-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10102 üzenetére
Ha rendeződik piit összeszedettebb életem lesz nem 10/9 alkalommal túóra hétvégén is akkor lehet igen, elmegyek egy ilyenre, legfeljebb csak Veletek találkozni, meg megnézni a mocidat.
Még mindig nem merem ledönteni koppig, mert a gumi még mindig szar.
Augban fog kapni új gumit meg új fékbetétet. Akkor merem már kenni neki.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz Bogyó bá' #10098 üzenetére
Hát.. Ízlések és pofonok. Én általában négyüteműekkel vagyok körúlvéve, és egy idő után hozzászokom, kezdem szépnek hallani a hangjukat, kezd egy-egy jobb darab egész pörgősnek, fickósnak tűnni. Aztán behoznak egy kétüteműt, és hirtelen megint lusta, asztmás nagypapiknak tűnnek a 4t-k, hallom ahogy erőlködnek nagyobb fordulaton.
A ketüteműekben van valami olyan könnyedség, élénkség, amit a négyüteműek nem tudnak. Az a simaság ahogy felpörög, nincs az az "erőlködés" érzés a tetején, hogy már csak zúg de nem igazán van kedve pörögni. A 2 ütemű ott van elemében, olyan mohón pörög fel, mintha sosem akarná abbahagyni. És egy jó kipufogóval az az érces, ropogós hang, az nekem az igazi sportmotor hang.
4üteműben a wankel motorokat szeretem, azokban stintén megvan az a könnyedség, és hangban verhetetlen.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
DigitXT
félisten
Ha ennyire fasza a 2T, akkor miért építetek 4T Simsonokat?
Valahogy nagyrobogóból sem szaladgál sok nagyköbcentis
2T motorral, talán a Runner 180, ami a legnagyobb. Wankel?
Nincs, nem kell! Még ritkább. És ha holnap kitalálja valaki,
hogy az ő fülének a dízelek "traktor-hangja" a legkedvesebb,
akkor sem lenne AZ a jellemző a motorkerékpárok között.Remek flém alap ilyenekről markáns véleményt nyilvánítani.
Pl. akárhányszor hallok motorféken 2T-t, elfog a röhögés.
Továbbá a tyuning50 erőlködése is inkább szánalmas, mint
lelkes. Jahogy 15000-en van már ereje is? Utcán ki forgatja
addig? Átlagember közlekedési stílusába nem fér bele ez a
szétforgatás, ebből következőleg nem is erre gerjednek, lol.Tudom, behangolt rezós 2T Liberty úgy kilő, hogy 0:52 alatt
meg se áll a(z inkriminált) gokartpályán, és csak azért nem
indult a troll, mert annyira nem érdekli "mindenki lealázása".De ha tényleg erről fog szólni a topik, hogy adjuk a lovat az
idézett troll alá, akkor én mentem. Azért hívtam ide, hogy a
nagyrobogókról beszélgessünk, de jött vele a baromság is:
kár érte! (Szánalmas ahogy nyal neked: mentem hányni!) -
runner 125
nagyúr
válasz ludsimon #10110 üzenetére
Te tényleg nem veszed észre magad?
Őszintén kíváncsi lennék, h vannak-e barátaid, vagy egyáltalán a középiskolát elkezdted-e.
Elképesztő amit csinálsz. A postjaid 99%-a flame-et, szemetet generál, mániád feszkót és a vitát indítani, társaságot bomlasztani. Mintha nem kapnál elég figyelmet otthon és itt próbálnád ezen hiányt pótolni.
Nem értem egyáltalán mit keresel még itt ilyen deviáns viselkedéssel?!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
Ez katasztrófa.. Sírva röhögök..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ludsimon
veterán
válasz runner 125 #10114 üzenetére
Honnan tudod, hogy figyelemhiányos vagyok?
Van sok barátom, és a középiskolát befejeztem pár éve..[ Szerkesztve ]
undefined
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Dr. Pulley görgőkről van valakinek tapasztalata?
[link] Itt azért szembetűnő a különbség, csak kérdés valóban így van? -
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #10118 üzenetére
Így. Kisimítja az áttételt. Utazóban csökkenti a fordulatot (nagyobbat emel),
indulásnál viszont virgoncabb, ha könnyebb, mint a gyári súly... 10-15%-kal
érdemes alálőni. Szóval összességében nagyon ésszerű tuning: ajánlott.Szerk: Madisonon a gyári súly volt 17gr, én csak 16-ra mentem le, az nem
sokat hozott "erőben", viszont a jótékony hatásai megvannak. 15-ös kellett
volna, ha még jobban ki akarok lőni. 21-ről 17-re az kemény tuning.[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz DigitXT #10119 üzenetére
kcsa , DigitXT Köszi a válaszokat!
Nekem nem a gyorsulás a lényeg, hanem hosszabb úton, aránylag nagyobb sebességnél a fordulat számot viszonylag alacsonyan tartani. Gondolom ezzel motor élettartamot és benzint is spórolok Tehát ha jól értem 21 gramm nálam a gyári érték, akkor 18-19 gr ajánlott?
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #10125 üzenetére
Semmi értelme nem lenne a gyárinál 2 grammal nehezebb Dr. Pulley görgőnek:
eleve a felépítése miatt kitolja az áttételt ameddig lehet, akkor is, ha könnyebb!
Megjegyzem, ha túlságosan feltolná a szíjat, beleérhet a deklibe: kopik/szakad.
(Persze, jó esetben erre nem képes, mert ki van hézagolva a varió gyárilag...)De mintha láttam volna külső kopásnyomot a szíjcserekor a Maja szíján, ezért
csak óvatosan! Nehezebb volt a gyárinál (11,5 vs 14): szarabbul ment. Ennyi!
A végsebesség érdemben nem változott. Pedig ha vmi, akkor ez segített volna:
elfogy az áttétel. Túlforog a motor a teljesítménycsúcson. Győz a légellenállás.Az a Burgis videó amúgy tanulságos, és szerintem jól összerakta: a gyári 21gr
görgővel a végsebességet már az is limitálja, hogy bőven pirosba forog a motor,
ehhez képest az "extrémtuning" 17gr Dr. Pulley még növeli a végsebességet is!Ha nagyon a spórolásra akarsz menni, s nem zavar, ha lomhább lesz, akkor 21.
Azzal persze jobb rajt se lesz, uis még hamarabb vált hosszú áttételre, viszont
legalább tutira csökkenteni fogja a fogyasztást, mert még kevesebbet forog...[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz DigitXT #10109 üzenetére
Heh? Ez most mire válasz? Vagy kinek? Vagy mit akartál ebből kihozni? Hogy jön ide, hogy hány 2t nagyrobogó van, vagy hogy általában melyik megoldás elterjedtebb? Bogyonak arra a véleményére reagáltam hogy neki nem tetszik a videón szereplő kétütemű 500as sportmotor hangja. szó nem volt nagyrobogóról, elterjedtségről, meg hasonlókról, ő leírta a véleményét egy kizárólag szubjektívan értékelhető dologról, én meg leírtam a sajátomat, magyarázattal kiegészítve.
Ez szerinted kiváló flame alapanyag? És mit akarsz ezen flame-elni? Van valami objektív mérőszáma a balsőégésű motorok hangjának? Van valami egyetemes képlet, amit behelyettesítve megkapjuk, hogy ennek a motornak a hangja 5, ennek meg 8, tehát a második jobb? Én nem tudok ilyenről, a hang megítélése a létező legszubjektívebb dolog egy motorral kapcsolatban, nem írható le objektív paraméterekkel. A gyorsulást lehet mérni, a teljesítményt lehet mérni, a fogyasztast, tömeg-lóerő arányt, a tartósságot, hatásfokot ki lehet fejezni objektív számokkal, de arról vitatkozni, hogy melyik belsőégésű motornak szebb a hangja, olyan mint azon vitatkozni, hogy melyik a szebb szín, a piros vagy a kék. Eldönthetetlen, értelmetlen, csak szubjektív VÉLEMÉNYT lehet mondani a dologról.
Bogyó leírta, hogy neki nem tetszik, én meg leírtam, hogy nekem igen. End of story. Hogy keveredik ide, hogy hány 2t nagyrobogó van, meg hogy mekkora fordulaton van ereje egy 50-es kétüteműnek? Pláne hogy egy harminc éves sportmotorról készült videó alapján nyílvánítottunk véleményt annak hangjáról. Ezt délelőtt óta nem sikerült dekódolnom.Az 50-es liberty meg ludsimon (mert ugye rá gondolsz) belefűzése a kommentbe... hát... szerintem ez nálad már valami fóbia
www.simson4t.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz vaksi8 #10125 üzenetére
DigitXT kimerítő választ adott.
Az én volt 250-es burgmanomnak nincs gyárilag hézagolás a varióba. A távtartó csúszka tengelyből esztergáltattam 1mm-t, 1000rpm-el lett kevesebb 100-as tempónál, a gyorsulásom lomhább lett, de fogyasztás volt hogy 3 liter alatt maradt, a végsebesség nőtt. ezt már előttem kipróbálták páran ezért mertem megcsinálni.
Hegyekben motorozásánál nem jön jól. Inkább maradjon a gyári érték.
Nálad ha alacsonyabb fordulatra hangolod a vasat, 2 személynél érezni fogod a nyomaték veszteséget.
Inkább gyári érték, a szíj legyen jó, és a kuplung rész, akkor jó marad a fogyasztás, és menni is fog. -
Pete55555
addikt
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
Szétoffoljátok ezzel a topikot, a kis Liberty-s troll, akit nem nevezünk nevén,
meg helyesel, mint valami pincsikutya, hogy háperszehogy ő is erre gondolt.
Meg legyen a motornak Liberty kinézete!!! Persze vélemény, én meg hányok
nem probléma... Neked probléma? És hogy jön ide? Olvasd vissza, mekkora
"okosságokat" írt Visontáról is. Persze copy-paste a másik topikba is: flood.Jobb lett volna, ha inkább nem írsz nekem vissza semmit... Te is adod alá a
lovat, nem látod? Összeb*ssza az összes topikot, ahol megjelenik. Mit nem
lehet azon érteni, hogy ebből NEM kérünk? Modi írta, hogy az ilyen off: OFF!Lehet engem is moderáltatni. Tudod, mint alapító tag: majd himnuszolok.
Szerk: videókat nem néztem meg mobilról, bár úgyis totál off, nem is baj.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz DigitXT #10133 üzenetére
Túl sok benned az indulat, nem kell a kommentelést ennyire a szívedre venni, pláne nem szabad hülye kommenteken napokig rágódni
Szétoffoljuk a topicot... Ezt azoknak is címzed akik itt indították visonta kitárgyalását? Btw, van itt egy "off topic" funkció, amivel az off témákat be lehet szürkíteni. Tudom, hogy ismered mert te is rendszeresen használod Ennyit az offolásról.
Lehet téged is moderáltatni... Mármint hogy én kérnék rád moderálást? Sose kértem még senkire, most sem fogok Okom sincs rá.
www.simson4t.hu
-
Pete55555
addikt
Köszi mindenkinek a választ
Az nem lenne nagy gond, ha nehezen szerelhető, csak ne romoljon el
De ahogy írtátok, nem véletlen, hogy ezek a legolcsóbbak.
Após 45 éves, gépész technikus, tehát ha van vmi gondja meg tudja csinálni, szinte bármit, hely is van, szerszámok is. Persze nyilván jobb, ha könnyű szerelni, és/vagy nem romlik el gyakran.
Egyébként főleg ingázásra kellene neki a motor, Nyíregyháza - Nyírbátor nyomvonalon, tehát nem hosszú távra, esetleg ritkán debrecenbe is eljönne.Mit javasoltok? 250/400 Mindenkitől azt hallom, hogy vegyen 400-ast, mert úgyis kevés lesz neki a 250 egy idő után. Viszont nagy túrázásokat egyelőre nem tervez, 2 személlyel sem valószínű hogy sokat fog menni, a barátnője nem akar felülni mögé.(Majd én )
Majesty/Burgmann inkább az ajánlott neki? Esetleg még Madison?
Keret max 400k.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Hauptmann
addikt
válasz Pete55555 #10136 üzenetére
Atlantic Sprint 250? A 250-es Burgman felejtős, szeretnek leszakadni a szelepszárak, de persze abból is ki lehet fogni jót.
Az EVO X9-től annyira nem félnék, sok mindent javítottak a korábbi változathoz képest. Egy ismerősömnek 500-asa van, 4 éve használja, egyedül a központi kijelző beázás jelentkezett, mint típushiba. A motoros állvány is működik.
-
Brogyi
senior tag
válasz Pete55555 #10136 üzenetére
Ha már 400-as akkor Beverly. Úgyis mint az egyedüli tulaj itt a topikban. A blokk pont olyan mint az 500-as.
Injektoros. Szerintem olcsó, de közel sem olyan sz@r. A többiek majd mondanak rosszat róla. Nem hibátlan.
Kb. 30 000km-et toltam vele. Kopó alkatrészeket cseréltek rajta, meg amivel átvágtak. Fiatalt vettem, de mint kiderült balasetes volt. Nekem 4L/100km jön ki Bp-n. Bőven van benne tartalék. Nem lő ki mint az 50-es pöcsköszörű. Viszont 80-120km/h között még elindul. Persze amit a 34 LE enged. Azért is írom ezt le, mert nekem bejött az injektoros porlasztás. Az igaz, hogy még most is ködösítenek az injektor vezérléséről, és annak hibáiról. Szerintem én már soha nem veszek karburátoros szekeret. Csakhát olvass ilyen véleményt is, mert az ajánlottak zöme karburátoros. Talán mind, de ezt nézd el nekem, mert nem ismerem azokat a típusokat. -
-Mosquito-
őstag
válasz Pete55555 #10136 üzenetére
Úgy tűnik nem kedveled az apóst.. Mazochista-e az öreg?
Mi fontos neki? Kerékméret,csomagtartó? Van valami fétise? Burgi 400 K6-ig eszi/csipegeti az olajat,ebből régit,drágán kapsz inkább. Olaszok olcsóbbak,ezek sem probléma mentesek. Japánokat (is) kintről hozzák,itt is előfordulhatnak gubancok vagy drága alkatrész/ek. Itt van pár bringa. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #10142 üzenetére
Csipegeti? Az Index Burgi fóruma szerint 2 pofára zabálja....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Pete55555
addikt
válasz -Mosquito- #10142 üzenetére
Az a baj, hogy még ő sem tudja, most akar a kocsi mellé egy motort. Csomagtartó méret jó ha nagy, de nyilván a kerék se legyen 10-es...
Köszi a LINK-et, sajnos elég sok dunántúlon van, az meg eég messze, de pl a Honda Foresight debrecenben jónak tűnik, be is linkeltem apósomnak.
(#10141) Brogyi Én magamnak nézegetem a Beverlyt, nekem pont jó lenne, nem kellene olyan nagytestű, de apósnak nem jön be, neki kicsi...
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
lehella
senior tag
válasz Pete55555 #10139 üzenetére
Ha már Kymco, akkor javaslok a saját típusból egyet
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
dugynok
senior tag
Ránéztem erre a gp800-ra.. Tiszta küklopsz kinézetű. Inkább egy Spidermax
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel