-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #13597 üzenetére
Azért az a 2-3kW amivel erősebb a 250-es, valószínűleg kihasználásra kerülne. Nem feltétlenül az a cél, hogy lámpától lámpáig gyorsuljak, a mostani motorral sem mindig szoktam. Általában akkor úgyis megfog(na) a piros. Ha ismerem a lámpákat, csak akkor nyelezem zöldnél, ha el kell érni a következő lámpát.
Amúgy meg... Nem értem ezt a nagy szétpörgött, túlhajtott dolgot.. Lehet, hogy 2k km-rel többet bírt volna ki a szíj, de ha előírás szerint 10k-nál cserélem, akkor nem lett volna gond. A mostani történet megint az, hogy valamit elcsesztem, és nem a legszerencsésebb verzió lett a következménye. Ez egy 250-esnél nem játszik. Na ugye...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #13597 üzenetére
lehet nem az allando nyelezessel kozlekdik
Pont ez az, hogy ha sietős a téma, akkor egy 180/250-es gépet nyelezni kell.
Pont. Nem, nem megbízható, hosszútávú, kímélő működés, hanem hajtás!Huszival csapattunk egyszer így a Nagykörúton egy elég jó időt. Többet volt
nyélen a motor, mint félgázon... Nyilván, egy adott útvonalon a legjobb időt úgy
tudod menni, ha az átlagsebességed a legnagyobb, tehát azért nyelezni, hogy
a következő pirosnál állj, valóban értelmetlen... Én csak adott helyen szoktam
gyorsulgatni "0-100-azni", hogy mérjem a változások hatását: más esetben kb.
kizárt, hogy a városban 100-ig kihúzassam. Ma pl. faszán eltévedtem.
Mogyoródon. Mondom faszán. Na mindegy. GPS balfék volt, s valami földútról
érkeztem vissza a civilizációba, csak rossz irányba fordultam rajta, és persze
a GPS b*szott szólni, hogy fordulj meg, gyökér: lezárt útszakasznál néztem a
térképet, fordultam meg, és jöttem büdöspöstre kényelmes 70-120 tempóval...
Amúgy szeretem is 6000 fölött tartani a gépet, mert sokkal simább a járása.Ui: viszont mikor odafelé Kerepesen elvből nem akartam lakotton 70-nél többet
menni, és a gyökér tolt le, lehúzódtam, erre nem akkor előz meg, mikor jönnek
szembe? Nem szoktam lehúzódni, általában felveszem a forgalom ritmusát, de
ez is bizonyítja, hogy az út szélén szöttyögés veszélyes. Mint a Bálna elütése.Szerk: amúgy milyen számok nem hazudnak? Mondjuk egy BMW C600 Sport
nagy számai, ami a köbcentit, lóerőt, meg nyomatékot írják le? Aztán egyszer
gyorsulni akart a lámpánál, és hát nem sokkal hagyott le. (Aláírom, hogy azon
a futómű biztos pengébb, tehát jobban dönthető, stabilabb, túrásabb, stb., de a
számok ezt pont nem mondják meg, amik a motor erejét pedzegetik.) Azt meg
végképp nem mondják meg, hogy milyen érzés a motorral közlekedni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #13594 üzenetére
Nézd, teljesítménycsúcsig ki van fizetve a fordulatszámtartomány: addig mehet! Ha nem akarná a gyártó, hogy egy adott fordulat fölé kúszhasson, rak bele limitert. Ha gyári a hajtásod, szerintem nem nagyon tudod tönkretenni a motort: használd! Ha tuningra adnád a fejed, akkor kell észnél lenni, mert lehetnek "mellékhatások". Az átgörgőzés is tuning! Az eredménye egy gyáritól eltérő beállítás, amivel lehet, hogy nagyobb gyorsulást érsz el, de mondjuk csökken a végsebességed, és mondjuk egy adott utazósebességhez nagyobb fordulatszám fog tartozni... Ez a könnyebb görgők mellékhatása. A Dr. Pulley tudja ezt igen faszán kompenzálni, csak kérdés, hogy van-e hely a dekliben, a nagyobb áttételnek. Hivatalosan ebben a tartományban dolgozik a variód (beleértve a véglehajtást, amit nem találtam a manuálban): 1:20,26 - 1:6,84
Számolgassunk kicsit. Lusta vagyok a kerék elméleti kerületét kiszámolni most, így vegyük az én kerekem ismert (gyakorlati) kerületét, ami 6x0,2519 méter, azaz 1,5114 méter/fordulat. (Kb.) Vegyük a Te motorod maximális teljesítményéhez tartozó fordulatszámot a 8750-et. Osszuk le leghosszabb áttételeddel (beleértve a véglehajtást), így kapjuk, hogy a kerék maximum 1279.23-et foroghat percenként az adott motorfordulaton. Ez kereken 116 km/h Mivel az órád csalhat +5-10%-ot, lehet, hogy ilyenkor 122-128 között mutat az óra. Amennyiben a motor így viselkedik, ez a végsebesség elérhető, kielégítő, semmiféle játékra nincs szükség! Dr. Pulley görgővel megnövelhető a leghosszabb fokozat, így elméletileg növelhető a végsebesség, de ha nincs elég motorerő, hogy ez le is forogja a motor, csak fogyasztást csökkent (a kisebb fordulatszám miatt), de végsebességet nem növel... Kérdés, mi a cél: jobb gyorsulás, vagy takarékosabb utazó? Csongi ugye az élő példája annak, hogy hogyan lehet bődületesen meghosszabbítani a váltót, hogy "utazóban" alig csipegesse a benyát egy 250-es gép... Katalógusadatokat megszégyenítő fogyasztást hozott ki belőle (igaz, az Alföldön, szóval nem kimondottan megterhelve a gépet, és bevallottan nem a "piroslámpás gyorsulások" királyaként). Ez is lehet egy cél. De ez is tuning! És ennél is észnél kell lenni, mert ha rosszul hézagolod a módosított variót, ledarálhatja a szíjat. Én szóltam.
huszi.gyb: csúnya, de sietős. Amúgy nem is szeretek annyira hajtani.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Nem a merhetetlen nagy teljesitmeny novekedesre gondoltam. Inkabb a tartossagra a kisebb fordulatbol adodoan.
Viszont ha az is keves akkor lehet felfele menni ccm-ben. -
-
üszök
őstag
Athena szíjat érdemes venni? Ez elég jó áron lenne a bálnába, vennék tacsiba egyet mert ha így haladok az ősszel cserélni kellesz.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
Inkább Dayco vagy Mitsuboshi
csongi: Melyik szopásom adódott a magasabb fordulatból? Mennyivel lenne megkíméltebb a gép, ha 250-est hajtanék? Nagyobbat városba nem akarnék. Mielőtt belemennénk, hogy 1000rpm az 10millió súrlódást jelent nekem hetente:
,,Hogy a maximális fordulat 9500/min vagy 4800/min, majdnem mindegy, mert a motor szerkezeti elemeit ehhez méretezték, jó esetben nem fog semmi elszállni.''[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #13607 üzenetére
Szerintem te vegyél Vankel robit
Egy szóval nem mondtam, hogy csökkentsen fordulatot. Azt mondtam egy gyári 250-es tartósabb lehet mint egy tuningolt 180-as. Ennyire egyszerű.
Te miért vettél 400-ast? Lehetett volna még tuningolni a 180-at is.
Az a faktor amit ő szeretne egy 250 vagy 300-as megadhatja ami rendes álapotba van, és használni kellene nem szopni vele állandóan. Amúgy a kevlár szíj a tapadás miatt csavarja fel nagyobb számban a főtengely mint egy normál szíjat szerintem, legalábbis én erre gondolok.
Egyébként meg mindenki úgy dönt ahogy neki jól esik. Nincs Kőbe vésve, én csak egy javaslatot tettem, igaz eléggé kijelentő módban, de ez a jelenlegi dúrva fogfájásom rovására írható
huszi.gyb:
Azt nem tudodm melyik része volt a magasabb fordulat miatt, volt mar szívás rendesen , vissza kellene keresnem.
De folyamatosan a plusz teljesítmény elérése képben van, amit sosem sikerült szerintem jól össze hangolni.
Szerintem pont itt a kis ccm es kategóriában számít 70-100ccm.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #13610 üzenetére
Lehetett volna még tuningolni a 180-at is.
Lósz*rt. Akkora különbség van a 2 motor közt, hogy azt már nem tuningolod bele!
Elhiheted, hogy nem azért vettem 400-ast, hogy alacsony fordulaton pöfögjek...
Wankel? Nincs, nem kell!egy gyári 250-es tartósabb lehet mint egy tuningolt 180-as
Ez természetes! Mindenki tudja. De ezzel mit mondtál? Csökkentsen fordulatot...Az a faktor amit ő szeretne egy 250 .... megadhatja.
Lósz*rt 2: mondtam már, hogy nem annyival jobb egy 250-es, hogy durván jobban
menjen. Tehát azt is hajtaná, mint állat, amíg ki nem növi. (Jobbulást a fogadnak.)Ui: kisarkítottam, mert írod a 300-ast is... Nem tudom írta kcsa, hogy nem sokkal
tud többet a "300"-as a 250-esnél, szóval nehéz meghúzni, mi az ami "elég".Én annyit tudok, hogy NEKEM a 400-as, így 30 pacival (ha még megvannak) elég.
Azért tuningolom, mert kíváncsi vagyok, mi mennyi miért: mérek/grafikonozok stb.
Ha jobban megy, örülök, meglepem a C600 Sportot, örülök - de nincs jelentősége!
Egyedül annak van, hogy van egy csomó szám, ami nem hazudik: ezeket mérem.
Fogyasztás is tökre érdekel, mert tetszik egy olyan visszajelző, ami "megjósolja",
mennyit tudok még menni azzal, ami a tankban van. Nem azért, mert nem tudnék
40-50 km-rel korábban tankolni, mikor bevillan, és akkor garantáltan nem fogy ki...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #13610 üzenetére
Szerintem még mindig elbeszélünk egymás mellett...
Soha nem tuningoltam semmit Maján a jobb teljesítmény elérése érdekében. Már így vettem... Multivar van benne, és csókolom. A beállításai nem épp ideálisak, ezért kezdtünk el játszani a karburátorral... A hajtásnál alapvetően egy görgő szett bepróbálkozás volt (amikor a karbi hibázott, mint kiderült), de akkor sem a plusz lóerő volt a cél. Most sem tuningolni akarom. Multivarral tetszik, nélküle nem próbáltam (nem is akarom, ha nem kell nem nyúlok hozzá). Egy 250-es sem lenne erősebb, akkor meg minek vegyem meg, ha nem tudok érdemben hozzátenni az eladási árhoz?
Igen, mondtam, hogy szeretnék nagyobb motort, de NEM VÁROSBA. Számomra fölösleges a nagyobb ccm, aránylag sokat megyek, nem érné meg NEKEM a plusz 1-1,5L fogyasztásban. Ha majd lesz keret egy nagyobb motorra, amivel csak túrázok, veszek. Addig Majával azért ide-oda el tudok menni, és városban is kényelmes, jól pakolható, könnyen kezelhető.
Nem értem, ezek után miért kéne lecserélnem egy 250-esre...
Hacsak nem egy fórumon belüli -szopásmentes- Forszájt lenne az?!?
Jobbulást!www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Egy kis színes, hogy mennyire hasonlóak a robogók gyári beállításai: nekem
is 116 km/h gyári beállításokkal az elméleti sebesség a teljesítménycsúcson.
(Kerékméret ugyanaz.) HIGH GEAR: 0.88 FINAL DRIVE: 6.222 => 1:5.47536
Kerékfordulatszám 7000 rpmnél 1278.45475 (kb.), így ez "pont" 115.9 km/hAmúgy meg ha olyan a véglehajtása az S200-nak, mint az SH-nak (fogalmam
sincs, csak tippelek), hogy 8.571 a FD, akkor pont ugyanolyan az "egyes".
(A.k.a LOW GEAR: 2.36) Csak egy kicsit hosszabb a vége: nagyobb a range!Amúgy meg hagyni kell a francba, s akkor belenézni, ha valami nem stimmel.
Mondjuk ha "bizonytalan az előélete", akkor nem árt megmérni a szíjat stb. -
longwild
aktív tag
válasz csongi #13187 üzenetére
Sziasztok!
Megfogadtam tanácsotokat és szisztematikus utat választottam az olykor ledadogó, 250-es Beverlyre Egyébként 2006-os kiadás és olyan 133Hz a frekvenciája...
Nos újabb adalékok:
Üzemanyag rendszert kitakarítottam. Teljes benzinpumpa, felette a szűrőház, nyomásszabályzó szelep, injektor végig tiszta. A szűrőházból (vagy puffer tartály vagy nem tudom mi az pontosan a benya pumpa felett) végig fekete trutyi jött kifelé, nem győztem bele önteni a tisztítót, meg kompresszorral keresztül fújni.
Maga a pumpa nem tudom milyen állapotban van, gyújtásra szépen zúg, benyát tolja, azonban nincs eszközöm megmérni, hogy valóban 2.5bar vagy kevesebb.Viszont a maiak után máshol kell keresnem a bajt, azt hiszem.
Reggel, 7 körül relative langyos időben ahogy elkezdett bemelegedni (indítás után 2-3km) ledadogott, alapjárat szétesett és megállt. Próbáltam újraindítani, sok köszörülés árán beindult, ment 5mp-et magában és leállt.
Többször is próbálkoztam, mindig ez volt: néhány mp után megállt alapjáratról, hozzá sem érve a gázkarhoz.
Ha a gázkarhoz hozzáértem, akkor azonnal lefulladt, a legkisebb gázhúzásra is.
Otthagytam, melóba be BKV-val, délután hazatoltam, illetve olykor sikerült beindítanom és néhány száz métereket gurulni vele, de csak úgy, hogy épp húztam a gázt. Ha kicsit is jobban forgattam a markolatot, azonnal dadogás, fulladás volt az eredmény.Jött az eső, a hűvös és most eső után gondoltam kimegyek, megnézem mi a baja... Üzemanyagot akartam végignézni, mert azt babráltam utoljára, hátha elcsesztem valamit.
Ezért beindítottam, hogy halljam, lássam ismét a tüneteket. És nincs tünet! Jön, megy, nem dadog, nem fulladozik. Most kb 15C lehet, reggel és délután ettől jóval több lehetett a napsütésben.
Kérdések:
- Mi az, ami a hőmérséklettel összefügghet? Melegben szétesik a gyújtás vagy a befecskendezés? Létezik, hogy bármelyik hőfüggő?(#13318) Brogyi: akkusaru nálam mindig meg van tépve, úgy, hogy elég legyen megindítani a csavart, ha ki akarom szedni, mert kb 2 éve szopatott az akkusaru lelazulás.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Hibakódot nem villog, ileltve ez talán nem is tud olyat...
Hűtés talán nem, mert a blokk még nem érte el az üzemmeleg állapotát...
Légtömegmérő? Ezen nincs, vagy bent van az ECU-ban... Rosszul tudom?
Fals szívás: az injektort az eredeti O - gyűrűvel raktam vissza, de érzésre brutálisan tömít még, mert elég volt kihúzni, visszatolni a helyére. A gumi nem volt rideg, teljesen jó állapotú.
Ettől függetlenül lehet máshol fals szívás, mert ugye van egy magassá váló alapjárati problémája is olykor, de ez már régi sztori... Lehet, hogy ez erősödik?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
Hát ja, ahhoz már szkóp kell. Nekem kétcsatornás van, de nem vágnék bele.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13611 üzenetére
A 300-as valójában 280ccm (SH300-nál), tényleg csak egy picivel erősebb 250-es, gondolom azért csinálták, hogy ezzel szívják el az embereket más gyártók 250-esétől. Amúgy városban, nyugodt óráimban fél gáznál többet nem is húzok, mert így is gyorsabb vagyok bőven az autóknál, sose próbáltam 125-öst hosszabb távon (bejárásra, stb.), de szerintem tökéletes lenne. A nagyobb motor csak arra késztet, hogy bőven gyorshajts városban, viszont országúton kell ez a huszonpár ló ahhoz, hogy 10%-os emelkedőn felmenj 100-zal. Ahhoz meg már megint kevés, hogy szerpentinen kocsikat előzz, vagy, hogy egy 90 kilós utassal (én is vagyok annyi) kényelmes legyen, elkezd küzdeni. Gondolom ilyen, amikor 125-össel országúton próbál menni az ember.
Múltkor is azt mondtam, hogy elfogy a tuning-ban lévő potenciál és érdemes feljebb lépni, ez a 400-asra is igaz lehet. Mindennél van feljebb, a 600-as BMW-nél is. Gondolom egy gyári ilyen 600-assal gyorsultál, neked gyorsabban elpörög a motorod, ő viszont még 100 felett is rendesen gyorsul gondolom, én is találkoztam már ilyen motorosokkal, könnyeden, de tényleg nem sokkal léptek el folyamatosan, viszont legalább szép hanggal. Konstans tempójú hosszabb robogózások közben meg tudok őrülni ettől az egyhengeres hangtól, kell a forgalom, hogy elterelje a figyelmemet.
Most a legutóbbi szerviz óta még jobban remeg szegénykém hidegen, az első 1-2 km-en, 1 és 20 km/h között. Nem engedi el a motort a hajtás, összezárja a kerékkel folyamatosan és leesik a fordulatszám a francba. Eddig nem remegett ennyire. Nem tudom, hogy visszavigyem-e. Gyertyákat cseréltek, szíjat most nem kellett. Amint bemelegedik (nem is kell teljesen), nincs ilyen probléma.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #13625 üzenetére
Egyébként pont törekszem erre, hogy meglegyen a legtöbb alapvető szerszámom. Mármint járművekhez, háztartásba ritkán kell 14-es gyertyakulcs
Ütvecsavarozót is ezért vettem, korrekt minőségű crova szettet is, Kymcohoz filléres, közepesen használhatatlan diagnosztikát (jó még pár márkához), meg jópár apróságot folyamatosan vásárolgatok. Ugyanezt csinálom autóra is, az olyan szintű szerszámokkal, ami még az én tudásomba belefér, azzal jó dolog rendelkezni. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13626 üzenetére
Na bumm, a 400 meg valójában 383 a Madisonnál... 125-öst én sem
próbáltam soha, de amilyen utakon te jársz, halálra unnád magad rajta.Igazából mindenki olyan motort használ, amit szeret - és amit meg tud
fizetni. Szóval ha csak "X" motort tud megfizetni, azt vagy szereti, vagy
unatkozik rajta (de azért szereti), vagy utálja és legszívesebben eladná:
azt hívják rossz vételnek. Arról esetleg próbálhat másokat lebeszélni.Annyira nem érted ezt a Madison tuningot, hogy az hihetetlen! De nem
írom le többször: magához képest mérem. Hát igen, a 600-as BMW az
biztos jobban el tud húzni 100 fölött... Majd küldik neki a csekket.Mindig van "feljebb", csak éppen kérdés, mennyi értelme van... Esetleg
nem vesznek-e el azok a tulajdonságok "a gyorsulás oltárán", amiket a
kisebb motoron nagyon szerettél? (Mondjuk Madisonnál pl. azt a játszi
könnyedséget, amivel irányítható? Kérdezd Andrewt, mit mondott rá.)Néha meg szoktam nézni, mi van a piacon: ABS legyen! Ez megszűri...
Aztán ne legyen kisebb köbcentis (max. ha legalább annyi paci, akkor),
ez is elég komoly szűrő. Viszont ne legyen hodály, amivel nem lehet jól
manőverezni a sorok közt, mert főleg városba kell (Burgi 650 kilőve)! ÉS
akkor: elfogynak a találatok. Talán a Honda SW-T400... vagy az SW600
bár utóbbi már elég nagy batár, előbbi meg J.Costa nélkül egy lusta dög.Persze a végén mindig kilyukadok, hogy ott a T-Max! Az a fasza gép!
Mondjuk a csomagtartója jelképes (nem baj, kap nagy dobozt és kész).
Mi tart vissza a "váltástól"? Mondjuk az ár. Minden javítással+tuninggal,
még "csak" 2MFt-ban van a Madison. Annyiért nem kapok (jó) T-maxot!
És ha még kapnék is, hát senki nem adna annyit a Madisonért, LOL. -
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13626 üzenetére
A legtöbb '300'-as motor kamu 300-as, 260-280 cm3. A Yamaha 300-asa is azt hiszem 267 cm3 csak. Szerintem valami olyasmi marhaság lehet a háttérben, ami miatt van pl. 150 cm3 (olasz autópálya), vagy valami biztosítási, adózási trükk. Bár, a Bálna is csak 460 cm3.
Az előbb volt itt a haver egy 125-ös PCX-el. Marha érdekes hibajelensége van. Megyekfel fel az emelkedőn mondjuk fél gázzal, majd egy idő múlva a motorhang megváltozik, hangosabb és bénább lesz (ezt máshogy nem tudom mondani), és kezd elgyengülni a gép, és ha a gázt nem venném vissza, szerintem le is állna. Ha a gázt visszaengedem picit, majd óvatosan megint ráhúzom megy tovább rendesen. Ez mi lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13628 üzenetére
Értem én, hogy miért tuningolod, jól teszed, egyáltalán nem akartam megszólni.
Az unatkozás azért elég erős szó, mert ennyi erővel kocsival közúton mindig unatkozom, inkább úgy mondanám, hogy monoton és ugyanolyan, de ez szükséges, mivel nem a belvárosban lakom. Amúgy is messze kevesebb idő robogóval a bejárás, mint kocsival, vagy tömegközlekedéssel, így ez a legjobb alternatíva. T-max-on ugyanígy "unatkoznék", ehhez motor kell, amivel ugyanúgy vagyok, mint huszi, ha lesz rá pénzem, időm, rendesen, akkor biztosan lesz egy régebbi vágású, pucér motorkám. Persze ehhez nem elég ez a 48 lóerős jogsi sem.(#13629) Hauptmann: Lehet, hogy adózás miatt, de simán lehet, hogy csak a jobban csengő (nem olyan unalmas, ugye 250-esből nagyon sok van) név miatt van ez a 300-as csoport. A 150-es az jogos az olaszok miatt, plusz elvileg tényleg sokat számít az a plusz 4-5 lóerő a 125-öshöz képest.
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
A reggeli mókázás videón. Tehát nehezen indul (a videón épp nagyon jól beindult, sokkal sokkal többet kellet köszörülni sokszor), legkisebb gázra lefullad.
A videón nincs rajta, de alapjáratot sem tartotta 10-15mp-nél tovább, abból is lefulladt.[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Esetleg aktuális lehet errefelé, ha valaki akar tréningre menni, amit kimondottan robogósoknak tartanak:
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13630 üzenetére
burt,
Sok 125-ös simán hozza alapban a 150-esek teljesítményét és nyomatékát, de a 15 Le-s 125-ösök akkor sem mehetnek fel autópályára, míg mondjuk a 11 Le-s Vespa 150 igen, szóval elég hülye helyzet.
DigitXT,
Injektoros. De attól még bedúsulhat a keverék. De mitől? Teljesen véletlenszerű a hiba, nem mindig jelentkezik.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13641 üzenetére
Világos, voltam Olaszországban, tetszett a sok SH. Szívesen kipróbálnék egy 125-öst, hogy mit tud. Azért hozzá kell tenni, hogy 300-asból is nagyon sok van. Nekem tavaly még volt autópályamatricám Pest megyére, de havi egyszer se hajtottam fel a pályára, autóval kétszer is meggondolom, hogy merre menjek, a városban menve 10 km-rel rövidebb az út, mint a pályán, robogóval szeretem a dugót, ma is volt, mert esett és mert bombát találtak a Petőfi és a Rákóczi híd között. Jó szlalomozni a kocsik között, egész nap csinálnám.
-
Hauptmann
addikt
-
Burt1793
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13626 üzenetére
Egy pillanatra visszatérve ide: az elég nagy gáz, hogy nem old le a kuplung.
Manőverezni se lehet normálisan. Felpörögni se tud ha kilőnél: vidd vissza!
(Ha a kuplungrugók nyúltak meg, akkor azért, ha a variót állították el, azért.)Ha meg gyertyákat (sic!) cseréltek egy egyhengeresben... akkor azért.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13649 üzenetére
Ez sajnos ilyen bemelegedési probléma, elvileg a legtöbb nagy egyhengeresnél előjön a dolog, eddig is volt, csak most kicsit jobban érezhető, igazából napi egy-egy gyorsításnál szar. A legelsőnél még jó, utána rossz. Nem balesetveszélyes, mert csak kis gáznál ilyen, ha húzol egy nagyobbat (mondjuk negyed gázt, annyi is bőven elég), akkor már nem csinálja és amúgy is csak szigorúan bemelegedés közben. Az index-es fórumban úgy látom, hogy próbálkoztak orvoslással, ahogy nézem, van akinek sikerült: [link]
Felpörögnie nem kell, mert nagyjából 20-25 km/h-ig rossz, utána úgy pörög fel, ahogy szeretnéd, kicsit nagyobb gáz pedig szépen felgyorsítja 25-ig könnyedén, még alapjárat közelében is.A gyertya szót azért raktam többes számba, mert ugye a használtat kivették, az újat berakták, szóval két gyertya volt a szerelő keze ügyében minimum, sőt, lehet, hogy aznap volt a születésnapja.
Amúgy nem csináltak semmit, szelephézaggal se volt gond, pedig 24 ezrenként rá kell nézni elvileg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen