- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #13300 üzenetére
Hát így pár év után enyhén "nehézkes" az időközben régesrég törölt hirdetésről
képernyőfotót készíteni: ellenben kinyomtatva el volt rakva a motor papírjai közt.
De mindegy, csak okulásként linkeltem annak idején is, most meg magyarázva
a bizonyítványt. Válaszul csongi kérdésére, hogy mi lehetett a "sündisznó" oka.User error. Amúgy rájöttem, hogy hibás volt a könyvelésem: a szervizköltségem
NEM lépte még túl az 1,3MFt-ot! Ősszel már felírtam a szíjat, meg a kuplungot,
tehát most, amikor (újra, és már végleg) beépítésre kerültek, nem kellett volna...Viszont nem igazán vagyok megelégedve az eredeti/kopott külső tárcsával.
Rosszabb lett a gyorsulás + nagyobb tempónál 7000 fölé megy: nem tetszik így.Szerk: viszont direkt néztem, hogy kicsi gázzal 4-5000 körül is lehet kocogni.
Viszont ha lenyelezem, induljon el, mert azért nyeleztem le, nem viccből. Ennyi.(Mint Tudjukki a GS-en: gurul 6-ban 50-nel, és rácsodálkozik, hogy nem történik
semmi amikor nyelezi, így a következtetése az, hogy nagyobb motort kell venni.
Pedig csak vissza kellett volna váltani, ha azon a fordulaton nem volt nyomaték.)A példa szándékosan sarkított! A gyári setup és a sportvarió közt NINCS ekkora
differencia, így általában gyári varióval is jól motorozhatók a nagyrobogók: amikor
kezd kopni a tehcnika, akkor kezd butulni az egész. Előbb-utóbb eljön a felújítás
ideje, és ilyenkor képbe kerül, hogy ha már rá KELL költeni, lehetne kicsit jobb...
A gyári kuplungom 45K volt. Vehettem volna 50-ért Malossit. Csak én szerettem
volna a szíj által már elkoptatott tárcsákat is rendbetenni, ezért ezt vettem.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #13301 üzenetére
Bocs a rossz poénért, tavaly én printscreen-nel mentettem el az eredeti hirdetéseket az eladott és a vett motorról is. Még őrzöm őket. (Megjelenítés álló formátumba állítva a monitoron, aztán mentés.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #13302 üzenetére
Jó, de te körüljártad a témát, és rákészültél a vételre, én meg hirtelen felindulásból vettem meg a Madisont (ha emlékszel, egy Benelli Velvet kipróbálása után). Valamit nagyon akartam venni. És épp úgy alakult, hogy pont volt rá szabad 300K. Azt már többször végiggondoltam, hogy jó ötlet volt-e. Franc tudja. Valószínűleg a kis Maja alattam is hasonlóan megállt volna idővel, arra is kellett volna még költeni. Mondjuk biztos, hogy nem ennyit. De legalább "megtanultam szerelni". S ahogy a mellékelt ábra (varió anya lelazulása) mutatja, immáron hibázni* is (Hitler beájulna).
*: persze a légkulcs a hibás! Szerk: lehet, hogy egy ilyet beszerzek tartalékba.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #13303 üzenetére
Így igaz, volt időm bőven: jó pár motort élőben is megnéztem, mert még a jogsim a "fasorban sem" volt, olyan lassan vánszorog mifelénk a motoros oktatás. Végül aug. 8-án vettem a GS-t, aug. 24-én vizsgáztam forgalomból, és szept. 12-én lett a kezemben a papír.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Mondasz valamit, mert a tök hasonló felépítésű (csak nyomatékszabályozó nélküli) verzió valami 8K-ba került anno szóval... És az is szétverte magát pár év használat után, egyszerűen elgyengült, repedezett a ház, s persze elkoptak a körmöcskéi is. Szerk: utóbbi a nagyobb gond, mert most már nem működik. Valószínűleg azt nem szerette, amikor egy komplett téligumi garnitúrát cseréltem vele az autón. De ezt nem is olyan rég mondtam is: lehet, hogy a variószerelést még évekig kibírta volna. Sosem tudjuk meg.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13298 üzenetére
Persze, összenézhetjük. Mondjuk velem nehéz időpontot egyeztetni, de két hét múlva nyári szünet az oviban, egy - két hétig szabadabb leszek délután
@DigitXT: conrad egyébként sem a legolcsóbb, sokszor kínai cuccok saját márkanév alatt. Mondjuk aránylag jól kiválogatva, az igazi gagyik nélkül. De a vélemények alapján itt annyira nem sikerült
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #13299 üzenetére
Igen! Ilyen hirdetés sok van fent. És szerintem a fel sem igaz sajnos.
Azért mondom, mert a hétvégi 125-ös szemrevételezés alkalmával is a motor külsőre egyben van, kisebb illesztési hibákkal. De a srác nem szerelő, és ami hiányosság van az a szerelő sara.
Nagyon körbe sem néztem, az első teló szimeringek cserések, féktárcsa csere, a variátorba bele sme néztem.
Összes folyadéktól kezdve szedhetem vázra az egész hóbelebancot. De majd okosan, hogy jó rendesen oda férjen a barátom. . Olasz nyelvű servicét már találtam, most már csak olaszul kell tudnom .
Valami azt súgja nem kerülhetem el ezt a vasat sem. Benne a xenon. Kérdezem, a rendőrök nem baxtatnak érte? Nem, azt mondja így ment át a műszakin is. Érdekes, mondom szerencsés vagy.. Ahha lehet, válaszolja, meg rendőr
Kabbe, így könnyű . szóval benne van egy komplet xenon szett. -
DigitXT
félisten
Ja, alapvetően nem a Conradban kerestem, csak ott is megtaláltam szám alapján:
tudom, hogy nem a legolcsóbb, pont most vettem egy oszcilloszkópot németektől
28K-ért, postával együtt, amely típus a nevezett boltban laza 70K... Aranyos.Erről vélemény? Legalább meg lehetne nézni, hogy az a 100 az "mennyire 100".
csongi: milyen motorról is van szó? BA20D xenon szett van benne? Az vakíthat.
Visszakerestem: "125 Malaguti yamaha blokkos vas". (Ez még sok minden lehet,
de akkor nem kis Maja. Lehet, hogy Madison, akkor viszont H4 szett lehet benne.
Az is vakít, de ezt nyilván tudod, linkeltem már. Szvsz csak a projektor a tuti.
Szerk: de azt meg nem lehet mással összekeverni, elég feltűnő átalakítás...)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #13309 üzenetére
Nem néztem meg pontosan ez melyik is, F10 vagy valami.
eredetileg H4 foglalatnak tűnt kívülről. Majd a bontás után kiderül. ÉS biztos nem 4200K hanem magasabb értékű, kékesebb fénye van.
4600 Körülire saccolok. Gondolom jóféle kínai
Egyenlőre infókat szerzek, szelephézag, szíj méret féktárcsa, betét...stb.
Erre a műszerre én is kíváncsi lennék, bár ez a minimum 20 az sok szerintem.
Kisebb blokkoknál a zöme a csavaroknak 20 alatti a 8-as csavarokat 23 körül huzzák le, menet hossztól, és rögzítési anyagtól függően.Nekem pont ez a 5-30Nm elegendő lenne, 10-től van.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #13309 üzenetére
Na már én is unom az offtopik szürke szöveget. Az egész topik offtopik
Ezt az adaptert én is nézegettem január tájékán, végülis azért nem vettem (egyelőre) mert ritkán kellene, olyan mélyen ritkán nyúlok bele (egyelőre) hogy használjam. "Helyette" az elektromos ütvecsavarozó van, amivel külön rögzítő nélkül tudok variátort is szétszedni, ez egyelőre gyakoribb feladatnak tűnik, mint hengerfej tőcsavar lehúzás nyomatékra Egyébként ezt leszedésre tudom elképzelni, pl. ismeretlen nyomatékú, de fontos csavaroknál látod hogy mire volt húzva, és úgy vissza is tudod rakni.
Persze ezzel is szopóágon vagyok, mert a tárolómnál nincs 220V. Szóval abszolút megértem hogy a szivargyújtósra gerjedsz te is
A napokban olyan apróságoknak örülök, mint a kollégámtól beszerzett egydecis fecskendő hozzá tartozó szilikoncsővel, hogy a hajtóműolajat kisebb pacsálással tudjam cserélni, az előző csere finoman szólva nem volt túl gazdaságos
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Igazából az út széli szerelésekhez lenne a jó a szivargyújtós... Persze franc
se akar lerohadni. Csak hát ha nem húzta meg eléggé a varióanyát a 220-as
kulcs (mondtam én, hogy gagyibb, sajnos!), akkor lehet így járni. Szóval egy
"tartalék" kulcs beszerzésének igénye mondhatni kettős: erősebb, mobilabb. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #13312 üzenetére
Gondolom ezt már megtaláltad te is. Ránézésre ugyanaz a cucc, gombok is ugyanazok, de elég magas arányban van negatív vélemény, és egyik alapján sem túl tartós eszköz.
-
Hauptmann
addikt
Ki is mondta itt, hogy a TC nem japánbuzi?
'Láncos motor van bennük, és ebben a láncot nem kell cserélni, mert az örök létnek csinálták, nem mennek tönkre'
Ilyet bazdmeg leírni, hogy nem kell vezérlést cserélni, amikor a gyári periódus az hiszem 100 ezer körül van. Komolyan, agyamat eldobom.
Ma jól jött volna a menetrögztíő kamera. Volt előttem egy KTM pedelec, olyat gyorsult, hogy csak lestem, és a 60-at simán tartotta. Mindezt rendszám, és bármiféle kötelező jogosítvány nélkül. Mondanom sem kell, hogy úgy ment át a piroson, hogy csak na. Ezekre kellene nagyon gyorsan rászállni, a végsebesség miatt közveszélyes. Plusz, ha valamit balesetet csinál, akkor nincs az a biztosító, ami bármit is fizetne.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Ma megint megszívatott az akksi csavarja. Persze hogy lelazult a világ másik végén.
Csak azért írom, mert ez a sokadik eset. Néhány oldallal előrébb longwild-nek is ezzel kellett volna kezdeni.
Most már csak beteszek egy nyűves csavarhúzót, de nem szeretem a zörgését hallgatni. -
Grillo
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #13315 üzenetére
Van nyomatékkulcsom, kettő is. Az egyik 6-30 Nm-re jó és 1/4"-os, a másik meg 19-110 Nm-re és 3/8"-os, persze utóbbit átalakítóval használom a 1/2"-os dugókulcsaimhoz. Arra gondoltam, hogy a linkelt kütyü esetleg le tudná mérni, mennyire vágott oda az ütvecsavarozó. Mert ugye túlhúzni sem buli, de ha attól félve nem csavartatjuk eleget, még a végén úgy járunk, mint én pénteken. Ilyen megközelítésben érdekelne a cucc. Mivel a főtengelyt megfogni nem igazán lehet, és amúgy sem barátja, ha rátehénkedünk, az ember a "megérzéseire" hagyatkozhat, az meg kevés. Vagy túlhúzza, ami jó esetben nem káros nagyon, csak ha mégis megszakad. Kis Majának a varió alátétjébe pl. beleharapott a főtengely ricnije, szóval az biztosan meg volt húzva rendesen annak idején...
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Burt1793 #13293 üzenetére
Sajnos 30 felett minden jelentősebb hangot kiírt a kamera, a szélzaj se nagy, de a motor se hallatszik...
Volt egy kellemes helyzet, kis sebességnél, de nem lehet kivenni, hogy mit mondtam. Azért kellemesen 4 gb-os egy fél órás felvétel, amit nem nagyon töltök fel sehova szerintem...(#13316) Hauptmann: Nem ismerem ilyen mélyen az accordot, minden ilyet fenntartásokkal kell kezelni, de biztosan van igazság abban, amit állít.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #13316 üzenetére
Ezen ne stresszelj, felesleges. Aki a TC hez fordul kerdessel, tegye meg . Japan buzuals megy? Mennyen, nem erdekes, ne foglakozz vele nem eri meg a kinlodast . En nem olvasom a tesztjeiket sem, semmit mondoak, probaljak majmolni a Top Geart. Az Erdelyi gyerek szamomra kimondottan idegesito, leptetem a csatornat is tovabb legyenek barhol is.
Egy ertelmes robogo tesztet nem lattam meg toluk sem. Az auto tesztekbe is 2kamera allas van oszt jonapot.
Lehet megerne egy youtubos teszt csatornat nyitni, pont a regi vasakbol, ezek a kelendobbek. . Nezettsegbe tuti lenyomna oket. -
Hauptmann
addikt
Ja, vívom a magam kis szélmalomharcát. Az a bajom, hogy ez elvileg egy 'szak'portál lenne, de valahol megragadtak a legsötétebb japán fanboy szintjén. Ilyen erővel olvasgathatnék Honda topicot is kb.
csongi,
A Vályira gondolsz? Az szlovák, és valóban baromira idegesítő a stílusa, amióta bérkommentelőből előlépett szerkesztővé, picit nagy az arc.
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #13316 üzenetére
Ne vedd belepofázásnak, de felbuzdulva a többiek kommentjein: túltoltad!
Már csak azért is, mert azt állítod, hogy a szakportál így, meg úgy, mikor a
linkeltcikketbocs, tanácsot egy magát becsületesneppernek mondó akárki
írta, még véletlenül sem szakmai alapokon, le is szögezi, hogy a véleménye.De ha már autós OFF, akkor kíváncsi lennék, "Arnó" nem büntetőfékezett-e
a seggében haladó Bosch-os autónak az eset előtt, mert az se mindegy.Ui: amúgy ez a pedelec érdekes állatfaj, pont most olvastam egyről, ami vmi
3 MFt, viszont legalább nagyon megy/nagyon tapad, csak a szikla borítja fel.
(Véletlenül sem a vezető hibájából, hanem az a rohadt szikla, "eléugrott".) -
kcsa
veterán
válasz csongi #13326 üzenetére
Én a magam harcát (hogy Hauptmannt idézzem) a robogós oldalukon vívtam. A Winkler odahozta a gyúrós cimboráját, aki egyébként cruiser fan (és vagy elkokszolta az agyát, vagy egyébként sincs sok neki), soha nem robogózott, és utálja is a robogókat, emiatt minden teszt fikázásba és hisztibe torkollott mert így szar, úgy szar a robogó. Kivétel nélkül. Nem hiszem el, hogy nekik ez céljuk kell hogy legyen, hogy tönkretegyenek egy frissen indult portált azzal, hogy értelmes tartalom helyett csak a fikázás van.
Aztán elengedtem a témát (miután kitiltott a majomember), és a robogóblognak is vége lett.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #13328 üzenetére
Egyébként a szakportálon a kommentek hitelességével is lehet gond.
Pl. mi az már, amikor engem idéznek, mint volt Yamaha Majesty 400-as
tulajt (!), aki azt írja a motorjáról, hogy: pedig én csak egy volt Maja tulaj
véleményét, tapasztalatát idéztem (összekapcsolva a 250-esről írtakkal).Viszont érdekes volt olvasni, hogy egy "igazi tulaj" is megerősíti a dolgot,
már ami a gyári setup lomhaságát illeti, de hozzáteszi: feltuningolható.
Csak kapcsolódva a korábbi vitához, hogy van-e értelme a sportvariónak?
(Nagyjából annyi értelme van, mint kisköbcis autót "üveghangon" vezetni:
az adott gépből így lehet kihozni a maximumot. Még azt a 20 MHz-et is.)Szerk: ma Egéren toltam le 1-2 SMKP-t, akik a tényleg filigrán gépeikkel
iszonyat nyögvenyelősen mentek be az álló autók közé. Mintha legalább
egy Goldwingen ülnének. Az SH300 amúgy szemre valóban keskenyebb
a Madisonnál: biztos jobban elfér, de ma egyszer kellett csak centiznem,
"fennakadás" nem volt. Tkp. pont azért járok arra, mert szélesek a sávok,
még ha kicsit hosszabb is, távban, időben nem szoktam veszíteni, sőt.[TROLL]
Aki unja a robogózást, vegyen olaszt. Azon mindig van mit szerelni, LOL!
Szerk: ha meg nincs, akkor tuningolja, úgy garantáltan lesz mit szerelnie.
[/TROLL][ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Jujj, nagyon durva eset szegény Kőbájker, egyszer-kétszer szerepelt az égéstérben (ha hallottad volna a dumáját, be se regisztrálsz az oldalára ). A Vályi Pistával régebben nem volt semmi gond, mostanra viszont tényleg nagyon fel tud idegesíteni a fb kommentjeivel és a zseniális stílusával a cikkeiben.
Amúgy ez nem szakportál, nagyon nem. Két bölcsész alapította, azóta belekerült a csapatba pár gépészmérnök (Stump Bandi, Papp Tibi), de ők jóval nagyobb csendben vannak.
Az új motoros tesztíró is furcsa egy kicsit, depis gyerek...A lényeg: nagyon nem kell készpénznek venni a szavaikat, aki ezt nem tudja, az legalább akkorát hibázik, mint ők.
Ohh, mit össze nem rizsázott most a Vályi a Bálna merci kapcsán... "Ez egy tökéletes típus, csak ez a konkrét példány van szar állapotban", költi rá a milliókat, közben nem működik és a legjobb, hogy dicséri, illetve még most is azt mondta (most hogy eladja), hogy szerencséje volt a kocsival.
(#13330) DigitXT: A centizgetés, ide-oda szlalomozás a kedvencem a robogózásban, ezt az egyet nem tudom megunni. Pl.: inkább a Városmajoron megyek keresztül, mintsem a Szilágyin (mondjuk ott, ha van egy busz a buszsávban, nem lehet elférni mellette).
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Hauptmann: lehet Szlovák, nem tudom.. azt hittem Erdélyi, de nem befolyásol semmit. Számomra idegesítő alak. Az egész bagázs ahogy elindultak... mindegy, nem foglalkozom velük.
KCSA: Nem tudtam, hogy van ilyen Blogjuk, de ezek szerint semmit nem vesztettem, és nem is hosszú életű volt.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13331 üzenetére
inkább a Városmajoron megyek keresztül, mintsem a Szilágyin
De te beteg vagy. ~3 évig jártam arra, de SOHA eszembe nem jutott
volna a Majoron át menni, amikor ott a buszsáv a fasorban. Ha tényleg
a centizgetés a kedvenced, akkor igazán nem lehet akadály a busz.
Vagy olyankor jön jól a sportvarió (van egy pici hely, már ki is kerülted).Amikor túrták a Moszkva teret, néha jöttem át a Majoron dugó esetén:
agyhalál! Ott nem az a baj, hogy centizgetsz, hanem, hogy haladnak,
mármint a szembejövők, jellemzően, és elég keskeny az egész.
Szóval ha nem kifejezetten arra van dolgod, szvsz kár is oda bemenni.Én úgy vagyok vele, hogy ez a robogóval közlekedés alapvetően arról
szól, hogy minél egyszerűbben/gyorsabban jussak el A-ból B-be...
Tehát nyilván nem fogok beállni dugózni a Budafoki útra, amikor lehet
az Erzsébet híd felé is menni, gyorsabban, kényelmesebben.
Amikor kezdő voltam, akkor követtem el ilyen hibákat, ennek 7 éve...[TROLL]
Aztán amiről még szól, az a hobbi: a szerelgetés. (Ezért jó az olasz.)
[/TROLL] -
kcsa
veterán
válasz tikshow #13333 üzenetére
Tudomásom szerint az idomokat leszámítva, műszakilag nincs különbség.
És nem is feltétlen baj ha a régit választod, mert az újhoz egy-két idom (ha neadjisten kelleni fog - ha tényleg hóban akarod használni, akkor fog) elég elborult árban van, a régi formájúhoz csak simán szemtelenül drága
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #13335 üzenetére
Végülis mindegy, hisz' a lényeg az, hogy "olaszból" származzon, kellően lelakott
állapotban legyen (mondhatni a tengerparton "fellelt állapotban"), garantált a muri!Pl. a kis Maja is japó, aztán annyira le volt lakva, hogy csak: sosenemromlikel!
(Ezt amúgy említik is a linkelt hozzászólásokban, hogy visszaüthet a hozzáállás:
az, hogy vmire soha nem költöttek semmit nem jelenti, hogy nem is kellett volna.) -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13334 üzenetére
Amúgy arra megyek a János kórháznál, amerre zöld a lámpa, a Széll Kálmán tér felé lassabb időben, még úgy is, hogy 90-re fel kell gyorsítani, hogy az első lámpa zöld legyen. Ja és ahogy jövök a Budagyöngye felől, mindig a Városmajor felé zöld, kivéve, ha beragadok valami miatt, olyankor már a Kalef felé.
El lehet férni úgy is, hogy jönnek szembe, feltéve, hogy lehúzódnak, ha meg mennek 40-50-nel, akkor csak abban az esetben előzök, ha nem jönnek szembe. Készül a videó tegnapról, ha már belekezdtem, hang nem hallatszik és nincs is benne sok érdekesség, de ha már foglalkoztam vele, befejezem. A PC dolgozik, jót tesz neki a mozgás, 10% fölé úgyse szoktam hajtani a procit, legutóbb a gta5-öt élvezhette bő egy éve. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13338 üzenetére
Akkor ez lehet a különbség, hogy én nem szoktam a Budagyöngye felől érkezni,
hanem inkább a Kútvölgyi lejtő felől, ott meg nincs ilyen lámpaváltási előny.
A szembejövőket meg visszafelé értettem, amikor a János kórház irányába totál
be van állva az egész, de a Hűvösvölgy felől érkezők tudnak haladni. Na ott para
a kocsisort előzni, mert túl sok a HA. (Lehúzódnának. De HA nincs hova: pech.)Szerk: a linkelt videó inkább poén, mint komoly anyag. Rendesen le lett butítva,
bár amennyire emlékszem, az eredeti felvétel sem volt valami nagyon minőségi.Durva, hogy mennyire nincs semmi sebességérzet egy kislátószögű kamerával.[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Meglepődve tapasztalom, hogy mennyien járnak Buda északi részén Nekem a János kórház -> Fasor zöldet sosem sikerült még elkapnom, kevés hozzá a 20 lóerő és a gyári hajtáslánc
Ma én is robesszel vagyok, már fájt hogy egy hete autóval mentem. Reggel ki is élveztem minden méterét a változatosságnak[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #13340 üzenetére
Sose bánd: az első komolyabb esésem az "elérhetetlen" zöld mégis
elérése utáni féktávon volt. Annyira nem lehet semmi sem sürgős.
Tudom, egy csomó más tényező közrejátszott, de... A tuning hajtás
is egy "0-100" közben esett szét ~80-nál... Valószínűleg kisebb kárt
csinál, ha időben észreveszem, rögtön elveszem a gázt+le is állítom.Szerk: tegnap villogtam egy szemben érkező kis Majának, mert nem
világított, erre csak látványosan bólintott, hogy ő is köszön nekem.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Na megvan, 3:50-nél van egy kis megcsúszás a kereszteződés utáni kigyorsításkor, a legvégén meg egy furgon és egy Porsche közé kis híján beszorultam. Ezzel most egy jó időre ráuntam a videózásra. Ennél sokkal eseménytelenebbek az útjaim...
A videó
A gyorsított részek nagyon rázkódnak, így teljesen élvezhetetlen, lassítva viszont 20 perc lenne.(#13341) DigitXT: Budakeszin az Erkel utcánál a kereszteződésben fordultam balra (ahogy a videón is), csak nem lentről jöttem, így nagyobb volt a tempó, láttam, hogy még zöld, gyorsítottam, a kereszteződésben meg álltak az autók, fékeztem, a fehér aszfalton nem volt sok tapadás, úgyhogy inkább elengedtem és kanyarodtam. Azóta tudom, hogy a zöldért nem éri meg kockáztatni. Szerencsére eddig mindenre baj nélkül jöttem rá.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13342 üzenetére
Hátööö... Ezen kb. SEMMI forgalom nem volt (a Majorban sem*)!
Az első 9 perc viszonylag unalmas, aztán jön a furgon! A zenék jók,
csak nincsenek kapcsolatban a videóval - véget ér + kezdődik az új,
de a videóban minden megy tovább, semmi vágás, semmi váltás.Megértem, hogy unod a robogást, mivel az eleje tényleg csak ilyen
szöttyögés tud lenni (eseménytelen, zötyögős), mint a "100-as" út.Amúgy a pénztáros személyiségi jogait nem kellett volna megsérteni
felvétel készítésével, de méginkább a kitakarás nélküli publikálásával.
Ráadásul teljesen irreleváns a tankolós rész, eldobhattad volna, hogy
cserébe menjen tovább az anyag, ahol történik is valami érdekes...
(Sisakban én soha nem mentem be fizetni, de ez az én véleményem.
Van ahol kifejezetten tiltják, jó, hogy ha felhajthatós, de... necces.)*: két autó kikerülését nem igazán nevezném centizésnek. Ennél egy
dupla sávban dugós útszakasz is gázabb tud lenni (hiába szélesebb).[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
Aki sokat túrázik ország szerte és szeretne (és tud) segíteni a közösségnek itt a lapcsaládon egy kis nyereményjátékkal egybekötve:
-
DigitXT
félisten
válasz dugynok #13344 üzenetére
Miért nem kérdezik meg a szolgáltatókat? Beleolvastam pár hónapja a
topikjába, az volt a vicces, hogy elvitatkoztak a szolgáltató mérnökével,
hogy az adott területen milyen frekvencián üzemel, teszt jelleggel.
(Végül be kellett látniuk, hogy ő talán hitelesebb képpel rendelkezik.)[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13343 üzenetére
Igen, azt ki kellett volna vágni, mindegy, úgyse nézik meg sokan és úgy tudtam, hogy ilyet fel lehet venni. Jobb lett.volna kivágni, csak nem akartam megszakítani. Nem ezt hívtam centizésnek, most lett vége a szorgalmi időszaknak, így már nem nagyon járok be. Ahogy láthatod az időpontot a sarokban, ez nem reggeli felvétel. A Városmajorban szinte állnak az autók általában, olyankor pont el lehet férni köztük, azt hívom centizésnek. Az első rész 10 km, van, hogy kell előzni, de robogóval tényleg unalmas.
Sisak nyitható, ha boltba beugrom, akkor se szoktam levenni, eddig még senki se szólt. Látszik rendesen a fejem és a motoron van rendszám. 😃
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13346 üzenetére
Nem lehet felvenni, csak ha hozzájárul, legalábbis ez az elmélet.
(Gyakorlatban meg ha nem publikálod, sose derül ki, hogy ment
a kamera, vagy sem. Viszont a publikálás már korábban is csak
kifejezett hozzájárulással, vagy pl. kitakarással mehetett, ugye.)Igen, valóban, nem reggeli felvétel, kitaláltam a fényviszonyokból:
a dátumot kitakarta a YT lejátszó sávja. Szerintem akármilyen
motorral unalmas lenne az a szakasz. Az ilyen nagyon monoton.Még csak azt sem hiszem, hogy a "váltórugdosás" feldobná...
Feleslegesen nem szokott az ember váltogatni. (Autóval is végig
lehet gurulni 90-nel kényelmesen 5-ben az ilyen szakaszokon...)eddig még senki se szólt
Vedd úgy, hogy szóltam, de én nem vagyok benzinkutas.dugynok: értem, mindenesetre érdekes, valószínűleg ha kijön az
egészből valami, akkor akár ki is adhatnának egy hivatalos listát,
még azok is, akik azt mondják, hogy nincs értelme, mert változik.
(Ha tényleg változik, akkor a méregetésnek sincs sok értelme.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen