ment a motor mögé és nézte a rendszámot... Nincs ezzel baj, illemtudóak, korrektek voltak. Köszönt, bemutatkozott, elmondta mit akar, megvárta amíg odaadom, leinformálta, megköszönte, szép napot kívánt és elköszönt. Ez a 2 perc bele kell, hogy férjen (főleg, hogy haza értem, nem időre rohantam). Remélem a sok kamu 50-est is kiszedik lassan, mert idegesítő a "bátorságuk"(=idióta gyökerek) tisztelet a kivételnek.
A matricát viszont valószínűleg nem látta, hogy hol áll, max azt, hogy kék. Úgy jött oda, a műszakira kíváncsi. Mondtam, hogy van rajta. Hamarosan nem lesz rajta matrica (Stilon már nincs).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
Csinálják csak! Már múltkor is beszéltünk erről, engem sokkal jobban zavarnak a rendszám nélküli 80-90-nel száguldozók és piros lámpán átmenők, mint a biciklisek.
Az ilyen rendszám nélküliek engem is gyorshajtásra késztetnek, mivel a lelkemnek fáj, ha hagyom, hogy megelőzzenek. Ha jön egy normális motoros, akin látom, hogy gyorsabb, szó nélkül elengedem, egy ilyen viszont rendesen felidegesít és gyorsítok...(#13061) kcsa: Tudom, a biciklis annyira nem zavar, ő legalább nem pöfékel, ha balesetveszélyesen megy át a piroson, akkor rá is mérges vagyok, de ha csak átcsorog a buszsávon úgy, hogy jól láthatóan nem jön semmi, az nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #13057 üzenetére
Szerintem csak a szabályt hozták meg rá, de feltételek még nem 100%-an vannak kész. Jópár olyan rendőr autót látok amiben nincs benne a középkonzolon a kamera, így aztán nem fogja tudni mi a pálya. Ha csak nem van okos telefonja és....
ALI_G: te merre laksz? Szerintem Huszi biztos engedi kipróbálni a robeszt. Ha Csongrád megyében jársz, akkor az enyémet tudod kipróbálni. Foresight 250
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
miresz
veterán
Na,nem b@szogatni a rendőröket!
-
-
huszi.gyb
senior tag
Akkor egy 180-as Majesty tesztvezetést fel tudok ajánlani
Bogyó: +1. Ja, tesóm barátja összetűzésbe keveredett egy kamionossal (megpróbálta kirángatni a kocsiból), rendőrt hívott, 1,5 óra múlva hívták a rendőrök, hogy hol van, nem látnak semmit. De a múltkor az egyik parkolóban meghúztak (durván) egy kocsit, és elhajtott az illető, ott 10 percen belül kint voltak... Nem lehet igazságot tenni.
A mai rendőrök rendesek voltak. Azért hangtompító nélkül lehet fájt volna az akció...
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13060 üzenetére
Nem tudom, hogy Te merre jársz, de nagyon nem jellemző az, hogy a rendszám nélküli 50-es, vagy nagyobb robogó átmegy a piroson.
Talán azért is, mert vissza tartó erő valahol az, hogy ha a rendőr elkapja, akkor jön a bírság, plusz büntetőpont, és ha 50-esként használja a nagyobb gépet, egyéb kellemes dolgok is érkezhetnek. De ez is kedvfüggő, láttam én már 400-as Burgit rendszám nélkül nyelezni a Hungárián rendőrautó mellett, nem foglalkoztak vele.
Ellenben a kerékpáros bármit megtehet következmények nélkül. Azért ez elég nagy különbség.
kcsa,
Ez még az Xciting-al volt?
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #13076 üzenetére
Ennek mekkora fogyasztása lenne...
Ma sem hívott a szerviz. Nem mondom, hogy kezdek ideges lenni, mert most annyi szar van melóhelyen, hogy leköt, de minden esetre szívesebben motoroznék oda-vissza, mint szopni az autóval, főleg hazafelé.
Azért holnap arra kerülök, aztán lehet kicsit káromkodni is fogok, mert unni viszont már nagyon unom...[ Szerkesztve ]
-
(jan)
őstag
Az létezhet, hogy egy 2002-es Honda NES 150ccm robogó nem nicasil hengeres ?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
kcsa
veterán
Tudom hogy a bringások jófejek és senkit nem zavarnak, de ma reggeli gyöngyszem: hány kerékpáros hányféle módon szeg szabályt a következő pár másodpercben? (bónusz kérdés: ezzel párhuzamosan hány SMKP-s megy át a piroson? )
-
Burt1793
veterán
Jól néz ki, mosolyt csal az arcra, köszi. Tegnap gyorsultam egyet pirostól pirosig egy rendszám nélküli, jó drágának tűnő Gilera nem tudom mivel. Csillogott, villogott. Muszáj volt gyorsulnom, mert nagyon akarta a gyerek. Mentünk rendesen, maximum egy robogónyira volt lemaradva tőlem végig... persze valami szar dob is volt rajta, aminek köszönhetően már a Blahán hallották, hogy a Corvinnál kilövünk. Hol vannak a rendőrök?
-
Hauptmann
addikt
Ma várok a Dessewfy utcában, zöldre vált a lámpa, fordulnék balra a Bajcsyra. De balról jön a kerékpáros bele pirosba, azért sem lassítottam, rádudáltam, de még neki állt feljebb. De ez a videó sem rossz, bazdmeg a sok gyökér keresztül-kasul, mintha a pusztán lennének.
Ma sikerült felavatni az X-Max-ot, eldőlt. Úgy ahogy nagykönyvben meg van írva. Oldaltámasz ki, leszállok, kinyitom az ülést, kieszem belőle, ami kell, visszaejtem az ülést, megvárom, míg lezáródik. Elfordulok, elindulok az ellenkező irányba, pár másodperc múlva hallom a csattanást, megfordulok, motor eldőlve. A bal első idom karcolódott meg, annyira nem érdekel, mert nem szobornak vettem. Ami nagyobb baj, hogy a bal tükör fémszára is eltört, és nagyon szar bal tükör nélkül menni. Mindegy, holnap péntek, kibírom valahogy, szombaton havernál meghegesztem.
Nem ám akkor borult volna, amikor még mellette állok...
-
huszi.gyb
senior tag
Azt nem értem, ez miért nem gond? Bezzeg, ha 70-nel mersz menni a 4 sávoson, ahol nincs gyalogos forgalom (de 70-es tábla sem), az 30 rugó... Tényleg úgy néz ki a felvétel, mintha valami keleti városkában lenne, mindenki mint az ökörhugyozás... Osztható a videó?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #13086 üzenetére
Osztható, de akkor már inkább ezt a változatot
Vannak még gyöngyszemek.
pl.:
Vagy itt van ez. Ez ügyben volt egy komoly összetűzésem egy facebookos közösséggel, ahol a jellemzően 50+ -os rettentő empatikus hölgyek/urak szerint az én hibám, mert meg mertem előzni az álló/tötymörgő sort forgalom elől elzárt területen, ezért én vagyok a hibás a szituációért. Gondolom ti is így látjátok
És még egy utolsó mára. A jóindulatú sofőrök mintapéldánya. Gondolom az ilyenek véleménye szerint vagyok én a hibás, ha jobbról előzve el akarnak b.szni
@Brogyi: nem gond, pont a mindennapi szituációk amiket tapasztalok győztek meg arról, hogy videózzak. És a cél itt nem a magam szórakoztatása, hanem a seggem bevédése ha véletlenül úgy alakulna. (jogszabályi környezet más tészta, de ennyi esélyt megadok magamnak). Ha letörik, akkor már nem a kamera lesz a legnagyobb bajom
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Kell nekem is egy kamera. Az a baj, hogy kicsit gáz levenni egy kamerás sisakot szerintem.
Én nem dudálom le a figyelmetlenebbet, ha nagyon durva dolgot csinálnak, akkor mutatok egy hüvelykujjat felfelé.
Ma egy faszi a vadi új X5-ösével sávot váltott, oda jött, ahol én mentem, index nélkül, miközben mentem volna el mellette, persze fejhez tartva telefonált, lehet, hogy feláras a kihangosító 2016-ban, neki arra már nem futotta, jó lett volna ezt felvenni pl.A kamerával kb. 2 órákat lehet felvenni ugye? Naponta töltöd és lemented a videót, ha valami érdekes volt? Lehet, hogy bevállalok egy SJCAM-ot, az 5000-es az ajánlott? Sisakhoz mivel rögzíted (adnak hozzá cuccot?)? A sisakot a dobozban tárolom, befér a dobozba a kameratartóval együtt?
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13091 üzenetére
M10+ -om van, 5000-es széria fenntartásokkal ajánlott utolsó infóim szerint.
Kb. 1,5 - 2 órát tud felvenni. Menteni akkor szoktam ha érdekes dolog történt, és akkor is csak az adott jelenetet, a többi felvétel nem kell semmire. Naponta töltöm (ha épp nem felejtem el)
Rögzítés erősen sisakfüggő, a kamerához adnak egy rakat rögzítési szereléket, abból kell kihozni valamit. Nekem külön szívás, hogy nem találtam olyan értelmes felületet, ahova az öntapadós rögzítők felragadtak volna, csak a sisak hátulján, úgyhogy elég viccesen néz ki a rögzítés. Holnap lefotózom, megmutatom.
Doboz megint csak olyan, hogy hova tudod rakni a rögzítést...
-
Burt1793
veterán
Hogy érted, hogy az adott jelenetet? Nem egy fájlba ment egy felvételt? Hova fejlődik a technika.
A lényeg, hogy 140-nél se essen le, sisak oldalára szeretném rakni, ha a tetejére raknám, karcolná a csillagokat. Vagy esetleg az állvédő részre... a lényeg, hogy a sebességmérő ne látszódjon.
Megnézem akkor ezt az M10+-t.
Köszi a fáradozást.(#13093) bogyo112: Vannak olyan pillanatok, amiket nem elég egyszer végignézni. Videót vagdosni nem nagyon lesz időm, de ha van a kamerának saját szerkesztője, akkor pár perc, az még belefér, gyorsan lementem, ami érdekes és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
És most is ezt az M10+-t vennéd? Nem szeretnék nagyon belemenni a témába, most gyorsba meg is rendelek valamit, már régebbi vágyam.
42-ért árulják.Vagy egy ilyet? Puszta paraméterekben gyengébbnek tűnik ez a gopro, de iphone-t sem a csupasz számok miatt vesz az ember...
70-nél többet nem adok egy ilyenért, de ez még belefér, viszont, ha tudja nagyjából ugyanazt a 42 ezres, akkor azt venném.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Futás, futópályák
- Crypto Trade
- Mini-ITX
- Orvosi kérdések
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest