-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Azért én a felfújható cuccot óvatosan hajtogatnám, mert ritka szar anyagból vannak, ha megtörik, akkor ott ki is fog lyukadni.
-
Hauptmann
addikt
-
Hauptmann
addikt
Gondolom, náluk sincs a zebrán áttekerő faszkalapnak elsőbbsége, mint itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Most jövök a Tucano napról, elhoztam az utolsó X-Max-ra való Tucano kézvédőt, bónusznak pörgettem egy 5000 Ft-os utalványt, majd beváltom (azért a kabátnak jobban örültem volna ). Kicsit fura így elsőre, hogy nem tudom a kezem szabadon mozgatni, de majd megszokom. Mindenesetre jó vételnek tűnik, kellemesen meleg, de majd kíváncsi leszek, mit ér majd 0 fok környékén.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz TayRol #14979 üzenetére
Minden októberben van a Motorline-nál Tucano nap, ha veszel bármilyen Tucano cuccot, pörgethetsz a szerencsekeréken, és a gagyitól az egész komolyig nyerhetsz valamit. Nekem most egy 5000 Ft-os utalványt dobott a gép, pont jó lesz, mert kinéztem egy Tucano csősálat, így kb. ingyen lesz majd. De a Tucano kabátot, sem gyújtottam volna fel, ha épp ott máll meg a kerék. Ja, meg volt ingyen pia, kaja, meg Vespás felvonulás.
-
Hauptmann
addikt
Ma reggel tudtam meg egy Vespás barátomtól, hogy van ilyen, és találkozzunk ott, mivel amúgy is akartam kézvédőt venni, elrohantam. Aztán a Motorline-os ember mondta, hogy minden évben megrendezik, nagyjából az első októberi szombaton. Kedvezmény nem volt a termékekre, teljes áron adtak mindent, de ha pörgestz valami jó cuccot, akkor bizony megérte a dolog.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #15005 üzenetére
Tavaly nem ment be a szél?
Én meg egyelőre nem vagyok elájulva ettől a Tucano kézzsáktól. A reggeli 6-7 fokban nem mondanám túl melegnek a nyári kesztyűvel (pedig ki van bélelve rendesen szőrrel). Vastagabb kesztyűvel meg már problémás a kezelőszerveket használni, nincs akkora hely. Viszont a mai eső megmutatta az előnyét is, ez az X-Max specifikus zsák majdnem felér a könyökömig, és így, nagyplexivel kompinálva úgy közepes esőig nem nagyon fogok megázni.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Egy nagyon erőlködős cikk, de azért csak leírta, hogy a Mazda jobb. Úgy lenne korrekt a cikk, ott lenne egy Mazda is, nem pedig a Csikós emlékezetben hasonlítaná össze.
De mint tudjuk, az MX-5 a világ legjobb nyitott autója, akkor is, ha két év alatt képes elrohadni.
-
Hauptmann
addikt
válasz tikshow #15012 üzenetére
Ahogy Grillo mondja, megszokást igényel. Viszont a vastag téli kesztyűt felejtsd el, azzal nagyon nehézkes lesz az index kezelése (legalábbis nálam, a típusspecifikus Tucano-nál, de az univerzális kisebb méretét elnézve ott még inkább). Viszont a nyári kesztyű kevés hozzá már most.
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #15017 üzenetére
Szerintem a legdrágább téli kesztyűt is kihűti a szél egy idő után. Valóban többet vártam a Tucano-tól, viszont az tény, hogy szél nem éri a kezem, és eső sem. Kehet, hogy valami átmeneti, picit vastagabb kesztyűvel jobb a helyzet.
A kézkivételt meg lehet szokni gyorsan. Inkább az a probléma, hogy balesetkor nem biztos, hogy gyorsan el tudod engedni a kormányt, ha az szükséges.
TayRol,
Összefuthatunk valamikor, ha gondolod, és nézd meg a kézzsákot, mielőtt vennél egyet.
-
Hauptmann
addikt
kcsa,
Szoktál lottózni? Ha nem, akkor kéne. Te mondtad, hogy ne fényeztessem a múltkor letört első sárvédőt. Milyen igazad volt.
Nap szopóroller. Délután kiütötték alólam a motort a Váci-Turbina sarkon a lámpánál. Állok a pirosnál, előttem egy Punto, hirtelen egy nagy durranás, és lökés hátulról, a földön voltam. Azért nem volt kellemes két autó közé szorulni, és a földön fetrengeni. Pont a napokban írtam a kézzsákról, hogy balesetkor baj lehet belőle. Nem emlékszem, hogyan, de kint volt a kezem belőle. A jobb oldalamra estem, a motor eleje másik autónak nyomva, lelki szemeim előtt szanaszét törve láttam az orrészt. Az első sárvédő nem tört el, csak megkarcolódott, az orridom szinték, a két fényszóró nem tört el, de keresztben egy hosszú karc. Hátul a rendszámtábla világítás köszönt el, a sárvédő elrepedt, meg a hátsó idom összefogatása tört el. A Tucano kézzsák azonban már behozta az árát, ez a legszélesebb pontja a motornak, így ezen, meg a kipufogó hővédőn (rondán karcos lett ez utóbbi) feküdt fel a motor a földön, így az oldalidomoknak semmi bajuk nem lett. Majd holnap dobok fel képeket.
Ja, a pasi azért jött nekem, mert a cipőjének a talpa csúszós, és lecsúszott a kuplungról... Az előttem lévő Punto-nak nem lett baja, az ő autójának sem, csak egy karc a lökhárítóján. Ja, és az autó típusát le sem merem írni...
A nagy kérdés az, hogy hová vigyem biztosítózni. javíttatni? Nem akarom beszopni, mint a Bálnával, és mivel japán, ezért aranyárban lesznek hozzá az elemek.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz csongi #15037 üzenetére
A baloldalin az alsó karc mély, azt nem polírozza ki semmi. A két fényszóró meg egyben van, 65 ezer Ft az ára.
A rendszámtartót nem hiszem, hogy hegesztésre írja ki, az fényezetlen, így látszana a javítás. Én inkább megint a kibaszott avultatástól félek, mint a Bálnánál..
-
Hauptmann
addikt
A gyűrűtörésnek nincs hangja, és egyik pillanatról a másikra is bekövetkezhet. De remélem, hogy valami apró probléma lesz csak. A szar benzinnel is beindulna, csak állandóan leállna.
Ha már roller, és a csodás japán minőség. Úgy néz ki, kb. 3/4 évet bírt a gyári Yamaha vízpumpa szimering, megint megy a légszűrőházba a glikol. Végülis mindegy, mert hamarosan vezérműlánc csere lesz, amúgy is meg kell bontani, de azért egy gyári szimering jó sok pénzért bírjon már többet. Egy fos RMS is tud ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #15073 üzenetére
Ez a tipikus IJB esete a kerékpárosnál. Pedig nem nehéz megjegyezni, hogy zebrán át kell tolni azt a szart, nem pedig ész nélkül áttekerni. Akartam ott kommentelni, de ki vagyok tiltva, és ezért új nick-et lusta voltam regisztrálni. De nagyon vicces a hipszter gecik reakciója ott, ahogy hőbörögnek.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Nem tudom, milyen motor, de ez simán belefér a napi Hondásba.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #15070 üzenetére
Visszatérve az immóra. Nekem mindkét gyári kulcs el van repedve picit, nem is használom őket. Másoltattam egy sima kulcsot, mellette van az immós a kulcskarikán, és így megoldott a dolog. Da ha épp rossz helyen van az immós, és nem érzékeli, akkor nekem is elég könnyen pörget az indítómotor.
-
Hauptmann
addikt
Gyűrűtörés esetén is mozgatja a levegőt, csak nincs annyi kompresszió, hogy megfelelő sűrítési végnyomás legyen.
DigitXT,
Passz, nem tudom. A benzinpumpa felépítí a nyomást olyankor is, de befecskendezés biztos, hogy nincs, ne nyomja már tele a katalizátort benzinnel. De lehet, hogy levegő sem annyi jut be ilyenkor, és akkor ez megmagyarázná a kicsit könnyebb pörgetést.
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #15104 üzenetére
A Yamahánál is lehajtott oldaltámasznál semmi nincs, lehet nyomkodni vadul az indítógombot, nem történik semmi, plusz villog a check engine lámpa.
Szopóroller plusz. Most este vettem észre, hogy kh-s a fényváltó kapcsoló. Alighanem az egész napot tompított nélkül dolgoztam végig, és csak este vettem észre, hogy nincs világítás. Megnyomkodva most jó, ki tudja meddig. Szarfoshúgy olasznál szét lehetet szedni a kapcsolót, itt még nem tudom...
-
Hauptmann
addikt
Vicces volt ma a Thököly az a féreg Lexusos, aki az abbéli nagy igyekezetében, hogy nehogy előtte bemenjek a belső buszsávból a külsőbe, majdnem belement az előtte lévő autóba. Természetesen hátulról előztem ki, úgyhogy nem jött össze neki.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #15135 üzenetére
Teljesen légmentesen nem fog zárni soha. Valahogy új kell a szíjakkal játszani, hogy nagyjából jó legyen, nekem sem sikerült egyből az első felrakás után.
tikshow,
Jófogás, vatera, meg ezeket kell nézni, hátha feltűnik.
kcsa,
Faszságnak hangzik, de a gyertya nincs kilazulva, és emiatt nincs megfelelő kompresszió? Bár én jártam így még régen az 50-essel, és beindult, csak le is állt. Vagy a gyertya szakadt. De akor meg nem forogna könnyebben.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #15143 üzenetére
Remélem, nem az, de előfordulhat. Ki tudja, hogy korábban meg lett bontva-e a blokk, ki tudja, hogy a gyűrűk nem fordultak el, és emiatt esetleg befeszültek. A gyűrűtörés azért szopás, mert az visz magával mást is, hengerfal, dugattyú. Az 50-es korszakom alatt volt, amikor szétbaszta az a filléres alkatrész a hengert. Csak ott ugye volt túlméret. Itt nincs.
-
Hauptmann
addikt
És ezalatt a másfél hónap alatt mennyi kilométert mentél?
Majd nézd meg, hogy fordulaton füstöl-e.
De gyanús, hogy gyűrű, vagy dugattyú, a legrosszabb esetben henger. Lehet, hogy az előző tulaj tudta, és szabadult a géptől?
Burt,
De nézi, főleg ott, ahol eleve kevés az előírt olajmennyiség, mert mondjuk az 1,5 literből pillanatok alatt elfogyhat annyi, hogy az már káros a blokkra nézve.
Olajfogyasztás az mindig van, csak a mértéke nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #15172 üzenetére
Pedig fogy az az olaj, csak nem látod. Minden motor fogyaszt olajat, de mivel az olaj és az égéstér között nincs hermetikus elzárás, ezért mindig kerül olaj az égéstérbe és tüzelőanyag az olajba. Ha ez a két hatás nagyjából kiegyenlítődik akkor nincs látható olajfogyasztás. De attól az olaj még fogy és a belekerülő tüzelőanyag miatt hígul is.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Ma kijött a geci biztosítótól a kötelező díja, hát bazdmeg, vagy 10 ezer Ft-al emelkedik, plusz a szájbabaszott baleseti adó (kurva anyád fidesz). Ezen most kiakadtam. Gyorsan végigpörgettem a két nagy alkuszcég ajánlatát, max. 1-2 ezrest tudok spórolni, ha váltok.
kcsa,
Azért amit írtál, az jelentős olajfogyasztás, nem láttál füstöt, vagy nem érezted az elégetett olaj szagát?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #15237 üzenetére
Ti definiáltátok ezt a Honda örök fogalmat.
Nem éppen. Elég csak szétnézni a 'szak'sajtóban, vagy a Hondabuzi topic-okban, vagy ne menjünk messzire, csak itt átfigyelni a motoros fórumba...
Az meg egy idő után kurva unalmas, plusz ellenérést szül, hogy mindenhonnan ez a 'nem romlik el' faszság jön. És nincs azzal baj, hogy elromlik, egy szerkezet általában el is szokott romlani. A baj ott van, amikor az egységsugarú Hondás ezt tagadja, vagy, ha az ő gépe romlik el, erősen kussol.
-
Hauptmann
addikt
Az a baj, hogy én nagyon megszoptam a Hondával (autó), ami ráadásul nem si 'olaszbólbehozott szarfoshúgy' volt, hanem egy lényegében új autó, és a Hondák leghondábbika, az Accord, amitől a Honda topic szerint el kell ájulni. Na, amikor elkezdtem beírogatni a problémákat a Honda topic-ba, kb. le lehettem hazugozva, hogy ilyen nincs.
És valóban, lényegében nem maga az autó tehet róla, hogy nem a szívem csücske a márka, kifogtam egy szar példányt, előfordulhat bárkivel. Sokkal inkább a sok gyökér, Honda fanboy, aki csak a baromságait hajtogatja, na meg ahogy vezet a közúton.
Mosquito,
Nem, nem olvastam még BMW motoros fórumot. Majd ha lesz BMW-m, akkor. Addig minek?
bogyo,
Szerencséd van az autóddal, ennyi. Mint ahogy a havernak a Citroën C6-jával, mindenki köpköd arra az autóra, lehet, hogy jogosan, lehet, hogy nem, de eddig csak összejött neki is gondtalan 200 ezer km. Ja, nem fos dízel, hanem benzines. Ja, és azt a kényelmet nem sok autó tudja, legfeljebb a nagyon-nagyon felső kategóriások.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Ma megrendeltem a gyári vízpumpa szimeringet. Remélem, a beszállító most nem fog szopatni, mint az előzőnél, ami csak 3/4 évet bírt ki 5000 Ft-ért.
Mi van huszival? Nagyon eltűnt.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #15285 üzenetére
Igen, 3/4 éve a teljes gyári felújítókészlet került bele a motorba. És pont azért vettem meg nem kevés pénzért, hogy egy jó darabig ne kelljen hozzányúlni. Hát, nem jött be. Ennyit egy RMS készlet is bírt volna minimum.
De most szeretném megúszni csak szimering cserével, de aztán majd elválik.
Pont egy éve vettem a motort 17 ezer km-el, ma fordult a kilométer számláló 43 ezerre.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
TayRol,
Te cseréltél már az X-Max hátsó lámpájában izzót? A manual valami fület említ, amit ha megnyomsz, akkor ki lehet hátra húzni az izzókat. Én viszont nem látok ilyen fület az enyémen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest