-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Rikseven #11703 üzenetére
A sullyod hoz elegendo a250. A magasagodhoz magasabb gep a jo. A 250es konnyebb 150-170kg kozott. A400ok mar a 2mazsat elerik.
A keret alacsony. Szerintem egy piagio 250x8 x9 jo lehet. Ketszemelyes motorozashoz azert egy dupla tacsa elol es 14 kerek paros nem art. Hatul dupla telszkopos verzio olcsobban cserelheto, mint egy kozponti telos burgmant. A robogozasi elemeny egyik fontos eleme, foleg a hazai utakon. Ket szemellyel meg folegm Egynapos gurulashoz az xcityng tartoja nem elegendo, egy sisak nagyon szuken.
Attol mert olasz nem biztos hogy szar, vagy mert japan akkor mar a legjobb. Volt mindketto .
A183 cm magassaggal az osszes gyari plexi pont a sisak felso harmadara tolja a levegot.
Esetedben szerelot vigyel, es keszulj fel a kompromisszumokra. Sajnos valoban leharcoltak a zome a vasaknak. Kivulrol csilli-villi a belso pedig.... gyatra.Vasarlas utan szerizelesi koltseggel is szamolj. osszes folyadek, de nem art komolyabban is bele nezni. Egy egysegkent kell kezelni. Rohadas sok ido minden kis vacakert lekabatolni. Ami ranezesre jonak tunik azt is meg kell nezni. Pl szilentek....stp.
Egy 10eves vasrol beszelunk, szepen minden a vegere er benne. Egy szerncsesebb darabbnal, tobb orszaguti hasznalat mellett, es rendszeres jis szervizzel, meg sokat el lehet menni. -
tigipuf
senior tag
People 250 karbis után nézegetem a 300 injektoros verziót.
Ha jól látom ezt nevezhetjük a kami 300-nak, 276 cm,szerintem gyakorlatilag csak egy kicsit nagyobbra fúrt henger+injektor.Minimális teljesítmény növekedés,szerintetek érdemes váltani?
Ja és sikerült a mérnököknek a nekem tetsző hátsó részét is lebutítani optikailag
Más:sikerült múltkor 120 kilós pilóta +120 kilós utassal 60 körül odavágni fekvőrendőrnek kétszer is,a balos teló szépen el is fosta magát,felújítás lehetséges szerintetek,vagy csak új?[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Burt1793 #11700 üzenetére
Jajj, hagyjuk már ezt a vidéken 3 autó van, Budapest meg a világ közepe hozzáállást. Attól, hogy "vidék" még ugyanúgy lehet "vidéki város" (fúúj de utálom ezeket a kifejezéseket), ugyanúgy lehetnek kretének, nagy forgalom, sőt, dugók is...
Persze vidéken még olajra sem futja az embereknek, így olajfolt sincs, amin kanyarban elcsúszol. Ja és ott mindenki Zetorral jár, de az sem tud kimenni eléd.
Amúgy abban egyetértek, hogy BE KELL ÖLTÖZNI!!! És nem a sár/kosz miatt. Egy robogó szélvédelme sem 100% (messze nem) az ízületeknek nem tesz jót a szél (és az aszfalt )
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #11708 üzenetére
Vidék alatt én nem is arra gondoltam, hogy Debrecen, Győr, Nyíregyháza, Salgótarján, Pécs, Szekszárd, Kaposvár, Dombóvár, Zalaegerszeg, Sopron, Szeged, Békéscsaba, Kecskemét, Eger és könyékén robogózik, hanem mondjuk Velence és Alcsútdoboz között, így már megfelel?
Persze ami nem Budapest, az vidék.[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz Rikseven #11703 üzenetére
A magasságodnál (főleg ha hosszú a lábad) már nem mindegy mit választasz. Sok olyan típus van ahol már térden fog koccanni a kormány, ez egyértelműen kipróbálást igényel, legalább egy felülés erejéig. Pár általad nem említett típussal van tapasztalatom, az öregecske Kymco Grand Dink kormányát pl. biztosan nem fordítanád be, de Xciting két személlyel is egészen kényelmes. Peugeot Satelisnél is elférsz a kormánynál, és csomagtartó is kifejezetten nagy.
Egy napos kiránduláshoz viszont már doboz is kelleni fog. (főleg ha nő is megy )
Ha kicsit visszaolvasol, én pont a napokban adtam el az 500-as nagyrobogómat, és váltok vissza kisebbre, mert kirándulás, robogás egyáltalán nincs jelen nálam, csak ingázás. Ha lenne, akkor maradt volna az 500-as.
-
-
Rikseven
csendes tag
-
Hauptmann
addikt
válasz Rikseven #11720 üzenetére
A 11607-ben és a 11632-ben írtam róla.
Én 180 centi vagyok, nekem megfelelő a lábtér, egy bajom van vele, hogy nem lehet a lábat előre kinyújtani, mint egy Burgman-nál, Bálnánál. Túraplexim van, ez szinte teljesen elveszi a szelet. A végsebességre nem tudok válaszolni, 125-ös a gépem. Típushiba az említett vázprobléma a korai példányoknál, az ülésteleszkóp is szar mindegyiken, de az rvptechnik-nél lehet jót venni. A 250-es változat az átlagnál többet fogyaszt 4 liter körülire számíts.
Van egy x-max 250 blog fent a neten, keress rá a google-val, ott sok infó van.
-
Hauptmann
addikt
Ami még eszembe jutott, hogy ha a hátsó lámpák mozognak a helyükön, az nem azt jelenti feltétlenül, hogy szétzúzták a hátulját, hanem a japánok a lámpa hátsó rögzítési pontját alulméretezték, és nem igazán bírja a rezgéseket. A legtöbn X-Maxnál az egyik, vagy mindkét hátsó lámpa mozog.
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #11726 üzenetére
szerintem nem érdemes a felújítani, ezek nem nagy teleszkópok. Érdemes újat venni. A lényeg a furat távolság, a rögzítési pontok kialakítása, és a motor súlyának megfelelőt választani.
Én quad telőt tettem be. Nagy döccenőnél keményebb mint egy robogó teleszkóp, de nem érdekel
ennyit elviselek, viszont sokkal stabilabb , és kanyarban is jobban érvényesül.
Szerintem keres újat.
40-ből meg van egy pár, szerintem. -
Burt1793
veterán
Múltkor írta valaki, hogy leeresztett gumival ment egyszer, ma nekem is összejött a dolog.
Csak a hátsó eresztett le, ujjal simán be lehetett nyomni a futófelületet. Fura, mert hétvégén összesen 2 km-t mentem vele, pénteken kapott egy mosást.
Úgy leeresztett, hogy 80 fölött ide-oda libegett, de a városban, szlalomozás közben is olyan volt, mintha sárban mennék (persze csak érzetre, nem csúszkált vészesen). Nem tudom, hogy mitől ereszthetett le ilyen hirtelen, talán csak most lett feltűnő vagy a végén, amikor már laposabb volt, a felninél még több levegő elszökött. -
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #11731 üzenetére
Szeptember óta nem kellett belefújni, nyáron került a motorra amúgy az új gumi, szemre nincs baja, a szelepet különösebben nem tudtam lecsekkolni, reméljük nem ereszt le gyorsan.
-
Grillo
senior tag
Srácok, egy jó 1-1,5 hónap állás után indítanám a robogót. El is indul pöcc-röff, de leáll 10-15 ms után, gázra lefullad.
Nézzem meg a gyertyát, vagy ötlet? -
-
dugynok
senior tag
Nekem meg a vízpumpám szart be melóba jövet Nem keringeti a vizet, egyik csöve forró, a másik hideg, de hangja nincs. A termosztát nyitása elötti kiskörön sem cirkuláltat, ezért kizárnám a termosztátot. Folyni sem folyik a pumpánál a víz.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #11731 üzenetére
Sikerült összeszedni valami fém szálat, ma reggelre megint leeresztett. Szerencsére könnyen javítható volt, kis keresztmetszetű, rövid huzaldarab ment bele.
-
Grillo
senior tag
Egyébként jól gondolom, hogy ha vákuumos a benzinpumpám, akkor nyugodtan levehetem a karbit, nem fog folyni?
-
Attilaro
csendes tag
Sziasztok,
van valakinek tapasztalata
160/60R14 VS 150/70R14 gumikkal?
Nexus 500, Burgmanon, vagy T-Max-on használta őket valaki? Nagyon érezhető a különbség? Most 150es gumi van a motoromon, de a szerviz könyv szerint a 160 a gyári. Az igazi dilemma, hogy a 150ből egy szett is kijön (első+hátsó) egy 160as árából, illetve ahogy elnézem r17.hu-n a 150esek mind diagonálok???, a 160 pedig radiál.Köszi!
-
pjohnny
csendes tag
válasz Burt1793 #11730 üzenetére
A gumipara engem is utolért egy hete, de úgy felhúztam magam rajta, hogy nem is akartam vele foglalkozni. Gyönyörű időben az utca végéig jutottam, aztán kifordulásnál elúszott a hátulja...
Azt hiszem meg kell ragadnom az alkalmat, hogy a hírhedt Contiktól megszabaduljak. ( Bár épp jön a karácsony ugye ) Van valakinek jó tippje gumiboltot illetően?(110/90R13 és 130/70 R12 a méretek Michelin City Grip az elsődleges célpont)
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Tegnap nézegettem egy Integrát. Érdekes szerzet. Kíváncsi lennék, hogy mennyire jó, attól függetlenül, hogy 'Honda'. Az szaklapos teszteknek nem igazán hiszek.