-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #26654 üzenetére
A Benelli hirdető meg azt írta, hogy az Majesty blokkos. Vagy talán
még a tesztben is elsütötték, pedig ha valami, akkor inkább Suzuki.
Szóval én a hirdetőnek azt sem hinném el, amit kérdez. Az a tuti.Szerk: nem is, a Benelli tulaj tudta, hogy Madison blokkos...
(Azt nem feltétlen kellett tudnia, hogy rokona a Burgmannak, de...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #26657 üzenetére
Az első borzalmasan öreg, én tuti kihagynám... Nekem 2002-es volt,
már dupla lámpás, digitális műszerfalas, s ennél olcsóbb volt...
Végsebesség nem igazán van. Kerekei kicsik, érzékeny nyomvályúra,
szóval amire neked kéne/országúton túrázni szerintem nem az igazi.Fenntartani mondjuk nem volt drága, de azért volt egy-két DIY menet.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #26662 üzenetére
Ha most jönne Moszkító, és elhajtana a
malac... Malaguti fórumra,
szinte még igaza is lenne, mert ebben a társaságban összesen egy
Password tulaj volt, tőle se sokat tudtunk meg a vasról 2016 óta.Ui: persze a Malaguti fórum is hallott már évek óta, de a keresője jó.
(Nyilván a találatok alapján válaszokat kell keresni, meg aztán azok
hozzászólásait, akik tulajnak látszanak - így valami ragadt rájuk...
De szerintem ebből nem leszel naprakész holnapig, ám ha elhozod,
lesz rá időd, hogy megtaláld a típushibákat, ha nem, nem is fontos.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #26672 üzenetére
Azért egyszer próbálj meg 4L körül elmenni vele a városban.
Az, hogy országúton, kényelmes tempóban tudja, az egy dolog.Szerk: 180-as Majesty is ilyen (4L) átlagot hozott alattam.
Nagyobb Maja 4.2... Mindkettőnek a minimuma volt 3.4: ehhez
képest a Madison ugyanott használva átlagosan 5.8. Ez van.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz vendingo #26724 üzenetére
Madisonja van, nem hiszem, hogy létezik HS1-ben ilyen normális izzó.
Egyébként a foncsor lehet bemattulva, és/vagy a lámpa műanyag burkolata...Ui: régen rossz, ha kiegészítő tompítottra van szükség... Reflektor oké, csak a
műszakin az se biztos, hogy maradhat: nekem mondjuk legutóbb projektorral
vizsgázott, úgy néz ki kellően gyári hatást keltett. (H1 izzó volt benne amúgy.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #26729 üzenetére
Nem javaslom a projektoros átalakítást, bár nekem pár iteráció után bevált.
Szerk: épp itt ülök a vas mellett, mert a rollert tuningolom, innen a kép...
Lehet, azért vizsgázott le simán, már a búra E-jeles, belül meg jól néz ki.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #26732 üzenetére
Ez speciel tud tompított és távolsági váltást, mert H4, de nem ajánlom:
belefaragod a Madison szar foncsorába, és kapsz egy szórt pacát, ami
középen ugyan erősebb de a mókusokat is lelövöldözöd vele a fáról.Szerk: az, hogy milyen lesz a színe, erősen attól, hogy mit ivott a kínai...
(Meg persze attól, hogy milyen trafóval hajtod. DC-t felejtsd el, az szar.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #26741 üzenetére
Na igen, ha nincs hangtompító, és brutál a kipuff, az tényleg kegyetlen.
Ellenberger, ha nem akkora a dob, akkor a szélzaj elnyomja a kipufogó
hangját: önmagában a szélzajtól is károsodhat a hallás, szóval túrázni
csak füldugóban. Vagy szigorúan 70-80 km/h körül. Bár a plexin múlik,
hogy éppen hova dobja a turbulens levegőt, ha rá a sisakra, az hangos.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #26754 üzenetére
Ha a 170 km/h kell az élvezethez kb. az összes robogó felejtős 500 ccm alatt.
Madison épp üveghangon vitte a 150-et, de az nem egy véletlen megszaladás.
Ilyen tempót talán a 650-es burgonya, meg az SW600 tud, T-Maxon kívül.Szerk: szerintem a Kymco/Nexus 500 se ment annyit annak idején: meredek...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz djeperto #26763 üzenetére
Mivel a J.Costa "nagyobb", mint a gyári varió, megmagyarázhatja, hogy hosszabb
lett a végáttétel, amitől elképzelhető, hogy tudott +20km/h-t, mindenesetre nekem
annyi tapasztalatom van a Nexusszal, hogy 0-140-et úgy megy, mint a Madison...
Hogy utána még megy +20-40 km/h-t, nem tudtam. Integrát hagyjuk, szerintem
annak semmi köze a robogóhoz, és nagyon nem 500 ccm alatti a blokkja ugye.Ui: igen, vannak még érdekes masinák. Ilyen kretén Kymco 700 is létezik, stb. de
kötve horgolva hiszem, hogy bogyó bá álma bármelyik ilyen bálna lenne a jövőben.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz beholder00 #26766 üzenetére
Ha nagyon remeg, lehet kuplung baja.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz beholder00 #26771 üzenetére
Olasz import nagyrobogótól alacsony km költséget várni optimista dolog:
az ismerős jelen esetben annyit garantál, hogy ő nem tekerte 17000-ről.Ne legyen igazam: legyen megkímélt, hibátlan példány, kevés költséggel...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Futást szorozd meg négy-öttel: tuti kihagynám. Pénztemető szagot hoz a szél.
Enyémet vmi 11000-re tekerve hozták, és már túl volt egy vezérműlánc cserén.Szerk: kérdezd le rendszál alapján, hogy 13 óta mennyit futott kis hazánkban...
Na, annak minimum két-háromszorosa lesz kint. Főleg egy túra robogó esetén.
Ha ennek ellenére nem volt megbontva a blokk, az pont hogy probléma.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #26780 üzenetére
Kitúrtam a JSZP-n, hogy 2010-ben milyen óraállást lőttek a műszakin.
"Hihető", hogy 6 év alatt évi 2000 km alatt ment bele Olaszországban.
(Én mentem 3x ennyit, pedig én nem igazán használtam túrázásra...)Szerk: kis hazánkban mindössze 2 év kellett 1.5x ennyi futáshoz. Az
első itthoni tulajnak, hehe. Persze kérdés, ki cserélt először vezérmű
láncot, mert én csak azt tudom, hogy én cseréltem, másodszor.
(Boldogok a tudatlanok, az első vezérműlánc szakadásig. Nekem az
egész óratekeréssel az a fő bajom, hogy nem tudod, mikor robban a
bomba, míg ha ismernéd az időzítését, azaz mennyit futott valójában
a vas, meg tudnád előzni a bajt az időszakos karbantartással...)Szerk2: nem életszerű 35000 km futással két vezérműlánc csere...
Akkor se, ha a második esetleg elodázható lett volna. Az olajcserével.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ezek mind szopó rollerek. Ismerem az érzést. Kis pénz, kis foci.
Csak bele kell kalkulálni, hogy a 290 az idővel 2900 lesz.Ha ez nem zavar, akkor bármit meg lehet venni, és locsolni rá a
pénzt, persze figyelembe véve, hogy az ilyen motor, nem igazán
jó napi munkábajárónak, mert annál többet áll majd szervizben.Ha mindez belefér, hajrá... Ha van műhelyed + szeretsz szerelni,
egy ilyen vas kiváló beszélgetések alapja a topikban, viszont ha
a megbízhatóság is szempont, akkor el kell engedni ezeket.Unalmas, ha mindig megy, és kinek van rá annyi pénze, de mást
nem nagyon látni... Az legenda, hogy ki lehet fogni a jót, olcsón:
ezeknél a szomorú valóság az, hogy ami olcsó az olyan is... fos.
(Amiről viszont ismert, hogy ha összeáll... akkor még lehet szar.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz beholder00 #26801 üzenetére
Középsztenderen véletlenül nem forgatja a kereket alapjáraton?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #26809 üzenetére
Nekem a vészvillogó rángatja az alapjáratot a Pözsin. Jó, a féklámpa talán nem,
a vészvillogónál is csak a minimális változás ütemességét lehet kiszúrni.Szerintem is lehet, hogy a fék befogása változtatja a felépítmény sajátfrekvenciáját.
Megfejelve azzal, hogy esetleg nem teljesen old le a kuplung, így a kicsi bele-bele-
éréseket a harangba másképp érezni a keréktől, ha fogod a féket, meg ha nem.Szerk: az alapjárat marginális csökkenése a rezgések frekvenciáját változtatja.
Mindenesetre változó, hogy milyen hajtás konfigurációkban érzékeltem én is ilyet,
és mennyire volt zavaró. Én inkább a tempónál való rezonanciákat utáltam...
(Az meg szintén erősen függ attól, hogy épp milyen varió van benne, súlyok, stb.)Ja és a kontrasztrugó. Alapjáraton bizonyos típusokon a szíj is képes csapkodni...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szerintem akinek volt, már nem ír ide. Lehet, eladta a masinát?
Na igen, annak is már 8 éve. Baszki de repül az idő. Öregszem.kaktusz2: valóban, vmiért csak SirKero neve ugrott be, elnézést.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz kaktusz2 #26816 üzenetére
Tudsz képet berakni, hogy melyik típus? Táp is három vezeték
szokott lenni, mivel tudnia kell, hogy mikor van rajta a gyújtás.
(Ha hőmérős, akkor a két vékony vezeték lesz annak a jele.)De akárhogy számolom, 6 vezeték kell egy ilyen bekötéséhez:
szoktak hozzá leírást adni, azért is vagyok most bizonytalan...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Zodiacus #26821 üzenetére
Ha az előző termosztát rossz volt, akkor eddig túlhűtve üzemelt a motor:
álló helyzetben épp azért kapcsol be a venti, mert nincs légmozgás.
Városban nyáron valóban sz.r a hűtés, de pont azért van a venti, az segít.
(Ettől függetlenül lehet dugulás a termosztátnál. Béna beszerelés miatt.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz kaktusz2 #26827 üzenetére
Gyönyörű ez a fordítás, soha nem értettem volna meg: persze eleve kínangol fos.
A lényeg, hogy a vékony piros-fekete páros a cucc háttérvilágításáért felel, másik
három meg az egész táplálásáért, mégpedig hülyén kiosztva a színeket: fekete a
táp (és ez gyújtásra menjen), zöld a test, és végül a sárga a fordulatszám jel.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz kaktusz2 #26829 üzenetére
Hát, az attól függ... mérője válogatja mit szeret: van amelyiknek
elég, ha gyertya pipa köré csavarod a drótot, másnak meg kell a
gyújtótrafó alacsony feszültségű ága közvetlenül. A harmadik a
gyári VR szenzor jelet is megeszi, azzal óvatosan, lehet sok volt.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz beholder00 #26838 üzenetére
Gyárilag 1600±100 rpm a helyes beállítás, szóval 2000 az biztos nem jó...
Szerk: nagyon max. hidegen, de amúgy ha melegszik, arról vissza kéne állnia.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz ricsi99 #26840 üzenetére
Én nem tippelek, hanem megnéztem a vas szerviz manuálját...
Ha 800 rpm-en is jó az alapjárat, ott sanszos, hogy szar a merő...
Nevezetesen pont a felét méri, mint a normál alapjárat: kizártnak
tartom, hogy egy egyhengeres gép 800-on szépen járjon. Ez nem
chopper: párszáz rpm még "elmegy", aranykezű szerelő fülre(!) le
akarta húzni 1300 körülre. De mondtam neki hogy 1500, bocs.Az is már "chopperes" dohogás volt. Könyörgöm, az indító motor
forgatja 600 rpm-en, biztos, hogy szar a kenés, és töltés sincs.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reaper #26864 üzenetére
Azt csak Te tudod, hogy mekkora akku fér be. Lehet, hogy van pár mm
mozgástér az eredeti gyári akku mérethez képest. Viszont a 8Ah vs. 9:
semmit nem fog megoldani. Arányaiban annyi, hogy az előbbi 8 napot
bír ki, a másik meg 9-et, szóval nem úszod meg a rátöltögetést sajnos.Ha nagyon nincs használva a vas, egy csepptöltő is rajta hagyható. De
pl. amúgy az "okosabb" töltők sem fognak kárt tenni az akkuban, tehát
nem fogja felforralni, hanem késznek nyilvánítja és visszaáll 13.6V-ra...Én az extra műszerek tápját kapcsolom le, mert vmi 30mA-t szipkáztak
anno a mérések szerint, s kb. 2x akkora akkut raktam be, így is lemerül,
muszáj néha feltölteni. Különben az új akku is tönkre megy igen hamar.
(Konkrétan a kis töltő nem is akarta feléleszteni alig egy hónap után.)Ui: a zselés akku létezik, csak ez nem az: szünetmentes tápegységbe pl.
jó az, nem kell nagy (indító) áram, viszont folyamatosan töltésen van kb.
Aztán meg ha avatkozni kell, szépen lemerül akár teljesen: a motor akku
pont fordítva, néha indít nagy árammal, de huzamosabb ideig nem tartja
ki, és menet közben inkább puffer szerepe van (a generátor tölti szépen).
Kivéve persze a kicentizett generátor és a piros lámpánál (fékezve) állás
esetét, amikor kevesebb a töltés, mint a fogyasztók igénye. Kellemetlen.Szóval a motorokba ajánlott akku az AGM, felitatott elektrolitos: nem tud
kifolyni borulás esetén, azaz mindenképp felhasználóbarátabb cucc.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #26870 üzenetére
Folyamatos 13.6-tal sosem fogja teljesen feltölteni, attól, hogy kisebb az akku,
ugyanúgy 14.4V-nak kell lenni a töltési végfeszültségnek, csak az áram kisebb.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #26873 üzenetére
Jó a kasztni formája is. (Csak az a Keeway felirat ne lenne...)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #26880 üzenetére
Az SH300 egyáltalán nem kompakt. Nagyobb, mint a Madison.
Amúgy a Velvet az tényleg egy seggrakéta, igazi sleeper, de a kis
szériás (Madison 400) blokkja miatt felejtős. Ráadásul a hűtését
is elcseszték, tehát városi használatban simán fel lehet forralni...
Madison esetében azzal nincs gond, minden mással persze lesz.
Nekem ilyen Forza 300 jönne be, még ha picit fotel feeling is...
Vagy a legutóbb linkelt Keeway is kényelmesnek néz ki formára...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #26883 üzenetére
Egyébként messze nem olyan "töpszli" az a váz, mint az ember gondolja,
viszont meglehetősen kényelmetlen volt a próbakörön, el is engedtem.Szerk: kerékméretfétisbe ismét nem mennék bele, de azoknál a vasaknál,
melyek hátsó kereke malom, sajnos nem igazán van csomagtartó...
Szóval az is egy kompromisszum. Mondhatni elveszíti robogó jellegét.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #26886 üzenetére
Neked lehet, hogy elég a doboz, meg túrázásra jól jön 50L tank, de
amúgy városban rohangálni nem kell: tároló hely kell a cuccoknak.
Elmész A-ból B-be, ott kell hagyni a felszerelést: dobozba sisak, ill.
kesztyű, meg térdvédő oké, de gerincvédő nem fér mellé. Azaz, ha
nincs gerincvédő méretű csomagtartód, szopó ágra kerülsz...Ui: érdekes módon még a Velvetbe is belefért a Pro L2 + a kabát...
Amúgy egyszer nem estem le az útról* a Madisonnal a kerékméret
miatt (pedig ugye az szar 13"): amikor estem, akkor én hibáztam...*: igaz messze nem mentem annyit, mint te, főleg nem országúton.
(A legendásan jó minőségű pesti utakat kellett a futóműnek bírnia.)Runner: 400-as Maját ne, azon kívül, hogy batáros fotel lomha is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #26889 üzenetére
Abszolút helyzetfüggő, megértem. De amikor mondjuk egy boltba mész
be, ott nincs lehetőség kint hagyni ráterítve a kabátot. Magyarán vagy
megsülsz, vagy mégse mész boltba. Nekem ilyen dolgok miatt van ugye
csomagtartófétisem, másnak meg a szar utak miatt kerékméret: ez van.Amúgy az SH úgy nagy, hogy... Szóval hosszú. Meg magas. Keskenyebb,
az tény, nem nagy a segge, de összességében semmiképp se "kompakt".
Manőverezhetőség megint más kérdés... a Madison ugye nehezebb nála
jóval, de úgy lehet dobálni ide-oda, mint egy biciklit (©AndrewTdi).Én meg majdnem azért "estem le az útról" a Nexus-szal, mert konkrétan
birkózni kellett vele (Madison után): hogy ez mennyire múlik épp a kerék
méret különbségen (inercia), meg az esetleg alacsonyabb súlyponton.
(Amúgy lassan össze kellene nekem is rakni, szeptemberben kapott egy
új akkut. De azóta se kötöttem vissza a lambda-szondát, stb. Lustaság?)Szerk: én is utálok gyakran tankolni. Ebben a legjobb az első, bérelt Sym
Mio50 4T... lett volna. 2L alatt evett (viszont nem ment), erre hazavágták
egy 4L tankkal. Mintha muszáj lenne 200 km-enként kútra járni. Agyrém!
(Madison 12L, de simán beveri a 6 lityit, így pontosan ugyanolyan szar...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #26891 üzenetére
Jogos, nekem kabátból is egy olcsó van (mondhatnám ugyanaz, mint
amit vettem 13 évvel ezelőtt, de egyszer lecseréltem... ugyanolyanra):
ha meleg van, abban nem lehet megmaradni. De már motoron sem.25 fok fölött ezért inkább protektoring, bár az is szarrá van kopva már.
Mondjuk megmentette a könyököm rolleres esésnél, szóval kiszolgált.
Ui: Madison tényleg könnyen dönthető, cserébe ugye nem marad íven:
az a ~200 kg menet közben abszolút nem zavaró (sorok közt is hasít).
(Miközben persze visszaülve egy sokkal könnyebb, kisebb motorra, az
még könnyebben terelgethető. Szóval valóban megszokás kérdése.)Ja, én sosem mentem klasszikus kanapéval, csak tervben volt, mindig.
Ja bocs, mégis: nagy Maja. Na az, ráadásul 12" keréken, hát: más volt!
Magabiztosabban mentem a Madisonnal, ki tudja, tán a kerék miatt?Amúgy a terv egy 400-as Maja lett volna, de lebeszéltek róla anno.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #26909 üzenetére
Ellentmondásos infók vannak róla a manuálban...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #26911 üzenetére
Szerintem ezt már párszor átbeszéltük, szar a gyári kialakítás, projektorért kiált.
(Más kérdés, hogy mennyire harapnak a rendőrök, az átalakítás miatt, elvégre a
LED-esítés is már illegál, hát még a tompított. De ha látsz, miközben NEM vakít,
nem nagyon fognak érte baszogatni szerintem. Ha vakít, biztos kivesznek vele.)Ui: utálom azokat a motorosokat, akik éjjel-nappal mókus vadász üzemmódban
mennek. Nem érdekel, hogy úgy feltűnő, vakít, zavar: igen, nappal is. Bunkóság.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #26940 üzenetére
Örülök, hogy jó lett a gép, már a hangja is tetszetős volt az utcában.
Rollert is jó volt látni kívülről: tök csendesen suhant, eltekintve az elszökött
TPMS jeladó kopogásától. Kénytelen leszek újra gumizni, de ez ilyen bicikli.Szerk: ugyehogy már 2 éve volt az előző, igaz, nem kerek, de majdnem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #26974 üzenetére
Milyen akku van benne, ami azt elviseli?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz lehella #26994 üzenetére
Nekem tuti eldugult az összes fúvóka a karbiban, mert csak a szívató tartja életben (az ezen a típuson egy külön mini karburátor). A legkisebb gázra megfullad, le is videóztam. A benzin is már száz éves benne nagyjából (2021. márciusi), szóval rá fog férni a takarítás. (Majd...) Esetedben nem tudom, mi lehet: valószínű, hogy szegényedés, csak az okát kéne kideríteni. Ami biztos, hogy nem állítgatnám el a karbit, akkor sem, ha tünteti kezelést jelentene... Ha mondjuk az átmeneti rendszer szart be, akkor az alapjárat dúsítása elfedheti, de szarabbul fog menni, és sokat fog zabálni. Nálam is valami ilyesmi volt, még amikor mentem vele, azóta benzinszintet kellene állítani, stb. De ezek olyan dolgok, amik nem romlanak el maguktól. Hacsak nem falsot szív, mert a bekötő cső bizony el tud porladni. Nem is mindig látványosan. És ha ahhoz állítod a karbit, megint nem teszel jót a motornak. Ne kérdezd, honnan tudom... Amióta bent van a "turbo" cső, azóta kellett drasztikusan szegényíteni az alapjáratot, csak így meg elmászott az átmenetitől.
Szerk: a linkelt poszt óta mindössze 100 km ment bele, hirtelen gázra torpant emlékeim szerint, de azért nem fulladt le. Lámpától indulást sokat nem teszteltem, mert tényleg mély alvásban volt (van). De jó ideje tervben van a felélesztése... (Aztán le kéne újra vizsgáztatni, ha használni is szeretném.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz lehella #26997 üzenetére
Esetleg ha mást tankoltál, mint a szokásos, az bezavarhat. Nekem a tiszta benzintől úgy fuldoklott, hogy csak... amilyen (szar) beállítással mentem, azzal kiderült, hogy csak az E10-et szereti. (Szegényebb valamiért...)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #27006 üzenetére
Nekem a fél motort le kell bontanom az akku kiszereléséhez, szóval nincs az az isten, hogy én azt kiszerelgessem bármikor: ki van vezetve egy Comfort Connect a szerszámos dobozba, aztán oda gyorsan rá tudom dugni a töltőt, ha éppen kell (és mivel hónapok óta meg sem mozdult a vas, erre sajnos néha szükség van). Kocsiból se szedtem ki töltéshez: beraktam a töltőt a motortérbe, így az ellopása sem lehetséges, meg kihúzni se tudja egy "tréfamester" járókelő. Csak a kábel látszik, de az se nagyon, nem az emeletről lóg, lényegében eltűnik a fűben.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen