Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    veterán

    válasz DigitXT #18155 üzenetére

    Ok. Azt akarom megkérdezni, hogy a gyárit lecserélve a nyitott dobra az mennyire változtatta meg a gyári dobhoz hangolt robogót? Ugye henger-hajtás és kipufogó kombinációnak a fokozatmentes váltó miatt nagyon összhangban kell lennie a tökéletes eredményért. Nekem a 2T motoroknál viszonylag nagy tapasztalatom van-e téren (ezt most mindenféle arcoskodás nélkül írom :R ), de 4T robogóknál ilyennel még nem kísérletezgettem. Nem is volt soha 4T robogóm és nem is foglalkoztam velük, a 2T tuningnál van tapasztalatom. Józan ésszel belegondolva egy 4T robogónál nem lehet akkora szerepe egy kipufogónak ilyen téren, de valannyi hatással a speciális váltó miatt még is csak kell lennie erre egy másfajta dobnak. A kérdés, hogy mennyire? :) Te mit vettél észre amikor lecserélted? Miben változott a motor? Kellett variálni a görgőmérettel vagy nem foglalkoztál vele? Nagymotorról van egy felesleges dobom és gondoltam rászeparálom.

    szerk: azért is kérdezem, mert 20X17-es görgő kell a varóba és bár rengeteg görgőm van, de ezzel a mérettel nem rendelkezem. 10 Gramm fölöttiekkel meg pláne nem. Ötezer forintos malossi görgőszettekkel meg nem fogok játszadozni ez miatt, annyit nem ér az egész.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák