Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz DigitXT #4505 üzenetére

    A baj, hogy senki nem garantálja, hogy EZ motorikusan rendben van...

    Telefonban már beszéltük, de le is írnám, ide tartozik... A bontós azt mondta, hogy szívesen hoznak 400-as Madisont, de a motorblokk (főleg a vezérlés és önindító szabadonfutók) gyorsan elkelnek, ha még használhatók, mivel a 400-as blokk típushibája. Gyenge anyagból készítik... Szóval a bontott maximum úgy jöhet szóba szerintem, ha ott a helyszínen szétszeded, megnézed, és látod mit veszel. Ha csak úgy elhozod lehet, hogy lesz mindened tartalékba, csak épp motorod nem. Viszont ha megcsináltatod a motorod, sok pénzbe lesz, de tudod, hogy mi van benne, tudod, hogy most 0km-es, és tudod, hogy évekig szolgálni fog kis törődéssel. Eladni most már tényleg nem éri meg. Hatalmas bukó lenne rajta, főleg, hogy nem is megy, és szezon vége van... :(

    Bontottban, esetleg kézzel legyártva amit lehet, esetleg javítva/megerősítve 1-2 alkatrészt még talán jól kijöhetsz a dologból, csak ha kész ne akard eladni/lecserélni a motort.

    www.dongosofor.hu

  • üszök

    őstag

    válasz DigitXT #4505 üzenetére

    Hát erre nehéz jót írni.
    Bár én biztos túrnék egy blokkot bele.
    Nekem nem létszükséglet a motor,nem költenék ennyit rá,nem is tehetném.
    Én tavaly nyáron az autómmal jártam így,elkezdett kopogni a motor itthonról 500 méterre úgy,hogy azt hittem le veri a hengerfejet. 80k ment bele,amiben benne volt egy vezérlés csere is,meg 3 lityi váltó olaj,mert véletlen ki csúszott a féltengely és kifolyt a java. 15k munka díjat fizettem ez k.b ingyen volt. Ha egy "szerelőhöz" viszem a munka díj lett volna majd 80k szerintem. Gyakorlatilag darabokra volt szedve a motor.
    (A kiput megveszem jó áron ha pénzszűkében lennél) :D

    [ Szerkesztve ]

    "Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

Új hozzászólás Aktív témák