-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18063 üzenetére
Napi 75 km-re nem feltétlenül kényelmes az sh300, legalább is nekem az már nagyon-nagyon határeset. Volt egy kisebb időszak, amikor napi 70-eket mentem, kicsit kényelmetlen. A szokásos 45-50 km-t naponta (2 részben) még komfortosan meg lehet tenni. Persze nem mindenki ilyen magas, kisebb embereknek biztos kényelmesebb. Erőben viszont nincs gond, 90-100 km/h-nál nagyon nyugis a menet, nem bőg a motor, jól irányítható.
Én freewind-et vagy transalp-ot vennék ilyen célra, egy dobozzal.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #18104 üzenetére
A Vespa 300 ugyanolyan hokedli, mint az sh300, csak kisebbek a külső méretei és a kereke... Nem olyan rossz azért az SH, az olaszok is mutatják, Nápolyban nagyon sok volt belőle.
-
-
Burt1793
veterán
Menő, nekem is kell majd valami, ha nekikezdek a szezonnak. Ma beindítottam 2 hónap után, kicsit járattam álló helyzetben, aztán elugrottam vele intézkedni, járatás közben, amíg visszamentem a házba leállt szegénykém, kb. 2 perc után. Aztán amikor indítottam, nem szerette az alapjáratot, adtam kis gázt, elindultam, utána már nem volt gond. Pedig viszonylag friss az olaj és gyertya (1000km-es). Asszem egyszer tavaly is leállt így szezon közben még. Remélem csak a benzin szar neki hidegen, nem érződik semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Autópályán, végig nyélgázzal 180 km-t tud menni, két jó magas utassal még kevesebbet. Ez a max fogyasztás. A teljesen ki nem merülő 9 literes tankot nézve még ez is jó fogyasztás. Ha mondjuk 8,5 litert kiszedsz a tankból, akkor az már 4,7-es fogyasztás folyamatos 140-nel.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18159 üzenetére
Fura, mert a kérdező nem mondott olyat, hogy még 110-ről is előzne. Ahhoz már 600-as motor kell, vagy hosszú egyenes/nagy lendület. A 125-ös nemhogy előzni nem tud 110-ről, de a 110-et se nagyon tudja. Az SH300-nak a 110 a kényelmes vége, a 120 az ésszerű vége, 130 a szenvedős vége és velem 137-tel tud menni. 2szer 90 km-re tényleg egy nc750-est kell venni, vagy 700-ast, az talán már belefér a keretbe...
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18164 üzenetére
A Madisonoddal én se mennék, kevésbé, mimt az sh-val. Ez legalább keveset fogyaszt, lehet indok a használatára az, hogy olcsóbb a karbantartás és a fogyasztás költsége egy autóval szemben. Amúgy ekkora városon kívüli távra az autó sokkal jobb megoldás.
Egy rendes dízel autó ilyen távon, nem kímélve beéri kb 5 literrel 100 km-en és még csak el sem ázik a fószer. 😃 -
Burt1793
veterán
Felénk egyáltalán nem lassú a forgalom, ha nincs dugó. Szinte minden autó automata váltós vagy villanyos és nyomják neki.
Nem egyszer volt, hogy este hazafelé a Budakeszi úton a 60-nal menőket előzgettem 90 körül, de hátulról utolértek és még megelőztek és éppen ez az, hogy a lassúak mentek hatvannal.
A városban is elkapok néha egy-egy őrült pizzafutárt vagy motorost, akik az alkotáson 80-nal mennek az araszoló autósok között.DigitXT: A nagykörúton nem is lehet gyorsan menni. 100 méterenként van lámpa és mindig piros.
(#18276) kcsa: Egyszer volt egy szabad órám a városban, felmentem Dobogókőre az SH-val, nem volt nagy élmény, pedig üres volt az egész szakasz. Mondjuk hozzáteszem, hogy motorral se nagy durranás, 5 kanyar.
Hátsó futóművet én se imádom, túl puha, mondjuk az első is, nálam is öregszik már, de lehet, hogy azért érzem egyre szarabbnak, mert mostanában inkább motoroztam. Ha felújítottad nyilatkozz, milyen![ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18295 üzenetére
A Róbert Károlyon kicsit jobban lehet menni, de ha igazán gyorsan mész, hamar utoléred a zöldhullám elejét.
Bkk sáv helyett általában én is inkább sorozok, bár a legtöbb motoros nem így tesz.
Amíg most nem lehetett a petőfi hídnál lemenni az alsó rakpartra, addig a Budafokiról újbuda felé elfordultam balra esténként, pedig az is bkk only. Mindegy, most már lehet menni a rakparton, a batthyányig jó vagyok. Legszebb.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18299 üzenetére
Basszus, nem jutott eszembe, de volt egy kis időm, leírtam kb. mégegyszer. 😃 Köszi, hogy megvilágosítottál. Csodálkoztam is, mert ha visszát nyomok kommemt írás közben, majd egy előrét, akkor ott lenne az írásom. Most nem volt meg...
Ahhoz, hogy a zöldhullámot megelőzd és egy gyorsabb zöldhullámban menj, egy bugatti sem elég. Közelebb van a fénysebességhez az érték, mint a hangsebességhez sztem, ilyen nagy távolságon.Körbemenés helyett jó a Budai alsó rakpart. Ott lehet menni.
-
Burt1793
veterán
Na, ma mentem pár métert a robogóval, bokarögzítőben. Sajnos nem tudom derékszögnél előrébb hajlítani a bokámat, így nem tudok letalpalni jobb lábbal kényelmesen, szóval egyelőre még off-os a motorozás. Viszont most már szenvedve tudok mankó nélkül sétálni, persze azért még nem dobtam el véglegesen...
A robi jól megy, a brembo tárcsát és pofákat és a kormánycsapágyat beszerelték, amiket vettem, különbség nincs, ez előtt is jó volt, talán kicsit könnyebben jár a kormány (simán kibírt volna még több szerviznyit...).
Ezzel, hogy nem gyári honda alkatrész került bele a dream-től, spóroltam 80 ezer forintot. (a szervizt amúgy így is ők csinálták, ok, azt hozzá kell tenni, hogy a vett alkatrész 40%-os bárdi kedvezménnyel került hozzám.)
Köszi kcsa a megerősítést![ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18446 üzenetére
Durva, én szűk 3 év alatt mentem 20 ezer km-t és kevesebb, mint 240 ezer forint volt a benzinköltség. Szervizre és biztosításra kb. 250 ezer forintot költöttem ezalatt (gumi és a kötelezők, amiket pl kcsa harmadannyiért csinálja magának). Ezen kívül volt még egy műszaki 11 ezerért és a tucano 30 ezerért (plusz rá 10 ezerért a plusz anyag amit hozzávarrtunk). Ehhez jön még 2 pest megye matrica. A robogó pedig kb (maximum) 200 ezerrel ér kevesebbet, mint amennyiért vettük.
Ez 751 ezer forint, kilométerenként 37,5 Ft, de nem ez tetszik benne, hanem az, hogy 3 havonta megnézem a guminyomást és lemosom, ezen kívül csak rajta ülök és spórol nekem napi 2 óra dugóban állást.
Érdekesség, hogy a mol limo 66 ft-ba kerül percenként, amivel persze nem mész 60km/h-s átlaggal, de én a robival kb. pont azt hozom, mivel a 24 km-t 25 perc alatt megteszem, így a mol limo csak duplaannyiba kerülne (persze mivel azzal az átlagsebesség 20km/h, mindjárt jön még egy hármas szorzó... -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18451 üzenetére
Ez igaz, ráadásul szeretnék is szerelni valamikor (a nagy motort majd én akarom szerelni), de mostanáig a tanulás és a sportolás mindenképpen fontosabb volt számomra. Ez a bokaszalag szakadás is betett sok mindennek erre az évre, a futást és a tollaslabdát abba is hagyom egy jó időre, az országúti és a túra biciklim mellé most vettem egy full suspension mtb-t az erdőbe, a nagy motort pedig elhalasztottam.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
De ilyet vettél? Erről írják a legjobbakat.
Nekem az tetszik, hogy ezzel a régi gumival (citygrip) kicsit megdöntve, nagy gáznál és kis sebességnél van egy érezhető szlip, erősnek érződik tőle a robogó. 😃 Persze minden más esetben csak kellemetlen, hogy csúszkál össze-vissza. Igaz, most még az aszfalt is hideg, azért ilyen durva.Szar robogón derékszögnél kisebb szögben áll a bokám, rohadt kényelmetlen a gyógyuló lábammal, de most már nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Na, én a metzelert választottam, asszem ez volt a gyári, sokkal jobb képességűnek érződött anno a citygripnél. Mellesleg a jelek szerint a citygrip nem radiális volt hátul, pedig azt ajánlják az sh300hoz, illetve dicsérik is. Meglátjuk. Össze is hasonlíthatjuk a te pirelliddel.
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #18502 üzenetére
Nem tudom, az előírás szerint radiális gumi kell hátulra az sh-ra mint a többi nagyobb robogóra. Majd megpróbálom összehasonlítani a City grippel. Bár már annyira nem emlékszem arra, hogy milyen volt újkorában. Annyit tudok mondani, hogy apámnak volt egy ugyanilyen a sh-ja, vagyis eggyel korábbi, olyan mint amilyen kcsának van és neki a metzeler gumi nagyon bejött, az enyémen lévő City Grip pedig nem annyira.
Árban ezek a radiálisak mind drágák, nem csak a diablo.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Erre a 2011-2015-ös SH-ra már ez az előírás (pedig ahogy mondani szoktad, minimális ráncfelvarrás történt csak), te akkor ezek szerint nem radiálisat vettél hátra (a diagonál mondjuk jelentősen olcsóbb), metzelerből és pirelliből is van mindkét verzió hátulra, citygrip-ből nem láttam radiálisat, de lehet, hogy van, annyira nem kerestem. Jó gumi, de szeretnék kirpóbálni mást is.
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #18512 üzenetére
Nem ismerem ezt a twistet, de régebben is szidtátok már. Én azért már 10ezer km-rel ezelőtt is csúszkáltam egy-egy gyors kanyarban, kigyorsítás közben enyhe döntés mellett, körfogalmakban gyorsan fordulva ezzel a citygrippel is. Esőben természetesen gyengébb, de mondom, az említett német tesztben a citygrip alacsonyabb pontot kapott a diablonál és a metzelernél is minden pontban. A tesztet egy haidenau nyerte, mert az télen sokkal jobban teljesített, ezután jött a feel free.
A citygrip 22 ezer km-t bírt, 2015 óta, elégedett voltam vele mindent figyelembe véve, meglátjuk a következőt.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #18515 üzenetére
Jó, és ki az, aki próbálta mondjuk ezt az említett három gumit adott motoron, új állapotukban?
A tesztben néztek mindenfélét: tapadás száraz, nedves, havas aszfalton, kopás, gördülési ellenállás, gördülési hang, ár/érték arány, manőverezhetőség stb.
Mást nem tudok tenni, valszeg nem lesz rossz, a radiális gumik úttartását sokkal jobbnak mondják azok, akikkel beszéltem. -
Burt1793
veterán
Most lett két éves az s7esem, még nincs beégve a waze, de napi pár órás max fényerős szeánszokkal pár hónap alatt beég az a szar ikon. A kék pixelek tökre elgyengülnek, a piros és a zöld ok. Apám telefonja mondjuk lassan 4 éves és sokat is waze-ezik, látszik is a nyoma.
Neked működik ez a mód? Az jutott most az eszembe, hogy talán le kell kapcsolni a kijelzőt és az app visszakapcsolgatja. -
Burt1793
veterán
Pontosan, azzal nincs gond, én is ritkán waze-ezek, apám is csak a rendőrök miatt használja, de olyan nagy a tűréshatár, hogy emiatt nekem nincs rá szükségem, a környék és Budapest nagy részét elég jól ismerem, nincs rá szükségem, kocsiban kb havi 2szer használom pár órát, így bírja az amoled is. Én egyelőre nem szeretnék nagyobb méretű telefont és az s7 legtöbb tulajdonsága nagyon kedvező számomra.
Ez az akkumulátor kímélő mód kb fél éve került a szoftverbe, de nekem még autópályán 100 km-nyi egyenes haladás esetén se kapcsolta le a kijelzőt az app.
Az angel scooter esőben, vizes aszfalton nagyon jól teljesített, most már mocskos is, nem is látszik, hogy új.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Egy tank (most 220 km) alatt az a 40 km-nyi autópályás nyelezés (óra szerint 130-135 km/h) megtette a hatását, 3,44 l/100 km jött ki a mai tankolásból.
Az új gumi egy álom, a variátort is kitisztítottuk, pöpec a gép.(#18678) DigitXT: sok sikert a bejáratáshoz! Néztelek a napokban az Egér úton és az autópályán, nem láttalak.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Mennyire nagy? Nekem a mostanihoz van egy kis kiegészítő plusz darab, ami magasítja, de pont a szemem magasságában van a felfogatója, ezért nem használom. 185 centiig a most fent lévő alap plexi is tökéletes (mert ez is nagyon magas), de nekem sajna nem az, bubog rendesen a sisakom 100 felett, elég zavaró. Viszont mindig az jut eszembe, hogy este nagy biztonságot ad az, hogy a plexi felett el tudok nézni (főleg esőben), mert a szembe jövő autók fénye elvakít a plexin és a sisakon keresztül (= szart se látok).
Tegnap amúgy 245 km-re is csak 8,3 litert tankoltam. A mutató bőven az E alatt volt, fostam is, hogy esetleg nem érek el a kútig. Ezek szerint sima ügy. Eddig 235 km fölé nem nagyon mentem egy tankkal.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Tegnapelőtt én is leszedtem a műanyagok nagy részét. Egy elemet rosszul raktak vissza, megigazítottam. Néztem, hogy a gyertyához elég gyorsan hozzá lehet férni. Hűtővizet is töltöttem a meglévőhöz, minimum szinten volt. Mondjuk nem segített, így is feljebb kúszik már a hőfokmérő, sőt, amikor megyek haza huszonpár fokban az utolsó egy km-en konstans 30 körül, a ventilátorkapcsolás határáig melegszik a víz. Olyankor ha otthon leállítom, majd pár perc múlva ráadom csak a gyújtást már be is indul a ventilátor. Meleg van. Tucano-t leszedtem.
Ez a 4 naponta tankolás (úgy, hogy heti 5 napot megyek csak, hétvégén nem) egyre jobban zavar. Kérdezgetik, hogy kérek-e kávét, kutyafülét... szóval most már 240 - 250 km-nél tankolok. Így is csak 8 liter alja megy bele. -
Burt1793
veterán
Az szép, hogyan tankolod? Én a pisztolykattanás után várok egy kicsit, rányomok még 2-szer háromszor a kattanásig, utána zárom a tankot, nem szüttyögöm ki az utolsó ml-eket.
Így, hogy tegnap pl 8 litert tankoltam 240 km-re elvileg ezen felül 25 km-t el kell mennie. Sőt, a fogyasztás alapján egy literből még több is lenne ez. Nem értem, hogy miért fogyaszt neked többet, túl sokat fékezel. Mostanában visszafogom magam, óra szerint120 fölé nem szoktam nagyon menni, legalább is nem tartósan.Ma volt egy kis action, persze a kamerát nem hordom. A szokásos, ha több robogós összegyűlik, megy a janizás... párhuzamos közlekedésre alkalmas két sáv volt, mentünk is a két előre haladó kocsisor között. A piroshoz érve az utolsó két autó között kevés volt a hely, én besoroltam kicsit mögéjük, hogy elférjen a rendszám nélküli jani a behajtott tükreivel. Ment is tovább, szépen lekoccolva egy pár éves M csomagos 5ös bmw tükrét a kormányával. Persze át is ment a piroson ijedtében. Amikor zöld lett kicsit utánamentem és ránéztem mérgesen. Rontja a robogósok megítélését, ráadásul a bmw-sek szemében.
Nem kell mondanom, hogy nagyon őrjöngött az autós. -
Burt1793
veterán
Az autók felénk is állnak reggel, Budakeszin emelkedő van, ott megyek kb. 50-nel, utána lefele ahogy jön, autók mögé nem állok be, busz mögött néha be lehet ragadni, főleg, ha szembe is jön egy, ettől függetlenül közepes sebességgel, féket, gázt szükség esetén megtépve megyek. Szerencsére el lehet férni, az autósok nagyon rendesek. Budagyöngyénél, Délinél legtöbbször meg kell állni, ezeken kívül nem fárasztom a kuplungot (most kitisztítva elég szépen indul, de így se szeretem az elindulásokat, lábletételt). A lámpákat ismerem, feleslegesen nem nyelezem, ha úgyis megállít a piros. Lehetőségekhez képest próbálom kímélni, drága a gumi és a fék is (ja, az új Brembo első tárcsa a bárdiból kicsit hullámos is, de csak a tolómérő szerint, fékezve én nem érzem, amúgy is remeg az egész motor ).
Szoktál bérelni motort, vagy csak vicc volt ez a mastercard?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest