-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Flashback #20001 üzenetére
2012 előtt?
Mikori 2001 környéki?
Nincs baj ha nincs baj. El kell fogadni, hogy a km növekedéssel növekszik az alkatrészek cseréjének a valószínűsége. Haza lehet vágni 60 ezer alatt egy motort, és lehet vele menni 100+K is.
Tulajdonoson és szerelőn múlik a jelentős része. -
DigitXT
félisten
válasz Flashback #20001 üzenetére
Nem tudom, honnan van az adat, de nem tűnik valósnak: 2016 és 2018 között?
Egy nagyságrendet sikerült spórolni. Teljesen hihető, hogy valaki 4000-et megy
két év alatt, aztán eltelik még két év, és akkor csak 400-at. Napi használatban.Azt tudom még elképzelni, hogy nem ugyanaz a tulaj, és valahol sokat állt. De
ha ugyanaz a tulaj és mindig ugyanúgy használta, akkor még itthon is tekerték.
Csongi kérdése meg abszolút helytálló, de a BM nem jegyez korábbi időpontot.Szerk: de ha jó is a magyar adat: mikor kell a vasban vezérműláncot cserélni?
Mert azért azt gondolom senki nem hiszi, hogy 2012-ben valós 18000 volt benne.Szerk2: külön kedvencem a "friss olajcserével". Mintha az vmi nagy dolog lenne!
És mintha lehetne ennek hinni: én is bedőltem, meg is jártam. De ilyen a piac...
A miheztartás végett az enyémben "28000" volt és már volt vezérműlánc cseréje,
amit nekem kellett ismételnem 1 évvel / 7000 km-rel később. (Nem volt olcsó.)[ Szerkesztve ]