-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #11301 üzenetére
Ezen típusprobléma. Ha megmutatnám hogy mennyire nem szellőzik a variátorház egy 200kilós 40 lóerős robogón, fognád a fejed te is. Nem tudom tajvani barátaink hogy gondolták hogy ez jó lesz...
Marcellel én is akarok majd beszélni. Teleszkóp-villaolaj és akkor már szimeringcserét szeretnék, plusz hátsó motorfelfüggesztő szilenteket átnézni/cserélni, néha érzésre nem arra megy a hátulja-eleje mint én gondolom.
Nekem vizsgázni kéne amúgy, januárban jár le a vizsga. Most azon agyalok hogy hagyjam lejárni és jövő tavasszal vizsgáztassam, vagy inkább még most ősszel.
Első verziónak az a hátránya hogy a vizsgaállomásig tartó 1 km-es úton biztosan tarkón is lőnek, az előrehozott vizsgával meg az, hogy jövőre is esős ősszel kell. Egyik se jó -
lehella
senior tag
Nálam is ilyen kuplung mióta nálam van, pedig csak 9e km-el vettem. Ha már felmelegedett rendesen a varioház, akkor 5-10 körüli araszolásnál durván ráz az egész kóceráj Szerencsére 30e km alatt nem sokszor zavart Kuplungházat kellene szabályoztatni? Vagy azt is cserélni plusz betétcsere? Mindegyik többe kerülne mint amennyit most érne az eredménye.
És tényleg túlmelegszik a háza, ha 90-100km/h fölé megyek egy pillanatra is (solymár auchan új elkerülő út) akkor utána nulláról indulásnál magasabb fordulaton nyit a vario, összefügg a meleggel ez is.[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz lehella #11303 üzenetére
Amíg csak forrón nyekereg, mondjuk dugóban araszolgatásnál, nem foglalkoznék vele, nekem az belefér. Peugeot is csinálta, rohadt idegesítő egyébként de sokat nem lehet ellene tenni.
Ha már ráz, az más történet, akkor nem tapad le a betét - vagy a betét, vagy a harang megégett (esetleg deformálódott, de inkább megég ahogy látom). Vagy mindkettő.
Ha már indulásnál is beráz, akkor harang csere és kuplung csere vagy felújítás.
Ha már megégett a harang, azt sajnos nem sok értelme van felszabályoztatni, sose fog rendesen tapadni. Ha szétszeded és látod hogy elszíneződött a harang, annak már annyi. Betét persze más, felújítás aprópénz, egy kört megérhet, mielőtt újat vesz az ember.
Tavaszra tervezem, hogy a variátorházat megnyitom hátul, így folyamatos légáramlat mehetne a harangra, talán segítene ezen a hibán, külföldi fórumokon megcsinálták páran.
"És tényleg túlmelegszik a háza, ha 90-100km/h fölé megyek egy pillanatra is (solymár auchan új elkerülő út) akkor utána nulláról indulásnál magasabb fordulaton nyit a vario, összefügg a meleggel ez is."
Ha már úgyis van kuplungbajod, én arra tippelnék hogy csúszik a kuplungod forrón. Ha üveges, előfordulhat.
szerk.: az amúgy természetes, hogy a variátorház égetően forró. Csak az Xciting szellőzése nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Annyira nem aggasztó ez a két jelenség, hogy foglalkozzak vele, pláne mert ilyen tízezres dolgokról van szó. Kuplung betétek egyébként szépek, mikor utoljára láttam őket: majdnem egy centis az anyagmagassága. Felújítani hol lehet egyébként, ha már kevés lenne?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
huszi.gyb
senior tag
Naja. Nem olcsó, még Majára sem. 20-30k mire új a kuplung. Viszont érdekes, ha felfrissítjük a felületeket, megjavul... Szóval amíg nem nagyon gáz a dolog, én nem cserélném... Galibát nem hinném, hogy okoz.
szerk.: Én most téli gumi vásárlásán gondolkodom. Michelin City Winter Grip szett kb 29k, de akkor felniket is kéne (3-4k/db körül van bontott). Meglátjuk mi lesz, rengeteg az alkatrészem, azokból ha sikerül elpasszolni/cserélni lehet beruházok két új gumira.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #11307 üzenetére
Én a Continental 365-öt nézegettem. Tudom hogy Continental... de hátha tudnak végre robogós gumit gyártani
-
huszi.gyb
senior tag
Nekem nagyon tetszik. Persze most a Sima city grip akciós 24-ért a pár... De az nem kell, ez kéne. 35k-ból meg is lenne... Lehet, hogy beruházok majd egyre...
Bár a féktárcsa szerelgetése is elgondolkodtató... Azért abból nem vennék 2 szettet...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
Golota
aktív tag
Nekem a Contival mindig jó tapasztalatom volt kocsin és motoron is. Most is az van az Xcitingen, egészen pontosan a Conti Twist. Más robogókon dícsérték, de nekem ez az első Conti, ami nem jön be. A mintázata kb terepgumi szerű, sokkal szélesebbek és mélyebbek a barázdái, mint a tényleg adventure guminak szánt Conti Trail attacknak (volt ilyenem nagy motoron). A mintázata nagyjából megegyezik az attack vonallal (road és trail). A problémám az, hogy rettenetesen ráz vele a motor, olyan, mint ha macskakövön mennék. Mikor felszerelték, vissza is vittem, hogy rosszul egyensúlyozták ki a kerekeket. Sajnos nem, ez ilyen gumi. Vékonyabb méretben nem jelentkezik , két ismerősöm robogóján is ilyenek vannak. Nem egyszerű megszabadulni tőle, mert alig kopik. 3 szezonja van fent és hamarabb fog elöregedni a gumi, mint a futófelület elfogyna. A tapadásával sem vagyok kibékülve.
-
huszi.gyb
senior tag
Ezért merült fel bennem a kérdés... De akkor 2 szett felni, féktárcsával, fékbetéttel, és külön-külön cserélgetve? Azért az már odabaszós lenne...
Olcsóbb lenne rendbe vágni a kis 50-es PUG-ot és használni téli motornak, Maját meg elrakni pihenni...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #11322 üzenetére
Ezt csinálta tajvani srác az ő 500-asával.
-
tigipuf
senior tag
valamiért nem tölti be ,sajna kezd a 250-es peoplem is rakoncátlankodni.Mióta hidegebb az idő induláskor,meg egy kis ideig rázza a farát,valószínűleg kuplung szerintem.Inkább úgy mondanám alapjáratról ha húzom csak rázkódik,dadog egy helyben, be-beráz,viszont utána meg hirtelen olyat fog ,hogy simán kifarol főleg füvön,vagy murván.Mindegy megy majd egy totál hajtáslánc átvizsgálásra,azt se. tudom az előző tulaj mikor cserélt rajta szíjat például
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
tigipuf
senior tag
Oké látom,meg lehet ezt szépen is oldani tényleg elképesztő,hogy lehetett gyárilag ennyire ,majdnem hermetikusan lezárni.Amúgy meg egy ilyen deklit csak lehet bontóban szerezni ha mégse jön be ,vagy esetlegesen eladáskor.
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Hauptmann
addikt
Ezt ma sikerült összehozni. Élmény volt a szakadó esőben azon agyalni, hogy miként oldjam meg, hogy ne verje szét a sárhányót menet közben. Tökéletesen tömít amúgy, 20-al hazagurultam, holnap gumisnál kezdek.
Mindenesetre kirohadhatna annak a bele, aki elszórta.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Megmarad a gép akkor vennék egy bontott külső/belső deknit és szana széjjel furkálnám esetleg még plexit/mást is felheftelnék, hogy minnél több levegő jusson be.
Hauptmann:
Az a gumi amúgy sem néz már ki valami jól, repedezett..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
üszök
őstag
válasz -Mosquito- #11328 üzenetére
Mikor a mennyezet repedezett...
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #11328 üzenetére
Kb. leszarom, kölcsönmotor, csak addig van nálam már, amíg a Yamahát meg be kapom. A tulaja így is kapott már egy teljes váltófelújítást, új dugattyút, gumit már nem fogok rá venni.
[ Szerkesztve ]
-
Attilaro
csendes tag
Sziasztok,
Augusztusban egy matt szürke 500as Nexus boldog tulaja lettem
(A srac akitől vettem büszke volt rá, hogy 3év alatt csak 2000km-t tett a motorba, mint később kiderült olajat és légszűrőt amíg nála volt nem cserélt... )
Még most is vele járok Pesten munkába, sajnos a rossz idővel a csavargások leredukálódtak, cserébe az esőben jól lehet vele haladni keresztben, ha megjön a nyomaték.
Amit nem szeretek: 30körül büntetés vele menni (motoron ülve nagyon gyakran tűnik fel ezáltal, hogy az autósok mennyire kedvelik ezt a sebesség tartományt), mert csúszik a kuplung, remeg a váz minden baja van, remélem ez az ilyen hajtások velejárója.
Továbbá egy kérdésem lenne: Mint írtam a moci gyárilag a matt szürke festésű. Ezt szerintetek lehet polirozni\waxolni? van aki meg tudja csinálni?
Továbbá eladó kipufogót és platnit keresekKöszi
Atti -
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #11333 üzenetére
Tippelni nem mernék a rezonancia okára, ez lehet egy sportvariátor is, könnyű görgőkkel.
Enyém se tudott araszolgatni Polinivel, a gyárival már igen. Ez a legnagyobb öröm amúgy abban, hogy visszacseréltem.
De lehet még kopott variátor vagy külső tárcsa is pl.
De persze pont a tegnap tárgyalt kuplung is lehet
Szétszedés után kellene diagnosztizálni, bár nem sok jót ígér, ha ilyen gazdája volt korábban, mint amit PeterMakto leírt
-
runner 125
nagyúr
válasz Attilaro #11331 üzenetére
Nekem volt annó 500-as Nexus-om, illetve mentem többel is, nem most volt, de ha jól rémlik olyan huszon km/h környékén van benne egy nagyon pici rezonancia (ami leginkább a kormányon érződik), de ez a nagy ccm-es 1 henger velejárója.
Matt fényezést nehéz újítani, pontosabban inkább úgy mondom, h ragyogó fényűt nem lehet belőle varázsolni. Rendszerint egyébként a matt fényezések is kapnak lakk bevonatot, csak matt lakk formájában, szóval ha enyhe karcokat szeretnél eltüntetni róla, véleményem szerint arra van lehetőség, csak normális szakit kell találni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Hauptmann
addikt
Voltam gumisnál, a Kondorosi úton az ftguminál. Ajánlott karegória, azonnal foglalkoztak velem, amikor odamentem, pedig tele volt a műhely autókkal, pillanatok alatt kiszedte a srác a szöget, és megoldotta a problémát. 2 ezret kért, 3 ezret adtam.
-
Attilaro
csendes tag
válasz runner 125 #11335 üzenetére
köszi a sok infót a rezonancia inkább csak olyan mértékű, hogy amíg nem volt meghúzva rendesen a plexi akkor rezonált. Amúgy a fordulatot szépen veszi, motorikusan, illetve a hajtással nincs gond, az meg lett nézve. Szóval valóban az araszolást nem szereti... Sorok között is vagy alatta, mikor a kuplung szétkapcsolt, vagy felette szoktam elhaladni.
Fényezéssel kapcsolatban annyit akarok, hogy a karcokat tüntessék el, illetve ahol fekete, pl.: a lábtartó ott kapja vissza az eredeti "fényét". Imádom a színét, nem kell, hogy fényes legyen.
-
balazs1011
aktív tag
Hátha valakit érdekel.
[link]---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #11340 üzenetére
Nem megjeleníthető.
-
balazs1011
aktív tag
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #11342 üzenetére
Jetforce 125... Sokra nem megyünk vele
-
balazs1011
aktív tag
Olvastad a facebookon ?
vagy honnan tudod?
Ilyen tipusú van a Beverlymen is, csak titánium palásttal.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #11344 üzenetére
Típusszámból. Műszakilag valszeg nem gond, de semmilyen műszaki vizsgálaton nem megy át vele semmi, csak az eredeti típus.
-
balazs1011
aktív tag
A műszaki az szerintem hangtompító nélkül is nagyon necces.
Baszott nagy hangja van.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Debilon
addikt
végül megvettem a SW-T400-ast
csak 40 km-t sikerült mennem vele azóta sajnos, mert szar lett az idő meg dolgoztam
de nem lötyög rajta semmi, nem zörög, fékek jókSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
balazs1011
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...